לפני 3 שנים נחשף ב-mako סיפורה של י'. ישראלית שבילתה את חופשת הפסח בסיני והייתה, לטענתה, קורבן של אחמד סולימאן, מנהל חושה בנואיבה שעל פי החשד אנס אותה לאחר שהכניס לה סם אונס למשקה שהזמינה בחושה בניהולו.

בהמשך לחשיפה ולסיפורה של י', הגיעו ל-mako עדויות נוספות בגין אונס ותקיפות מיניות של סולימאן נגד נשים נוספות, כש-10 מהן הגישו תלונות במשטרה. זאת, בזמן שסולימאן, שכבר זכה לכינוי "אימת הנופשות בסיני", ממשיך להכחיש ומאיים בתביעה כנגד הנשים ו-mako.

באחת העדויות שפורסמו ב-2019 כנגד סולימאן תיארה י' כיצד מצאה את עצמה במיטה כשחלק מבגדיה אינם במקום וידו של סולימאן באיזור האינטימי שלה. "תוך כמה שניות לאחר שתיית התה הייתי מחוסרת הכרה ורק כעבור כמה שעות חזרתי לעצמי. כשהתעוררתי הדלת הייתה סגורה, האור כבוי למרות שלא אנחנו כיבינו אותו, חלק מבגדיי לא היו במקום והיד שלו הייתה באזור אינטימי בגוף שלי. הוא ניסה להפוך אותי כדי שאשכב על הגב ואז התעוררתי. הוא נבהל מזה שהתעוררתי ואז הבנתי שהוא עשה לי משהו לא בסדר"

בעקבות אותן תלונות, סולימאן עזב בשנת 2019 את החושה שניהל ואת עסקי התיירות. אך כעת מתברר שהוא עבר לעבוד בתפקיד בכיר במלון אחר בשם "נואיבה קלאב ריזורט" - אחד המלונות הכי פופולריים בקרב ישראלים, שם הוא נראה משוחח בעם שלל תיירות ובהן גם עם תיירות ישראליות.

"אני חושבת שצריך לעצור אותו בכל צורה. אסור לו לעבוד, אסור לו לראות בנות ישראליות. עברו כל כך הרבה שנים ואני עדיין לא מצליחה להשלים עם זה", אומרת היום בתגובה י' שהייתה קורבן למעשיו של סולימאן. "הוא הטריד אותי בצורה קשה. עשיתי איתו שנורקלינג והוא ניצל את זה שאני איתו לבד. הוא נגע בי בצורה מחרידה וחיכך עליי את איבר המין שלו. הוא לקח את היד שלי ושם לו על האיבר, תוך כדי שהוא רואה שאני קפואה. זה היה פשוט נורא, מטלטל ומזעזע".

אחמד סולימאן מסר בתגובה: "מה שרשמו עליי לפני שלוש שנים זה שקר. לא שקר-שקר, זה שקר מטורף. אין תלונות, רק פייסבוק. עשו עליי קומבינה חבל על הזמן. אני הייתי מוכן ללכת למכונת אמת לפני שלוש שנים. כל בתי המלון מפוצצים ישראלים וכולם נהנים איתי. עשו עליי פשוט קומבינה מטורפת. המשטרה המצרית לא עושה איתי שום דבר כי היא יודעת שזה שקר. זה פשוט תלונות בפייסבוק. ממש לא נעצרתי, לא כלום, עובד כרגיל, הכי רגיל שיש. בחיי, כמו תמיד".

 

ממלון "נואיבה קלאב ריזורט" נמסר בתגובה: ״סולימאן לא עובד מלון, הוא עובד כסוכן טיולים חיצוני בתוך המלון יחד עם כמה מלונות נוספים. לא ידענו את זה, כי לא העסקנו אותו דרך המלון. אתמול בלילה, כששמענו את הכתבה, החלטנו שהוא לא יעבוד איתנו יותר ואתמול בלילה הוא ארז את הדברים שלו ועזב את המלון. הוא לא יחזור לכאן לעולם״.