ענבל אינצ'יק, מעצבת אופנה מתל אביב, המחזיקה בביתה מתקן למים מינרליים, עברה לפני שנה ממי עדן לנביעות והתחייבה לשלם להם 66 ש"ח לחודש תמורת שני כדים. במעמד ההתחייבות נאמר לה שהיא מתחייבת לחצי שנה והחברה מצידה מתחייבת למחיר המבצע למשך שנה. אינצ'יק ביקשה לוודא שהיא תוכל להקפיא את השירות במהלך תקופת ההתחייבות ונמסר לה שלקוח יכול לעשות זאת פעמיים בשנה למשך חודש ללא כל חיוב. בביתה של אינצ'יק הצטברו שישה כדים שטרם השתמשה בהם לכן פנתה בשבוע שעבר לחברת נביעות וביקשה להקפיא את משלוח הכדים לחודש יולי אך התחייבות לחוד ומעשים לחוד.

לא מצליחים להתנתק מחברת הכבלים? אתר ההיכרויות לא משחרר אתכם מהמנוי? אתם מחוייבים על שירות שלא ביקשתם? מהיום יש לכם עזרה. בפינת הצרכנות של התכנית מה קורה נעזור לצופים שפנו אלינו בעזרת המייל, ונסייע להם להתמודד מול החברות הגדולות.

שלחו לנו את תלונותיכם במייל: makore@mako.co.il