הפניה לשידור החי

העדכון האחרון:

 

04:00 - סתיו: "אני לא מרגיש בנוח להיות זה שמעיר לאנשים, כי אני הכי צעיר"

סתיו מספר לדיירים בחצר על הדמות של ברוריה, שהיא מחווה למירי פסקל מהסדרה "אחד העם 1", וכולם ממשיכים לחקות אותה, אחר כך רתם מודיעה שהיא הולכת לישון. סתיו, סטלה, מושיק, איציק ואריאנה יושבים בחצר ומשוחחים, שיר לא מצליחה לישון ויוצאת לחצר, לאחר זמן קצר הדיירים מתעייפים והולכים לישון, ורק איציק מושיק ומוטי נשארים בחצר ומרכלים על הדיירים. איציק ומושיק ממשיכים להגיד למוטי שהוא משהו מיוחד. סטלה מסדרת את דבריה בחדר השירות, וסתיו עוזר לה. הם ממשיכים לדבר על המצב של הבית, וסתיו אומר לה שהוא "לא מרגיש בנוח להיות זה שמעיר לאנשים", כי הוא הדייר הכי צעיר בבית. סתיו וסטלה נכנסים לחדר השינה והולכים לישון. 

03:00 - אריאנה: "המתנה הכי גדולה שקיבלתי בחיים היא גיל 40"

איציק מתגאה בכישורי הבישול שלו: "ביום שני לפני שבוע לא ידעתי לעשות חביתה, היום פסטה, ירקות צלויים ועוד". סטלה מתבאסת שהעמידה את שיר להדחה, שיר אומרת שהיא מבינה שהיא הייתה צריכה להחליט מהר, ואומרת לא נורא. "כל היום הייתי בטירוף" סטלה מודה. גם רתם עסוקה בהדחה, היא אומרת שהיא מתפדחת שהיא ככה. קטיה אומרת לה להפסיק ולהתעסק בזה אחרת היא תבוא אליה בלילה ורתם משלימה: "ותנשכי אותי בתחת". רתם אומרת שלא מעניין אותה לזכות, כי אם היא תקבל את האוטו: "כל הזקנות בתל אביב ידרסו".

אחר כך בחצר היא ואריאנה מדברות על זקנה. "יש משהו טבעי ואכזרי בלהזדקן" אומרת רתם, אריאנה לא מסכימה איתה. "המתנה הכי גדולה שקיבלתי בחיים היא גיל 40" אריאנה מתוודה, ומוסיפה "והסקס לא נהיה פחות טוב". אחר כך היא אומרת לרתם שהיא לא תהיה מודחת מחר ורתם מודה לה ואומרת: "זה חשוב לי שאת אומרת את זה".

נטלי ואיציק הולכים לישון יחד במיטה. סתיו וסטלה נשארים ערים ואוכלים יחד חטיף לילה. מושיק מצטרף אליהם והם מדברים על הניקיון של הבית. אחר כך הוא יוצא החוצה ומביא כוס מים לרתם ואריאנה שמדברות על דימוי גוף של נשים. בינתיים איציק לא הצליח להירדם וחזר לחצר.

 

02:00 - מוטי על נטלי ואיציק: "הם עסוקים בלהתמזמז כל הזמן"

הדיירים יושבים בחצר ומוטי אומר על נטלי ואיציק: "הם עסוקים בלהתמזמז כל הזמן" ואחר כך הוא עושה חיקוי של שמעון פרס ומברך את סטלה על בואה לבית. מוטי ממשיך במופע הבידור שלו וחוזר לשיר את שירו "אני קוראים אותי בבר" במבטא מרוקאי אותו הוא מחקה. בבית, רתם אומרת לסתיו שנמאס לה מזה: "הוא שר את זה בפעם האלף", איציק דווקא נהנה ומצטרף אליו, אחר כך הוא מחבק את נטלי והם מתלטפים בחצר, ומוטי ממשיך לשיר בקולי קולות.

לבקשת איציק סתיו מראה לדיירים הליכה של דוגמנות, וביינתים מושיק וסטלה מדברים על קנסות בבית. מושיק אומר שיש מי שזורק בבית, וסטלה שואלת אם יש אחד שהוא פרובלמטי בבית. מושיק אומר: "רואים רואים, לא צריך לדבר" ולא מוסיף. הדיירים קמים ונכנסים מהחצר לבית.

 

01:00 - אריאנה על איציק ונטלי: "הם כבר מחפשים שלושה ימים סיבה לישון ביחד"

נטלי וקטיה משוחחות על זוגיות, ונטלי מבקשת מקטיה לא לפלרטט עם איציק, "אני כזאת" קטיה מסבירה. נטלי שואלת אותה אם היא הרגישה משהו לאיציק, "אני כבר לא שם" קטיה עונה לה. "את לא אמרתי לי שיש לך משהו, למה לא אמרת לי?", נטלי שואלת ומספרת ששיר סיפרה לה שיש לה משהו לאיציק. "בחיים לא הייתי עוברת את הגבול" קטיה מסכמת. רתם מצטרפת לשיחה והבנות מתחילות לצחוק עם העוגיות של מוטי ששוברות שיניים.

בינתיים בחצר אריאנה אומרת לאיציק ומוטי: "הקהל בערוץ 26 מקבל הפעם את התמורה הכי טובה לכסף שלו" איציק שואל למה, ואריאנה עונה שבגלל מוטי. רתם רוצה לצחצח שיניים ונטלי באה איתה לאמבטיה, שם רתם אומרת: "אני מה זה רוצה להישאר", ומוסיפה "אסור לי להיות שאננה". בחדר השירות סטלה מראה את הדברים שלה לסתיו, וישראל מצטרף עליהם והם מתחילים לדבר על ההדחה. בינתיים בחצר, הדיירים יושבים ורתם שרה שיר של אלישיה קיז Some People Want It All. 
 
הדיירים מדברים על סטלה, וישראל אומר שהיא "מחליפה בגד, מחליפה אוהל", נטלי אומרת לו ששמעה את ההערה, והוא מנסה להסביר ומסתבך יותר, רתם אומרת להפסיק לדבר. בהמשך סטלה יוצאת לחצר ואריאנה מתלהבת ממה שהיא לובשת "בחיים לא לבשתי מנומר, עכשיו אני רוצה". סטלה מצטרפת אליהם, ומבינה שבזכותה איציק ונטלי ישנו ביחד במיטה. "את עשית את זה רשמית, הם כבר מחפשים שלושה ימים דרך סיבה לישון ביחד" אריאנה מסבירה.
 

00:00 – רתם: "אני חייבת ספורטאי"

ישראל ונטלי יושבים בסלון וישראל מספר שהוא לא יודע מספיק פרטים על קטיה. כשהוא מנסה לקבל מידע עליה מנטלי, הוא תוהה אם יש עוד פרטים שהוא לא יודע על הדיירים. נטלי שואלת אותו אם יצא לו לדבר איתה, והוא משיב בשלילה. בינתיים, סתיו מדבר עם ישראל על סטלה: "אני מאוד שמח שסטלה נכנסה", הוא משתף, "ז'אן פול גוטייה לקח אותה, אתה יודע מי זה?", וישראל משיב בחיוב.

בהמשך, רתם מספרת שהיה לה קשה לראות את עצמה על המסך: "אני לא רגילה לראות את עצמי בטלוויזיה", ובינתיים אריאנה מדברת עם סטלה ומתפארת: "זו הפעם הראשונה שראו שמנה בפריים טיים בתוך המים, עשיתי את שלי, אני יכולה ללכת". מאוחר יותר, סטלה מקבלת את כל החפצים שלה ותוהה כמה מקום היא תקבל בארון.בהמשך, סתיו שואל את ישראל למה הוא לא עונה לאריאנה וישראל עונה: "היא פשוט עולה לי על העצבים, היא חסרת מעצורים".

מאוחר יותר, הדיירים מסכמים שסטלה תישן הלילה במיטה של נטלי, ונטלי תישן במיטה של איציק. רתם מבקשת שאיציק יעבור למיטה של נטלי כדי שבלילה הנחירות לא יפריעו לה, אבל איציק לא רוצה לעזוב את המיטה שלו. לאחר מכן, בעודם שותים יין, רתם שואלת את איציק אם כל האנרגיות שיש לו הן מהספורט, וכשהוא מהנהן לחיוב היא מסכמת: "אני חייבת ספורטאי".

23:00 – סטלה מתחילה להתרגל לבית

סטלה נרגעת במטבח מהכניסה המרגשת וטועמת מהלחם של מוטי. בעודה במטבח, היא שואלת בפליאה: "מה אין מדיח?", ושיר עונה לה:  "אנחנו כל היום שוטפים פה כלים".  לאחר מכן היא יוצאת לחצר ומתלהבת מאוויר ההרים, מסתכלת על הטריילר ואומרת: "הוא נראה הרבה יותר גדול בטלוויזיה". בהמשך, היא מנסה להבין איך המצלמות עובדות ושואלת: "איך יודעים מתי המצלמה מצלמת? אני רוצה לתת זוויות טובות". שיר ונטלי תוהות איפה סטלה תישן, "אני כבר התרגלתי למיטה שלי", אומרת נטלי ומספרת שישראל ביקש ממנה שתעבור לישון עם איציק במיטה כי אתמול הם הפריעו לו לישון כשהתלחששו. נטלי מסכמת שהלילה סטלה תישן במיטה שלה, ומחר כשאחד הדיירים יודח היא תחזור למיטה שלה.

מאוחר יותר, הדיירים יושבים בחצר עם סטלה ומבקשים מהאח הגדול שישים שיר לכבוד הגעתה לבית. כדי שתהיה לה קבלת פנים באמת מיוחדת, הם גם מבקשים בקבוק יין: "אנחנו רוצים להרים כוסית", אומר איציק, וסטלה מחזקת: "ציפיתי לאיזו קבלת פנים, להרגיש בבית". לאחר מכן, מוטי מכין את סטלה לקראת ההרצאות של ישראל על תחבורה ציבורית בתל-אביב, והיא מצדה דווקא מגלה עניין. רתם מתבוננת בלוח התמונות שהוצב בבית ובוחנת את התמונות: "זה לתמונת פרופיל", היא אומרת על התמונה שלה. נטלי, מושיק וישראל מצטרפים אליה ומחמיאים לתמונות, ובמקביל מושיק מנסה להבין כמה הדחות יהיו במהלך השבועות הבאים. רתם אומרת שהיא מקווה שמחר בשעה הזו הם יתחבקו פה כולם ומביעה חשש מההדחה הקרובה, ומושיק מנסה להרגיע אותה: "תחשבי בריא, תהיי ריאלית, תסתכלי על הלוח ותחשבי, קרו פה דברים". רתם מסכימה ואומרת: "נסמוך על הקהל שרואה הכל". בהמשך, האח הגדול נענה לבקשת הדיירים ומביא להם שני בקבוקי יין לרגל כניסתה של סטלה לבית.

22:00 – שיר לסטלה: "אני לא שונאת אותך, זה בסדר"

סטלה נכנסת לבית ומקבלת קבלת פנים חמה מהדיירים, היא ניגשת לשיר ואומרת לה כי הבחירה בה הייתה "טכנית בלבד" והיא בחרה אותו כי היא יודעת שיש לה כוח בבית ושאנשים יצביעו לה. שיר מבינה אותה ואומרת לה: "לא הייתה לך ברירה, אני לא שונאת אותך, זה בסדר". סטלה מתחילה להסתובב בבית ומודיעה לדיירים: "אתם בלאגניסטים ברמות". רתם מתעניינת ושואלת את סטלה איך היה הפרק שראתה ואיך הם נראים לצופים בבית: "כולם יוצאים פצצות, אחד אחד, כולם מצטלמים יפה", מרגיעה סטלה, והדיירים לוקחים את סטלה לכיוון המטבח ולסושי שמחכה להם שם.

סתיו אומר לסטלה שהוא מאוד שמח שהיא נכנסה, והיא אומרת למושיק שהיא מחכה כבר לשיר איתו. איציק שואל אותה: "איפה את תשני?" וסטלה מספקת פתרון מהיר: "הזוגות יתחברו ויתנו לי מיטה". שיר מציעה לסטלה את המיטה שלה ואומרת לה: "אל תתביישי", ואיציק ממשיך ואומר: "את לא יודעת מה את הולכת לחוות". סטלה מתעניינת אם הדיירים צפו בתעודת הזהות שלה והדיירים עונים לה שהסרטון היה מאוד מרגש. ישראל, שיר, מוטי וסתיו מרימים עם סטלה כוס יין ומאחלים לה בהצלחה, וסטלה מוסיפה: "ולאהוב! אנחנו נתחרה אחד בשני, אבל Let's make it fun". הדיירים ממשיכים לנסות להבין מסטלה איך הם נראים לצופים בבית ושיר משתפת: "לא חשבתי שכך אני אלחץ כשאהיה ברשימת ההדחה". שיר ממשיכה ושואלת את סטלה איך הבינה שהיא מועמדת חזקה ואומרת: "תמיד יש לי חוסר ביטחון, יש בי את החשש שאלרואי לא יהיה גאה בי מבחוץ". סטלה מספרת לדיירים שהיא היום נחתה מניו-יורק ומוסרת את אהבתה למשפחתה.

21:30 – סטלה עמר היא הדיירת החדשה בבית האח הגדול

לאחר שרגעים לפני השידור התלבטו הדיירים מה עומד לקרות הערב, השידור מתחיל והדיירים מקבלים את הבשורה שאחד מהדיירים ינצל מרשימת ההדחה. בהמשך, כשהדיירים מבינים שעוד רגע יכנס דייר חדש, נטלי ואיציק מתלחששים ומתחבקים, אריאנה מתלהבת, ושיר מנסה למצוא תשובות: "איזה לחץ! מי יכנס?". הדיירים מנחשים שאולי אשתו של ישראל תיכנס לבית האח הגדול, אבל הוא שולל את האפשרות על הסף. שיר מקווה שאלרואי, בעלה, יכנס לבית ואומרת שאם הוא ייכנס היא "בטוח תתעלף". הדיירים תוהים אם האח הגדול יארגן להם מסיבה נוספת לרגל כניסתו של הדייר החדש.

בהמשך, הדיירים מגלים שסטלה היא הדיירת החדשה שנכנסת לבית האח הגדול ושיר ונטלי מזהות אותה במהירות. הדיירים יושבים מרותקים למסך ומנסים לגלות עוד פרטים על הדיירת החדשה. כשסטלה מספרת שהיא נוחרת הדיירים צוחקים וצועקים: "אוי לא!", וישראל לא מבין למה סטלה גם לא נכנסה במגלשה. עם פתיחת הדלת שיר קוראת לדיירים להגיע לכניסה והדיירים מעניקים לסטלה קבלת פנים חמה. הם מתעניינים האם יצא לסטלה לראות אותם בטלוויזיה ותוך כמה רגעים הם נקראים לסלון וצופים יחד איתה בקטע בו היא צופה בקטעים מתוך התכנית.

21:00 - הגבות של מושיק מקבלות טיפול רגע לפני השידור

הדיירים בסידורים אחרונים לקראת השידור ומנסים להפיג את המתח עם חיקויים של "ברוריה": "כולן נהייתן לי 'ברוריה', כאילו יש לנו עוד דיירת בבית, הדיירת ה-12", צוחק מושיק. בזמן שסתיו מתאפר, מושיק תוהה אם אפשר לתקן את הגבות שלו באמצעות איפור, וסתיו קופץ על ההזדמנות ומאפר אותו תוך כדי שהוא מתגלגל מצחוק. מושיק מסתכל על עצמו ומתלהב: "אתה חזק, כאילו לא נגעו לי בגבות. הכל תוקן, בשנייה ורבע".

חלק מהדיירים מנסים להפיג את המתח בחדר העישון, וישראל מספר שמגיל 16 הוא היה מעשן ארבע קופסאות סיגריות ביום, אבל הוא הפסיק לעשן כשלילה אחד הוא קם בתחושת חנק. בהמשך, גם סתיו מצטרף לחדר העישון ומתחיל לפתח עם מוטי תכנית עסקית על מותג אופנה חדשה: "סתיו". "זה יהיה מותג בינלאומי", מוטי מתלהב וכבר מתכנן את קו הייצור: "נייצר בסין, פה זה יקר", וסתיו מסכם: "מייצרים ביוקר ומוכרים עוד יותר ביוקר".

מאוחר יותר, הדיירים בסידורים אחרונים לקראת השידור כשישראל, סתיו ושיר מדברים על התקציב השבועי, ואריאנה נכנסת לדיון ומתערבת בשיחה. ישראל מתעצבן עליה ואריאנה יוצאת מהחדר. הדיירים מתכנסים בסלון ושיר תוהה לעצמה: "מעניין מה יהיה איתנו מחר?", ומושיק מנסה לעודד אותה ואומר לה: "תהני מאפקט ההפתעה".

20:00  - שיר לאריאנה: "אני מאוד נלחצתי ממך בהתחלה"

אריאנה פונה לאיציק ולנטלי: "אז מה, אתם מגלים את עצמכם מחדש?", איציק ונטלי נבוכים ולא עונים, "אהבתי את שני החיוכים האלה עכשיו", אומרת להם אריאנה עם חיוך רחב, "החיוך של איציק מלא בטוב וזה נראה לי בגלל נטלי". אריאנה ממשיכה לפרגן וטוענת: "אני לא ידעתי שום דבר על נטלי לפני שנכנסתי – וכל דבר שאני רואה – זה טוב לי".

"אני ראיתי כל פרק של כל עונה בגלל העבודה שלי, ובגלל זה חשבתי שאני מבינה את הכל ויכולה לראות את עצמי בתוך זה", מודה אריאנה. שיר מנסה להבין לאן היא חותרת ושואלת אותה אם היא רוצה ללכת הביתה. אריאנה משתהה ומנסה לנסח את עצמה: "אני לא רוצה ללכת, אבל לא בטוח שהרצון שלי להישאר מספיק חזק".

שיר ואריאנה נשארות לבד בחצר ומתחילות להכיר לעומק: "בימים הראשונים אני מאוד נלחצתי ממך", מודה שיר, "אבל בימים האחרונים רואים שאת משתדלת להיות בסדר". אריאנה חולקת עליה ואומרת שהיא לא משתדלת באופן מיוחד, ומסבירה: "יש משהו בחדות הביטוי שלי שמפריעה להרבה אנשים, אבל מאחורי הביטוי לא עומדת מפלצת עם סכינים, זה הביטוי שחד". שיר אומרת לאריאנה שגם טון הדיבור שלה משפיע על קבלת הביקורת שלה, ואריאנה בתגובה אומרת שזה חלק מהרצון שלה להגן על עצמה מפני הפרסונה שיצרו לה בתקשורת, בתגובה שיר מייעצת לה: "אולי דווקא במקום לנסות להגן על עצמך תראי לכולם שהתדמית הזו היא בולשיט".

אריאנה מספרת לשיר כי היא כותבת גם הרבה דברים חיוביים ולא רק ארסיים, אך זוכרים את הכתיבה הארסית. כשהן ממשיכות לדבר, שיר מנסה להבין איך יכול להיות שיש תכניות שכל המדינה אוהבת ורק אריאנה לא אוהבת אותן, היא מסבירה לה: "למרות שחומוס הוא מאכל שאהוב על הרבה אנשים, הוא עדיין לא גורמה – ואני מחפשת את המעבר לחומוס". הדיירים מתארגנים לקראת השידור ומושיק עוזר לאריאנה באיסוף החפצים שלה, בזמן שאיציק ונטלי שוכבים אחד ליד השני במיטה ומחכים.

19:00 – רתם: "היחסים שלי ושל איצקו מושתתים על כאב"

איציק ומוטי במשחק דמקה סוער בו איציק מנסה לא להירדם, כשמוטי מנסה לצמצם את הפער. מוטי מוותר ומכריז על איציק כמנצח: "כל הכבוד". בחצר רתם וסתיו מפגינים אהבה כשסתיו מתיישב על רתם, והיא בתגובה מחבקת אותו ואומרת לו: "מה זה, זה לא בן אדם", סתיו מחבק אותה וצוחק: "זה שלד". רתם ממשיכה להפגין אהבה ושרה לסתיו: "התאהבתי בך, חתיכה של פח".

ישראל לא מפסיק להירדם בחצר ואריאנה אומרת שהיא גם הייתה רוצה שתהיה לה היכולת להירדם בכל מקום. ישראל מבסוט ומשוויץ: "איפה שלא תשימו אותי – אם אני עייף – אני ישן, לא מפריע לי כלום". מושיק ורתם מדברים על כך שהיום עובר באופן שקט ומושיק בוחר להתמקד בדברים הטובים: "זכיתי להכיר אנשים מדהימים, תסתכלו על הדברים כמו שהם, על המסיבה אתמול, תענוג". רתם מזכירה לאיציק שתכף יש להם אימון משותף ומצהירה: "היחסים שלי ושל איצקו מושתתים על כאב, אני בועטת בו חזק – ולו זה לא מזיז". רתם מגלה שאיציק השתתף ב"רוקדים עם כוכבים" כשהוא מספר לדיירים בחצר על בלקאאוט שהיה לו במהלך ריקוד: "הייתי בלחץ".

אריאנה פוצחת בשירה: "איזו מין שלווה ועוד שבוע עבר", ואומרת למושיק שאפשר לעבד את שירי הלהקות הצבאיות למוזיקה מזרחית. אריאנה פונה למצלמה ופונה לילדיה בעברית ובאנגלית כשהיא מצהירה על הגעגועים שלה. ישראל, נירו, איציק ומושיק לא מצליחים להישאר ערים ואריאנה ומוטי מנצלים את הזמן לדבר על הצגות ביידיש. רתם ונטלי מדברות על דיירים ורתם מצהירה: "את לומדת שאנשים לא נקיים", ומתארת את החוויה בבית האח הגדול: "זה כמו לגור עם שותפים, אני נכנסת לשירותים דבר ראשון אני מנקה, נראה לי אני חוזרת לעבודה כמנקה".

מוטי מאחל מזל טוב לחבר שמחוץ לבית האח הגדול, ברכה שגוררת דיון על התאריך והשעה. אריאנה ומוטי בחצר כשלפתע שומעים צעקה מבחוץ: "הם צועקים למישהו, נדמה לי ששמעתי את השם של נטלי", אריאנה מנתחת. מושיק, שיר ורתם חוזרים לחצר ורואים את כולם רדומים: "כולם עושים ישראל?". שיר מצהירה שהיא כבר מוכנה לערב: "אני רוצה להיות קלילה היום", וישראל מחמיא לה על הלבוש. רתם מתבאסת שהאימון עם איציק לא יתקיים היום ואומרת: "הוא איש הברזל".

18:00- "קול האח" עולה לאוויר והפעם: ראיון בלעדי עם שיר אלמליח

בזמן שישראל וסתיו נהנים ממשחק הדמקה שלהם, ישראל מחמיא לסתיו: "מעניין לי איתך, כי אתה קורא את הטקטיקות שלי". בנתיים, רתם ונטלי ממשיכות עם "קול האח" והפעם מראיינת את שיר. שלושתן מתיישבות בנסט. נטלי ורתם שואלות את שיר: "למה את חושבת שהדימוי התקשורתי שלך כל כך שונה ממה שאת באמת?" ושיר חוזרת ואומרת שזו התפיסה המיושנת לגבי דוגמניות ושבגללה אוהבים לבקר אותה כל הזמן. רתם לא מפסיקה להחמיא לשיר על המראה שלה: "זו שלמות שהיא מרגיזה", היא אומרת. בינתיים בחצר יושבים מושיק, איציק ומוטי וממשיכים לתהות איך הגיוני שאיציק ברשימת ההדחה.

מאוחר יותר בנסט רתם פותחת את נושא ההדחות ושיר אומרת שהיא לא מאמינה שרותם תודח: "את דמות מעניינת, תמיד אומרת את דעתך, את לא משחקת משחקים", היא אומרת ומוסיפה, "יש אנשים הרבה פחות מעניינים ממך ברשימה". כשהן מבינות ששיר תומכת בהישארותה של רתם, נטלי שואלת: "מה את מוכנה לעשות כדי שהקהל לא ידיח את רתם?" והן מסכמות ששיר תלווה לרתם את בגד הים האדום שעוצב במיוחד עבורה.

שיר מספרת על התקופה שבה הכירה את אלרואי ועל כך שהייתה 'טומבוי' בתור נערה ועברה שינוי. השיחה ממשיכה לזוגיות עם אלרואי ורתם נמסה: "האישה היא מרשמלו אנושי". בסוף הראיון רתם מסכמת: "שיר, אנחנו מאוהבות בך".

בהמשך, בחצר הבית, סתיו, רתם, נטלי וישראל מדברים על איציק שאתמול ישב לבדו בחצר וליטף את לשונו והם נקרעים מצחוק וישראל לא מבין. סתיו מסביר לו: "זה היה מצחיק שהוא הפך את הלשון שלו לחיית מחמד". ישראל מנסה לגונן: "אני לא חושב שזה מצחיק אפילו בצחוק, הוא רצה ללטף את הזקן ועלה טיפה למעלה", והם ממשיכים לצחוק.

17:00- ישראל חושש מהדחה: "ביום שלישי לא תראו אותי יותר"

ישראל ניגש לקטיה ומבקש ממנה סליחה על ההתבטאות שלו במהלך משחק הדמקה: "לפעמים צריך להגיד שטעית", קטיה מרגיעה אותו ואומרת לו שהיא סולחת לו ואוהבת אותו. בינתיים בחצר, הדיירים נהנים ממזג האוויר השמשי ומבלים בבריכה, ואיציק ונטלי ממשיכים להפגין קירבה ומחזיקים ידיים. ישראל מצהיר: "ביום שלישי אתם לא תראו אותי יותר, אתם תמותו משעמום", הוא צוחק.

בהמשך, ישראל מתיישב על הקולנועית של אריאנה והדיירים מדריכים אותו מהבריכה איך להפעיל אותה, אך כשהוא מבין שזה מסובך מידי עבורו הוא מחליט לוותר: "זה כמו בלונה פארק, אני צריך רק גז וברקס", הוא אומר, ואז נירו עולה במקומו ומתחיל לנסוע. ישראל מבקש לנסות שוב, וברגע שהוא עולה על הקלנועית הדיירים מתחילים לצחוק: "ישראל אתה משתולל, תוריד מהירות". נירו מסכם את המאורעות ואומר: "המצב חמור, אנחנו מתלהבים מקלנועית". 

מאוחר יותר, קטיה מספרת לסתיו שישראל פנה אליה וביקש סליחה על הכל וסתיו מגיב: "כמו שצריך". איציק ונטלי ממשיכים להנות ולצחוק יחד בבריכה, ועכשיו הגיע תורם של סתיו ושיר לנסוע על הקלנועית ברחבי החצר. עד מהרה שיר מצהירה: "שתדעו לכם, אני הנהגת הכי גרועה בארץ", וסתיו מיד יורד מחשש שהם הולכים לנסוע הישר לתוך הבריכה. בינתיים, רתם מתאמנת ומחכה לנטלי כדי להתחיל עוד תכנית של "קול האח".

16:00 - רתם: "אני לא רודפת אחרי בחורים יותר"

הדיירים מתיישבים סביב שולחן האוכל וישראל חוזר עם בקבוק יין וסושי שהשיג באמצעות חנופות לאח הגדול. אחרי שהתענגו על הצ'יפס והשניצלים, נירו מתיישב בצד בשקט ולא מוציא מילה, וקטיה יוצאת לחצר כשהיא בוכה. אחרי שקטיה ניגבה את הדמעות, סתיו ואיציק יוצאים לחצר והיא שמה את משקפי השמש של סתיו ושואלת את איציק לדעתו: "איציק, יפה לי?".

איציק ממשיך לשבת בחצר עם סתיו ומושיק, ושולח מסר לבת שלו: "אני מקווה שלא אראה אותך בקרוב", מתוך תקווה להישאר בבית. כשהשיחה ממשיכה הם תוהים איך ייראו החיקויים שלהם ב'ארץ נהדרת' וחושבים שזה יהיה מצחיק מאוד. בינתיים בבית, נטלי ורתם ממשיכות לשבת סביב שולחן האוכל, ורתם מדברת עם נטלי על אחד האקסים שלה שהייתה מאוהבת בו: "אני לא יודעת להיות עם פאסון באהבה", היא מסבירה. היא מספרת לנטלי על טקסט שרשמה בעקבות הפרידה ממנו ואומרת: "זה הטקסט הכי טוב שכתבתי", ומעידה על עצמה שהיא מוכנה שישבר לה הלב בשביל טקסט טוב, בגלל שהטקסט משכיח ממנה את ההתעסקות בנושאים כואבים. "אני הפסקתי לצוד, אני לא רודפת אחרי בחורים יותר. מי שרוצה אותי אני רוצה להרגיש את זה על ההתחלה ואני רוצה להרגיש את זה חזק", היא אומרת ונטלי מגיבה: "תפסיקי להחליט דברים, צריך ללמוד לקרוא את המפה". 

בחצר הבית, הדיירים נכנסים לבריכה ושרים. קטיה חותכת אבטיח ומוציאה לדיירים שיאכלו. כולם ניגשים לקחת וקטיה קוראת לאיציק שיבוא לאכול גם הוא.

15:00- האם גם קטיה רוצה את איציק?

רתם ניגשת לאיציק ומבקשת ממנו שיכין לה חביתה ושיר נהנית מכך שהדיירים מתחילים להזמין אוכל מאיציק שבהתחלה לא ידע להכין חביתה לעצמו. סתיו וקטיה מספרים לנטלי על ההתנהגות של ישראל כלפי קטיה בזמן משחק הדמקה, ונטלי בתגובה: "די אין לי כוח לזה". נטלי ניגשת גם היא לאיציק שעומד ליד מחבת הצ'יפס והוא מלטף אותה, שואל אם תרצה שיכין לה משהו נוסף לאכול, והם מתחבקים חיבוק אוהב. איציק מנסה לתאר לכל הנוכחים במטבח את החוויה בתוך בית האח הגדול: "אתה פתאום מוצא את עצמך בזוגיות, מבשל, קורא בתנך, שר כל הזמן, יוצא ממך משהו אחר", הוא מתפלא ומסגיר את הגדרתו לקשר עם נטלי.

בחצר, סתיו ממשיך להביע את מרותו על דיבורו של ישראל ואומר לנטלי שהוא התבטא בצורה לא הולמת. "אני לא אתחיל להיכנס איתו לעימותים, אני לא רוצה לחזור על מה שקרה אז", הוא אומר ומתייחס למקרה שבו ישראל סירב לבצע את הסרטון שלהם. סתיו נכנס לבית ומבקש מקטיה סליחה על שלא התערב יותר מידי בדבריו של ישראל.

בחדר השינה, רתם ונטלי יושבות עם סתיו וקטיה וחושבות את מי לראיין בתכנית הרדיו שלהן. נטלי חושבת שצריך לראיין שוב את מושיק כי לא הספיק לה, אך רתם מתעקשת: "אני רוצה שוב את איציק". סתיו ורתם יוצאים לחצר הבית וממשיכים את הדיבוב המצחיק שלהם ורתם ממשיכה לרמוז ולהתעסק בנושא הזוגיות של איציק ונטלי: "את יודעת שפייר מנשנש את אמא שלך כל היום?", היא אומרת ומתייחסת לשניהם. "עוד חודש יגמר לו הכסף נראה מה הוא ייעשה", אומר סתיו בצחוק ורתם מחזירה לו בדיבוב מצחיק אך בנימה רצינית: "נראה, נראה מה היא תעשה".

במטבח, איציק עדיין מטגן את הצ'יפס ומוטי אחראי על השניצלים. קטיה מגיעה ומנשנשת את הצ'יפסים המוכנים לצידו של איציק ומבקשת שיזמין אותה פעם בשבוע לאכול כשיצאו מהבית. הדיירים מארגנים את שולחן האוכל וקטיה עדיין מחפשת את תשומת הלב של איציק.  

14:00 - מפלרטוט עם רתם למיטה של נטלי. רתם בתגובה על התנהגותו של איציק: "אני רק רוצה שלא יהיו כאן משחקים"

הבנות ממשיכות להתאמן בחצר הבית, ובינתיים מוטי, מושיק ואיציק לוקחים פיקוד על המטבח וחושבים מה להכין לארוחת הצהריים. אריאנה נכנסת למטבח ומתחילה לבשל אוכל לדיירים הצמחונים, ומושיק ואיציק מבקשים ממנה לא להגזים עם הכמויות כי האוכל נזרק.

מושיק הולך לברר עם נטלי ורתם אם אכן יאכלו את אותו האוכל של אריאנה במשך שלושה ימים, וכשמבין שמדובר יותר בתרפיה עבור אריאנה, הוא שולח את נטלי למטבח לדבר איתה: "בואי נעשה אוכל רק להיום", נטלי מבקשת ממנה. אריאנה מתעצבנת ואומרת לה שאין מה להכין בכל מקרה כי הכל נגמר ואומרת לה שתכין רק לעצמה. נטלי מסכמת: "אנחנו צריכות לצמצם כדי שיהיה לנו לכל השבוע".

בחצר, קטיה מספרת לרתם על רגעים קשים בחייה ועל אהבתה לחיות ורתם מחמיאה: "איזו אישה מדהימה את, את מרגשת אותי". הן ממשיכות את השיחה ומדברות על איציק ונטלי, ורתם אומרת: "הם אנשים גדולים, שיעשו מה שהם רוצים". קטיה אומרת לה מדוע לדעתה זה מתפתח עכשיו: "זה אחלה פרסום" ותוהה עד כמה זה ימשיך מחוץ לבית האח הגדול. שתיהן מרגישות צורך להגיד כי הן חושבות רק על טובתה של נטלי ולא רוצות שתיפגע. בהמשך, רתם  מספרת שאתמול בלילה היא ואיציק פלרטטו על הדשא ואז הוא הלך למיטתה של נטלי. קטיה בתגובה אומרת לה שהוא בכלל לא מתייחס לנטלי במהלך היום ומסבירה: "אני אוהבת להסתכל, העיניים שלי בכל מקום, ובלי לשפוט, אני פשוט מסתכלת". כשקטיה ממשיכה להתפלא שנכנס למיטה של נטלי בלילה, רתם מחפשת הסבר: "הוא היה שיכור והוא רצה קירבה", וממשיכה: "אני רק רוצה שלא יהיו כאן משחקים".

מאוחר יותר במטבח שיר מתעניינת בחייה של נטלי ושואלת אותה איך קשר של שבע שנים יכול להסתיים. נטלי מספרת לה: "כשנגמרת החברות- נגמר הקשר" ומתארת לה את הרגע בו מבינים כי יכול להיות טוב יותר. שיר מסכימה: "אין ספק, אם לא טוב אז ללכת". שיר מתחזקת מהשיחה ומוסרת לאלרואי: "אנחנו נכבוש את העולם ונצליח ביחד בעזרת השם". היא ממשיכה: "זה מה שטוב אצלנו, יש לנו את החברות הזו, ומיום ליום האהבה רק מתחזקת". 

13:00 - נטלי ואיציק יושבים מחובקים, אבל זה לא מרתיע את קטיה ורתם

שיר מציגה לרתם פתרון לבעיית המשקולות בבית- מקל שאליו קשורות שתי שקיות אבוקדו בצדדים, רתם בתגובה: "את גאונה". בשיחה בחצר קטיה מספרת למושיק שכסף הפסיק לעניין אותה ושהיא מחפשת אהבה. היא מגדירה את מה שהיא מחפשת ואומרת: "אני אכניס לחיים שלך את השיגעון ואתה רק תשמור עלי", ומסבירה את המשפט "אם מישהו היה אומר לי שהוא ישמור עלי, היו לו את החיים הכי טובים". "אני רוצה שיהיה לי מישהו שאני יכולה לשים עליו את הראש בסוף היום ולהרגיש שיש לי את התמיכה הזאת", היא ממשיכה. השיחה גולשת לחיים בצל התהילה ומושיק וקטיה מספרים לרתם על כל הדברים שעשו וקנו בשיא הקריירה שלהם, כשהתהילה עלתה להם לראש: "כל ארבעה חודשים הייתי מחליף רכב", מספר מושיק. כשמושיק אומר לרתם שהגשים את כל החלומות שלו, רתם עונה לו: "תמיד יש חלומות חדשים".

כשהצטרפו שאר הדיירים לשבת בפינת העישון, נטלי מתיישבת בחיקו של איציק כשרתם וקטיה לצידו של איציק נוגעות ומלטפות את גבו. קטיה: "סליחה שאני נוגעת, תסלח לי שאני מרשה לעצמי את התענוג". כשאיציק עונה לה היא צוחקת: "אהה אפשר לגעת בכל מקום?" ורתם מצטרפת לפלרטוטים ושואלת אותו אם יש לו בעיה שנוגעים לו בגב. איציק רומז להן בזמן שנטלי מאזינה: "יש לי גבולות". בהמשך השיחה, נטלי משתפת את הדיירים שמהבוקר יש לה תחושה לא טובה שאבא שלה לא מרגיש טוב, והשאר מרגיעים אותה.

הדיירים מבקשים מהאח הגדול שיתחיל לתת להם משימות. השיחות נמשכות ונירו מספר לדיירים שהיום יש תוכנות שיכולות לזהות את טעמם האישי של אנשים לפי ה-DNA שלהם, ועל פי זה כותבים את המוזיקה. הוא פונה לבנות ואומר: "כל הסיה והזמרות האלה זה הכל מתוכנת מראש", ונטלי עונה לו: "זו מוזיקה שמשמחת אותי". נירו עוקץ: "הבנתי שגם המבורגר מן ההורמון ישמח אותך", והיא עונה לו: "מהדשא, והאמתי שאני פחות אוהבת את זה, אני אוהבת ירקות ופירות". נירו ממשיך להתפלא שאפילו דבורה היא לא הורגת ומתעניין: "ומה עם יתוש? את לא הורגת יתוש? וג'וק?" ונטלי עונה שלא. 

הדיירים מסתכלים על שיר ורתם מתאמנות ומוטי אומר: "אני מעריך אנשים שכל הזמן מתחזקים את הגוף שלהם" ופותח בשיחה על ספורט ותיחזוק הגוף אצל אנשים שזו העבודה שלהם, כמו שיר. בנתיים בבית, סתיו וישראל משחקים דמקה יחדיו בלוח הדמקה שישראל בנה. נטלי נכנסת לבית ומסתגרת בשירותים עם רתם כשהיא ממשיכה לדאוג לגבי אביה והילדים. רתם מציעה לה ללכת לנוח ונטלי מחליטה ללכת לעשות ספורט ומודה לה על ההקשבה. רתם עונה: "בשביל זה אני פה, אם לא היית משתפת אותי הייתי נעלבת". 

קטיה שוכבת לנוח בסלון ליד סתיו וישראל שמשחקים, ואיציק מגיע גם הוא. ישראל מתחיל להתעצבן שמתחילים להתאגד סביבם. הוא מסביר שהם חיפשו שקט ומבקש מאיציק וקטיה ללכת משם. איציק הולך מיד, אבל קטיה לא נשארת חייבת: "אל תגיד לי מה לעשות", היא עונה לו. הוויכוח ביניהם נמשך וישראל אומר לה: "את מקשקשת לי במוח". סתיו מנסה להרגיע אותו, אבל ישראל לא נרגע ואומר: "אני לא אוהב דבק, אני רוצה לזוז, שהיא תשאר פה, אני רוצה לזוז ממנה". הוא לוקח את שולחן הדמקה ועובר מקום. הם מתיישבים לשולחן האוכל וישראל אומר לסתיו: "היא שתולה של האח, לא יכול להיות שהיא כזאת דבק", וממשיך להתעצבן.

 12:00 - נטלי: "אני מתאהבת בקלות"

שיר עולה על מדי ספורט ומצטרפת לגברים בחצר, יחד הם מתלוננים על החום ומושיק אומר שהגיע הזמן להיכנס לבריכה. ישראל מסביר להם על מלחמות ישראל וחושף בקיאות מרשימה בהיסטוריה.

נטלי ורתם משוחחות בבריכה ומתחילות לדבר על מושיק. רתם אומרת שמושיק הוא כוכב גדול ושבטח קשה לו ללכת ברחוב, ונטלי אומרת לה שהיא לא מבינה למה עניין הגבות שלו דבק בו כל כך. השתיים ממשיכות לדבר בבריכה והפעם על נשיות - נטלי אומרת שהבעיה שלה זה שהיא מתאהבת מהר מדי ורתם מגיבה: "בכל מקרה אתמוך בך". נטלי מוסיפה ואומרת שהיום היא מרגישה הכי נח עם עצמה, ורתם אומרת לה: "את יכולה להיות גם אמא וגם יצור מיני". בהמשך היא גם אומרת לנטלי שהיא למדה להכיר את עצמה יותר בבית האח.

11:00 - האם לדיירים יש סיבה לחשוש מקטיה?


קטיה ומוטי יושבים בחצר וקטיה אומרת למוטי שהיא לא ישנה טוב בלילה. מוטי אומר לה שהוא מקווה שיש חדשות טובות מהבית. כעבור מספר דקות איציק מצטרף אל השניים וקטיה אומרת לו שהצד המכוער שלה יכול לצאת אם ימשיכו לעצבן אותה.
בהמשך, מוטי שולח ברכת מזל טוב לבנו אשר חוגג יום הולדת היום וסתיו שר לכבודו "happy birthday" בסגנון מרילין מונרו ומפריח נשיקה לאוויר. נירו, ישראל ומושיק מגיעים גם הם לחצר ומושיק מסביר לישראל שמוזיקה מזרחית זה: "תראה איך אתמול כולם רקדו כשהאח הגדול שם מוזיקה מזרחית". הוא אומר.
בינתיים, רתם טובלת בבריכה ומשוחחת עם נטלי על ההדחה: "אם אני הולכת הביתה, לפחות אהנה מהיומיים האחרונים". היא אומרת.

10:00 - נטלי חכמה בשמש

בוקר יום שני הגיע והאח הגדול מעיר את הדיירים בסגנון מיק ג'אגר עם הלהיט של מארון 5 וכריסטינה אגילרה - "Moves Like Jagger". קטיה קמה ראשונה ולא מוצאת את הכפכפים שלה.
שאר הדיירים קמים גם הם ונדמה שהאווירה טובה. נטלי מסתובבת בין הדיירים ומשקה אותם במים עקב החום הכבד בחוץ. סתיו בא למושיק ומתלונן שיש לו עיגולים שחורים מתחת לעיניים, מושיק מגיב: "אתה מדמיין".
בהמשך, רתם וסתיו מתארגנים בשירותים ורתם מורחת מסכת יופי, היא אומרת לסתיו: "אכלתי אתמול כמו בהמה טיבטית" וסתיו צוחק.

09:00 – יום חדש, בשורות חדשות

החושך עדיין חוגג בחדר השינה, ונראה שהמתח מהשבוע שעבר, ובטח מרשימת ההדחה, נותן את אותותיו והדיירים עדיין ישנים במיטותיהם. בזמן הקרוב יחל שיר הבוקר להתנגן, אז יקומו הדיירים ליום חדש שבסופו יקבלו את הבשורה על הדיירת החדשה בבית ורשימת ההדחה הסופית שתקבע מי יעזוב מחר את הבית.

מה קרה אתמול?

את בוקר יום ראשון פתחו הדיירים עם החום שליווה את כולנו, וקפיצה מידית לבריכה, שם זכינו כולנו לראות קבל עם ומצלמה את הנשיקה הראשונה והרשמית של איציק ונטלי שהחליטו לחמם גזרה רגע לפני חשיפת רשימת ההדחה הראשונה לעונה.

בהמשך היום הכניסו נטלי ורתם את מושיק לנסט שם הגישו את פינת הרדיו שלהן, כשהפעם היה זה הוא על תקן המרואיין, והוציאו ממנו הצהרות כמו "למישהי שאני אוהב אתן את הנשמה" ו-"יש לי פתיל קצר מאוד". כמה שעות לאחר מכן, נטלי חווה משבר ראשון בכל הנוגע לאיציק כשבשיחה עם שיר היא מבינה שגם קטיה מפלרטטת עם איתו, מה שגורם לה להצהיר לאחר מכן באזני ישראל: "אני מרגישה שכך או כך, תמיד ישרור מעליי ומעל איציק מתח".

בשעות הערב מנסים הדיירים להירגע לקראת חשיפת הרשימה, מה שלא עובד במיוחד ברגע שהם מגלים שאיציק, מוטי, אריאנה, ישראל, נירו ורתם מרכיבים אותה. הדיירים מקבלים בהלם מוחלט את רשימת ההדחה, ובמיוחד את הנוכחות של איציק ונירו בתוכה. רתם לוקחת את העניין קשה במיוחד, איציק מכריז שהוא ניצח לא משנה מה, ואת מה שנשאר מהלילה מעבירים הדיירים במסיבת חנוכת הבית, בה הם נהנים ושרים עד הרגע בו הם מחליטים לפרוש לישון אחרי יום עמוס במיוחד.

רוצים לדעת כל מה שקרה אתמול?

הפניה לשידור החי