טלי סלוקי, עו"ד מרמת גן,  היא מה שמכנים בחברות הסלולר "לקוחת זהב". לקוחה שהחשבון הסלולרי שלה מגיע ליותר מ1,000 שח בחודש. בפברואר האחרון, היא נכנסה לסניף של פלאפון בבני ברק וביקשה לשדרג את המכשיר הסלולרי. הנציגה שכנעה אותה לקנות אייפון חדש והציע חבילה משתלמת במיוחד למשתמשים כבדים שכמותה תמורת 726 שח בחודש בלבד. אך מאז שיצאה ממרכז השירות עם האייפון הנוצץ,  לא היה קשר בין החיובים בחשבוניות שקיבלה לבין הסכום בהסכם עליו חתמה.


לא מצליחים להתנתק מחברת הכבלים? אתר ההיכרויות לא משחרר אתכם מהמנוי? אתם מחוייבים על שירות שלא ביקשתם? מהיום יש לכם עזרה. בפינת הצרכנות של התכנית מה קורה נעזור לצופים שפנו אלינו בעזרת המייל, ונסייע להם להתמודד מול החברות הגדולות.

שלחו לנו את תלונותיכם במייל: makore@mako.co.il