הבחירות המוניציפליות שיתקיימו ב-22 באוקטובר לא מצליחות לעורר בקרב הבוחרים עניין רב מדי, ובדיוק לנישה הזו נכנס זאב סילס, הרץ לראשות העיר חיפה. סילס יצא בקמפיין רשת נכנס האומר "הצביעו לי כי אני גם... חתיך". 

"הבחירות בחיפה הן מאוד משעממות. זה מכניס עניין", מסביר סילס בראיון שנערך עמו. לדבריו, הוא אינו מצפה לקבל קולות נוספים בזכות מראהו החיצוני, אלא כדי לקבל את תשומת לב הבוחרים: "המודעה מעוררת עניין בציבור וככה הציבור נחשף אליי, לזאב סילס, והם יכולים להיכנס לאתר האינטרנט ולפייסבוק וקרוא על הפעילות שלי בחמש השנים האחרונות כחבר מועצה".

"חתיך זה טוב לז'ורנל של פלייבוי"

ההחלטה על הכיוון הלא שגרתי, אותו הגה צוות הקופירייטרים של הקמפיין של סילס, רווק בן 40, רווק, אולי סייעה לו למשוך את תשומת לבן של הבוחרות הרווקות בעיר, אולם לא הרשימה במיוחד את מתחריו. מהמטה של יעקב בורבסקי, המתמודד גם הוא על ראשות העיר נמסר כי "אצלנו יש יותר חתיכים", ואילו סגנית ראש העיר, יוליה שטריים הגיבה בתגובה נחרצת ומעט עוקצנית: "יש לי בעל מאוד חתיך, איש מקצוע, הוא לא רץ לראשות העיר. יש לי בן חתיך חבל על הזמן, לומד משפטים. לא רץ לראשות העיר. יכול להיות שצעירות ראו שהוא (סילס) גם חתיך - אבל אם הוא חתיך למה הוא לא נשוי עד עכשיו?! חתיך זה טוב לגוף, לאיזה ז'ורנל של פלייבוי, אבל לא לראשות העיר".

חי בלילה, ראשון עד שלישי, 23:00

בואו לעקוב אחרינו בפייסבוק