גבר חמוש בן 76 נכנס אתמול (שלישי) בצהריי היום לבית החולים אסף הרופא, ניגש לחדר שבו מאושפזת אשתו בת ה-74 במצב קשה בעקבות מחלה סופנית, ירה בה למוות באקדחו האישי ושם קץ לחייו.

בעקבות הירי נפצע ברגלו חולה אחר ששהה בחדר הסמוך. "האישה לא תפקדה בכלל, היא הייתה מורדמת ומונשמת", תיאר עד ראייה, "ראיתי חור בראש שלה באמצע, ראיתי שהוא דופק לעצמו כדור ונופל על ידה. הכדור חדר גם לחדר הסמוך ופצע את אחד האנשים".

המשטרה פתחה בחקירת האירוע כדי להבין האם הגבר, שעבד כמאבטח ולכן נשא עימו נשק ברישיון, יידע את אשתו לפני ביצוע המעשה או שפעל על דעת עצמו.

בתם היחידה של בני הזוג, תושבי לוד, התייחסה לראשונה בשיחה עם מערכת "חי בלילה" לאירוע הטרגי. "אמא הייתה במצב קשה מאוד, בשבת בלילה היה לה שבץ. זה פגע לה בדיבור, היא לא הייתה יכולה לדבר בכלל וצד ימין משותק", סיפרה הבת, "מצב קשה, נוראי. גם אם היא הייתה מקבלת כימו, הסיכויים שלה היו ממש לא גדולים".

זירת הרצח וההתאבדות בבית החולים באסף הרופא (צילום: החדשות12)
זירת הרצח וההתאבדות בבית החולים באסף הרופא|צילום: החדשות12

לדבריה, אביה נקלע למצוקה כשראה את אשתו במצב כל כך קשה: "הוא לא יכול היה לראות איך שהיא סובלת, הוא נורא אהב אותה. הם היו חולים אחד על השני, הוא אמר שהוא לא יוכל לחיות בלעדיה. ראיתי שהוא במצוקה נפשית ולא יודעת אם הרגשתי משהו או שלא הרגשתי, אבל אמרתי, 'תשימו לי פה מיטה, אני נשארת פה 24/7'".

"אמא אמרה, 'תלכי כבר, אבא בא, את יכולה ללכת'. אז הלכתי, וזה מה שקיבלתי", תיארה הבת בכאב, "זאת באמת טרגדיה מצד אחד, אבל מצד שני זה כמו באגדות - הם חיו באושר ועושר ומתו ביום אחד".