משפחת ענבי, כמו משפחות אחרות המתגוררות בנאות הכיכר שבאזור ים המלח, התחברו לחברת "יס" עקב מיקומם הגיאוגרפי שלא אפשר להם חיבור לחברה אחרת. המשפחה ביקשה להקפיא את המנוי, בקשה שהתקבלה בשמחה אך לא טרחו לעדכן שההקפאה מוגבלת בזמן שלאחריו יתבצע חיוב.


לא מצליחים להתנתק מחברת הכבלים? אתר ההיכרויות לא משחרר אתכם מהמנוי? אתם מחוייבים על שירות שלא ביקשתם? מהיום יש לכם עזרה. בפינת הצרכנות של התכנית מה קורה נעזור לצופים שפנו אלינו בעזרת המייל, ונסייע להם להתמודד מול החברות הגדולות

 שלחו לנו את תלונותיכם במייל: makore@mako.co.il