ליאת אפרים, בת 36 ממעלה אדומים, החליטה לפני כחצי שנה להתנתק מהכבלים מטעמי חיסכון ולהסתפק בממיר ה-DTT המאפשר לקלוט את השידורים הדיגיטליים של הערוצים הבסיסיים. אפרים ניגשה לסניף הדואר ורכשה ממיר דיגיטלי תמורת 397 שח אותם פרסה ל-4 תשלומים. כשהגיעה הביתה וחיברה את הממיר, המסך נותר מושלג וכל הניסיונות לפתור את הבעיה בעזרת התמיכה הטכנית לא עזרו. בסופו של דבר הודה הטכנאי כי מדובר בתקלה ידועה אשר במקומות מסוימים בארץ אין קליטה ולכן עליה לרכוש גם אנטנה חיצונית. אפרים שלא הייתה מעוניינת לבזבז עוד מאות שקלים חזרה לדואר וביקשה לבטל את העסקה, ואז החלו הצרות.

לא מצליחים להתנתק מחברת הכבלים? אתר ההיכרויות לא משחרר אתכם מהמנוי? אתם מחוייבים על שירות שלא ביקשתם? מהיום יש לכם עזרה. בפינת הצרכנות של התכנית מה קורה נעזור לצופים שפנו אלינו בעזרת המייל, ונסייע להם להתמודד מול החברות הגדולות

 שלחו לנו את תלונותיכם במייל: makore@mako.co.il