אי שם בתחילת שנות ה – 2000 ארז טל הגה את פורמט התכנית "הכספת", אחד הפורמטים המצליחים שיצאו מישראל, והיה החלוץ במכירת פורמטים ישראלים לחו"ל. הפעם הוא חוזר לפסיטבל מיפ, שם לא ביקר 6 שנים, בשביל לפגוש את הישראלים שעושים את זה באירופה, ואת אלו שעדיין מנסים. פסטיבל מיפ הוא פסטיבל טלוויזיה גדול בו מציגים את התכנים החדשים בטלוויזיה וסוחרים בפורמטים, זכויות שידור וסדרות.

בפסטיבל הוא יפגוש את יינון קרייז מנכ"ל "אנדמול", חברת התוכן הגדולה באירופה שהביאה אליכם למסך, בין היתר, את "האח הגדול". קרייז אומץ בתחילת הקריירה שלו על ידי חיים סבן והפך לאיש תקשורת מצליח בזכות עצמו. הוא חי בלונדון ומתכנן לחזור לישראל בעוד 5 שנים.

עוד בפסטיבל יפגוש ארז ישראלים נוספים שמנסים להצליח באירופה כגון נדב פלטי, אבי ארמוזה ואחרים וינסה להבין כיצד מפצחים תוכנית מצליחה ומה השתנה במהלך שש השנים שלא ביקר שם.

בתחום הקולנוע ארז יפגוש את השחקנית - בימאית רונית אלקבץ ואת הבימאי עמוס גיתאי. רונית החלה את דרכה ללא השכלה בתחום והפכה להיות אחת השחקניות המצליחות בישראל. בשיא הצלחתה בארץ היא החליטה לנסוע לצרפת ולכבוש את לבבות הצופים באירופה. עמוס גיתאי הוא בימאי סרטים מוערך שעובד בצרפת. הוא חי בפאריז ובחיפה. הוא זכה עם סרטיו בקאן וידוע בקו-פרודוקציות שלו בו הוא משלב בין צוות ושחקנים ישראלים ואירופאים.

מייד אין ISRAEL. רביעי ב - 22:45 

בלעדי לגולשי אתר mako: הפרק המלא לפני כולם החל מיום רביעי בבוקר

>>צביקה הדר נוסע בעקבות הכדורגלנים שמצליחים באירופה

>>איל קיציס בודק איך עושים את המיליון הראשון

>>חיים כהן עושה את אירופה על בטן מלאה