ספי ריבלין, ציפי שביט ושלמה בר-אבא כבר שמעו בדיחה או שתיים בחייהם. אבל אם הם כבר כאן, שישמעו עוד כמה, מה אכפת לנו. למשל גיא בר גבע, ילד רך בשנים עם חוש הומור בריא, הגיע לספר להם בדיחה על ילד שגר לבד בכפר, ומקבל יום אחד ביקור מאיש עסקים. איך זה נגמר? פרטים בוידאו שלפניכם.

ומן המאורעות הקודמים - יעל דרימר, עלמה מצודדת מראה ומקורזלת פריזורה, הביאה להם בדיחה אקטואלית משמחת עם בעל, אישה, רכב ושוטר תנועה. עוצרים בצד, מבקשים רשיונות, משתחררות אגרסיות, נשאלות שאלות, מגיעות תשובות חותכות, ומשם העניינים מידרדרים. כמה? תיראו בעצמכם.

עוד דברים שקרו שם: שגיא חורש הגיע אליהם - בהתאם מסוים לשמו -  עם בדיחת יער רוויית אפקטים אורקוליים, ויזואליים ופיזיולוגיים מרשימים מבית היוצר של לשונו הארוכה והפתלתלה. לטאה קטנה כיכבה, ציפי שביט צחקה, והעניין כולו ניצב לפניכם בלחיצת "פליי" ותו לא.

עוד נתקלנו באושיק אזולאס הוציא את התותחים הכבדים בבדיחה הכי טובה שלו מול פאנל השופטים במטרה לנסות להצחיק אותם ואת כל הקהל והחליט לספר בדיחה על מרוקאי ותחרות ספורט משונה בהחלט. מרוקאי אחד נוסע ברכבת ומולו יושב אדם שלפתע דופק עליו את היריקה של חייו. מה מרוקאי עושה במצב כזה? צפו בבדיחה של אושיק אזולאס.

מול צוות השופטים של "הצחקת אותנו" הופיע גם אביחי לוי שהחליט לתת בראש עם בדיחה שחוזרת אחורה בזמן לתקופה בה טירות היו דבר שבשגרה. זוג מבוגרים מנסים לסגור את היום ולכבות את הנר שמפריע לשנתם. אך בשל בעייה קטנה בפיהם, הזוג נאלץ לקרוא לכל המשרתים שלהם עד שרב המשרתים עולה על רעיון. צפו בבדיחה של אביחי לוי.

אורן מתנה, אחד הפרצופים היותר משכנעים בתחום, הגיע אל ריבלין-שביט-בראבא עם סיפור על בחור שנוסע באוטובוס כשהוא ישוב על יד בחורה נאת-מראה, ובעיית הגזים שלו מכניסה אותו לאיזו רשת די סבוכה של שקרי הסוואה. הוא טופח על רגלו שוב ושוב כל אימת שישנה התרחשות הדורשת הסחת- דעת כלשהי, והכל תחת עינה הבוחנת של העלמה. קלטה או לא קלטה? תנו לאורן מתנה לגלות לכם.

אלי נווה נפל עליהם עם ביצוע דינאמי ותיאטראלי לבדיחה שלו: איזה אחד עובר על יד בית משוגעים ושומע מעבר לחומה קריאות ולחשושים: "שבע". "שבע!". "שבע...". הם לא פוסקים, ובגבור עליו סקרנותו הוא מטפס על החומה לבדוק מה הקטע עם השבע. ומה הוא מגלה? התשובה פה ליד, בלחיצת כפתור. בקרוב בדיחות נוספות, הישארו עימנו.

ואל תשכחו גם לבקר בפייסבוק שלנו, שם תמצאו את כל הבדיחות

"הצחקת אותנו", מוצ"ש 30.4 ב-19:00