כבר כמה ימים שהנאשמים באונס הקבוצתי במלון הים האדום באילת  נמצאים במעצר בית. אתמול בבוקר (ראשון) הגיעו אלמוניות לבית משפחתו של אחד מהם, איסי רפאלוב, שנמצא בחדרה, וריססו את הכיתוב - 'כל אנס בא יומו'. הן אמרו שלא רק את פרטי הנערה אפשר לחשוף, אלא שהן משיבות באותו מטבע, ולטענתן זו רק ההתחלה.

בסוף השבוע האחרון אחותו של אחד החשודים באונס, איליזיר מאירוב, הגיבה בעמוד הפייסבוק שלה ותקפה את קורבן האונס, הנערה בת ה-16. "הכל היה בהסכמה", כתבה דיאנה מאירוב, "לא מדובר ב-30 גברים, זה דבר ראשון, ודבר שני, איפה החברה שלה שעמדה שם וצפתה איך אונסים אותה במקום להתקשר למשטרה?". 

אחות הנאשם בפרשת האונס באילת מדברת (צילום: מתוך
הפוסט בו תקפתה מאירוב את הנאנסת|צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12

בעקבות פרסומים אלה, מאירוב חטפה אינספור תגובות ואיומים על חייה ועל חיי משפחתה, ובתגובה הסירה את הפוסט. אמש היא סיפרה לחי בלילה מה גרם לה להתבטא כך: "לפני הפרשה שהתפוצצה אני סך הכל רציתי להגן על אח שלי", אמרה מאירוב, "לא רציתי להאמין שזה מה שקרה, שזה מה שאח שלי עשה, הוא לא בן אדם כזה. אני לא מאשימה אותה, לא מצדיקה אף אחד ולא הולכת לטובת אף אחד. זה פשוט אח שלי, זה כמו כל אחד שיילך ויגן על אחד מהמשפחה שלו. לא התכוונתי לפגוע בה. אני רוצה להגיד לנערה שאני מצטערת אם פגעתי או אמרתי משהו לא בסדר".

מאירוב התלוננה במשטרה על חלק מהאיומים, ואף העלתה פוסט נוסף בו הביעה חרטה על דבריה: "אני רוצה להביע חרטה והתנצלות על הפוסטים שלי, הגבתי מתוך כעס וכאב משני הצדדים", כתבה מאירוב בפוסט. "אני איתכם בנושא, כל אנס מגיע לו סבל וייסורים, מקווה שתחשבו על המשפחה שלא אשמה באונס". 

אחות הנאשם בפרשת האונס באילת מדברת (צילום: מתוך
פוסט החרטה של דיאנה מאירוב|צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12

"המשפחה בכלל לא אשמה במה שקורה. מאיימים עלינו, מנסים לפרסם את הכתובת, את מספרי הטלפונים ותמונות של האחיות שלי", סיפרה אמש מאירוב בחי בלילה. "אני לא יכולה לצאת מהבית, לא יכולה לעשות שום דבר. אני מפחדת על החיים שלי, אני לא רוצה לקחת סיכון על מה שיקרה לי או למשפחה שלי".