העונה השלישית של "מעורב ירושלמי" מוצאת את משפחת סעדה במשבר עמוק אחרי מות הסב. המשבר הותיר משקע עמוק בין האחים: איציק (ירון מוטולה) ואפרים-האח החרדי (נבו קמחי) שמשתוקק לבן אחרי שזמן ממושך לא נולדו לו ילדים נוספים ומגלה שהתגשמות המשאלה מעמידה אותו בניסיון שספק אם יוכל לעמוד בו.

אין תמונה
מירי מסיקה בתפקיד דינה, אשתו הצעירה של יונה חדד
תפניות דרמטיות קורות גם בעולמה של אריאלה (רותם אבוהב). הכירו את הדמויות החדשות בסדרה שמצטרפות לדמויות המוכרות מהעונות הקודמות ומעוררות את המערבולות בחייהם של בני משפחת סעדה.

יונה חדד
בגילומו של עמוס לביא. דמות מסתורית המגיחה מהעבר, המופיעה במפתיע ומנסה לכפר על מעשה נורא כלפי אבי המשפחה שמעון סעדה (שמיל בן ארי). השניים היו קרובים מאוד בילדות, אבל החתול השחור שעבר ביניהם מאז השאיר לא מעט עקבות, שמתגלים במהלך הסדרה. חדד חוזר אחרי גלות ארוכת שנים בצרפת, כשבכיסו ממון רב, כסף שבו הוא מנסה לקנות את סליחתו של שמעון בכל מחיר.

מעורב ירושלמי (צילום: שרון בק,  יחסי ציבור )
תפניות דרמטיות במשפחת סעדה|צילום: שרון בק, יחסי ציבור

דינה
מירי מסיקה
בתפקיד טלוויזיוני ראשון, מצטרפת לעונה החדשה של "מעורב ירושלמי". דינה היא אשתו הצעירה של יונה חדד. מאמציו הבלתי נלאים של בעלה לקרב אליו את המשפחה מרחיקים ממנו את אשתו ומקרבים אותה היישר לזרועותיו של איציק (ירון מוטולה), האח החילוני לבית משפחת סעדה, מוזיקאי צעיר המנסה לפרוץ דרך ומקבל סיוע מכיוון לא צפוי.

אבישי
אורי פפר
בתפקיד חייל הלום קרב בשיקום, שנפצע בפעולה מבצעית קשה. אריאלה (רותם אבוהב), המתנדבת כאחות בבית חולים, מפתחת עימו מערכת יחסים ובעידודו היא נכנסת לעולם חדש - עולם התיאטרון שמעורר בחייה דילמות לא פשוטות.

 

טעימה מהפרק הראשון של העונה החדשה

רוצים להיזכר בכל הדמויות, קבלו תזכורת לעונה השנייה או הכנסו לVOD לצפות בכל הפרקים המלאים של העונה השנייה