מה אתם הייתם עושים (תמונת AVI: מה קורה)
השחקנים בפעולה. הסיטואציות גולשות למציאות|תמונת AVI: מה קורה

השחקן ג'וש שגיא יצא מביתו שברמת השרון באחד הבקרים השבוע כשלפתע חש תקר בגלגל. כמו כל אחד מאיתנו, גם ג'וש חשב שתוך מספר דקות הוא יצליח להתגבר על התקלה ולחזור למסלולו המקורי, אך לא כך היה: "עשרות אנשים עצרו לידי והציעו עזרה, כשהם בטוחים שמצלמים אותם. כל הניסיונות שלי לשכנע אותם שמדובר בסיטואציה אותנטית לגמרי לא עזרו, והרושם המוטעה שהם קיבלו רק הלך והתחזק".

המקרה הזה הוא רק אחד מיני רבים אותם חווים השחקנים של "מה אתם הייתם עושים" בכל יום מאז עלתה התוכנית. ג'וש, שכבר צפינו בו משחק אב מכה והשבוע ישודר הפרק בו הוא מגלם מוכר גזען, מורה למשחק ובעל ניסיון בעמידה מול מצלמה, מספר שהטירוף סביב התוכנית לא מפסיק למרות שהצילומים הסתיימו מזמן.

כזכור, כבר בתחילת העונה שמענו על מקרים בהם פנו אזרחים אל ההפקה בעקבות צפייה בפרומואים בחשש שצילמו אותם. מתברר כי עד היום מנסים ישראלים רבים להוכיח את המוסריות שלהם ואולי לתקן את הרושם שמתקבל מצפייה בחלק מהפרקים.

לסיכום, בשורה התחתונה יכולים להיות לזה גם יתרונות: "לפני חודש הלכתי לחנות נעליים כדי לקנות לבני שרוכים חדשים. כששאלתי את המוכרת כמה עליי לשלם, היא אמרה 'שמונה שקלים'. לאחר כמה רגעים היא נזכרה מאיפה אני מוכר לה, וכשוידאה שזה אכן מהתוכנית שינתה את המחיר לשישה שקלים, ואף התעקשה שזה המחיר האמיתי".

צפו בפרקים המלאים של "מה אתם הייתם עושים"

התוכנית משודרת כל יום שבת בשעה 21:15