הפניה לשידור החי

העדכון האחרון:

02:00 - "ראיון-הפוכון" בהנחיית רתם ונטלי
נטלי, רתם ושיר יושבות בחצר ומדברות על מושיק: "מושיק הוא הרס"ר של הבית", רתם מספרת וממשיכה: "אני שוטפת כלים והוא אומר לי 'זה לא שטוף מספיק טוב', אני חולה עליו". רתם מסתכלת ישירות למצלמה ואומרת שמותר לה להיות חולה על מושיק, ושלא ידביקו להם שום תווית, "אל תעשו מחר משימת דייט רומנטי עם ארוחה לאור נרות", היא צוחקת עם נטלי.

מושיק חוזר מחדר האח הגדול ומקבל אישור להחזיר מוצרים בתמורה למוצרים אחרים. מושיק מפעיל את הדיירים והם מחשבים ביחד מה אפשר להחזיר לאח הגדול על מנת שיוכלו לרכוש במקום מוצרי המותרות, ירקות ומוצרי מזון בסיסיים. "אפשר למכור להם עוגיות!", איציק מנסה לתת הצעה להכנסה נוספת לתקציב.

בינתיים, בסלון, נטלי, רתם ושיר שוכבות הפוכות על הספה, ומושיק נעמד מולן. "איך מתאים למושיק להיות מורה לחינוך גופני", רתם אמרת ונטלי מסכימה איתה, "כזה שכולן רוצות", נטלי מוסיפה. רתם מתחילה לשאול את מושיק שאלות על הילדות שלו ועל מערכת היחסים הראשונה שלו. רצף השאלות לא נגמר, ורתם לא מפסיקה לנסות לקבל פרטים חדשים על מושיק. כשרתם שואלת אותו לגבי הבנות אליהן הוא נמשך, הוא מספר לה שהוא נמשך לבנות חטובות וחלקות, "מה זה אומר חלקות?", רתם לא מבינה. רתם ממשיכה להסתקרן וכשמושיק נהיה נבוך הוא אומר לה: "את בסדר" וצוחק. "אתה לא רואה שהיא מנסה להתחיל איתך?", שיר זורקת לו.

הבנות ממשיכות לראיין את מושיק ב"ראיון-הפוכון": "זה ראיון שבו המרואיין עומד והמרואיינות יושבות מולו הפוכות", רתם מגדירה את סוג הראיון החדש. "אני שואלת אותך שאלות חשובות שאף אחד לא יודע", רתם מנסה להסביר את העניין שגילתה במושיק. מושיק נעשה אדום ממבוכה, ממשיך לספר לבנות על חייו בתקופה האחרונה: "אני מחפש אמא לילדים, לא אמא לברים", הוא מתוודה. הן ממשיכות לראיין אותו ומושיק מספר על הופעה בה היה צריך להתמודד עם פחד הגבהים שלו, ומסיים בכך שנשבע שלא יחזור לשם לעולם.
"לי ולמושיק יש את השיחות הכי טובות", רתם מסכמת את הראיון, ומושיק מסביר: "כן, כי את נכנסת לתוך העצמות". הדיירים מחליטים ללכת לישון ונכנסים לחדר השינה, חוץ ממוטי שנשאר בחצר.

01:00 - סתיו לנירו: "איציק שיקר לי"
בעקבות ההודעה של האח הגדול, והתקציב השבועי המצומצם, מנסה מושיק להציל את המצב ומנסה לראות אם ניתן לוותר על מוצרי מותרות, כמו יין וחפיסות שוקולד כדי לקנות דברים אחרים. מושיק, רתם, מוטי, נירו וסטלה יושבים סביב שולחן האוכל ורתם מתעניינת בסטלה: "למה את הכי מתגעגעת בחוץ?", היא שואלת. סטלה אומרת שהיא מתגעגעת להכל, לבית שלה ולטיולים עם הכלבה שלה בסנטרל פארק. רתם משתפת את סטלה ואומרת שהיא מתגעגעת לשינה בלי מצלמות. איציק מצטרף לשולחן ומנסה לחשוב יחד עם הדיירים מה יקרה מחר בשידור: "מחר תהיה עוד משימה שתעשה פה בלאגן", רתם אומרת ואיציק מסכים איתה: "מה שצריך לקרות - קורה". 
 
בשולחן נשארים נירו, סתיו, סטלה ומוטי, ונירו טוען שלדעתו מחר אחד משלושת הדיירים שקיבל חסינות ייכנס לרשימת ההדחה. "אני לא אתנגד שאחת מהן תלך", אומרת סטלה. כשאיציק יוצא לחצר, סתיו לוחש לסטלה מעבר לשולחן: "אם הוא ילך - זה יהיה הכי טוב". נירו שומע את סתיו ומסתקרן. "יש אוזניים לקירות", סטלה אומרת לנירו ומנסה לגרום לו להפסיק לשאול שאלות. נירו וסתיו ניגשים לחדר השינה וסתיו מספר לנירו שהתכוון שהוא ישמח אם איציק ילך.
 
"מה קרה התעוררת?", נירו לא מצליח להבין איך פתאום סתיו יצא כנגד איציק. "היום הוא שיקר לי, חטפתי שני חיצים על הבוקר", סתיו משתף ומספר שכשהוא חזר מחדר האמבטיה בבוקר, שיר פנתה אליו ואמרה לו שלא ידבר איתה. סתיו ממשיך ומספר שגם איציק דיבר אליו לא יפה בבוקר, משום שחשב שסתיו לא רצה לתת לו לאכול בלילה. "אחרי שליבנו את העניינים, הלכתי אליו ושאלתי אותו מה קרה פתאום לשיר", סתיו טוען שאיציק גימגם ואמר לו שהוא זה שביקש משיר שלא תדבר איתו, עד שהוא יפתור את העניינים מול סתיו.
 
סתיו אומר לנירו שלדעתו שיר לא רצתה לדבר איתו לא בגלל הבקשה של איציק, אלא מסיבה אחרת, ואיציק בחר לשקר לו ולא לומר את האמת. סטלה נכנסת לחדר וצוחקת על נירו, "נירו אתה צריך להתעורר, אתה צריך להיות קצת יותר ערמומי", היא מחייכת. סתיו ממשיך לדבר על איציק וטוען שיש חבורה שמתגבשת סביב איציק: "כולן הולכות אחריו, הוא שיקר לי ומעמיד פנים שהוא חבר שלי", הוא מסכם.
 
00:00 – האח הגדול לדיירי הבית: "החל ממחר אפסיק להשתדל עבורכם"
 
אחרי שסתיו מקבל חיזוקים מחבריו, הוא יוצא לחצר ופורק את תסכולו על שק האגרוף שבחצר. לאחר מכן, אחרי שהעיר להם מספר פעמים, האח הגדול פונה אל דיירי הבית ומזהיר אותם: "רק ביומיים האחרונים צברתם 35 קנסות". האח הגדול מודיע שהחל ממחר הוא יפסיק להשתדל עבור הדיירים. מים חמים יהיו זמינים רק בבקרים (גם לא לפני השידור החי), השיר היחידי שהם ישמעו יהיה בבוקר, ובכל בוקר יושמע אותו השיר.
 
"האח הגדול בסך הכל רוצה לספר את הסיפור שלכם", מסכם האח, והדיירים מנסים לספוג את דבריו. "זה גרוע מאוד", אומרת נטלי, ומושיק מייעץ לעשות ישיבה בנושא. "אין מה לעשות ישיבה, ביקשו מאיתנו משהו וזה מה שיהיה", מודיעה נטלי,וכולם לוקחים רגע לחשוב. "אני גם יכול לחלק את התקציב, ואז מה אכפת לי", אומר מושיק, ורתם מציעה לקחת אחריות קולקטיבית: "צריך להעיר למי שנרדם, ולהיות ערניים לסביבה שלנו".
 

23:30 – נטלי לסתיו: "תן לעצמך בעיטה בתחת, ותעשה את זה בשבילם"

מיד בתום השידור החי הדיירים מתחילים לעלות ספקולציות חדשות. "בטוח מחכה לנו עוד משימה", טוענת רתם, ונירו מסכים איתה: "הם חייבים לתת טוויסט". גם שיר חוששת שהקושי עדין לפניהם: "תכלס הייתה משימה ממש קשה, זה לא פייר להכניס עוד אחת", ורתם מוסיפה: "זה גם לא פייר שמישהו יצטרף לרשימת ההדחה מחר, הייתה לנו משימה נוראית". 

לאחר מכן בחדר השירות, סתיו מרגיש מתוסכל ונטלי מנסה לעודד אותו: "זה כבר הסוף, נשארו לנו שבועיים", היא אומרת ומוסיפה: "תחשוב כמה השפעה יש לך על ילדים ומבוגרים שצופים בך. תחשוב שילד ניגש לאימא שלו ואומר לה שהוא נמשך לגברים בגלל שהוא צפה בך, זה כוח מטורף. תן לעצמך בעיטה בתחת ותעשה את זה בשבילם".

לאחר מכן, סתיו נכנס למיטתו, וגם מושיק מנסה לעודד אותו: "תקום מהמיטה כבר, אני צריך אותך איתי". סתיו יוצא מהמיטה, ובדרך פוגש את רתם שמבינה לליבו: "כולנו בסטרס, בעיקר אחרי הבוקר שהיה לנו. האנרגיות הפכו להיות קשות מאוד", אומרת רתם, וסתיו מסכים איתה. "אני כל הזמן בתנודות כאן, פתאום אני אשמח, פתאום אני עצוב, ובלי קשר לכלום", מודה סתיו, ורתם מזדהה: "נכון, זה הולך ונהיה קיצוני".

 

23:00 – רתם למושיק: "תהיה יותר היפסטר, קצת יותר זיפים, פירסינג באוזן, מוהיקן.." 

ההמתנה הארוכה מכניסה את רתם לרוח שטות, והיא פונה למושיק ומחליטה לתת לו טיפים לרענון המראה: "אם אנחנו זוג, אתה תהיה יותר היפסטר. קצת יותר זיפים, פירסינג באוזן, מוהיקן". מושיק מופתע מהרשימה: "יש לך עוד דברים לשנות?",הוא שואל, ורתם בתגובה: "חוץ מזה, אני אוהבת בך הכל". מושיק מתנגד להאריך את הזקן: "זה יותר מידי, כמו שעכשיו זה בסדר", ורתם לא מוותרת: "תאריך עוד קצת, זה יהיה מהמם".
 
לבסוף מושיק מתחיל להתרכך: "אולי עגיל קטן עם יהלום באוזן", ורתם מיד מגיבה: "מה פתאום! זה קצת 'ערסי' יהלום באוזן, זה כבר לא באופנה". לאחר מכן, הדיירים מתרכזים בסלון, אסי וארז פונים אליהם ומזכירים להם שנירו, מושיק, נטלי וסטלה נשארו אחרונים בצינוק, ולכן הם המועמדים להדחה. גם השבוע רשימת ההדחה תיסגר רק מחר בערב, וביום שלישי יעזוב את הבית המודח השלישי של העונה.
 
22:00 – רתם: "הציפייה הזאת הורגת אותי, אני שונאת את זה" 
 
הדיירים מוכנים לקראת השידור החי, ואחרי המתנה ארוכה, רתם מודה שאלו הרגעים שהכי קשה לה: "הציפייה הזאת הורגת אותי, אני שונאת את זה". נטלי מופתעת שכבר התרוקן המקרר, ורתם בתגובה: "יצאנו פארשים עם התקציב והקנסות". הן צוחקות שאף אחד לא לומד מהטעויות שלו, וכנראה ימשיכו לצבור עוד ועוד קנסות: "מי שדיבר על הפקה ימשיך לדבר, ומי שנרדם ימשיך להירדם", צוחקת נטלי.
 
21:00 – שיר: "מישהו נגע לי בחפצים האישיים, וזה ממש לא מקובל עלי"
 
שוב נשמע ברחבי הבית בכי של תינוק, וסטלה מתחילה לאבד את הסבלנות: "די! אין לישון יותר. בקצב הזה שבוע הבא אין לנו אוכל". רוב הדיירים אדישים לדבריה, וסטלה מזהירה: "כדאי שתתחילו להתייחס לזה ברצינות כי הזהרתי אתכם- עד האוכל!", היא צוחקת.

הדיירים שוקעים בהכנות לקראת השידור החי, ושיר תופסת את איציק לשיחה בחדר השינה. היא מספרת לו שמישהו/י החביא לה את התיק איפור, ואיציק בטוח שזאת הייתה בדיחה של נירו. "אני יודעת שזה לא נירו. מישהו נגע לי בחפצים האישיים וזאת חוצפה", היא אומרת בכעס, ואיציק מנסה להרגיע: "יש כאן אנשים שחיים בסרט, במקום אחר לא היית סופרת אותם בכלל".

20:00 – למושיק נמאס לרצות את כולם : "הנתינה שלי כבר עברה כל גבול"
 
בחדר השינה, מושיק ושיר מבהירים ביניהם את הריב שהיה להם הבוקר. "לא הבנתי למה יצאת עלי כשביקשתי ממך את המגבת", אומרת שיר, ומושיק מסביר שזה לא היה אישי: "היה לי בוקר מגעיל". הוא מוסיף שלאחרונה נמאס לו לרצות את כולם: "כעסתי על עצמי שאני כל הזמן עוזר, קם, ומביא לכולם. הנתינה שלי כבר עברה את הגבול לדעתי".
 
הדיירים מתחילים להתארגן לקראת השידור החי, וסטלה בונה תוכנית אומנותית ללילה: "מה החלטנו בסוף? עושים תצוגת אופנה?". "מי שלא רוצה שישב להירקב בחדר, ומי שרוצה מוזמן להצטרף", עונה סתיו, ומושיק, שאומנם רוצה להשתתף, מסתייג מהרעיון: "תקבלו אותי גם בתור דוגמן גבר ולא בתור דוגמנית?", וסטלה צוחקת: "אתה כל הזמן גבר. ממה אתה כל כך מפחד? שתאהב את זה?".
 
19:00 – נירו: "נגמרו הימים הטובים, כבר לא יוותרו לנו יותר"
 
ברחבי הבית נשמע בכי של תינוק, והדיירים שבחצר מנסים להבין מי עובר על חוקי הבית. אחרי מספר דקות, האח הגדול מזהיר את מוטי ואיציק כי שינה במהלך היום היא עבירה על חוקי הבית, וסטלה כבר מודאגת מהקנסות: "אנחנו רק בתחילת השבוע,מה יהיה?". אחרי שאיציק מתעורר מתנומה קלה, הוא מצטרף לנירו וסטלה, ונירו מזהיר שצריך לשמור על חוקי הבית: "כבר לא יוותרו לנו יותר".
 
18:00- "ואהבת לרעך כמוך": מוטי ואיציק נראים מפויסים
 
הדיירים מתיישבים בפינת האוכל לאכול את ארוחת הצהריים ומתענגים על מנות הדג, האורז והפסטה של איציק ומוטי. "איציק ומוטי תודה, היה מעולה", סתיו מחמיא בסוף הארוחה ויוצא לחצר לשבת עם מושיק ומוטי. סתיו מסביר להם שהוא לא יודע לעלות לטונים גבוהים בשירה שלו, ומוטי מנסה ללמד אותו לשיר מהבטן. 

בהמשך, איציק ומוטי יושבים ומשוחחים בפינת העישון ונראה כי הם משתדלים לחזור ליחסים הטובים שהיו להם לפני שרבו. אחרי שאיציק מקבל חידות ממוטי, הוא הולך ונשכב להשתזף בשמש ביחד עם מושיק. מוטי, שנותר לבדו בפינת העישון פונה למצלמה, מקריא את הציטוט "ואהבת לרעך כמוך", ומוסיף: "צריך לדלג, לסלוח ולחבוק".

מאוחר יותר מצטרפים נטלי, סתיו ומושיק למוטי בפינת העישון ונזכרים בכניסה לבית. הם צוחקים על ההתגלשות לבית וסתיו מתעניין מה נאמר עליו כשהוא נכנס, אך הם טוענים שלא אמרו כלום. נטלי נזכרת שמושיק סייע לה לקום מהמזרון אחרי שהתגלשה פנימה ומושיק צוחק: "כבר מהיום הראשון לקחתי על עצמי את התפקיד הזה".

סתיו נכנס למטבח ופונה לרתם: "יש לך מושג למה שיר לא מדברת איתי?", אך רתם לא מעוניינת להתערב ואומרת לו לפנות אליה: "אם משהו יושב עלייך ואתה רוצה לפתור את זה אז תפנה אליה".

17:00- שיר נרגעת: "אמנם היה לי בוקר מאד קשה אבל המצפון שלי נקי"

סתיו יושב עם סטלה ואיציק בחצר ותוהה מה תהיה המשימה השבועית: "הגרוע מכל מאחורינו", אומרת לו סטלה, אך סתיו אומר לה שלא תהיה כל כך בטוחה. במקביל, שיר ורתם מדברות בצד החצר על כל התחושות בבית: "את כל הזמן צריכה להסביר את עצמך", רתם אומרת לה. "אל תשכחי שיש מצלמות ובסוף כולנו נצא ונראה את הכל מסקרנות", אומרת שיר ומסבירה על הקשיים ביחס של חלק מהדיירים כלפיה. "את לא יכולה להיות האהובה של כולם", רתם אומרת לה ושיר מסבירה לה שהיא לא מתיימרת להיות: "בהתחלה כולם אהבו אותי, זה היה נראה לי מוזר כי ביומיום שלי אנשים נרתעים ממני - חושבים שאני מתנשאת או אלף דברים אחרים שאני לא", היא ממשיכה, "כל הזמן בוחנים אותך פה ומחפשים פאקים".

הן ממשיכות לשוחח, ושיר אומרת: "אמנם היה לי בוקר מאד קשה אבל המצפון שלי נקי", ומסבירה שסטלה מאשימה אותה בדברים שלא נוגעים לה. השיחה נקטעת כשאיציק קורא להן לעזרה במטבח, וההכנות לארוחת הצהריים נמשכות, כשגם נירו נכנס למטבח ומכין טחינה בזמן שהוא שר לעצמו. בהמשך, סתיו יושב עם נטלי בחצר ומספר לה שהוא עדיין כועס על שיר, בעוד שרתם יושבת בצד ומקשיבה, נטלי מבקשת ממנו לקחת הפסקה ממחשבות ולהניח להן בזמן הקרוב.

16:00- סטלה: "אני לא יכולה להישאר בגן ילדים הזה"

הדיירים כולם יושבים בחצר אך נדמה כי שקט מהרגיל לאור כל החזיתות החדשות שנפתחו בבית. איציק נכנס הביתה להפשיר דגים, אבל נירו וסטלה טוענים כי עדיף לאכול משהו אחר ונירו מרגיש שצריך להגיד לו, אך סטלה עונה לו: "לא אכפת לי כבר, אני לא לוקחת פיקוד יותר", ומציעה לו ללכת להגיד בעצמו בצורה נחמדה שלא תעליב אותו. מאוחר יותר, ההחלטה לגבי ארוחת צהריים מסתדרת כשנירו ומושיק מודיעים לאיציק שאינם מעוניינים בדגים, וכל אחד מוצא מה לאכול.

מושיק יוצא לחצר ומודיע לאיציק, מוטי ונירו: "מה, שיר מבואסת עלי? אם כן בעיה שלה", ומספר להם שהוא עובר לידה, היא לא מסתכלת עליו בעיניים, והוא לא מבין מה עשה לה. אחרי שכולם נכנסים הביתה נירו וסטלה יושבים לבדם: "לפי איך שאת מתנהגת את מתכננת לארוז את המזוודה ביום שלישי, נמאס לך", הוא מנתח אותה והיא משיבה: "אתה מבין אותי טוב". נירו מתעקש שעליה להשאר כי יש לה מה להגיד והיא בתגובה: "אין למי להגיד", וממשיכה, "אני לא יכולה להישאר בגן ילדים הזה". "זה בדיוק המשחק, זה הקושי, פה ההתמודדות", נירו אומר לה והיא מודיעה לו שאת הערך המוסף שלה היא קיבלה ושאין לה כוח יותר לכל מה שהולך בתוך הבית. נירו ממשיך להסביר לה שעליה להישאר ושהיא בעלת השפעה בבית.

"הכי כיף לי זה לדבר איתך", סטלה מחמיאה לנירו, ומנסה להסביר לו: "אם אני שומעת עוד שיחה אחת על ציפורניים אימונים ואיפור, יתפוצץ לי המוח כבר", ונירו משתתף בטענות: "ומה אני אגיד? לשמוע את הארבעה שירים של מושיק עפייה שהוא ואיציק שרים כבר חודש?". לא עובר הרבה זמן והאח הגדול מפרגן בשיר "עברו השנים" של זוהר ארגוב וכולם שרים, כולל נירו. במטבח, איציק, נטלי ומוטי מבשלים את ארוחת הצהריים ורוקדים לצלילי השיר. כשמוטי יוצא לחצר מהמטבח הוא מדבר עם נירו ומושיק על השירים של זוהר ארגוב לעומת שירים של היום בזמר המזרחי: "היום מה כותבים? תל אביב, חפלה, כפיים", נירו אומר ומצחיק את סטלה.

15:00 - שיר: "מה שעשו לי היום בבוקר זה תת רמה"

מושיק, נטלי ורתם מבלים על שפת הבריכה ושרים את השיר שהעיר אותם היום: "עוד יהיה לי" של מרגלית צנעני, ומושיק אומר שהוא מרגיש שהשיר נכתב עליו ומבקש מהאח הגדול שינגן אותו שוב פעם. בהמשך, שיר אומרת לרתם שתתפוס מרחק מכמה אנשים בבית, ורתם אומרת לה שהיא מרגישה שהיא הרוויחה אותה בבית והיא שמחה על כך שהן הפכו לחברות טובות.

שיר ממשיכה ואומרת לרתם שיש הרבה דברים שאפשר לא להסכים איתם אבל מה שקרה היום "היה פשוט תת רמה". מספר דקות אחרי, שיר בוכה ורתם מחבקת אותה. בינתיים בבריכה, איציק, נטלי, מוטי ומושיק ממשיכים לשיר שירים ולהחליף דעות בנוגע להעדפות המוזיקליות שלהם. סתיו מודד בגדים בחדר לקראת המשדר וסטלה מייעצת לו בענייני כביסה.

14:00 - מושיק: "אני רוצה לראות מה הכח שלי בחוץ"

נירו, מושיק ורתם מדברים בחוץ ונירו אומר לשניים: "אתם יכולים להיות אחלה זוג, יש ביניכם תקשורת מעולה", ורתם מסכימה: "זה כי אנחנו שנינו משוגעים". בהמשך, מושיק, סטלה ומוטי יושבים בפינת האוכל ומוטי אומר ששיר חשפה את האופי האמיתי שלה דרך המכתב שכתבה. מושיק, לעומתו, מפרגן: "אני אומר מזל טוב לכל מי שקיבל חסינות ואני אומר את זה מהמקום הכי נקי". לאחר מספר רגעים מושיק אף מוסיף: "אני רוצה לא לקבל חסינות, אני רוצה לראות מה הכח שלי בחוץ, אולי בכלל אין לי כח?", ומוטי עונה לו: "יש לך כח בחוץ, אל תדאג".
 
נירו ורתם משוחחים ורתם אומרת שהיא לא אוהבת מה שעשו לשיר הבוקר: "גמרו אותה, היא שוכבת הרוסה על הספה". נירו אומר לה שזה עובד כמו בסבב ובסוף כל אחד מקבל את שלו ובתורו. מושיק מצטרף אל השניים ואומר שהוא יותר שקול עכשיו: "לקחתי צעד אחורה ואני מצליח להסתכל על מה שהיה באופן חכם יותר". בינתיים, בחדר, סתיו מראה לסטלה ג'קט שעשוי מצמר של אלפקה שיש לו, וסטלה אומרת לו שאם נטלי תראה את הג'קט היא תפסיק לדבר איתו. סתיו בתגובה אומר לה: "לא קניתי אותו, קיבלתי במתנה ממעצב אז אני פטור מעונש", והשניים צוחקים.​

13:00 - סתיו: "לא עשינו לשיר רצח אופי, כי אין לה אופי"

מוטי ואיציק מדברים בחצר ומוטי אומר שהוא בן אדם של נתינה ושלום, אבל איציק מסביר לו שהוא לא הראה את זה בימים האחרונים. בינתיים, סטלה וסתיו מדברים בחדר וסטלה שואלת את סתיו: "מה, כולם בחוץ מדברים עלי?", וסתיו עונה לה: "לא, הם שכחו מזה כבר". סטלה כועסת על סתיו שהוא לא יצא להגנתה בריב שלה עם שיר ושמושיק היחיד שהגן עליה.

סטלה מוסיפה שיש בבית עוד כמה דיירים שהיא חושבת שלא תורמים כלום בבית, ומוטי משחיל הערה לגבי שיר: "היא לא תמיד מבינה מה היא אומרת". השיחה על שיר ממשיכה וסתיו אומר שלא ייתכן שעשו לשיר רצח אופי: "לא היה רצח אופי כי אין לה אופי, היא לא יכולה להסתכל עלי בעיניים", הוא מוסיף ואומר שהוא הולך להגיד לשיר עוד מספר דברים שעדיין לא אמר לה.

12:00 - רתם לסטלה: "שיר מרגישה שעושים לה רצח אופי"
 
רתם יוצאת לחצר, מתיישבת ליד סטלה ואומרת לה על שיר: "יש עכשיו בחורה שמרגישה שעושים לה רצח אופי". "גם לך יש לי מה להגיד", אומרת סטלה לרתם, והיא מצדה לא מתרגשת: "את יכולה להגיד מה שאת רוצה". "עכשיו אין לי כוח כבר, אבל זה יגיע", סטלה משיבה בעצבים, ובהמשך אומרת לה שהיא עצבנית על זה שמבקשים ממנה לנהוג בעדינות עם שיר.
 
בהמשך, האח הגדול קורא לשיר להיכנס לחדרו, ובינתיים בחדר השינה סטלה שואלת את סתיו אם היא צריכה להתנצל בפני שיר: "חטפתי עצבים על הבוקר" היא אומרת, "מה אני צריכה את השטויות האלה, אני באתי מניו יורק כדי לדבר על נשים גדולות ועל הספר שלי".
 
בחצר רתם אומרת לנטלי שהיא חושבת אלף פעם לפני שהיא מדברת עם סטלה, ונטלי מנסה להרגיע אותה: "אין פה שחור לבן, סטלה היא אישה שאפשר ללמוד ממנה הרבה". בהמשך, שיר יוצאת מחדר האח הגדול ורתם שואלת אותה אם היא בסדר, שיר שולחת לה נשיקה ומהנהנת שכן. אחר כך נטלי, רתם ומושיק שרים לשיר את השיר "ילדה סוכר" בשביל לעודד אותה, והיא צוחקת.

11:00 - סטלה לשיר: "את צבועה מספר אחד, את בוגדת"

סתיו ממשיך להיות עצבני במטבח ויורה: "מה שיש לי לפרוק על שיר אני אפרוק בחדר האח הגדול, ולא פה, כמו שהיא אוהבת לעשות פה לכולם. חתיכת מטומטמת קטנה" הוא אומר על שיר, בזמן שנטלי ומושיק מנסים להרגיע אותו. בהמשך, סטלה, סתיו, מושיק ונטלי יושבים בחוץ ומעשנים. נטלי אומרת לסתיו שאיציק כועס עליו בגלל שאתמול הוא לא הציע לו מהאוכל כשהוא הכין, וסתיו מסביר שזה היה בצחוק, ושהוא לא מבין למה הוא התפרץ עליו ככה. אחר כך הוא עוזב את החצר. בהמשך איציק יוצא לחצר ומדבר עם נטלי על מה שהיה. הוא אומר שהוא מעדיף לשמור מרחק מסתיו: "אני לא בן אדם רע. גם כשפגעתי בו ודיברתי חרא, ביקשתי סליחה שכולם לא ישמעו. אבל אם לא מסתדרים לא צריך בכוח. אפשר להתרחק".

שיר יוצאת החוצה ויושבת רחוק מכולם. סטלה מחליטה להתעמת איתה על זה שהיא עודדה את איציק למרות שנירו נתן לה חסינות: "את צבועה מספר אחד ואת בוגדת" היא אומרת לה, "לכי לבכות למי שתרצי". שיר נכנסת הביתה כשהיא בוכה. "בגלל זה אני לא דיברתי, כי ידעתי שזה מה שיקרה" סתיו אומר. בהמשך בחצר סטלה ומוטי מדברים על הניקיון בבית, נירו מצטרף ושואל אותה מה זה נתן שהיא התעמתה ככה עם שיר. "יש אנשים שזורקים דברים ליד הפח, הם גם מדברים על צביעות, וצריך להגיד להם את האמת".

נטלי מנסה להבין למה כולם תוקפים את שיר, "בכולנו יש דברים שמפריעים" היא אומרת. "את תמימה" מושיק אומר לה. בינתיים סתיו מסביר לאיציק מה קרה אתמול עם האוכל, ואומר לו שהוא חשב שהוא הולך לישון ולכן לא הזמין אותו. "אם ככה, אז אני חוזר בי" איציק אומר לו.

10:00 - בוקר סוער בבית האח, מושיק: "נגמר מושיק שאכפת לו"

השיר "עוד יהיה לי" של מרגלית צנעני מעיר את דיירי הבית. רתם מתעוררת מיד ומתחילה לשיר את המילים. מושיק שואל את רתם עד מתי הם היו ערים אתמול, והיא אומרת לו שעד חמש בבוקר. "אז אני ממשיך לישון" הוא אומר לה, "שאף אחד לא יתקרב אלי, אני ממשיך לישון, לא משנה מה". האח הגדול שם את השיר שוב, וסתיו מתעורר עצבני: "לא ישנתי כל הלילה", הוא אומר, רתם מצטרפת אליו למיטה, והם מתחילים לשיר את השיר. אחרי שיחת "הלהיות גבר" שעשה לו איציק אמש והצעקות שקיבל על נירו מבחוץ, ממשיך מושיק להיות עצבני ואומר: "שאף אחד לא יבקש ממני להגיש לו כוס מים. אני לא מעוניין לשמוע. נגמר מושיק שאכפת לו". הדיירים ממשיכים להישאר במיטה, והאח הגדול שם להם צלצול נוסף להעיר אותם וסטלה צועקת לכולם לקום. בסופו של דבר מושיק מחליט לקום פתאום, "יש לי הרבה מה להוציא, כבר קמתי" הוא אומר וקם מהמיטה.

נירו קם מהמיטה ושואל את איציק למה מושיק קם עצבני על הבוקר. איציק מספר לו שצעקו לו אתמול בלילה: "תיזהר מנירו". נירו לא מגיב ויוצא מהחדר. מושיק בא לשיר ואומר לה שהוא חושב שאם נירו נתן לה את החסינות אז שיבקש ממנה כוס מים או דברים אחרים בבית. "כל מה שיש לי להגיד אני אומר בקול" מושיק אומר ויוצא עם איציק מהחדר. בחוץ סתיו אומר לו: "אני גם לא אוהב שלא רואים אותי בבית הזה" ומספר שאיציק מתעלם ממנו כשהוא רוצה לעבור בדלת, והוא צריך לבקש ממנו לזוז. מושיק מרגיע אותו ואומר שסתם איציק לא שם לב. בהמשך במטבח מתפתח ויכוח בין סתיו לאיציק, ואיציק אומר לו: "אידיוט קטן". "אנחנו נראה מי אדיוט בסוף" סתיו עונה לו. סתיו בסערת רגשות במטבח וכועס על איציק ושיר שתקפו אותו על הבוקר. נטלי מנסה להרגיע אותו. "עוד מבט אחד ששיר תביא לי, אני אפתח עליה את כל הג'ורה", הוא ממשיך. "אם אתה לא רוצה להיות צבוע, תגיד לה את זה בפנים" נטלי אומרת לו.

09:00 - הבוקר בא, אבל לא כל כך מהר

דיירי הבית צוברים כוחות לקראת יום חדש, אחרי יום מעייף במיוחד. כשיתעוררו הם יצטרכו להתמודד עם ההתנהגויות החדשות שנחשפו בבית. שיר שזכתה בחסינות נמצאת על הכוונת של מוטי שאמר עליה אתמול שאין לה טיפה של שכל. גם סתיו ומושיק שהלכו לישון מאוחר יצטרכו לקום יחד עם יתר הדיירים כשיתנגן שיר הבוקר. 

מה קרה אתמול?

סוף השבוע שנגמר עבר על הדיירים במנוחה פיזית אבל במערבולת רגשית ונפשית אחרי משימת "משחקי האח" שהצליחה לערער את יחסי הכוחות בבית והאידיליה ששררה בין כולם.

את בוקר האתמול פתח המתח בין איציק למוטי שסירב להתפוגג ("לא עובדים עליי הפרצופים העצובים שלו"), והמשיך עם שיר וסתיו, והאשמות של האחרון כלפי הצביעות של שיר. "היא אומרת שהיא לא אוהבת צביעות ולא אוהבת לרכל אבל העיקר היא יושבת בחדר האח ומרכלת כל היום", אומר סתיו לסטלה ומחמם את החזית.

בהמשך היום ההערות של סתיו עולות שלב והוא מכנה את שיר מכשפה. סטלה, גם היא לא נשארת חייבת ומכנה את רתם אגואיסטית, אבל למרות המתחים בין הדיירים, חמין השבת של סטלה מצליח להכניס קצת אחדות לבית כשכולם טועמים, אוכלים ומסכמים שמדובר בארוחת צהריים מעולה.

לקראת ערב, מוטי פוצה פה סוף סוף אחרי שהסתובב יומיים עם פנים נפולות. "אני לא שקרן, אני פשוט לא בנאדם כזה", הוא אומר, ומשם גולשת השיחה למושיק שמתחיל להבין שטוב הלב שלו כנראה לא מתפרש כמו שהיה רוצה. "אנחנו יושבים כאן ומחזיקים את עצמנו בשיחה כדי לא להירדם, בינתיים שכל השאר ישנים. דפוק אני. אכפת לי, כל הזמן אכפת לי, חייב ללמוד לשחרר."

למרות שנראה שהבוקר והצהריים היו מלאים בשיחות ומסקנות חדשות, היה זה דווקא הלילה שטרף את כל הקלפים, אחרי שמושיק, איציק וסתיו סירבו ללכת לישון, ואיציק ניצל את ההזדמנות כדי לפתוח הכל מול מושיק. "אתה חייב לעשות לעצמך קאט, וליצור לך אישיות, אתה לא מספר שתיים של כולם, אתה לא באת מהרחוב", מייעץ איציק למושיק וטוען שהוא נוהג בטיפשות: "זה לא טוב לב, זה טיפשות". איציק ממשיך לנתח את מושיק ואומר לו שנתנו לו הזדמנות להראות את עצמו, אבל הוא מחביא את עצמו בתוך טיפשות. "אני אוהב אותך אהבת נפש ואני לא אתן לך ליפול לאותו מקום, האנשים בחוץ שמעריצים אותך וקונים דיסקים שלך רוצים לראות גבר, אל תרוץ כמו 'בל בוי' שרץ אחרי אנשים".

רוצים לדעת כל מה שקרה אתמול?

הפניה לשידור החי