רותם אבוהב ואלי אלטוניו במעורב ירושלמי (צילום: יוסי צבקר,  יחסי ציבור )
אלי אלטוניו בתפקיד החבר הארגנטינאי של רותם אבוהב|צילום: יוסי צבקר, יחסי ציבור

הדרמות לא עזבו את משפחת סעדה בעונה השנייה של הסדרה: הריונות וסודות, גילויים וחזרות מפתיעות מחו"ל, אהבות בלתי אפשריות, קרעים משפחתיים וסכסוכים כספיים. אך בתוך עין הסערה נשארה הלכידות המשפחתית ויכולת הסליחה. 

שמעון (שמיל בן ארי), אבי המשפחה, מצא עצמו בתסבוכת כלכלית, בנו הבכור אפרים (נבו קמחי) לקח את עסקיו של אביו בניסיון לחלצו. בין האב לבן נוצרה מתיחות סביב נושא העסק המשפחתי, ושמעון הנבגד ניסה לחפש לעצמו עבודה חדשה. ההשפלות שחטף האב המובטל מסביבתו הוליכו אותו למסע פנימה בו הוא ניסה לתקן את כל מה שהרס בעברו, הוא התקרב שוב לשורשיו וחזר להתפלל בבית הכנסת של אביו. אפרים מצידו, נכנס לחובות כבדים ושותפיו התנכלו לו על ידי פגיעה בבית הכנסת של הסב אליהו (אריה אליאס). שמעון עמד לימין בנו והתעמת עם בעלי החוב.

הדרמות פקדו את שמעון גם ביחסים עם אשתו לאה (שרה פון שוורצה), היא האשימה אותו שאינו רגיש לקשיים שעוברים עליה, במיוחד לאור העובדה שהיא בהריון, גם היעוץ הזוגי אצל הרב-פסיכולוג לא עלה יפה. אחותה של לאה הגיעה מחו"ל לאחר שהשתיים לא התראו שנים. הסיבה להגעתה לא הייתה ידועה לשמעון: סיבוך חמור בהריונה, המעורר זכרונות קשים מעברה המשפחתי. העימות החריף בין שמעון לאחותה של לאה היה בלתי נמנע. בסופו של דבר גילתה לאה לשמעון על הבעיה הרפואית הקשה שלה, והוא נכנס למשבר עמוק. בסוף העונה נפגשה כל המשפחה ליד מיטת בית החולים של לאה שהובלה עם צירים מוקדמים ועומדת בפני לידה מסוכנת וקשה.

אריאלה (רותם אבוהב), הבת הצעירה במשפחה, התגייסה לצבא והתמודדה עם דתיותה בתוך המסגרת הזרה. היא פיתחה קשר רגשי עם אחד החיילים, פאבלו (אלי אלטוניו), והזמינה אותו לעשות את החג בחיק משפחתה, ופאבלו מצא עצמו נקלע לקלחת המתחים והריבים המשפחתית. מערכת היחסים של אריאלה ופבלו הלכה והתחממה לאורך העונה והעמידה קשיים בלתי אפשריים מבחינתה של אריאלה. שמעון, שבהתחלה נכנס למשבר מיחסי ביתו והחייל, החליט "לטפל" בפאבלו ורעיון הנישואין שלו ושל אריאלה בדרך מיוחדת.

מעורב ירושלמי עונה 2 (צילום: יוסי צבקר,  יחסי ציבור )
משפחת סעדה המורחבת: עברה הרבה בעונה השנייה|צילום: יוסי צבקר, יחסי ציבור

איציק (ירון מוטולה), הבן השני, נסע למיאמי לפתח קריירה מוזיקלית, תחת לחציה של אשתו נועה (אורלי פרל), אך חזר במפתיע מחו"ל בגפו. הוא ניסה לשקם את חייו מחדש בעבודות נגינה מזדמנות שבמהלכן הוא פגש נפש תאומה: בת אל (אפרת בן צור), גרושה עם ילד שבאה לגור בדירתו. גם נעה חזרה בהפתעה מחו"ל ומצאה את בת-אל בדירתה. שמעון, שגילה כי נעה בהריון מאיציק, תמך בה והגילוי הביא גם את איציק לנסות להתקרב אליה מחדש.

שמעון לאה ויוסי - מעורב ירושלמי (צילום: יוסי צבקר,  יחסי ציבור )
הדרמות פקדו את שמעון גם ביחסים עם אשתו לאה|צילום: יוסי צבקר, יחסי ציבור

יוסי, הילד הנכה שאימצה לאה לאחר נישואיה לשמעון, יצא למסע שורשים בעקבות הוריו הביולוגיים וסחף עימו את לאה להרפתקה מרגשת.

לצפייה בכל העונה השנייה של מעורב ירושלמי

הכירו את הגיבורים החדשים שמצטרפים למשפחה

טעימה מהפרק הראשון של העונה החדשה