איך הייתם מרגישים אם הייתם מגיעים לגן הילדים החדש של הילד ומגלים שהוא בכלל לא נפתח? את הסיוט הזה עוברים עשרות הורים מאזור תל אביב ורמת גן, אחרי שלחרדתם גילו כי הגננת עשתה אובר בוקינג לגנים, מה שהותיר עשרות פעוטות ללא מסגרת. 

ראשית הסיפור באחד מהגנים המבוקשים ביותר בצפון תל אביב - "הגן של סיון", שנקרא בעבר "הגן של מרב" ונרכש בשנה שעברה על ידי בעלים חדשים, סיון אזרד. הגן צבר מוניטין גבוה והמלצות רבות, כך שהשנה הגיעו אלו עשרות זוגות הורים לסיור, במהלכו גם פגשו את הצוות החינוכי שהיה אמור ללוות את ילדם בשנת הלימודים הנוכחית. 

הורים המרוצים נרשמו, שילמו כנהוג מקדמה על סך כמה אלפי שקלים והמתינו לשנה החדשה, אלא שכמה ימים לפני שזו הגיעה הם מגלים שאזרד, שעומדת מאחורי לא פחות מארבעה גנים שהיו אמורים להיפתח השנה, ביצעה אובר בוקינג ואין מספיק מקום לכל הילדים והם הופנו לגנים אחרים, עם צוות חינוכי אחר. בנוסף, הודיעה שהשנה תפתח גם תינוקייה, אך מאז תחילת השנה ועד היום, כך לטענתה, סובלות הגננת והסייעת מבעיות רפואיות. 

הגננת, שכבר זכתה לכינוי המפוקפק "ענבל אור של הגנים", סיפרה שהיא פותחת גנים נוספים, אבל נכון להיום פעוטות רבות נותרו ללא מסגרת חינוכית והכסף לא הוחזר להורים. "הגן שאליו נרשמנו הוא לא אותו גן, הגננת שאליה נרשמנו היא לא אותה אותה גננת והכאוס מטורף", סיפרה אחת האמהות, "כל הורה יכול להבין את הסטרס והמועקה הקשה". "היא הצטיירה כבן אדם נחמד שאכפת לה מהגן מהילדים", אמרה אם אחרת, "היא הונתה אותנו לאורך כל כך הרבה זמן. כל מה שהיא הייתה צריכה להגיד זה שאין לה מקום". 

למרות הסיטואציה העגומה, המנהלת סירבה להחזיר את המקדמה ששילמו ההורים וגם כאשר הגיעו להתעמת איתה ישירות בנוגע לנושא, סירבה להחזיר להם את הכסף וטענה בנוסף שאינה מחויבת להחזיר את המקדמה. 

סיון אזרד מסרה בתגובה: 
"לגן הייתה דרישה רבה לדור הבא ואכן קיבלתי החלטה להגדילו. בכל גדילה ישנם קומץ של מתנגדים, אך גם עשרות נוספים של הורים מרוצים. המטרה הנעלה היא לספק בית חם לילדים. אמשיך בכל הכוח לתת מעל ומעבר עבורם". 

*בעקבות הידיעה כי הכתבה תשודר מספר הורים קיבלו את כספם בחזרה, ובמהלך היום הוגשה נגד סיון אזרד תלונה במשטרה, וזו פתחה בחקירה.