אחרי ההצלחה של העונה הראשונה בארץ, והצלחת הגרסה האמריקאית "הומלנד" בארצות הברית, הוזמנו הכוכבים הישראלים לצד הכוכבים האמריקאים של "הומלנד" לפרימיירה של העונה החדשה של "חטופים".

"יש משהו שאני אוהב בישראל וזה טוב לסדרה", מסביר ברט סולקי, ראש אולפן FOX21 שאחראית לצילומי "הומלנד". "יש אנרגיה שאנחנו מקבלים כשאנחנו מגיעים לכאן לצלם שאנחנו לא מקבלים בצפון קרוליינה או בשום מקום אחר בארה"ב", הוסיף.

מעבר לצילומי העונה השנייה של "הומלנד" בישראל, שבוע עמוס עבר על צוות "הומלנד" בארץ. הם הספיקו להיפגש עם גלעד שליט ועם הנשיא שמעון פרס, שני מפגשים שהשאירו רושם עמוק על האורחים מחו"ל. "הפגישה עם גלעד מאד ריגשה אותי. אני אסיר תודה שהוא בריא ושלם", אומר מנדי פטינקין, שמשחק בסדרה את סול.

שליט, שביקר בסט הצילומים של "הומלנד", היה מאוד דומיננטי בצילומי העונה הראשונה של הגרסה הישראלית, מודה יורם טולדנו. "צילמנו את העונה הראשונה בדיוק כשהנושא היה חם, ואיך שצילמנו את העונה השנייה הוא שוחרר ופתאום אתה רואה תמונות בטלוויזיה שלקוחות מהסדרה".

ומה הולך להיות בעונה הבאה? השחקנים לא מגלים. "אני רק יכולה לספר שזה הפתיע אותי יותר מהעונה הראשונה והרבה יותר מותח", מספרת מילי אביטל. "קורים כל הזמן דברים מעניינים בסדרה הזאת", מוסיף ישי גולן למסתוריות. צפו בכתבה המלאה

>> נשיא חטיבת הבידור בשואו-טיים: "יש הרבה יצירתיות בישראל"