מה קורה בחדשות
מופז מציג את תכניתו המדינית. שר הביטחון לשעבר, חבר הכנסת שאול מופז, הציג הבוקר במסיבת עיתונאים בתל-אביב את תוכניתו המדינית להקמת מדינה פלסטינית בגבולות זמניים, שנחשפה בשבוע שעבר. "אם נתניהו לא יישם את התוכנית, אני אעשה זאת כראש ממשלה", הכריז מספר 2 בקדימה, ואמר שיש לשקול לדבר עם חמאס.
מה קורה בפוליטיקה
ביבי קונה מטוס. ראש הממשלה נתניהו כבר בדרכו לוושינגטון, ועתיד גם להיפגש עם הנשיא אובמה. בלשכת ראש הממשלה הקפידו להבליט את מחיר הטיסה הזול, אבל לפי הידיעה הכי מטוקבקת בדה מרקר, כנראה שאת הטיסות הבאות הוא כבר יעשה במטוס שהממשלה תקנה. אולי בכלל משתלם לקנות מטוס גם לכנסת: מבדיקה של גלובס עולה שלא פחות משלושים חברי כנסת ושרים יעבירו את שבוע העבודה הקרוב מחוץ לגבולות הכנסת, והמדינה.
מה קורה בתחבורה
מרד ברכבת ישראל. הנוסעים הישראלים התרגלו לאיחורי הרכבת, בעיקר בראשון בבוקר העמוס, אבל היום סבלנותה של קבוצה מפרדס חנה פקעה, והידיעה הכי מטוקבקת ב-ynet מתארת את התוצאות.
מה קורה בתקשורת
מס חדש לנייד בעבודה. מי שמחפש עוד סיבה למרד אזרחי בוודאי ימצא כמה כאלה במדיניות המיסים החדשה של הממשלה. הידיעה הכי מטוקבקת בערוץ הכלכלה ב-ynet מפרטת את הגזירות: באחד בינואר יועלה שווי המס על טלפון נייד מהעבודה, שהונהג לפני ארבע שנים, בכמעט 60% . במקום 95 שקלים היום, ממשכורת ינואר, תצטרכו להפריש 150 שקלים בחודש, סכום שמעמיד בספק את הכדאיות של ההטבה כולה.
כמו כן כלי רכב שיירשמו לראשונה בחודש ינואר הקרוב ויינתנו לעובדים ממקום עבודתם ימוסו לפי ערך גבוה יותר – שאמור לפגוע בכ300,000 עובדים הזוכים למכונית ממקום העבודה.
מה קורה באוכל
עצות למסעדנים. אם נמאס לכם ממלצרים שחגים סביבכם במהלך הארוחה עם שאלות מתוחכמות כמו: "הכל טוב", כדאי שתפנו לידיעה הכי מטוקבקת והכי נשלחת בין קוראי הניו יורק טיימס בימים האחרונים – היא התחילה כהמלצות למלצרים, והפכה לזירת קיטורים המונית
מה קורה בילדים
תינוקות בוכים עם מבטא? באיזה גיל אנחנו מאמצים מבטא ישראלי? לפי הידיעה הכי נקראת בסקאיי ניוז,
זה קורה הרבה לפני שאנחנו לומדים לדבר. אם אתם רוצים לקחת קורס בשפת התינוקות גם זה בנמצא, ולבעלי האייפון יש אפילו אפליקציה: תרגום מלמולי התינוק
מה קורה בפרסום
קמפיין האגודה למלחמה באיידס זכה בפרס יוקרתי בלונדון. תשדיר הרדיו "הספק" שפירסמה בשנה שעברה האגודה למלחמה באיידס, הפך היום לקמפיין הישראלי הראשון שזוכה בפרס הראשון בתחרות הפרסום London International Awards.