החורף הגיע אל אולפן "מועדון לילה", ויחד איתו גם סתיו שפיר ורותם סלע. בין דיון רציני על כספי המיסים וההומור המשתולל במשכן הכנסת, הספיק ארז טל לתפוס וירוס רציני, אך למרות זאת יקבל בברכה הערב את שתי האורחות הזוהרות: "אני חולה מת", מעדכן ארז, "יש לי איזה וירוס וכל מה שאני עושה כל היום זה לאכול שום, ככה אמרו לי, ויש לי לדעתי 40 מעלות חום", הוא צוחק, ואנחנו קצת פחות.

בזמן ההמתנה לצמד האורחות והימנעות ככל האפשר ממגע עם ארז, פגשנו את נוסבאום בחדר החשוך, אליו מתברר מגיעים כל הפאנליסטים שלא הצליחו להתקבל לשולחן העגול: "קשה להגיד שח"כים הם מצחיקים - התוצאות של מה שהם עושים אמנם טובות לקומדיה, אבל לדעתי הם לא אנשים מצחיקים". מי שמסכים איתו בלי להסס לרגע הוא צביקה, שמחדד: "אם הבדיחה לא הייתה על חשבוננו זה היה אחרת. טוב שיהיה להם הומור אבל אני לא בטוח שהם מודעים אליו".

אחרי בירור סוגיית ההומור במשכן הכנסת אצל חברי הפאנל, הגיע הזמן לשאול את האורחת האדמונית והמכובדת: "יש שני אנשים מצחיקים במשכן: אחמד טיבי ומשה גפני. אני רק מדמיינת מה היה קורה אם הם היו מקבלים תכנית סטנדאפ", היא צוחקת ויוצאת להגנתה, "האמת היא שאני תמיד חשה מבוכה ליד אנשים מצחיקים, אני מרגישה רצינית מדי, אז לגמרי הגעתי למקום הנכון".

סתיו שפיר, מועדון לילה (צילום: נופר יורן)
"ספר התקציב הולך איתי לכל מקום"|צילום: נופר יורן
יחד עם שפיר, הגיע לצילומי התכנית גם ספר התקציב עב הכרס, ממנו מתברר היא לא נפרדת לרגע: "אני לוקחת אותו איתי לכל מקום, קשה לי להיפרד ממנו - יש פה 1611 עמודים ואלפי סעיפים שלכל אחד מהם יש השפעה מאוד גדולה על החיים של כל אחד ואחת בישראל", היא מספרת ברצינות, ומשתפת על הקשיים בהיותה ח"כית צעירה בקדנציה ראשונה: "בפעמים הראשונות בהן תחקרתי לאן הולך הכסף, הגיעו אליי הרבה ח"כים וייעצו לי בידידות שלא להתעסק עם זה", היא חושפת, "הציבור לא באמת יודע מה קורה עם כספי המיסים שלו והחלטתי לחשוף כל שקל ושקל".

ומה עם קצת זמן לחיים פרטיים?

"מעט מאוד. העבודה הופכת להיות החיים, אבל חשוב לציין שהיא מאוד מספקת ומהנה".

וחתן? ההורים לא לוחצים? או שאת מספרת להם שיש לך ספר תקציב חשוב לקרוא?

"אני מעדיפה לשתוק כי זה ממש ככה", היא צוחקת.

רותם סלע, מועדון לילה (צילום: נופר יורן)
"אני שרה חרא"|צילום: נופר יורן
מיד עם סיום עונת הסתיו, תוכלו לראות הערב גם את הפרח שמעדיף לצוץ בעיקר באביב, רותם, סלע כמובן. אחרי ביקוריהן של אסתי גינזבורג ובר רפאלי, לחברי הפאנל יש מסר מאוד ברור לארז: "אני אומר לארז כל הזמן לדאוג לנו לרווקות", מספר אורי חזקיה: " אבל הוא מעדיף באופן מגמתי להביא בחורות תפוסות ולהשאיר אותי במצבי. רווק". לנוסבאום לעומת זאת, יש הסבר אחר: "ארז הביא את דנה פרידר, בר ואסתי כי הוא רוצה לחסוך בקייטרינג. הן הרי לא נוגעות באוכל וככה זה סוחב משבוע לשבוע".

ועכשיו? תורה של רותם להגיד את שלה: "בגלל שאני יודעת מראש שאף אחד לא מתכוון לצחוק באתי בלי ציפיות", מגלה לנו סלע רגע לפני שהיא נכנסת לצילומים. "אמנם אני מוגדרת כטיפוס המצחיק אצלי בחבר'ה, אבל זה לגמרי לא ברמה של חברי הפאנל". היא אומרת בלי להתבלבל, ומי שמיד יוצאת להגנתה היא לא אחרת מהצלע הנשית של הפאנל, דינה סנדרסון: "רותם מקסימה, למרות שהיינו צריכים להרגיע אותה בגלל הנוכחות שלי – נאלצתי להוריד איפור ועקבים בשבילה", היא צוחקת.

 _OBJלסיום, לא יכולנו להתעלם מהאירוע הכי גדול בחייה של רותם; הנשיקה הלוהטת עם קרן פלס בזמן ההכנות לעונה החדשה של "הכוכב הבא". אבל לפני כן, ניסינו לברר אם יש סיכוי שנשמע אותה שרה העונה:  "אין סיכוי כזה", היא קובעת נחרצות, "אני שרה חרא והיחידים שישמעו אותי הם הבנות שלי ובעלי". ומה לגבי הנשיקות? האם יש סיכוי שנראה את חברי פאנל המועדון מחליפים מיצים? "לפני כן עשינו קטע כאילו נוסי מגיע לנשק אותי אבל אמרתי לו שלא יעז", מספר ארז, ונוסי מעדכן אחרת: "אם צריך לנשק מישהו אני הולך עם בעל הממון, עם ארז כמובן". האחרון שהיה מוכן לנדב את שפתיו היה צביקה הדר, שמבחינתו מוכן לחלק אהבה חופשית: "אם זו נשיקת חברות אז אני מוכן לנשק את כולם, אם זה על הפה, אז אחרי ההנשמות שעברתי אני גם מוכן לנשק כל אחד", הוא צוחק, "שנתחיל להתאמן?".

עריכת וידאו: מיכל בן ארי / צילום: נופר יורן

"מועדון לילה", ראשון, 21:45