אמש (רביעי) המטבח המנצח פגש אחרי ציפייה ארוכה את המסעדה של הקונדיטורית כוכי חשאי ושותפתה בתוכנית הדר פרץ. הציפיות היו גבוהות מהשתיים, בעיקר אחרי הביקורות הקשוחות שכוכי העבירה על שאר המתמודדים שעלו לסרוויס לפניה, אבל כגודל הציפיות כך גם גודל האכזבות.

אחרי השקעה מאומצת בתפריט ובמטבח, התמקמו השתיים בסוף הערב במקום האחרון בטבלה והן כעת עומדות בסכנת הדחה. המעמד הלא פשוט גרם לשתיהן להזיל דמעה, אבל הן לא מופתעות מכך. "היה ערב לא פשוט וקשוח מאוד", אמרה הדר לנדב בורנשטיין בחי בלילה מיד לאחר שידור התוכנית, "אנחנו נורא רגישות ואמוציונליות, אז דמעות יוצאות ממני בקלות, זה לא כזה קשה".

הדר וכוכי (צילום: MKR המטבח המנצח, קשת 12)
צילום: MKR המטבח המנצח, קשת 12

למנה ראשונה הגישו כוכי והדר קציצות דגים עוקצניות שלא נחלו הצלחה גדולה בשולחן הסועדים, וגם המנה האחרונה שלהן - טארטלט קשיו עם גלידת תמרהינדי, לא כבשה את שאר המתמודדים. "אפינו אותה יותר מדי זמן", הסבירה כוכי, "אני הייתי אחראית על זה. הייתה לנו דילמה אם לתבל את קרם הקוקוס בעוד משהו, אבל בסוף החלטנו שלא וזאת לא הייתה החלטה נבונה. הגלידה שכל כך אהבנו והייתה יצירתית בעיננו, לא צלחה. זו אכזבה מאוד גדולה, אבל את הנעשה אין להשיב ונהיה יותר מדויקת להבא".

למרות זאת, הן לא מתחרטות על הבחירה האמיצה. "אנחנו עומדות מאחוריה בלי חרטות", הבהירה הדר, "היא פרי דמיוננו, היא שלנו, אנחנו מאוד אוהבות את הטעמים שלה ולקחנו בחשבון שלא כולם יהנו ממנה. אפשר לומר שהיא קצת קשוחה ועזה בטעמים, אבל אנחנו מאוד אוהבות אותה". 

כוכי והדר בהכנת הקינוח  (צילום: מתוך
מתוך "MKR המטבח המנצח"|צילום: מתוך "MKR המטבח המנצח", באדיבות ספורט 1