באליפות ישראל בדקה, שעשועון המשחקים האתגריים הראשון מסוגו בארץ, רק עשר דקות בלבד מפרידות ביניכם לבין מיליון שקלים. אל האולפן של אליפות ישראל בדקה יגיעו זוגות אשר ינסו להתמודד עם עשרה משחקים משעשעים וכיפיים אשר מורכבים מכל מה שיש לידינו בבית או במשרד. כוסות, אטבים, מפתחות, ברגים, ביצים - כל דבר יכול להפוך למשימה על מיליון שקלים.

במהלך התוכנית, המתמודדים יצטרכו לעבור עשרה משחקים מתוך מאגר המשחקים שנמצא באתר, כך שכל אחד יכול להתאמן בבית ולהיות אלוף בו. הזוג שמגיע לאולפן לא יודע אילו משחקים יקבל ולכן האימון בבית על כל המשחקים הוא קריטי וחשוב כדי לזכות במיליון.

בחודשים האחרונים, זוגות מתמודדים הגיעו למחנה האימונים שלנו במטרה לנסות להתאמן על כמה שיותר משחקים בכדי להגיע לאולפן הכי מוכנים שאפשר ולצלוח את עשר הדקות ולזכות במיליון שקלים. "כל יום אחרי שהילדים הולכים לישון, אנחנו פותחים את חדר האימונים", מספרת סמדר גדונסקי שהגיעה למחנה האימונים יחד עם בעלה אלמוג. "יש משחקים שאני כגבר לא מסוגל לעשות", מודה אלמוג, "כשצריך גמישות למשל לא תעזור לי אפילו רבע שעה".

"בניגוד לשעשועונים אחרים, השעשועון הזה לא מבוסס על ידע. כל אחד יכול להיות אתלט. אתם לא צריכים ריבועים בבטן או מוח חד, ולא לזכות בפרס נובל, אלא להיות בעלי יכולת מיוחדת לנפנף מגש פיצה על ביצים", מסביר עידו רוזנבלום מנחה השעשועון. "זה הולך להיות משחק ממכר שהולך לתפוס את כולם, הורים וילדים, חברים, אחים ואחיות, במשרד, בברים ובכל מקום", מסכם רוזנבלום. צפו בהצצה למחנה האימונים של אליפות ישראל בדקה

>>הצצה לתכנית הראשונה: האם גלי ואורי יצליחו לעמוד במשימת "עמידת ראש"?

אליפות ישראל בדקה, יום חמישי ב - 21:00

>> אל תיתפסו לא מוכנים! התאמנו עכשיו על כל המשחקים