היום מגיעים למועדון לילה יובל המבולבל ואדיר מילר: הראשון, כוכב ילדים ושועל פסטיגלים והשני, האור הצהוב וקומיקאי בחסד. יהיה אדיר! 

אין תמונה
האור הצהוב

אדיר מילר החל את דרכו המקצועית בשנת 1999 כשהופיע בסדרת הסטנד אפ "דומינו", לצד אסי כהן, גורי אלפי וקומיקאים אחרים. מאז הופיע ב"אפקט הדומינו", ב"ראשון בבידור" של דודו טופז, ובפינת ההומור בתוכנית האירוח של יאיר לפיד, ששודרה בערוץ 2. בשנת 2002 החל להנחות תוכנית אירוח בשם "ערב אדיר", בשנת 2005 השתתף בתוכנית "הסרט שלנו" ובתוכנית הסאטירה "היכל התרבות", בה הופיע ביחד עם שלישיית מה קשור. בשנת 2008 יצר וכתב ביחד עם התסריטאי רן שריג את הסדרה הקומית "רמזור". מלבד הטלוויזיה, אדיר מילר השתתף במחזמר "הלהקה" והשתתף בסרט "הסודות".

כולם מכירים אותו בשם "יובל המבולבל" אבל אמא שלו ומס הכנסה מכירים אותו בשם יובל שם טוב. את תחילת דרכו עם ילדים עשה עוד בהיותו בגרעין נח"ל כגנן בגן ילדים בתחילת שנות התשעים. ב - 2004 פרץ שם-טוב לראשונה לתודעת הקהל הישראלי כאשר גילם את הדמות "יובל המבולבל" ומאז – היסטריה! הוא קיבל תוכנית יומית בערוץ הופ! והשתתף בפסטיגלים 2006 ו-2007. מאז יצאו עוד די. וי. די בכיכובו, ואף סדרת מוצרי מאפה בחסותו.

מועדון לילה. שלישי. 21:00