זה סיפור יוצא דופן, שונה לגמרי מזה שהתרגלנו אליו: לראשונה, נוכל פנה בעצמו אל חיים אתגר, ביקש ממנו להיחשף מול המצלמות ואף לפגוש בחדר אחד את קורבנותיו. האם מדובר בהכאה על חטא או בעוד תרגיל מתוחכם?

הערב (חמישי) ב"חשיפה", בסרטו "הזאב" (אחרי החדשות, ערוץ 12), חיים יפגוש את הנוכל שחשוד כי הונה במיליונים, שמודה בפניו ומול המצלמות: "היה לך עוד אחד בטלוויזיה שאמר לך בפריים טיים שהוא התנהג כנוכל? לא. אני התנהגתי כנוכל".

לדברי חיים, "פנה אליי עורך דין שעזב את הארץ, או יותר נכון לומר - ממש ברח מהארץ, כשהוא משאיר לכאורה חובות מטורפים של סכומי עתק ואנשים שנעקצו. יש לא מעט אנשים שמרגישים שעולמם חרב עליהם, שמחפשים אחריו ואחרי הכסף. זה סיפור שתפס כותרות מרכזיות בכל המדינה. אנחנו בדרך כלל רגילים למצוא את המתחזים, הנוכלים והרמאים ולתפוס אותם על חם. האיש הזה חזר לארץ ופנה אלינו".

מה הוא מבקש ממך?
"הוא פונה ואומר: 'אני רוצה להתיישב מול מצלמה ולפתוח הכל, אבל יש לי בקשה אחת יוצאת דופן שאתה חייב לעזור לי איתה - אני אספר את כל הסיפור, אפתח את כל הסודות, אבל אני רוצה לפגוש את הקורבנות. אני רוצה לשבת מולם'. זה סיפור באמת מטורלל. זה רגע שאנחנו לא מכירים בתוכניות שאנחנו עושים, כשאדם נכנס לחדר עמוס בקורבנות, כולם טעונים, חלק ניכר מהם חייהם נחרבו".

זו נראית כמו חזרה בתשובה מצידו, אבל תהיתם מה הוא באמת רוצה להשיג והאם יש כוונות נסתרות?
"כמובן שזה עלה לדיון ונבדק: מה האיש הזה עושה? אולי הוא מגיע כדי לעשות את התרגיל המתוחכם מכולם? להגיע אליי, להיכנס ללוע הארי ולעשות את הסיבוב הגדול מכולם? גם בנושא הזה יש לו תשובה מאוד מפתיעה ויוצאת דופן בריאיון הפתלתל שלנו. האיש לטענתו נרדף, עבריינים רודפים אחריו, הוא חי חיים במנוסה. איך זה לפגוש מרואיין שחי מתחת לרדאר, ומגיע לרגע הנפיץ הזה שלא ראיתי כמוהו בטלוויזיה?".