סוף סוף זה קורה! שלישיית "מה קשור" חוזרת למסך עם תכנית מערכונים חדשה - "עם סגולה". התכנית תביא למסך דמויות חדשות של ישראלים בחו"ל - כאלו שגרות שם, מטיילות, או בענייני עבודה - שהן הוכחה לכך, שאולי אפשר להוציא אותנו מישראל אבל אי אפשר להוציא את ישראל מאיתנו.

אין תמונה
מתוך "עם סגולה"

נפגוש את הישראלי שהגיע לתפקיד מפתח כמזכירו האישי של אובמה, אבל בעצם מנוהל על ידי אשתו שרית. נכיר את מנחם ממשרד החוץ שמשפיע על יחסי ישראל עם העולם, בדרכים קצת אחרות. נעקוב אחרי חולייה של "המוסד" בשורה של מבצעים אלומים. נעודד את מתאבק הסומו הישראלי הראשון והרזה ביותר בעולם.

עוד נפגוש, ישראלים שהלכו לאיבוד בג'ונגל, שני חברים טובים שתקועים באשרם בהודו ואיבדו קשר עם המציאות וקבוצת נערים שיצאה ל"מצעד החיים" בפולין. לאורך העונה גם צפויים להופיע אורחים מפתיעים.

אין תמונה
לאן תלכו? אבדו בג'ונגל

"מה קשור" הוא הרכב הבמה הבולט ביותר בנוף הבידור הישראלי בשנים האחרונות. הקשר המיוחד בין שלושת חברי השלישייה, אסי ישראלוף, שלום מיכאלשווילי וציון ברוך, הוא שאפשר להם להחזיק במשך תקופה ארוכה את ההרכב המשותף והכימיה ביניהם ניכרת על המסך. לצד פעילות ההרכב, לכל אחד מהם קריירה נפרדת. שלום ב"עספור" ו"הבורר" (יחד עם ציון ברוך), אסי שהריץ מופע פסנתר עם שירים אישיים (בקרוב האלבום) והשתתף בדרמה "הצרות שלי עם נשים" וציון ברוך שהשתתף בסרטים "הבועה", "אביבה אהובתי" ו"רגליים קרות", ובדרמה "הכל דבש". "עם סגולה" מצטרפת לתכניות נוספות שהשלושה העלו - "היכל התרבות", "הישראלים", ושתי עונות של תוכנית האירוח בכבלים.

את "עם סגולה" כתבו אורי כץ ורמי פרג ועורך ערן פיין. מפיקים עבור קשת ג'יני הפקות ומביים בן בכר.

אין תמונה
ישראלים בהודו
אין תמונה
מתאבק הסומו הישראלי הראשון

שבת הקרובה ב - 22:30, מיד אחרי "כוכב נולד"