הפניה לשידור החיהעדכון האחרון:

06:00 –  "לא להאמין, אנחנו בונים את הבית"

בעוד שחלק מהדיירים כבר נרדמו, איציק, רתם, סתיו, מוטי ומושיק ערניים לחלוטין. "לא להאמין, אנחנו בונים את הבית", צוחק מושיק תוך כדי שהוא מכניס את המיטה של מוטי לחדר השינה, ורתם בשוק שהם עדיין ערים: "כבר יש אור בחוץ". אחרי שפרקו את ההתרגשות מערב עמוס, גם הם מצטרפים לשאר הדיירים, והולכים לישון בפעם הראשונה בבית האח הגדול, לילה טוב.

05:00 - מהו המאכל האהוב על איציק?

האח הגדול מכריז על כיבוי אורות, וקטיה נכנסת לישון בטריילר המפואר שלה. שאר הדיירים מתמקמים בין הסלון לחדר השינה, ואיציק מספר על המאכל האהוב עליו: "סטייק טופו צלוי עם רוטב מתקתק, אין יותר טעים מזה". הדיבורים על אוכל מעוררים את התיאבון אצל הדיירים, והם מחליטים לאלתר לעצמם ארוחת לילה צנועה.

04:00 - אריאנה לרתם: "אני עוד אתחשבן איתך על זה"

אחרי שבחרו הדיירים בנייר טואלט "זכוכית", רתם משמיעה שוב את התאכזבותה: "אני רוצה נייר שלוש שכבות". אריאנה, שקודם לכן הדגישה שגם בבתי אבות משתמשים בנייר מסוג זה, עונה בתגובה: "אני עוד אתחשבן איתך על זה". במהרה נושא השיחה מתחלף כשישראל מספר על התרנגולות שהוא מגדל: "אני בכל בוקר אוכל מהביצים שלהן", הוא מספר, "ביצים טבעיות", ואיציק מופתע: "כל בוקר הן מטילות ביצים?". "אני צמחונית מטעמי אידיאולוגיה", משתפת רתם, "אוכלת רק ביצי 'חופש', חלב אני משתדלת להפחית".

איציק ורתם נשארים לבדם בחצר והם משוחחים על התקרית הקטנה מול אריאנה. "מה היא מנסה לעשות?", תוהה רותם, "להפוך נגדי את כל אוכלוסיית בתי האבות?". "את לא צריכה להיגרר למקומות האלו", מייעץ איציק, ורתם מצהירה: "אנשי בתי האבות אני אוהבת אתכם".

03:00 – נייר טואלט שלוש שכבות מפנק או נייר "זכוכית"?
 
הדיירים ממשיכים בהרכבת המיטות, וסתיו מודה שהוא למוד ניסיון בנושא: "אני והבן זוג שלי הרכבנו לבד את כל הרהיטים שלנו". האח הגדול מבקש מהדיירים להתרכז במטבח, ומבקש מהם לבחור מבין שני הארגזים שלפניהם: "אני מבין שאתם זקוקים לנייר טואלט. בארגז אחד יש נייר טואלט מפנק, שלוש שכבות, ומגבונים איכותיים, ובארגז השני נייר טואלט מנייר 'זכוכית'". הדיירים מחליטים לעשות הצבעה, וכשהם פותחים את הארגז הנבחר הם מגלים שבחרו בנייר טואלט מנייר "זכוכית".
 
הדיירים מתאכזבים, ואריאנה מכניסה לפרופורציות: "מיליוני אנשים משתמשים בנייר הזה ולא קרה להם שום דבר". האח הגדול מזכיר לדיירים שהלילה יהיו רשאים לישון בכל מקום בבית, ומדגיש שרק בחדר השינה יהיה כיבוי אורות. הדיירים חוזרים לעבודה, מושיק מסיים להרכיב את מיטתו, סתיו עוזר למוטי בהרכבה, ואיציק מחליט להסתפק בשק שינה בסלון.
 

02:00 – התערבות ראשונה: "אם אני מצליחה אתה המשרת שלי לשבוע?"

איציק, רתם, אריאנה ושיר יושבים בפינת העישון ומדברים על מעמד האישה, וכששיר קמה כדי ללכת ולהרכיב את המיטה איציק צוחק: "את לא תצליחי להרכיב". "אם אני מצליחה להרכיב, אתה המשרת שלי לשבוע?", אומרת שיר בתגובה, ואיציק מסתייג: "שבוע לא, יומיים כן". בהמשך, שיר מבקשת ממושיק הדרכה בהרכבת המיטה, ואיציק מצטרף: "גם עם ההסבר שלו את לא תצליחי לבנות", הוא צוחק, אבל שיר אופטימית.

"איך זה מרגיש לכם שאתם על הספה ואני כאן עם פלייר?", אומרת רתם לאיציק ונירו שמתבטלים על הספה. "נשים יותר חזקות, אני כבר סוס מת", צוחק נירו, אבל איציק לעומתו מחליט לעזור לה בהרכבת המיטה, מה שמאוד מרשים אותה: "אתה הכדורגלן הכי חכם שהכרתי".

01:00 – איך מתמודדים הדיירים עם הרכבת המיטות?
 
מושיק ממשיך במלאכת הרכבת המיטה, וסתיו, שכבר הספיק להחליף בגדים, ניגש לעזור לו. ביחד מצליחים השניים להתקדם עם ההרכבה, כשבמקביל איציק ורתם מתפעלים מהביצועים שלהם. חלק מהדיירים עדיין לא התחילו בהרכבה, ומושיק מבטיח לנירו: "ברגע שאני מסיים אני בא לעזור לך. אם תרצה אני גם ארכיב לך אותה". 
 

00:00 - מושיק חושד: "לא הגיוני שאנחנו הדיירים היחידים"

הדיירים מתפזרים מסלון הבית לארוחה חגיגית שהוכנה להם בחצר. שיר מופתעת מתוצאות הבחירות שלה, ואומרת לישראל: ״אם הייתי יודעת שאתה תועמד, הייתי שמה את עצמי״. כולם מחליפים חוויות מהכניסה המרגשת, ורק מושיק חושד שאורחים נוספים עלולים להגיע: "זה לא הגיוני שאנחנו הדיירים היחידים", הוא משתף את איציק. "אתה אוהב שפונים אליך בלשון זכר או נקבה?", שואלת שיר את סתיו שמעורר סקרנות רבה והוא עונה בתגובה: "זה לא ממש משנה לי". לאחר מכן, רתם ומושיק הראשונים להתחיל לבנות את המיטה שלהם, ונירו צוחק: "לי אין בעיה לישון בשק שינה".

23:14 - ישראל גודוביץ הוא הדייר הראשון שנכנס לרשימת ההדחה

האח הגדול פונה לשיר שישבה עד עכשיו בחדר האח וצפתה בכניסת כל הדיירים. שיר אומרת שלצערה הדייר שהיא הכי פחות התחברה אליו היה ישראל גודוביץ ולכן היא מנחשת שהוא יהיה הדייר הראשון שיודח מהבית. ומי לדעתה יהיה המנצח הגדול? "קטיה, היא נראית לי אישה מאוד חזקה".

ובחזרה לסלון הבית, אסי וארז מבשרים לדיירים שחוץ מהם יש עוד דיירת שנכנסה לבית, וקוראים לשיר שתצטרף אליהם בסלון. האח הגדול פונה אל הדיירים ומספר להם ששיר הימרה שישראל יהיה המודח הראשון, ומגלה להם שהמשמעות היא שגודוביץ הוא הראשון להיכנס לרשימת המועדים להדחה. לגבי ההימור שלה למנצח הגדול, הלא היא קטיה, המשמעות היא שהיא הופכת להיות הכוכבת של הבית ושהיא היחידה שתזכה ליחס VIP ותשהה בטריילר של כוכבים.

23:05 - המשימה הראשונה של העונה: להרכיב את הבית

אסי וארז מבקשים מעשרת הדיירים להתרכז בסלון: "כמו ששמתם לב, הבית לא ממש מוכן, יש עוד כמה דברים שצריך לסדר. לצערנו לא הספקנו להרכיב את כל הרהיטים בבית, הספות עטופות, שולחן האוכל ארוז, הכיסאות גם וכמו שראיתם מיטות עדיין אין. אז המשימה הראשונה שלכם דיירי ה VIP היקרים, היא להרכיב את בית האח הגדול", הם מבשרים.

"זה יקח לכם כמה ימים, ולקראת הלילה הראשון, האח הגדול, הלארג' כבר פינק אתכם ופיזר ברחבי הבית ארגזי VIP ובהן מיטות להרכבה אותן תוכלו להרכיב כבר הלילה, כל דייר שיסיים להרכיב את המיטה שלו- יקבל מיד מזרן VIP. אם לא תספיקו להרכיב את המיטה - לא נורא - האח הגדול יספק לכם שקי שינה". 

"הכל יהיה בסדר, ובגלל שאתם דיירי VIP האח הגדול מתחייב לאספקת מים חמים כל היממה, המקלחת כבר מוכנה לגמרי, כמעט,  יש רק  בעיה קטנה, המים החמים זורמים רק כשמסובבים את הקרוסלה בחצר. במהלך הימים הקרובים האח הגדול יטיל עליכם מטלות שונות שיאפשרו לכם לסיים את הקמת הבית, ואז יהיה לכם ולעם ישראל כולו בית אח גדול כמו שראוי שיהיה בעונת VIP".

בסיום הזנקת המשימה מרגיע ארז את הדיירים: "ועוד דבר אחד - בשורה באמת משמחת, שימו לב: לא כל דיירי הבית יתגוררו בתנאים האלו בשבוע הקרוב, אחד מכם, רק אחד, יוכל להעביר את הימים הקרובים כמו ש-VIP אמיתי צריך לחיות". מי זה יהיה?

22:59 – הפתעה: בשבוע הבא תיכנס לבית דיירת נוספת

סתיו הוא אמנם הדייר האחרון שנכנס לבית האח הגדול, אבל הוא בסך הכל האחרון שנכנס הערב. כבר בשבוע הבא, מתברר, תיכנס לבית דיירת נוספת שתגיע לבית הישר מארצות הברית. בינתיים יש לנו 11 דיירי VIP - עשרה מהם מסתובבים בבית ואחת, הלא היא שיר אלמליח, עדיין מחכה בחדר האח הגדול על מנת למסור את שמות שני הדיירים שלדעתה יהיו או המודח הראשון או המנצח הגדול.

22:52 – סתיו סטרשקו הוא הדייר ה-11 שנכנס לבית

סתיו סטרשקו (צילום: יריב פיין וגיא כושי)
קבלו את הדייר ה-11, קבלו את סתיו סטרשקו|צילום: יריב פיין וגיא כושי

העבודה הראשונה שלו היתה במקדונלדס, אבל היום הוא פותח את הבוקר בטלפונים לסוכנויות, והוא עדיין לא סימן וי על שער של ווג אבל הוא בהחלט בדרך לשם.

הכירו את סתיו סטרשקו

22:48 – מוטי גלעדי הוא הדייר העשירי שנכנס לבית

מוטי גלעדי (צילום: יריב פיין וגיא כושי)
קבלו את הדייר העשירי, קבלו את מוטי גלעדי|צילום: יריב פיין וגיא כושי

הוא התחיל את דרכו בלהקה צבאית, שם פגש את חיים טופול ששינה לו את החיים לנצח. שגרת הבוקר שלו כוללת האכלת ארנבים ותרנגולים והוא היה שמח לחיות באותו הבית עם שימי תבורי.

הכירו את מוטי גלעדי

22:42 – רתם איזק היא הדיירת התשיעית שנכנסת לבית

רתם איזק (צילום: יריב פיין וגיא כושי)
קבלו את הדיירת התשיעית, קבלו את רתם איזק|צילום: יריב פיין וגיא כושי

היא מתחילה את היום במערכת Time Out ומסיימת באימון אגרוף אגרסיבי, הייתה רוצה לגור עם שפרה בבית האח ובעיקר מקווה לא להתדרדר לאלימות מילולית.

הכירו את רתם איזק

22:26 – ישראל גודוביץ הוא הדייר השמיני שנכנס לבית

ישראל גודוביץ (צילום: יריב פיין וגיא כושי)
קבלו את הדייר השמיני, קבלו את ישראל גודוביץ|צילום: יריב פיין וגיא כושי

הדייר המבוגר ביותר שהיה אי פעם בבית "האח הגדול" עדיין מלא מרץ, ומשתדל לסיים לעבוד כל יום עד 18:00, אחרת אין לו חניה קל"ב. בבית האח הוא מבטיח שלא יעשה סקס.

הכירו את ישראל גודוביץ

22:21 – נטלי עטיה היא הדיירת השביעית שנכנסת לבית

נטלי עטיה (צילום: יריב פיין וגיא כושי)
קבלו את הדיירת השביעית, קבלו את נטלי עטיה|צילום: יריב פיין וגיא כושי

היא מצטלמת מגיל 15, גרה בתל אביב אבל במקור בכלל מבני ברק והיא לא מגדירה קווים אדומים כי כך היא נוטה לפרוץ אותם.

הכירו את נטלי עטיה

22:16 – נירו לוי הוא הדייר השישי שנכנס לבית

נירו לוי (צילום: יריב פיין וגיא כושי)
קבלו את הדייר השישי, קבלו את נירו לוי|צילום: יריב פיין וגיא כושי

העבודה הראשונה שלו הייתה בתור שליח פרחים, אלימות מבחינתו זה קו אדום ומכולם הוא הכי יתגעגע לילדים ולכלב שלו ג'ימי.

הכירו את נירו לוי

22:01 – איציק זוהר הוא הדייר החמישי שנכנס לבית

איציק זוהר (צילום: יריב פיין וגיא כושי)
קבלו את הדייר החמישי, קבלו את איציק זוהר|צילום: יריב פיין וגיא כושי

מבחינתו אתר ONE וערוץ הספורט זה הבית, הוא טוב לב ומאוד רגיש, הכי יתגעגע למשפחה שלו אבל יותר מהכל מתבאס לפספס את גמר ליגת האלופות.

הכירו את איציק זוהר

21:52 – קטיה גאלי היא הדיירת הרביעית שנכנסת לבית

קטיה גאלי (צילום: יריב פיין וגיא כושי)
קבלו את הדיירת הרביעית, קבלו את קטיה גאלי|צילום: יריב פיין וגיא כושי

היא מאד אוהבת לצייר, בבית האח הגדול יחסרו לה טיולים בעיר, והיא משתדלת לראות את הטוב בכל דבר ולאהוב כל רגע ביום, גם אם יש יום לא כל כך מוצלח.

הכירו את קטיה גאלי

21:36 – אריאנה מלמד היא הדיירת השלישית שנכנסת לבית

אריאנה מלמד (צילום: יריב פיין וגיא כושי)
קבלו את הדיירת השלישית, קבלו את אריאנה מלמד|צילום: יריב פיין וגיא כושי

אם הייתה צריכה לתאר את עצמה במילה אחת היא הייתה בוחרת "קוקו", העצה הכי טובה שקיבלה בחיים הייתה משולמית אלוני, ואם תנצח היא תרצה שינגנו שוברט כשהיא תרד במדרגות.

הכירו את אריאנה מלמד

21:30 – מושיק עפיה הוא הדייר השני שנכנס לבית

מושיק עפיה (צילום: יריב פיין וגיא כושי)
קבלו את הדייר השני, קבלו את מושיק עפיה|צילום: יריב פיין וגיא כושי

הוא לא מתעורר לפני 10 בבוקר ולא מסוגל להתחיל את היום בלי כוס נס קפה. הוא אוהב את עצמו בדיוק כמו שהוא, ואם הוא יצא מהבית כמנצח הוא רוצה ששיר הניצחון יהיה שיר מקורי שלו.

הכירו את מושיק עפיה

21:25 - שיר מקבלת את המשימה הראשונה של העונה

שיר נכנסת לבית ומופתעת לגלות שבמקום מדרגות מחכה לה מגלשת קרטון, לאחר מספר התלבטויות היא מבינה שאין לה ברירה אלא להתגלש. האח הגדול קורא לה לחדרו ומבשר לה שהיא הדיירת הראשונה שנכנסה לבית ושהוא בחר בה לבצע את המשימה הראשונה של העונה: "במהלך הערב הדיירים יכנסו, כלומר יתגלשו לתוך הבית - את תוכלי לצפות בכל תעודות הזהות ובכניסה של כל הדיירים. בסוף הערב האח הגדול יבקש ממך לנקוב בשני שמות - הדייר שלדעתך יהיה המודח הראשון והדייר שיהיה המנצח הגדול של עונת ה-VIP. בהצלחה וברוכה הבאה לבית האח הגדול"

21:18 – שיר אלמליח היא הדיירת הראשונה שנכנסת לבית

שיר אלמליח (צילום: יריב פיין וגיא כושי)
קבלו את הדיירת הראשונה, קבלו את שיר אלמליח|צילום: יריב פיין וגיא כושי

היא מסובבת את הגלובוס עם קריירת דוגמנות בינלאומית וחולמת על ילדים מבעלה הכדורגלן. נאמנות היא התכונה הכי בולטת שלה ומי שיתנהג כלפיה בצביעות, לא יזכה לקבל הזדמנות שנייה.

הכירו את שיר אלמליח

21:07 - אסי: "אני מזועזע, למה כל הבית ארוז?"

_OBJ

בקרוב מאוד זה יתחיל - אחד אחד ייכנסו הדיירים החדשים לבית האח הגדול ויחנכו את עונת ה-VIP השנייה. רגע לפני שכל זה קורה, הגיע הזמן לחשוף את הבית החדש, אבל רגע - משהו שם נראה לא גמור. "אני מזועזע, מה זה צריך להיות? למה כל הבית ארוז?", הופתע ארז למראה הבית העטוף. "בפעם הראשונה בתולדות האח הגדול, הדיירים ירכיבו בעצמם את הבית", הסביר ארז.

כל העדכונים וכל הדיווחים מחכים לכם עכשיו באתר האח הגדול VIP

הפניה לשידור החי