זו אמנם קלישאה שחוקה אבל אין מה לעשות, הצחוק מדבק. מספיק לשמוע מישהו צוחק ואנחנו מתחילים להתגלגל על הרצפה. הטרנד הכי עתיק ברשת, הרבה לפני הליפדאב, הפלאש-מוב ושאר הסרטונים שזוכים למיליוני צפיות, היה טרנד הצחוקים. פשוט מצלמים מישהו צוחק, עדיף עם צחוק ממכר ומצחיק בעצמו ומיליוני הצפיות כבר זורמות. לרגל התכנית החדשה, "הצחקת אותנו", בה מומחי הבדיחות של ישראל, ציפי שביט, שלמה בראבא וספי ריבלין מחפשים את הבדיחה הכי מצחיקה, שלפנו את קטעי הצחוק הכי מצחיקים ברשת. כי לא משנה כמה מוכשר אתה, הבדיחה תקום ותיפול על חודו של הצחוק.

תינוק

אין דבר יותר יפה ומצחיק מלראות את העולל המשפחתי פוצח בהתקף צחוק מתגלגל. מספיק לתפוס מצלמה ולהעלות לרשת ולקבל מעל 175 מיליון (!) צפיות כמו הקטע הבא של תינוק שנקרע מצחוק כשאביו מצחיק אותו.



חתונה

מספיק רגע אחד קטן של התנהגות אנושית טבעית כדי להתחיל את כדור השלג של הצחוק. ככל שהפאשלה הקטנה הזו מתרחשת במעמד מכובד יותר, כך כדור הצחוק מתגלגל בקצב מסחרר ללא אפשרות לעצור אותו. הזוג המאושר הבא, עומד בכנסייה לצד הכומר כשלפתע המכנסים של אב החתן נופלות ללא סיבה מה שגורם לחתן להתגלגל מצחוק באופן בלתי נשלט שמצחיק כנסייה שלמה וזוכה ללמעלה מ-3 מיליון צפיות.



חתונה 2

אין ספק שמעמד החתונה מלחיץ ומרגש כאחד וטבעי שהמילים יתבלבלו בזמן הקראת ה-"I DO", אך כשהחתן אמר בטעות waffle (וופל) במקום Lawfully (כדין), הכלה נזכרה שכנראה לא אכלה זמן רב כדי להיכנס לשמלה ופרצה בצחוק מתגלגל שהדביק את כולם וזכה ללמעלה מ-2 מיליון צפיות.



הסבא

אי שם באמריקה, נהנים אזרחי מדינת טקסס מערבי קומדיה עם החוואי/קומיקאי השכונתי אשר במסגרת המופע, הוא מעלה אנשים מהקהל ונותן להם משימות. באותו ערב, הוא העלה שלושה גברים שהתיישבו על הבמה אך כשהחל לבדר את הקהל, הוא שמע את אחד הגברים צוחק ולא הצליח להמשיך בהופעה והיה חייב לשתף את כולם ואת למעלה מ-21 מיליון הצפיות.




מגישי חדשות

אין ספק שאנשי הטלוויזיה הם אנשים מקצועיים שמצליחים להישאר מפוקסים ומרוכזים לאורך כל השידור. אך תמיד עניין אותנו מה הם עושים בזמן הפרסומות. ברשת שידור קטנה באמריקה, זוג המגישים החליפו בדיחות ביניהם, אך כשהשידור החל, לא הצליחו להסתיר את הצחוק שעלה כל פעם אצל מגיש אחר ואצל למעלה מ-2 מיליון צופים.



מבחן הצחוק

אחרי אינסוף קטעי וידאו מצחיקים, מישהו החליט להרים את הכפפה ולהעלות את מבחן הצחוק. הוא איגד יחדיו מספר קטעים ברשת של אנשים צוחקים, החל מתינוקות ועד סבים וקרא אתגר לגולשים לנסות להישאר רגועים ולא לצחוק לאורך כל הוידאו. מיותר לציין שכמעט כל אחד מכמעט 6 מיליון הצופים נכשלו בבחינה. אתם מוזמנים להיבחן.



ואם אתם רוצים לצחוק עוד, אתם מוזמנים להצטרף לספי ריבלין, ציפי שביט ושלמה בראבא, בשבת הקרובה, 30.4 בשעה 19:10 לתכנית החדשה "הצחקת אותנו" בה השלושה מחפשים את הבדיחה הכי מצחיקה.

>> הצחקת אותנו, שבת, 30.4, ב-19:00

>> בואו לצחוק כל הדרך אל הפייסבוק של הצחקת אותנו