התייר הצרפתי מגיע למועדון לילה (צילום: mako)
תגידו: "פריז!" - התייר, אימו וחברי המועדון, רגע לפני הצילומים לתכנית|צילום: mako

תגידו בונז'ור לסטפן אהרון מרבוני, שהגיע לארץ כאורח כבוד של מועדון לילה ויופיע גם בתכנית הקרובה שתשודר ביום שישי בשעה 21:15.

התייר צרפתי התגלה לראשונה בקטע וידיאו בו הוא נראה חוזר בהתלהבות על המשפט "ויו ישראל" ומביע את הערצתו למדינתנו הקטנה. משהו בשיזוף שלו ובחיוך שאינו נגמר שבה את חברי מועדון לילה ואלה הראו אותו בתכנית מספר פעמים. בסוף אותו שידור ידעו כולם שפה זה לא יכול להיגמר - ארז טל, ישראל קטורזה, אבי נוסבאום ושי גולדשטיין, שנותרו עם טעם של עוד בפה, רצו לראות את הנציג הכי גאה של התיירות הצרפתית פנים מול פנים, ואם אפשר- גם להרעיף עליו מחמאות בשידור.

בשבועיים האחרונים הפקת מועדון לילה עשתה הכל כדי למצוא את אותו תייר וכדי לגרום לו להבין שהוא הפך בין לילה לכוכב טלוויזיה מבוקש. המשימה הייתה למצוא אותו ולהציע לו לתת הופעת אורח בתכנית. ניר שדה, תחקירן במערכת של מועדון לילה, סיפר לנו איך האבידה נמצאה ומה נדרש כדי להביא אותו לתכנית:

מה היה בתייר הצרפתי ששבה את ליבכם?
את סטפן ראינו לראשונה בחדשות ערוץ 2 ומיד ידענו שיש בו משהו מיוחד. לכן החלטנו לשזור את הקטע שלו בתכנית 3 פעמים. מה שבעיקר תפס אותנו אצל סטפן היה האהבה האינסופית שלו לארץ (הוא מבקר בישראל פעם בשנה בכל קיץ, למשך חודש ימים), כמו גם האהבה הגדולה לעיר נתניה. שמחת החיים, בשילוב השיזוף האימתני שלו פשוט עשו לנו את זה.

איך הצלחתם למצוא אותו?

כשהבנו שאנחנו רוצים שהוא יתארח בתכנית החלטנו לעשות את מירב המאמצים כדי למצוא אותו. לא היה לנו ולו פרט מידע אחד עליו, ופשוט יצאנו לשטח. לפני כן פרסמנו במאקו ובפייסבוק פנייה לעזרת הציבור, ומישהי רשמה לנו שהוא נראה בנתניה עולה על אוטובוס לירושליים. הבנו שהוא עוד בעיר ונסענו לחוף סירנית להתחיל בחיפושים, כשתמונות קלסתרון בידינו וגם קטע הוידיאו בו הוא הופיע. אחרי שבמשך שעות שאלנו רוחצים בחוף אם הם ראו אותו, פתאום הוא פשוט עמד לנגד עינינו. כמובן שמיד קפצנו עליו והראינו לו שהוא כוכב טלווזיה בלתי מעורער. ואז פתחנו שולחן עם כמה תיריים צרפתיים נוספים שתרגמו לנו את דבריו והסברנו לו שאנחנו רוצים שהוא יגיע לצילומים.

חברי מועדון לילה והתייר הצרפתי (צילום: מועדון לילה)
עוד תמונה עם החברים הישראלים שלי|צילום: מועדון לילה
אז איך באמת יצא המבצע לפועל?

כשפגשנו אותו סטפן כבר היה צריך לחזור לפריז, שם הוא גר, ולכן החלטנו להתעקש על בואו ולהטיס אותו לארץ לכמה ימים במועד צילום התכנית. כעת הוא שוכן במלון מפואר בתל-אביב והיום, רביעי, הוא מצטלם לתכנית הקרובה של מועדון לילה, שתשודר ביום שישי ב-21:15.

איך תדברו איתו בשידור - בעזרת מתורגמן?
לא, למרבה המזל ארז טל וישראל קטורזה מדברים צרפתית שוטפת, ולכן התקשור יהיה בעיקר דרכם -  מה שהופך את הכל לכיף אחד גדול.

 

מועדון לילה, שישי בקשת, 21:15

>> למועדון לילה יש כמה הצעות ייעול לצה"ל

רוצים עוד? כל הפרקים המלאים של מועדון לילה לצפייה ישירה ב-mako VOD