הדרמה "חטופים" מגוללת את סיפור חזרתם של נמרוד קליין (יורם טולדנו) ואורי זך (ישי גולן) מן השבי הסורי, 17 שנה אחרי שנחטפו במהלך משימה בעומק לבנון. החטוף השלישי, עמיאל בן חורין (אסי כהן) חוזר בארון מתים אחרי שמת בתקופת השבי.

אין תמונה
עמוד הבית של "חטופים"

אל מול החטופים ניצבות המשפחות שלהן וההתמודדות שלהן עם השבי וכמובן, עם חזרת יקיריהן לארץ: טליה קליין (יעל אבקסיס)  שחיכתה לבעלה נמרוד ובמשך שנים פעלה לשחרורו; נורית הלוי-זך (מילי אביטל) שעמדה להתחתן עם אורי לפני שנשבה ובמרוצת השנים מצאה את עצמה מתחתנת עם אחיו, יקי (מיקי ליאון); ויעל בן חורין (עדי עזרוני) שהיתה רק ילדה כשאחיה עמיאל נחטף.

הסדרה מתחילה עם חזרתם של החטופים, אך מה עבר עליהם ועל משפחותיהם במשך תקופת השבי? כדי לגלות את השנים האבודות, הכנסו לעולמן של הדמויות באתר הסדרה הרשמי.

האתר כולו מעוצב בפלאש כאשר לכל דמות עולם תוכן שחושף מה עבר בכל שנה על כל דמות מרכזית בסדרה. מכתבות עיתון, דרך תמונות משפחתיות ועד לסרטונים של החטופים ושל הקמפיינים השונים שערך מטה המאבק להחזרתם. בכל שבוע ייחשפו באתר תכנים חדשים שישפכו אור על העלילה הסבוכה והמותחת.

אין תמונה
קיר השנים של טליה קליין

בנוסף תוכלו לצפות באתר בהצצות לפרקים הבאים, בפרקים המלאים שכבר שודרו, בסרטון מאחורי הקלעים המלא ובקליפ לשיר הנושא "הנה באתי הביתה" של דנה ברגר ואיתי פרל.

רוצים לדבר על חטופים? הכנסו דרך האתר לפורום הסדרה או לעמוד הפייסבוק הרשמי והצטרפו לדיון על הסדרה שמדינה שלמה מדברת עליה.

המכללה האקדמית נתניה תורמת גם היא לדיון ומנדבת את מיטב המרצים שמתייחסים לתופעת השבויים כפי שהיא משתקפת בסדרה.

 

לאתר הרשמי של "חטופים"