נוכלות ברשת הפכה לתופעה נפוצה בדרום בתקופה האחרונה. בחורה בשם נוי מבאר שבע, התגלתה כנוכלת הדייטינג, שעוקצת את כל מי שמתחיל איתה באפליקציית ההיכרויות "טינדר". לפני מספר ימים  נוי פנתה לעמוס באפליקציה, ולאחר שהחלו לשוחח היא ניסתה לתאם איתו מפגש פנים מול פנים ב"מקום נחמד לזוגות" לדבריה, והציעה שישבו באיזשהו לופט.

נוי שלחה לו את מספר הטלפון של בעל הלופט, וביקשה מהדייט הפוטנציאלי שיסגור מקום עבור שניהם. "יש שם חדרים כאלה לזוגות לישיבות, יש ביליארד, יין מתנה, נרגילה מוזיקה קריוקי, ג'קוזי – נשב, נשתה ונכיר בכיף", היא כתבה לו. עמוס, נענה לבקשתה ובעל המקום ביקש ממנו סוג של פיקדון, שיועבר במשיכת כסף מכספומט על ידי קוד בלבד ודרש 500 שקלים עבור ההזמנה. הדרישה עוררה חשדות אצלו, והוא החליט לבטל את הדייט – ואז הוא קיבל שיחת איומים מאותו בעלים שדרש את הכסף. 

הדייט שעקץ אותי (צילום: מתוך
מתחזה בטינדר עוקצת גברים במאות שקלים|צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12

"תדאג בבקשה להביא לי את ה-520 שקלים על החדר", דרש בעל המקום והוסיף. "רוצים לבוא תבואו – אתם לא הולכים? אז תבואו לשלם לי. אל תיתן לי לזרוק שמות ולערב אנשים, אם לא אני אגיע עד אליכם ותאמינו לי שאני מסוגל. אני אדאג שאתה תביא בדרך שלי – ואתה תצטער על זה".

עמוס, החליט לפרסם את הסיפור בפייסבוק – וגילה שהוא לא לבד. עשרות גברים פנו למערכת "חי בלילה", וסיפרו על העברות של עד 500 שקלים עבור דייט, וברגע שהכסף מועבר אז בעל המקום נעלם לחלוטין וגם הבחורה הלבבית מהטינדר מוחקת את החשבון ונעלמת גם היא.

התברר שהתמונות שימשו את פרופיל הפיקטיבי של נוי, הם למעשה שייכות לבחורה בשם עמית, שאינה תושבת באר שבע שגילתה שהתחזו אליה באפליקציה וכך הגיבה. "פתאום מישהו תייג אותי בפייסבוק וכתב לי שימי לב. ראיתי פשוט פוסט עם תמונות שלי, והתכתבות עם מישהי שקוראים לה נוי והתמונה שלי בראשי", שיתפה עמית והוסיפה: "זה הזוי, פתאום את רואה תמונות שלך מפורסמות באינטרנט וזה מפחיד – מה אם יחשבו שזאת אני ויבואו אליי בתלונות? אף אחד לא מצפה לסיטואציה כזאת".