אחרי שלושה ימים בקאסה בנג'מין בקרטחנה, שם אסף ישראל חתן עדויות לצריכת סמים קשים ושידול נשים קולומביאניות לזנות על ידי מטיילים ישראלים, המשיך כתב "חי בלילה" אל עבר טגנגה שבצפון קולומביה. בכפר הדייגים הקטן והפסטורלי ממוקמת קאסה נוספת בבעלותו של איש העסקים אסי מוש, הישראלי שהרשויות בקולומביה חושדות שניהל רשת מורכבת של סחר בסמים וניצול לכאורה של קטינות.

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

למקומיים, שלא ממש אוהבים את העובדה שהקאסה נמצאת בתוך הכפר שלהם, יש שם למקום - הם מכנים אותו "הבונקר". לטענתם של המקומיים, בשנים האחרונות ראו כיצד בחורות, וגם ילדות קטנות, מובאות אל תוך הקאסה מבלי לדעת לאיזו מטרה. הקאסה בנויה כמו מבצר - המבנה מוקף חומה, מרושת במצלמות אבטחה ויש גם מאבטחים שמפטרלים מסביב למקום. מוש התגורר בווילה גדולה ומפוארת הצמודה לקאסה ומשם, על פי החשד, ניהל הישראלי את האופרציה שלו לפני שגורש מקולומביה.

גם כאן בטגנגה, הישראלים לא יוצאים מכותלי הקאסה, ובמקום אפשר למצוא כמויות סמים גדולות וצעירות מקומיות. "יש פה אנשים שלא יצאו מהמקום הזה כל השבוע", מספר מטייל ישראלי המתועד במצלמה נסתרת. "יש לך פה כל היום מסיבות, אנשים שותים בוקר, צהריים וערב". ד', שביקרה בתוך הקאסה מספרת: "זה אזור מגודר, נראה כמו ארמון או מבצר. אחד החבר'ה שלנו נכנס לאחד החדרים, זה היה מזעזע, שורות של קוק בכל מקום, על השידות ועל המיטות".

על פי עדויות נוספות שהגיעו לידי חתן, מוש לא רק ניהל את הקאסה, הוא אף בילה עם חלק מהצעירות: "ראינו אותו (אסי), היום שם איזה שתי בחורות קולומביאניות צעירות, נראות אולי בנות 16, והייתה שם איזה ילדה מסכנה אחת שהוא הכריח אותה לשבת עליו ונגע לה בתחת, וכאילו רואים על הפרצוף שלה שהיא פשוט נחרדה ממנו". העדויות שהלכו והצטברו בנוגע לעסקיו של הישראלי הובילו לכך שבחודש נובמבר האחרון גורש כאמור מקולומביה. שוטרים פשוט על ביתו, לקחו אותו איתם והעלו אותו על מטוס ארצה.

>> צפו בפרקים המלאים של "חי בלילה" ב-makoTV

כיום, הקאסות ממשיכות לפעול ועל פי החשד של הרשויות, מוש עדיין מושך בחוטים ממקום מחבואו. יחד עם זאת, ירון רוולסאצ'י, שחשף במגזין mako את פרשת "סיורי האונס" בקולומביה, מדווח שתושבי הכפר זכו לעדנה מסוימת לאחר גירושו של מוש: "לתושבים בטגנגה, במקום בו בעצם הייתה הווילה של אסי, אומרים שאחרי שנים שבהם הרחובות של טגנגה היו מלאים בסמים וזנות, סוף סוף עכשיו, אחרי שהתפוצצה הפרשה, השקט חזר לעיירת הדיג השקטה הזאת".

תגובתו של עו"ד איתן און, המייצג את אסי בן מוש:

"התחושה שלנו היא כי נעשה עוול, ורצח אופי לישראלים שנעצרו עתה בקולומביה. למרות הפרסומים, לא תראו את מי מהמנהלים מוכר סמים לאורחים או ״מסדר״ יצאניות למי מהם. אלו למעשה העבירות בהן חשודים הישראלים - ולאלו אין ולא תהיינה ראיות. באשר ל״חדר הבנות״ - בהוסטלים שוכרים מיטה ולא חדר, ולכן, הבנות הקולומביאניות מקבלות מיטה בחדר בו משתכנות בנות קולומביאניות נוספות. בין זה ובין התווית של ״חדר הזונות״ המרחק הוא עצום. בסופו של הליך שמם של כל הישראלים שנקלעו לפרשה זו יטוהר".

>> לוח שידורים ערוץ 12 

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12