מיכל בריג, אשת חינוך מהישוב עשרת שליד גדרה, הייתה לקוחה של חברת "ביטוח ישיר" עד לנובמבר האחרון. כשביטוח הרכב שלה הסתיים היא קיבלה הצעה לחדש את הפוליסה אבל ביקשה להפסיק לשלם בכרטיס אשראי שאיתו שילמה בעבר ולקבל שובר לתשלום במזומן בבנק הדואר. שובר התשלום וטופסי ההתחייבות לפוליסה החדשה הגיעו לבריג לאחר שבועיים, אלא שבינתיים קיבלה הצעה טובה יותר מחברת ביטוח מתחרה, החליטה לוותר על הפוליסה שהציעו לה בביטוח ישיר, לא חתמה על הטפסים ולא שילמה את השובר. אך חברת הביטוח מצאה דרך אחרת לחייב את הלקוחה.
לא מצליחים להתנתק מחברת הכבלים? אתר ההיכרויות לא משחרר אתכם מהמנוי? אתם מחוייבים על שירות שלא ביקשתם? מהיום יש לכם עזרה. בפינת הצרכנות של התכנית מה קורה נעזור לצופים שפנו אלינו בעזרת המייל, ונסייע להם להתמודד מול החברות הגדולות.
שלחו לנו את תלונותיכם במייל: makore@mako.co.il