צביקה הדר, אוהד מושבע של הפועל באר שבע ואוהב גדול של כדורגל, יוצא למסע באירופה בו הוא פוגש את הישראלים שהצליחו שם ובגדול. עד כה 58 ישראלים עברו לאירופה בתחום הכדורגל. הראשון היה אבי כהן ב - 1979 ומאז היו רבים וטובים -אלי אוחנה, רביבו, דודו אוואט, רוני רוזנטל ועוד. מסעו של צביקה הוא בספרד ובאנגליה. אלו האנשים שהוא פוגש:

פיני זהבי - הישראלי הכי מצליח בכדורגל שנמצא מאחורי הקלעים. פיני נחשב לסוכן השחקנים העשיר, המנוסה והמקושר ביותר בעולם ומתווך עסקאות ענק בעולם הכדורגל. הוא התחיל כעיתונאי ספורט בעיתון חדשות וידיעות אחרונות, העסקה הראשונה שלו הייתה ההעברה של אבי כהן לליברפול ומאז הוא מעורב ב90% מהעסקאות המתוקשרות בעולם הכדורגל. הוא אחראי על ההשתלטות של אברמוביץ' על צ'לסי, של גיידאמק על פורטסמות', ותיווך העברת רונאלדו לריאל מדריד בסכום שיא של 94 מיליון יורו. זהבי מקורב לפרגסון, פיטר קניון, בעלי קבוצות וראשי ממשלות.

גרנט אברהם. בן 55, מאמן כדורגל. האיש שהתחיל בהפועל פ"ת, זכה בתארים עם מכבי תל אביב ומכבי חיפה, אימן את נבחרת ישראל והישראלי היחידי שהגיע לאמן בליגה האנגלית ולהחליף את מוריניו. גרנט זכה להצלחה כמאמן של צ'לסי, כשהוביל אותה לגמר ליגת האלופות ונוצח רק בפנדלים. משם התמנה למאמן של קבוצת פורטממות'.

רם בן נעים.  עוד לא בן 11, וכבר באירופה. רם הוא ילד פלא של כדורגל שעזב את המשפחה שלו בדימונה, עבר לבדו לספרד כדי להגשים חלום והוא הילד הצעיר ביותר בפנימיית הכדורגל בפלנסיה. המפגש עם צביקה אופטימי אך גם מלא געגועים לישראל ולמשפחה.

גיא אסולין. בן 18, כדורגלן בבארסה B. בגיל 12 גיא אסולין סומן כהבטחה מסחררת ונשלח לספרד לפנימיית הכדורגל של המועדון הנחשב של ברצלונה. משם הוא עבר לבוגרים לבארסה B ובינתיים הוא כבר קיבל הצעות מפתות ממנצ'סטר יונייטד, ארסנל וצ'לסי.

טל בן חיים. בן 28. התחיל בבוגרים של מכבי תל אביב עוד כשהיה בן 16 משם עבר לשחק בבולטון באנגליה. משם בתיווכו של הסוכן פיני זהבי, עבר לצ'לסי והרוויח סכום שיא עבור שחקן ישראלי אי פעם – 65 אלף פאונד בשבוע. לאחר מכן עבר למנצ'סטר סיטי ואז לפורטסמורת'.

>>לאתר התכנית

מייד-אין ISRAEL. חמישי ב-21:45