בפרק האחרון של מייד אין ISRAEL ארז טל יצא לפגוש את הישראלים שמצליחים באירופה ואת אלו שעדיין מנסים. התחנה הראשונה שלו הייתה פסטיבל מיפ בקאן שם פגש ישראלים שנחושים, וגם מצליחים, למכור את התכנים הישראלים בכל העולם. 

סדרות רבות נמכרו בשנים האחרונות -  "רמזור" נמכרה לאמריקאים, "צחוק מהעבודה" לצרפתים, "נראה אותך" לרומנים ולאוקריאנים, "משפחה חורגת" לספרדים, "משחק מקדים" לפולנים, "היורש של אורי גלר" ליוונים ולטורקים, והרשימה עוד ארוכה.

אז איך זה באמת נראה? קבלו הצצות לתכניות הישראליות בגולה.

נראה אותך

כרגע משודר שעשועון המצלמה הנסתרת "נראה אותך" באוקראינה ורומניה, כאשר ב-2011 יזכו גם הבלגים, היוונים והגרמנים לצחוק מהפיתוח הישראלי. הפורמט עצמו נמכר ל-6 מדינות נוספות, וסביר להניח שהרבה אירופאים יתחילו לחשוש בקרוב בכל פעם שהם מתיישבים לארוחה עם חבר או בן זוג.

אירגנו לכם הצצה לגרסה האוקראינית המתרחשת במסעדה בשם "מאפיה" (שום קשר לארגון. אנחנו מקווים). קטיה, סועדת תמימה, מקבלת משימה מזוג המנחים האוקראינים ולפחות בשלב הראשון מסתדרת איתה נהדר. שימו לב: אין צורך להכיר את השפה כדי ליהנות, ולא רק מהבלונדיניות.

"נראה אותך" בגרסת כחול לבן חוזרת ביום שישי הקרוב בספיישל סלבס עם אלירז שדה, מירי נבו, רוני דואני ועוד. יהיה מצחיק ומותח, ולאף אחד לא יהיה הנחות.

היורש של אורי גלר

אורי גלר יש רק אחד, אבל תמיד שווה לחפש לו יורש. בארץ זה היה ליאור סושרד אבל האם זה מספיק? ברור שלא. התכנית שודרה בארה"ב, גרמניה, הונגריה, טורקיה, יוון, רוסיה והולנד, שצופיה התאהבו בסדרה והשנה שודרה כבר עונה שלישית. אז אורי גלר, הבמה שלך. ביוונית.

רמזור

נעזוב את אירופה לעוד גאווה ישראלית. חפר, מירי, ואיצקו, הגברברים של "רמזור", קיבלו גרסה אמריקאית שצפויה לעלות ב- 2011 ב - FOX. יהיה מעניין לראות את האמריקאים שותים את "הישראליות" בשוט אחד שיחליק להם בגרון. אבל כנראה שבכל הקשור ליחסים ונשים, מתאחדים כל גברי העולם. צפו בטריילר האמריקאי

ולסיום, בבריטניה יש מנחה בשם דבינה מקול (Devina Mccall) שמנחה את "האח הגדול", "אל תפיל את המיליון" ובזמנו את "הכספת". נשמע לכם מוכר? הכירו את הגרסה הבריטית והנשית לארז טל.

>>רוצים לראות את ארז טל פוגש את האח הגדול? היכנסו לפרקים המלאים של מייד אין ISRAEL

>>הצצה לספיישל סלבס של "נראה אותך" בשישי הקרוב

>>רוצים לקבל את חפר, אמיר ואיצקו בכחול לבן? היכנסו לפרקים המלאים של רמזור

>>הם משלנו: הפרקים המלאים של נראה אותך