הפניה לשידור החי

העדכון האחרון:

02:00 - לילה יורד על הבית

איציק נשאר בחצר לבדו, והוא מסתכל לשמיים ומתפלל. מושיק וסתיו מצטרפים אליו אחרי שיצאו מחדר השינה ומדברים על המשך התכנית ועל המהירות שבה הזמן עבר מאז שנכנסו לבית. כשהם מגיעים לדבר על המשך התכנית, מושיק מספר שלדעתו יהיה שלב שבו כל הדיירים יהיו מועמדים להדחה. "אי אפשר לדעת כלום", הוא טוען. רתם שואלת את איציק לשלומו, והוא עונה לה שהכל בסדר. "אני החלטתי שזה עובר לידי, לא נכנס לזה יותר", הוא מוסיף ומסביר שהוא עובר שינוי בבית שלא תלוי באף אחד, ואף אחד לא יוכל להרוס לו אותו. זמן כיבוי האורות מגיע והדיירים מתארגנים לשינה ונכנסים למיטות.

01:00 - הרוחות בבית לא נרגעות

נירו נכנס לבית ובדרך לחדר השינה אומר למוטי: "איך אתה יכול לשבת ולהתבדח איתו? אחרי איך שהוא פגע בך? הוא פגע בך מרוע", ומוטי לא מגיב לו. סתיו משחזר את הויכוח האחרון שלו עם איציק, שלאחריו איציק אמר לשיר שסתיו מדבר עליה מאחורי הגב. מוטי מקשיב ואומר לאיציק ולסתיו שהוא לא שם לב לכמה מקרים שהתרחשו בבית. נירו ממשיך לדבר על איציק ואומר למוטי שאיציק היה צבוע אליו, ובזמן שמצד אחד הוא היה מדבר איתו, מהצד השני הוא היה עושה פרצופים לנטלי. נירו ממשיך וטוען שאיציק חסר מודעות עצמית, ובטוח שכשיצא מהבית יקבל שוק.

איציק ומושיק נכנסים מהחצר לבית, ומושיק מתיישב ליד שולחן האוכל. איציק ניגש לחדר השינה ומבקש ממושיק להכין לו סיגריה. "למה אתה מגלגל לו סיגריה?", נירו מנסה להבין את מושיק וטוען שאיציק מנצל אותו. מושיק מסביר לנירו שזה לא ניצול, ומתחיל לדבר על ההתנהלות שלו בבית. מושיק טוען שבימים הראשונים הוא היה טוב מדי, ומאז שינה את ההתנהגות שלו. מושיק ממשיך ומספר על החיבה שלו למוטי: "יש לי אהבת חינם לבן אדם הזה, הוא כמו אבא שלי".

נירו נכנס לחדר השינה, ואיציק מתיישב ליד השולחן. "אני מוחל לו", איציק אומר למושיק וטוען שנירו יכול להמשיך לקלל אותו כמה שירצה. מושיק ממשיך להתנער מתדמית ה"פראייר" שהוא חושב שהוא יצר לעצמו, ורתם מנסה להסביר לו: "אתה לקוח מסרט משנות ה-40, יש בך משהו שדואג לכולם ולעצמך אחרון, זה לא נורמלי". בהמשך, איציק ומוטי יושבים בחצר ואיציק טוען שהוא כבר לא מתייחס לוויכוח בינו לבין נירו. 

"אני לא מבין למה זה מגיע לפסים כאלה", מוטי אומר לאיציק. איציק אומר למוטי שהוא ניסה לסיים את הוויכוח ואמר לנירו לשחרר. מושיק נכנס לדבר עם סתיו לפני השינה, והם מנצלים את הזמן עד כיבוי האורות כדי לדבר על איציק ועל הוויכוח. סתיו אומר למושיק שזה שהוא ממשיך לגונן ולשבת עם איציק לא מצטייר טוב מהצד. מושיק מנסה להסביר את עצמו וסתיו מאחל לו שלא ייפגע מאיציק. "הוא מתזז אותך", סטלה מצטרפת לשיחה. מושיק ממשיך להסביר את עצמו, ומנסה להבהיר לסתיו ולסטלה שהם טועים.

24:00 – שוב לא שקט: נירו ואיציק בויכוח סוער

 איציק, נירו, סתיו, סטלה ומושיק יושבים בחצר ומוטי, בדרכו להיכנס לבית מחקה את ההליכה של נירו. נירו בתגובה צוחק ואומר לאיציק: "אתה מבסוט שהוא מחקה אותי נכון?" ואיציק עונה לו : "זה כי אתה צריך לראות איך אתה נראה". נירו בתגובה אומר לו: "עוד מעט אתה תראה איך אתה נראה". הויכוח ביניהם עולה בטונים ונירו אומר לאיציק: "אתה צבוע ולקקן, אין מישהו יותר צבוע בבית הזה ממך", איציק לא נשאר חייב ואומר לו: "את מבזה את עצמך, אני מתבייש שאתה חלק מהבית הזה".

נירו נכנס לבית נסער וחוזר ואומר לאיציק: "אתה לא מתבייש, ירדת על איש בן 70 במשימה ועכשיו אתה אוכל מהאוכל שהוא בישל, אין לך בושה". סטלה וסתיו נבוכים מהשיחה ולא מתערבים ונירו פונה לסטלה: "מה קרה? למה את תופסת את הראש? מישהו צריך להוריד אותו מהפסגה שהוא חושב שהוא נמצא בה".

נירו לא נרגע וממשיך להטיח באיציק דברים ואומר: "אתה הכי צבוע שיש, אני רואה הכל". אחרי כמה דקות של שתיקה, נירו נכנס לתוך הבית להכין תה ואומר לסטלה: "אם הוא מרכל עליי תסמני לי" ואיציק מגיב בצחוק ונשאר לשבת בחצר. מושיק מצטרף אליו והם מדברים על הויכוח עם נירו. "הוא מתוסכל שתפסתי לו את המקום", אומר איציק ומסביר: "הוא חשב שהוא יבוא לפה והוא יהיה הגבר ומפריע לו הקשר שלי עם נטלי ועם רתם". בהמשך השיחה, רתם יוצאת לחצר ומצטרפת אליהם והם מדברים על הויכוח של איציק ונירו. לאחר כמה דקות מצטרף אליהם נירו והם משתתקים מהשיחה שניהלו.

23:00 – סטלה ושיר בדרך לפיוס

סטלה מתעטשת ואיציק שואל אותה אם היא אלרגית למשהו והיא מגיבה לו בלי להסס, "אלרגית אליכם!". בהמשך, סטלה, מוטי ושיר מפנים את הצלחות מהשולחן ושיר מתחילה לשטוף כלים. סטלה אומרת לה: "תשאירי לרתם, היא אמרה שהיא תשטוף", אבל שיר אומרת שהיא תעשה את זה וממשיכה בשטיפת כלים.

בזמן שרתם מתאמנת בשק האגרוף ומושיק ואיציק יושבים בחצר, האח הגדול משמיע לדיירים את השיר Counting stars  של One republic. סתיו שומע את השיר ומתעורר ומצטרף למוטי בשולחן האוכל.

בינתיים בחדר השינה, סתיו וסטלה מדברים וסטלה משתפת את סתיו שהיא מרגישה שהיא מתחילה להיות פחות סבלנית. בהמשך, סטלה פונה לשיר ושואלת אותה: "מתי נדבר?" ושיר מציעה שידברו עכשיו אבל סטלה אומרת לה שהיא עייפה מאוד ומסבירה: "אבל אני אשמח לדבר ולהתנצל ואם תרצי אפילו להתנצל בפני כולם". שיר אומרת לה שהן יוכלו לדבר מחר ומוסיפה: "את לא צריכה להתנצל בפני כולם, זה בסדר, אנחנו נדבר מחר". מיד כששיר יוצאת מהחדר, סתיו אומר לסטלה באנגלית שהוא גאה בה וסטלה אומרת שזה לא קשה לה לעשות את זה ומסבירה: "אין לי עניין של כבוד, אם עשיתי טעות ופגעתי במישהו אין לי בעיה להתנצל". סתיו וסטלה ממשיכים בשיחה וסתיו חושש שאחרי ששיר תראה את סרטון הדיבוב שהם ערכו במשימת הליהוק, היא תפגע פעם נוספת.

22:00 – שבת שלום מדיירי הVIP

שיר, רתם ואיציק יושבים בחצר ומדברים על היום שעבר עליהם בבית. שיר אומרת שהיא שלא התכוונה לשבת עם כולם בארוחת הערב ומסבירה: "אבל יש פה כל כך הרבה דברים שקורים ב24 שעות, יום ככה יום ככה פה".

כל הדיירים, חוץ מסתיו שישן בחדר השינה, מתיישבים בשולחן האוכל ומתחילים לערוך קידוש ליל שבת. איציק, מושיק ומוטי מובילים בשירה וסטלה ושיר נראות מהורהרות. מוטי מברך על הלחם וסטלה קמה למטבח ומתחילה להגיש את האוכל לשולחן ושיר עוזרת לה. סטלה בודקת אם לרתם יש מה לאכול ורתם אומרת לה: "זה בסדר, אני מפוצצת מהארוחה אני לא אוכל". בהמשך הארוחה, רתם מתעניינת בסגנון המוזיקה של האלבומים השונים של מושיק והוא מסביר לה שהאלבומים הראשונים שלו כללו שירים עצובים בעיקר.

מושיק מודה לחברים שלו ששלחו לו מסוק ואומר שזה המסוק השביעי שהגיע עבורו, בזמן שמושיק מדבר רתם ואיציק מחליפים מבטים ביניהם. בהמשך הדיירים מרימים לחיים עם מיץ ענבים ומודים לסטלה על הארוחה. רתם אומרת תודה על הארוחה למרות שלא אכלה ומוסיפה: "אני הגזמתי היום ואכלתי ארוחה גדולה מדיף תשאירו לי את הכלים, בכל מקרה אני אשטוף" ומיד לאחר מכן, בזמן ששאר הדיירים ממשיכים לאכול בשולחן, היא יוצאת לחצר להתאמן.

21:00 – שיר: "ככל שיש פחות דיירים נהיה יותר מתוח"

איציק ורתם מבלים בבריכה ואיציק אומר שלדעתו סטלה מתחילה לפתח כעס אליו בגלל הקשר שלו עם רתם, "מעולם לא עשיתי לה שום דבר רע", רתם אומרת ואיציק מסכים איתה. בינתיים במטבח סטלה ומוטי מבשלים את ארוחת הערב ונירו לא מבין למה מוטי עדיין לא הכניס את החלה לתנור. "לא מחכים לאף אחד, הם אכלו בחוץ אנחנו לא אכלנו", נירו אומר ומתכוון לרתם איציק ומושיק שנהנו מארוחת הגורמה. סטלה מציעה שיאכל מנה קטנה של דג בינתיים כדי לא להיות רעב ומאוחר יותר יאכל עם כולם.

נירו כועס על רתם ואומר לסטלה: "איך היא יכולה להיות כל היום בבריכה ולא לבוא להציע עזרה?", וסטלה עונה לו, "היא אכלה, מה איכפת לה" ומוסיפה ששיר לעומת זאת הציעה עזרה. מאוחר יותר, שיר מצטרפת לנירו בשולחן האוכל והם מדברים על ארוחת הערב, "אין אנשים, מושיק ישן, רתם לא תאכל" אומר נירו ושיר אומרת שרתם תכבד את הקידוש אבל לא תאכל ומוסיפה: "ככל שיש פחות דיירים נהיה יותר משעמם ויותר מתוח" ונירו מסכים איתה.

בינתיים בחצר, סתיו מדבר עם רתם שמשתכשכת בבריכה על כמה זמן נשאר להם לשהות בבית עד הגמר, רתם אומרת שנשאר עוד הרבה זמן וסתיו אומר: "נכון אז אולי כדאי שפשוט אלך לישון במהלך היום ואעביר את הזמן", ורתם עונה לו בתקיפות שלא לזה היא התכוונה. "מי שישן במהלך היום מפספס הזדמנויות לעורר הזדהות ולהכיר אנשים", אומרת רתם וסתיו מסכים איתה. "אל תפספס את החוויה האנושית שיש פה, יש פה אנשים שלא תפגוש יותר" אומרת רתם וסתיו עונה לה בתגובה: "לדעתי האנשים שאני לא אפגוש יותר זה אנשים שאנשים שאני לא ארצה לפגוש יותר".

בינתיים במטבח, סטלה מציעה שמוטי יערוך את הקידוש ואומרת שהיא חושבת שאיציק ורתם לא יאכלו איתם, "יש לי חדשות בשבילך", מוטי אומר ומוסיף: "הם יאכלו, איציק כבר התעניין מה הכנתי". נירו עוזר לסטלה במטבח בשטיפת הכלים לפני הארוחה והם מדברים על המוצרים שלא הצליחו להכניס לרשימת התקציב בגלל ריבוי הקנסות שקיבלו.

20:00- איציק ורתם בשיחת נפש: "אם לא היה לי את השיחות האלה איתך, הייתי הולך לישון"

איציק ורתם יושבים יחד בג'קוזי והיא משתפת אותו שהיא מבינה שקשה לו. "בואי לא נשכח שבלעדי, כשכולם נפלו פה כמו זבובים, לא היה תקציב", הוא אומר לה, "לא מזיז לי, אני יודע שאני עושה את המקסימום הפיזי והנפשי שלי, בלי שום אלמנט אגואיסטי", ורתם מסכימה איתו: "בסופו של דבר לא משנה מה תעשה תמיד יהיה פה למישהו מה להגיד". איציק מסביר לה שבטוח לכולם מפריע שאחרי שנטלי יצאה מהבית הוא ורתם הפכו להיות קרובים, ומחמיא לה: "אם הייתה לכל אחד פה הזדמנות למשהו איתך, הם היו מוותרים על כולם בשביל לקפוץ על המציאה". 

השיחה ממשיכה ואחרי שמושיק נכנס הביתה, הם עוברים לדבר גם עליו: "זה נרקסיזם", רתם אומרת לו על כך שמושיק מבקש מהמצלמות שירימו לו מסוקים והם ממשיכים לדבר על הדיירים ועל ההתנהלות בבית: "אני לא אסלח על מה שעשו לשיר, לא עכשיו ולא אחרי שנצא מהבית, אלה דברים שיושבים לי בפנים וקשה לי לסלוח עליהם". בנתיים בחדר השינה, שיר זורקת על נירו כרית כדי שלא ירדם: "כל מי שישן פשוט נשים לו כרית בראש", היא מציעה וסתיו מתלונן שזה לא יעזור.

איציק ורתם ממשיכים בשיחת נפש בבריכה ואיציק מספר לה: "רק דרך הדברים הרעים אני לומד, את הדברים הטובים בדרך כלל הרסתי". הם ממשיכים להשתכשך בבריכה ואיציק משתף את רתם: "עכשיו אני מאוד מתגעגע לנטלי, עכשיו הייתי רוצה שהיא תהיה פה איתי" ורתם מנסה לעודד אותו ואומרת שכשיפגשו מחוץ לבית יוכלו להשלים את העבודה על הקשר שלהם. איציק מסכים איתה ואומר: "אם לא היה לי את השיחות האלה איתך, הייתי פשוט הולך לישון", ורתם מסבירה לו שככה יעבירו את הזמן: "צריך לנסות להנות מהרגעים הקטנים של הכיף". אחרי שאיציק מוסר דרישת שלום לילדים שלו הוא מתעניין עם רתם איך לדעתה תופסים אותו בחוץ : "אני חשבתי שאתה תיהיה מלא בעצמך, שוביניסט ולא חכם במיוחד", היא מתחילה, "אני חושבת שהרבה אנשים שינו את דעתם עלייך". 

19:00- סתיו מטיף לשיר בישיבת התקציב: "אוכל יותר חשוב מבגדים!"

הפתרון היצירתי לבעיית השינה של איציק לא מצליח לעבוד על האח הגדול, והתינוק הבוכה מושמע ברחבי הבית בזמן ישיבת התקציב. סטלה מבקשת מאיציק לצאת החוצה להתרענן, אך רתם מציעה פתרון אחר: "בוא נכנס לחדר האח הגדול ונבקש מחילה על חלק מהקנסות שלך", איציק לא אוהב את הרעיון ורתם ממשיכה: "בוא ננסה מה אכפת לנו?", ולבסוף איציק נכנע ומחליט לנסות את הרעיון.

ישיבת התקציב ממשיכה והדיירים חסרי סבלנות: "אתם לוקחים בחשבון שלא נאכל השבוע הרבה בשר כן? שלא תבכו על זה", שיר מכינה אותם והם ממשיכים להזמין מוצרים בסיסיים. סטלה שאחראית על הישיבה מאבדת סבלנות ונאנחת בקביעות.  רתם יוצאת מחדר האח הגדול ומבקשת: "אולי כדאי שנישב כולנו ונראה מה אנחנו עושים עם הקנסות שלנו ברמה הקבוצתית ומה אנחנו עושים גם עם אלו שמתקשים", סטלה מסבירה לה שהבעיה העיקרית היא איציק ומציעה לו שיתחיל להתאמן במהלך היום. כשרתם מסבירה שהוא מתקשה שלא להירדם הן מציעות: "בואו נעשה תורות, וכל פעם מישהו אחר ילך אליו", סטלה מציעה, ורתם מודיעה שהאח הגדול ויתר לה ולסתיו על עבירת שינה אחת ולכן הוסיפו מעט כסף לתקציב.

מאוחר יותר, הישיבה עומדת להסתיים ופתאום שיר מגלה שאין מרכך כביסה ומבקשת לקזז ממשהו אחר בשביל להכניס אותו לתקציב, אך סתיו נאנח ומתפרץ: "אני אישית מעדיף שיהיה לנו יותר מה לאכול", ושיר מתעצבנת: "אין לנו בגדים כבר עוד מעט". סתיו ממשיך להטיף לה: "שיר אוכל יותר חשוב מבגדים", אך שיר לא נשארת חייבת: "סליחה, גם אותי לא מעניינות הסיגריות שלכם, אם היה שמפו הייתי שוטפת עם שמפו אבל גם אין שמפו", היא צועקת.

"אתה מבין את האבסורד? הילדה מעדיפה שיהיה לה מרכך כביסה מאשר אוכל", סתיו יוצא לחצר ומתלונן בפני נירו על ההחלטה של שיר ומתלונן גם על איציק שמגבה אותה. "חתיכת לקקן, לך תגיד לו בפנים מה אתה בא ואומר לי? לך תגיד לו בפנים", נירו אומר לסתיו ומסביר שאיציק דורך על כולם ונותן לדוגמה את מוטי שעומד על ידם: "אתה יותר מידי טוב אתה", נירו אומר למוטי ומרצה לו שאיציק דורך עליו ומנצל את הטוב לב שלו. הם ממשיכים לדבר עליו וסתיו ונירו מתלוננים על זה שהוא נרדם כל הזמן ומתרץ את זה ביציאה של נטלי מהבית: "החוסן המנטלי שלו לא שווה כלום. המניפלוציה הכי זולה כמו שעשו לו אתמול והוא נשבר כמו תינוק", נירו אומר. 

18:00 - נמצא הפתרון לבעיית השינה של איציק

מוטי בחדר העישון פונה למצלמה ומוסר את אהבתו וגעגועיו למשפחתו. בינתיים, במטבח, סטלה אומרת לנירו שהיא שמה לב שהוא לא דיבר איתה בבוקר כמו תמיד. נירו לא מתרגש ואומר לה שהוא לא דוגל בדיבורים: "דיבורים כמו חול, ואין מה לאכול". נירו ממשיך ואומר לסטלה שהוא לא מבין למה היא מעירה לשיר אבל לא מעירה לאיציק, שגם הוא לא לוקח חלק במטלות בבית. "מאוחר מדי התעוררת", נירו אומר לה בתקיפות. סטלה מנסה להבין למה נירו לא מעיר לאיציק על דברים שמפריעים לו, ובוחר להוציא את הטענות עליו - דרכה. נירו אומר לסטלה שהוא לא רוצה להעיר לאיציק כי ההערות שלו יתפתחו לריב וטוען בפניה שאם היא תעיר לו הדברים יראו אחרת. סטלה לא מסכימה איתו ואומרת שגם אם היא תעיר לאיציק יתפתח ויכוח קולני.

מושיק, רתם ואיציק חוזרים מהחצר ומספרים לסטלה שנהנו מאוד מהארוחה. איציק שוכב במיטה ורתם מחליטה לצייר על החלק החיצוני של העיניים שלו, עיניים מצוירות - כך שגם כשאיציק יישן - הוא יראה במצלמות כאדם ער. סתיו יורד על יכולות הציור של רתם, ומנסה לעזור לה. "הוא נראה כמו בובה", רתם מתלהבת כשסתיו מסיים לאפר את איציק. סטלה נכנסת לחדר השינה כדי לראות את יצירת האמנות, ומנצלת את הזמן כדי להבהיר לדיירים שהאח הגדול מאוד מאוכזב מהם והם חייבים לקחת את עצמם בידיים ולצמצם את מס' הקנסות.

האח הגדול קורא לדיירים להגיע לסלון לישיבת התקציב השבועית. "השבוע עברתם אודישנים מפרכים", פותח נירו את סיכום השבוע של האח הגדול. נירו ממשיך ומסביר לדיירים שהמשימה שלהם הייתה בנויה משני שלבים: בשלב הראשון, על כל הדיירים היה לבצע את כל האודישנים במלואם. השלב השני של המשימה היה סודי, וההצלחה בו הוטלה על כתפי המלהקים, מושיק ורתם. המלהקים היו צריכים לקלוע לדעת הקהל של גולשי mako וללהק כפי שהגולשים ליהקו, בשני מקרים מתוך שלושה. השלב הראשון של המשימה הוגדר כהצלחה, אך מושיק ורתם לא הצליחו לקלוע לדעת הקהל, ועל כן נכשלו בשלב השני. "השבוע תקבלו חצי תקציב מותרות", נירו מקריא את דבריו של האח, לאכזבתם של הדיירים. הדיירים מקבלים בונוס בתקציב על מיחזור והפרדת אשפה, אך משום שצברו 51 עברות הם מקבלים תקציב בסיסי העומד על 840 ש"ח. "תזמינו הרבה לחם, הרבה טונה והרבה גבינה", מושיק מציע ומבקש לקבל חבילת טבק אישית כי הוא לא צבר עברות.

כשהדיירים מדברים על כמות הסיגריות שיזמינו שיר מתעצבנת ומבקשת מהדיירים לצמצם את כמות הסיגריות: "אני מוותרת על קרם גוף שרציתי, אתם חוצפנים". מוטי מנסה להרגיע אותה ושיר מסבירה לו שאמנם יש דיירים שזקוקים לסיגריות, אבל אוכל הוא הרבה יותר חשוב. הדיירים מנסים לגבש רשימת מוצרים שתספיק להם לשבוע הקרוב.

17:00 - המסוקים למושיק לא מפסיקים להגיע

בזמן שאיציק, רתם ומושיק נהנים מהארוחה בחוץ, הדיירים מנצלים את הזמן לנוח ולהתחיל בהכנות לקראת ארוחת השבת. בחדר השינה נירו מבקש מסתיו להעיר את שיר כדי שלא יקבלו עוד קנס, אך הוא מסרב ואומר שהאח הגדול יעיר אותה. מוטי ניגש למטבח ומשתמש בשקית הקמח האחרונה כדי להכין חלה לשבת. הוא מתחיל בהכנות וכשנירו מגיע אומר לו שהגיע למסקנה שאיציק מאוד תחרותי. "רק עכשיו שמת לב לזה?", נירו מחייך אליו ואומר שתמיד ידע את זה.

שיר יוצאת מחדר השינה רעבה ומחליטה להכין לעצה דייסה, "לפחות שאני אוכל משהו", היא אומרת למוטי במטבח. בינתיים, בחצר, עוד מסוק חג מעל בית האח הגדול, וגם הפעם המסוק מיועד למושיק. מושיק, איציק ורתם מנפנפים לשלום למסוק ומושיק מודה לחבריו שהגיעו לבקרו. סטלה מצטרפת למוטי במטבח ומספרת לו שביקשה מהאח הגדול שייתן להם חלות ויין לארוחת השבת. "חייבים לשים לב לקנסות, גם אני", סטלה אומרת למוטי.

16:00 - הכירו את מיס לינג-לינג

מוטי, שיר, איציק ורתם יושבים בחצר ומדברים. מוטי משתף אותם ואומר שלא הרבה יודעים, אבל הוא צייר, ולמד אמנות בארה"ב. רתם מתעניינת ושואלת אותו שאלות על התקופה שלו שם, ועל לימודיו. מוטי מספר לרתם שהוא לא מצייר לאחרונה כי היצירה דורשת ממנו זמן רב. איציק תוהה אם ארוחת הצהריים שזכה בה אתמול תיפתח לכלל הדיירים, אך מהר מאוד חוזר בו. במקביל, שיר תוהה מה תהיה התחושה כשתצא מבית האח הגדול: "זה בטח יהיה שוק", היא אומרת לאיציק.

בינתיים, נירו וסתיו יושבים בחדר העישון וסתיו משעשע את נירו בחיקויים של אישה סינית - "מיס לינג-לינג". כדי שהחיקוי יהיה לא פחות ממושלם, סתיו מרכיב משקפיים עם ציור של עיניים מלוכסנות. אחרי ההצלחה עם נירו, סתיו עובר לסלון ומצחיק גם את רתם, איציק ומושיק, ששמחים לשתף איתו פעולה, ולא מפסיקים לצחוק. רתם, מושיק ואיציק נקראים לחצר ולארוחת השף שמחכה להם. רתם מתלהבת מהסושי, והם סועדים את האוכל בתיאבון רב.

15:00 - סתיו מנסה לשכנע את סטלה לפנות לשיר

נירו ממשיך לשדר ברדיו בית האח הגדול ומפרשן את הנעשה בבית. סתיו וסטלה יושבים בחדר השינה ומדברים על העובדה ששיר עדיין לא פנתה לסטלה. סטלה ממשיכה לומר שהיא פנתה לשיר, גם אתמול, על מנת להשלים איתה - אבל שיר בשלה, ממשיכה להתעלם. "את אמרת את זה עם גלגול עיניים", סתיו מסביר לה, "וכשמושיק אמר בואו נעשה סולחה, את אמרת שזה מאוחר מדי", הוא מנמק. השיחה ממשיכה, וסתיו מפציר בסטלה לגשת לשיר וליזום את השיחה איתה: "בתור בן אדם מבוגר, את צריכה להושיב אותה ולדבר איתה".

סטלה לא משתכנעת בקלות, אבל סתיו לא מאבד תקווה וממשיך לנסות לשכנע אותה. סתיו מסביר לסטלה ששיר נפגעה ממנה ומבקש ממנה שתסביר לשיר את הרגשות שלה כדי שהן ישלימו. "אין לי בעיה להתנצל בדרך כלל", סטלה מעידה על עצמה וסתיו מזדהה איתה וטוען שהוא התנצל בפני שיר מכיוון שהיא יודעת שהם דיברו עליה. סטלה ממשיכה לא להסכים עם סתיו, אך לבסוף מבטיחה לחשוב על ההצעה.

 14:00 - שיר על סטלה: ״אם אני הולכת עם הלב שלי אני לא מדברת איתה בחיים״


שיר מדברת עם רתם ומשתפת אותה בכך שאתמול היה לה יום מאד קשה: ״היה לי דאון רציני״, היא אומרת ומספרת שהבוקר כשקמה רצתה לסגור את העניינים עם סטלה אבל היא שמה לב שסטלה לא הראתה נכונות ולכן היא העדיפה לרדתמזה. ״תעשי מה שאת מרגישה״, אומרת רתם ושיר עונה: ״אם אני הולכת עם הלב שלי אני לא מדברת איתה בחיים״.

מאוחר יותר, הדיירים מדברים על נושא התקציב: ״ יש לי אפס קנסות השבוע, סתם שתדעו״, אומר מושיק וכולם תוהים כמה גבוה התקציב יהיה והאם הוא יספיק לכל מה שכולם רוצים. בינתיים נירו ממשיך ב׳שידורי הרדיו של האח׳ ומדווח בצורה מצחיקה על המתרחש בבית.

13:00 - רתם: ״כל שבוע שלי פה הוא הפתעה״

בשיחה בחצר רתם ואיציק מדברים על ההדחות ומבינים שבשבוע הקרוב שלושה מהם הולכים לצאת מהבית: ״אני כל כך מבסוטה שהגעתי עד לשלב הזה״, רתם אומרת ומוסיפה שאין לה בעיה לצאת גם שבוע הבא כי היא לא ציפתה להגיע עד שלב כל כך מתקדם: ״כל שבוע שלי פה הוא הפתעה״.

בינתיים בחדר נירו מתעצבן על סטלה על דברים שראה בסרטון על איציק: ״לא העברת את זה הלאה אני מקווה״, אומרת סטלה ונירו אומר שהוא הלך לישון עם תחושות קשות שמלוות אותו עד עכשיו. נירו ממשיך ואומר: ״נמאס לי מהצביעות הזו, פשוט צריך להפסיק לפחד ממנו״.

מאוחר יותר שיר מצטרפת לשיחת החצר ואומרת: ״היה לי אתמול יום קשה, אני מודה״. רתם מסבירה לאיציק על אימוני ה'קרוספיט' שלה ומלהיבה אותו על הנושא: ״זה יושב עליך בול״, היא אומרת. בהמשך, השיחה ביניהם מתפתחת לנושא ההריון: ״זה אחד הדברים המפחידים ביותר מצד אחד אבל גם המרגשים ביותר מצד שני״, אומרת שיר.

12:00 - איציק על מצב העבירות בבית: "השתפרנו"

השיר "מתוק כשמרלי" של אליעד נחום נשמע בבית, "איזה שיר חמוד", אומר סתיו. בהמשך, גם סטלה מתעוררת ומתחילה להתנועע עם השיר במיטה, ורתם וסתיו הולכים ביחד לאמבטיה להתארגן לבוקר. יתר הדיירים גם מתעוררים אט אט ומתכוננים להמשך היום. עם ההשכמה איציק קם מיד והולך להתפלל, אחר כך הוא מכין לעצמו נס קפה והולך לשבת לשתות לבד בחדר השירות.

בהמשך בחדר השינה, מוטי מזמזם את השיר "מנה מנה", שאיתו האח הגדול העיר את דיירי הבית בימים האחרונים בתור עונש. "זה אומר שהשתפרנו", אומר איציק ומתכוון לזה שהעירו אותם עם שיר אחר. "נקווה שלא ישימו את זה יותר", מסכימים איתו סטלה ומוטי. מאוחר יותר, סתיו חוזר בינתיים למיטה, ורתם מנסה לשכנע אותו לקום, אבל הוא מתעקש להישאר במיטה.

11:00 – בוקר טוב מוטי

בקרוב יקומו הדיירים ליום חדש ולסוף שבוע נוסף בבית האח הגדול. הם יצטרכו להתעסק בהכנות לשבת, ושיר תתמודד לראשונה עם סטלה וסתיו, אחרי שהיא יודעת מה הם חושבים עליה. סטלה תצטרך להחליט האם היא באמת מתכוונת להתנצלות שהיא ביקשה אתמול במהלך משימת הליהוק. הראשון שהתעורר בינתיים הוא מוטי, שהולך לשבת בחדר השירות עם הקפה של הבוקר שהכין לעצמו.

10:00 – מה יהיה השיר שיעיר את הדיירים?

האח הגדול מפרגן לדיירים בעוד שעות שינה אחרי שהיו ערים כל הלילה במשימת הליהוק. עולם האודישנים לא זר לחלק מהדיירים, אבל אף אחד מהם לא ציפה לדברים שהמשימה חשפה, במיוחד איציק שבכה מהתרגשות כשהבין שהוא הולך לשיר לילדיו שיר. בקרוב יעיר האח הגדול את הדיירים, ויתחיל סוף השבוע ה-לפני אחרון בבית האח הגדול.

09:00 - סוף השבוע מתחיל בבית האח הגדול

אחרי לילה ארוך של משימת האודישנים, הדיירים ישנים עד מאוחר. אמש, הדיירים הלכו לישון כשאווירת סולחה בין שיר לסטלה הייתה באוויר, ובבוקר תצטרך שיר להחליט לאן מערכת היחסים שלה עם סטלה הולכת, אחרי שהיא שרה לה: "אני יותר מדוגמנית". 

מה קרה אתמול?

הלילה התקיימו השלבים האחרונים של משימת הליהוק. במהלך המשימה, לשיר הופיע קטע בו הבינה שסתיו וסטלה מרכלים עליה והיא נפגעה מכך מאוד ("אני לא רוצה לדבר עם אף אחד"). בהמשך הערב, סטלה, סתיו, מושיק ורתם יושבים בחצר ומקבלים ארוחת שף ונהנים ממנה מאוד.

במשימת השירים, איציק מתחיל להקריא את הטקסט ומבין שהשיר הולך לדבר לילדות שלו. המילים לא פשוטות והוא מתרגש, דומע ויוצא מחדר האח הגדול בדרמטיות. הדיירים מנסים להרגיע אותו ואחרי כמה מאמצים הוא חוזר לחדר המשימות ומבצע את השיר.

אחריו נכנסת שיר,שמקבלת שיר שמדבר על היחסים שלה ושל סטלה: "אני יותר מדוגמנית", "את וסתיו בטח עם איפור עכשיו", "תדעי שלא אשתוק, אשים סוף לסיפור", וגם: "אם את אוהבת ללכלך עלי עם סתיו, אז תדעי שהשגת אותי, אני בוכה". בסוף השיר היא פונה לסטלה, בהתאם להוראות המשימה, ואומרת לה שהיא מקווה שהיא הבינה את המצב.

שיר חוזרת לבית ומקבלת מחמאות גדולות על השירה שלה, אפילו מסתיו ומסטלה. סטלה היא הבאה בתור להיכנס לחדר המשימות והיא מקדישה את השיר לשיר. סטלה קצת מתקשה ולא עומדת בקצב:  "מה אני צריכה לעשות כדי לגרום לך לאהוב אותי, מה אני צריכה לעשות כדי לגרום לך לרצות אותי". בסוף סטלה מתוודה, לפי בקשתו של האח הגדול, שהיא היתה קשה איתה וזה הזמן להתנצל.

סטלה נכנסת ומקבלת גם היא מחיאות כפיים. היא מנצלת את ההזדמנות כדי להזכיר שכבר ניסתה לעשות סולחה עם שיר אבל שיר לא רצתה לדבר איתה ולפנות אליה בחזרה.

רוצים לדעת כל מה שקרה אתמול?

 

הפניה לשידור החי