הפניה לשידור החי

העדכון האחרון:

4:00 - סתיו: ״אני לא יודע מי מדבר עלי, אני יודע מי לא מדבר עלי״

השיחה הלילית בחצר ממשיכה וסתיו ונטלי מדברים על ההדחות בבית: ״אני בטוח מועמדת להדחה״ אומרת נטלי וגם סתיו מרגיש אותו הדבר ומרחיב: ״אני לא יודע מי מדבר עלי, אני יודע מי לא מדבר עלי״, נטלי מסכימה איתו ומוסיפה שהידיעה שאנשים מסויימים לא מדברים עליה זה מה שמחזיק אותה.

לאחר כמה דקות נטלי אומרת שלרכל זה משהו טבעי ונחוץ מבחינה אנושית כי זה משחרר את הבן אדם כך שהוא יכול לומר מה שהוא חושב, סתיו מסכים אך מחדד את דבריה ואומר כי יש לרכל בגלל שמשהו יושב לך על הלב ויש לרכל בקטע רע של קנאה.
לבסוף נטלי וסתיו פורשים למיטה ומושיק מחליט ללכת למטבח לאכול ארוחת לילה, הוא פוגש שם את מוטי והם יושבים יחד בחצר ומדברים על התקציב והחלוקה שלו.

3:00 - מושיק על החוויה בבית: ״יצאנו להרפתקה״

בשיחה לילית אינטימית סתיו ונטלי משתפים את מושיק בדאגות שלהם והוא מחזק אותם ונותן להם כוח.
סתיו משתף כי לאחר ההתפרקות של היום הוא מודאג לגבי ההמשך השהות בבית ותוהה מה ההורים ובייחוד הבן זוג שלו חושבים על ההתנהלות שלו: ״אני לא יודע מי מריע לי בחוץ״. מושיק מרגיע אותו ואומר לו שההתפרקות היום כנראה הייתה צריכה לקרות וכי זה לא משהו שצריך לגרום לו לוותר ולהרים ידיים. לגבי בן הזוג הוא אומר שבטוח הוא רואה אותו כל הזמן וכי אין סיבה שלא יהיה גאה בו.

נטלי אומרת שהיא מתגעגעת מאד לילדים שלה ומושיק אומר לה שתחשוב על זה שהילדים שלה הולכים לגן או לבית הספר וכולם אומרים איזו אמא מקסימה יש להם: ״את באמת מקסימה! את לא מפלצת״, הוא אומר לה ומציע להסתכל על הצדדים החיוביים: ״יצאנו להרפתקה״


2:00 - מושיק על קטיה: ״אני נותן לה מחמאה, והיא יוצאת עלי״

סתיו מצטרף לשיחת החצר לאחר שהתעורר ומתחיל בחיקוי משל עצמו לנירו.
כולם צוחקים ומספרים לו שגם מוטי חיקה אותו והוא מחליט להתחיל להתאמן על שק האיגרוף בזמן שרתם ואיציק משפרים את הבעיטות והאגרופים שלו.
מושיק מתעורר מהשינה ומצטרף לנטלי בחצר, בזמן שהיא מעדכנת אותו במה התרחש בבית כשישן, לפתע הוא נזכר כי חלם שנפל עם הכרית לבריכה מה שגורם לדיירים לצחוק על החלומות שהם חולמים.
הוא מתייעץ עם סתיו ונטלי לגבי קטיה ואומר שהוא לא מבין מה היא רוצה ממנו: ״אני נותן לה מחמאה והיא יוצאת עלי״, כולם מסכימים שקטיה עושה המון בבית וכי כנראה משהו עובר עליה, אבל למרות זאת טוענים שהיא יוצרת אווירה לא נעימה. בניסיון לתת עצה, נטלי אומרת למושיק שכדאי שישים לה גבולות כי לדעתה אין סיבה שיכיל את האי נוחות שהיא גורמת לו.

1:00 - איציק על המשימה של נירו: ״אמנון ערסי, שם חשדתי״

הדיירים מתיישבים בחצר לשיחה לילית, רתם מתלוננת על כך ששטפו כלים במשך הרבה זמן ושוב הוא התמלא מהר: ״זה לא הגיוני, זה כיור שמרביע את עצמו״, היא אומרת ומעירה על כך שסתיו נרדם ממש מהר. ״היה לו יום עמוס רגשית״, אומרת נטלי וכולם מסכימים על כך שלכל אחד יש יום כזה בבית האח.

מוטי מצטרף לשיחת החצר בחיקוי מושלם של נירו וכל הדיירים מסביב נקרעים מצחוק ונזכרים שוב במשימה הסודית שלו. ״אמנון ערסי, שם חשדתי״, אומר איציק וסטלה מוסיפה כי היא חשדה קצת בהתחלה כי הוא שחקן אבל בגלל שהיה לו יובש בפה כשסיפר את הסיפור וזו תגובה פיזיולוגית היא השתכנעה לגמרי מהסיפור והייתה בטוחה שהכל אמת.

00:00 - מתפייסים: נטלי ואיציק חוזרים להתחבק

נירו נכנס אל המטבח ומתלונן על איציק שהוא לא עושה כלום בבית. שיר לא מסכימה איתו: "למה, אבל הוא מבשל", היא אומרת. נירו צוחק ובעודו מסתכל בארונות המטבח אומר בדאגה: "אין חלב, אין קפה, וואי וואי". הוא מציע לשיר כוס תה, ולאחר שמסיים להכין לשניהם הוא יוצא לחצר ומצטרף לדיירים המעשנים. בפינת העישון, יושבים יחד איציק ונטלי כשהם מחובקים ומפויסים בחברת דיירים נוספים שיצאו לעשן. הדיירים צוחקים, ולאחר שהם מחמיאים לסטלה פעם נוספת על הבישול שלה הם עוברים לשוחח על אוכל ומתכונים.​

בינתיים בסלון, רתם ושיר בתחילתה של שיחת נפש. רתם אומרת לשיר: "איזה שבוע הזוי, אה? כל יום פה פשוט הזוי". "יש לי הרבה חווית לספר לאלרואי", מסכימה שיר. הן ממשיכות ומדברות על האינטנסיביות בבית. "את רואה כל יום את אותם אנשים, אני עוד שניה מרביצה למישהו", אומרת שיר ומוסיפה שהיא מתגעגעת לשקט שלה כי בכל רגע נתון תמיד יש עוד אנשים. הן מסכמות ששתיהן מתגעגעות לפרטיות.

בהמשך השיחה, הבנות מתחילות לחלוק אחת עם השניה את החסרונות שכל אחת מוצאת בעצמה. שיר מספרת שהיא לא אוהבת את הקול שלה כי היא חושבת שהוא ילדותי. בתגובה, רתם מספרת שמאז שהיתה ברדיו היא התחילה לשים לב לאיך שהיא מדברת. "אנחנו השופטות הכי מחמירות של עצמנו", אומרת רתם. "אני צריכה להיות הרבה יותר טובה אל עצמי", שיר מסכימה ואומרת שבבית את מגלה על עצמך דברים חדשים, מהסיבה שבחיי היום יום הרבה יותר קל לברוח. "פה את לא יכולה לברוח מכלום", מסכימה רתם.

רתם ממשיכה ומשתפת את שיר בחוויה שעברה עליה כשהואשמה במשולש הרומנטי עם איציק. "זאת לא אני, אני לא חיה בשום סרט בורקס", היא אומרת. הבנות מתחילות לחשוב איך רתם נראתה מבחוץ, ומסכמות שבכל מקרה הסיפור היה יוצא עקום. "אני לא באתי לפה בשביל שיהיה לי רומן", אומרת רתם, "התחייבתי לעצמי. בחוץ אני מאוד אוהבת להכיר בחורים, היום אני מחפשת משהו הרבה יותר יציב. גם אם הייתי פוגשת פה מישהו שהיה מעיף אותי, הייתי מבקשת ממנו לבדוק את זה בחוץ ולא פה". היא ממשיכה ומספרת לשיר שהיא מרגישה מאוד מובכת שכולם ראו אותה במצבים הכי רגישים וחשופים שלה. בהמשך היא אומרת שהיא מרגישה שכולם שופטים אותה: "כשהייתי מועמדת להדחה איבדתי את כל הביטחון שלי", היא מתוודה.

23:00 - סתיו סובל מגעגועים לבן זוגו: "לא ישנתי טוב בלילה"

בינתיים שהדיירים נחים בשולחן לאחר הארוחה, נטלי מחמיאה על החצילים של סטלה: "החצילים היו משהו, בחיים לא אכלתי כאלה חצילים". הדיירים מסיימים לאכול, ומתחילים לפנות את השולחן ולעזור בנקיון. לאחר שהם מסיימים לפנות, חלק מהדיירים יוצאים לעשן בחצר. בפינת העישון, איציק אומר לסטלה: "וואי סטלה איזה אוכל, תבורכי". שיר שואלת אם היא תמיד מבשלת בכמויות כאלה, וסטלה עונה: "רק כשמגיעים אורחים".

כמה דקות לאחר מכן במטבח, נטלי, שיר ורתם מנקות ביחד אחרי ארוחת השישי. רתם מסבירה על עצמה שהיא בחורה שאוהבת הרפתקאות. בתגובה, שיר מספרת על עצמה שהיא תמיד תעדיף להישאר בבית מול סרט עם בעלה: "אני אוהבת את השקט שלי", היא אומרת. רתם מגיבה, "הפכתם אותי לזקנה עם 20 חתולים בבית". היא ממשיכה ומתלוננת שעבודת שטיפת הכלים לא נגמרת: "הכלים מתרבים עם עצמם", היא אומרת. שיר מתחילה לדבר על נירו שנפתח מאז שהגיע לבית האח: "הוא מצחיק אותי ברמה אחרת". נטלי משיבה: "הוא קיבל את תשומת הלב שהיה צריך".

בינתיים בחדר השינה, סתיו במיטה מכורבל בשמיכה וקטיה שוכבת על ידו ומקשיבה לו. "לא ישנתי טוב בלילה", הוא משתף את קטיה. הוא מסביר לה שקיווה שיתנו לו לשוחח עם בן זוגו: "קמתי עקום. שמו לי את השיר הזה, הלכתי לבקש מהאח הגדול... אבל לא קיבלתי כלום", הוא אומר בעצב.

22:00 - זה רשמי: הריב הראשון של איציק ונטלי

הדיירים מתחילים להתרכז בשולחן האוכל לקראת ארוחת השישי השניה שלהם בבית באח הגדול. בחדר השינה, מושיק מרגיע את נטלי שבוכה: "הוא קורא לי דו פרצופית", היא אומרת. מושיק מנסה להרגיע אותה: "הכל בסדר, תרגעי, לא קרה כלום". הוא מצליח לעודד אותה ולשכנע אותה לבוא לאכול, ונטלי פונה לצאת מחדר השינה אל שולחן האוכל כשאיציק נכנס. הוא מחבק את מושיק וקולט את נטלי שבוכה ושואל מה קרה. "לא נפתח את זה עכשיו", היא אומרת והשניים הולכים ביחד לחדר האוכל.

כמה דקות לאחר מכן, הדיירים ישובים מסביב לשולחן ומתחילים את ארוחת השישי באופן חגיגי. הדיירים אוכלים בתיאבון ומודים לסטלה על האוכל הטעים. מוטי מרים כוסית, מודה לכולם על חלקם ומברך בשבת שלום. הדיירים ממשיכים לאכול בדממה, עד שנירו שובר את השקט ומספר לדיירים סיפור על נסיכת הנילוס והדיירים עוברים לשוחח על נושאים שונים. לאחר שהדיירים מסיימים לאכול, הם נשארים לשבת בשולחן ומוטי שר ומוסיף לבצע חיקויים ומבדר את כולם.

21:00 - רתם: "עשו לי רצח אופי, עשו ממני המכשפה מהמערב"

בפינת העישון יושבים שיר, מושיק ונירו. שיר מתבאסת שוב באוזני הדיירים שהיא רצתה את המשקולות: "האח הגדול יודע איפה לגעת אצלי", היא אומרת אך מפרגנת לאיציק: "הוא הכי ניסה בשבילי".  מושיק ושיר עוברים לשוחח על הדיירים האחרים, ומתלוננים שהתרגלו שהם עושים הכל בבית. "אני מתחיל להרגיש לא בנוח ולא כולם שווים את זה", אומר מושיק. איציק פונה אל המצלמה ומאחל למשפחתו שבת שלום. אחרי שהוא מסיים, גם שיר מאחלת לאלרואי שבת שלום ואומרת לו שהיא מתגעגעת אליו. השיחה עוברת לנושא ארוחת הערב ונירו אומר: "איזה כיף, אפשר לאכול דגים". השיחה חוזרת לנושא המשקולות ושיר אומרת: "מצידי תביאו לי לאכול רק לחם עם חמאה, הכי חשוב לי המשקולות. זה המקצוע שלי".

בינתיים בסלון הבית, מושיק יושב על הספה עם סתיו, שיושב כשפניו קבורות בכרית. הוא אומר למושיק: "אי אפשר לדבר פה על שום דבר אישי. כל המצלמות האלה…", הוא אומר מבלי לסיים את המשפט. "אני מבין אותך גם בלי שתצטרך לדבר", אומר לו מושיק. שיר מגיעה, ניגשת אל סתיו ומחבקת אותו. "מת לשמוע ממנו?", היא שואלת את סתיו כשהיא מרמזת לבן זוגו. "גם", הוא עונה כשהוא בוכה אל הכרית. שיר מתיישבת על ידו ומחבקת אותו. "אל תהיה עצוב", היא מנסה לעודד אותו, "הם יביאו לך אותו. הם בטוח יעשו לך משהו".

לאחר כמה דקות בפינת העישון, נירו ורתם יושבים לשיחה מלב אל לב. השיחה מתחילה מהיתרון שיש למי שמכין את הארוחות בבית. רתם אומרת לנירו שהיא מרגישה שהאופי שלה לא מוצג כלפי חוץ כפי שהיתה רוצה. נירו אומר לה: "מי שצריך לראות את זה רואה את זה". רתם מסבירה לו שלפעמים היא צריכה להזכיר לעצמה שזו חופשה, ושצריך לקחת את הדברים בצורה יותר קלילה: "לא רוצה להוכיח לאנשים פה שום דבר, הכל כאן משתנה בשניה. עשו לי רצח אופי, עשו ממני המכשפה מהמערב", היא אומרת, וממשיכה: "הכי קל להגיד זאת מתל אביב חיה את חייה עם הסושי והאספרסו. יש לי עוד הרבה דברים מעבר לזה ואני לא צריכה להוכיח לאף אחד. אני רוצה לעבוד עד גיל 70 ברצף ולהרוויח כסף ולהיות שמחה".
השניים מסכמים את השיחה בחיוך ונכנסים לבית.

20:00 - שיר: "הדבר שאני הכי רוצה פה זה משקולות"

לאחר שאיציק מנצח את האתגר ומשיג לדיירי הבית את שק האיגרוף, חלק מדיירי הבית עוברים למטבח כדי להמשיך בבישולים. איציק, מוטי ומושיק נשארים בחצר ופותחים במשחק כדורגל. בפינת העישון שיר צופה במשחק מהצד, ומתלוננת שרתם קיבלה את שק האיגרוף בנוסף לאביזרי ספורט נוספים שבהם רק היא משתמשת: "היא קיבלה הכל ולי לא נשאר כלום". איציק מציע לשיר לבקש מהאח הגדול שיחליף בשבילה אבל שיר לא מסכימה: "אני לא אעשה את זה, יעבור לי". איציק מניח את הכדור בפח הירוק ונכנס לבית.
 
שיר נשארת בפינת העישון לבדה. כעבור מספר דקות קטיה מצטרפת אליה ושיר משתפת אותה שהיא מתבאסת שבאתגר זכו בשק האיגרוף ולא במשקולות: "הדבר שאני הכי רוצה פה זה משקולות", היא מתלוננת. בינתיים במטבח, סטלה מבשלת את ארוחת הערב ומוטי מפסל בבצק עוגיות. רתם אוספת צלחות ומתחילה לערוך את השולחן. כמה דקות לאחר מכן גם שיר נכנסת למטבח ומתחילה לעזור לרתם.

נטלי מציעה לשיר להדליק נרות. היא מניחה על ראשה כיסוי ראש ומברכת. לאחר מכן היא ושיר מדליקות את הנרות ביחד. כשהן מסיימות, נטלי מכריזה "שבת שלום". בינתיים בחדר השינה, סתיו קבור מתחת לשמיכות ומושיק מנסה לעודד אותו: "אני יוצא לעשן סיגריה וכשאני חוזר אני רוצה לראות אותך קם", הוא אומר ויוצא מהחדר עם איציק.

19:00 - אתגר הכדורגל שמסבך את איציק

ישיבת התקציב ממשיכה, והדיירים מתלבטים לגבי תוספת מתוקה לשבוע הקרוב. שיר מתלוננת שרק היא וסטלה שוטפות כלים ושנמאס לה. היא מבקשת שיוסיפו לרשימה כלים מפלסטיק: "לא מתחשבים בי". נטלי מתנגדת בגלל ההשפעה של כלים חד פעמים על איכות הסביבה. לבסוף הדיירים מגיעים להסכמה וישיבת התקציב מגיעה לסיומה.

הדיירים מתחילים לעזוב את הסלון, שיר ורתם נשארות ומשוחחות. "אני כל היום בוכה פה", אומרת שיר. רתם מנסה לעודד אותה ואומרת לה שכולם בוכים בבית ושגם היא. רתם ממשיכה ומזכירה לשיר שפעם אחת בכתה באמצע הסלון על הרצפה חבויה תחת שמיכה, והבנות צוחקות. רתם אומרת "איך אני מתחילה להעריך כאן מוזיקה", ושיר מסכימה: "הלוואי שישימו שיר שאני אוהבת". בהמשך הבנות עוברות לדבר על חתונות, שיר מספרת שהיא עשתה חתונה מושקעת מאוד: "נכנסנו לחופה על פרח לבן ענק", ורתם חושפת פרט על משפחתה: "ההורים שלי לא מסכימים לשבת באותו שולחן ביחד".

כמה דקות לאחר ישיבת התקציב, הדיירים מתחילים לעמול על ארוחת הערב כשסטלה ומוטי מנחים את שאר הדיירים איך לעזור להם. בהמשך, הדיירים מבשלים יחד, כשלפתע האח הגדול קורא לכל הדיירים להתרכז בחצר, שם ממתין להם כדור כדורגל. האח הגדול מציג בפני הדיירים אתגר, בו עליהם לקלוע את הכדור לאחד משני פחים, אחד כתום ואחד ירוק. אם יקלעו באחד, יזכו במשקולות של שיר. אם יקלעו לשני, יזכו בשק אגרוף. הדיירים  מרגישים שהאתגר תלוי באיציק אך גם הוא מפספס. כשהוא מתרץ את הפספוסים שלו, הוא אומר לשיר: "זה כי את לא מפסיקה לחפור!". והאח הגדול ממשיך להעניק הזדמנויות מקנה לדיירים 5 דקות לצלוח את האתגר, עד שלבסוף איציק מצליח לקלוע לפח הירוק ולזכות בשק אגרוף.

>> ממאחזרים: קלעו את האריזות לפחים ותוכלו לזכות בפרס מפנק

 18:00 - איציק מתוסכל ומתגעגע: "אם אני לא שומע משהו מהילדים שלי בקרוב, אני משתגע"

ישיבת התקציב ממשיכה בסלון ובנתיים איציק מתעורר משנתו ויושב בחצר הבית עם נירו. "המשחק הזה זה כמו עינוי סיני", נירו אומר ואיציק מסכים איתו. הם ממשיכים לשוחח ואיציק נראה מתוסכל מתמיד: "אם אני לא שומע משהו מהילדים שלי בקרוב, אני משתגע", הוא אומר ונירו מציע לו לפנות לאח הגדול. מושיק וסתיו מצטרפים אליהם ומושיק מודיע שהוא מתכוון לקרוא לכל דיירי הבית אחרי ישיבת התקציב ולהודיע להם שהעבירות בבית חייבות להיפסק. סתיו ומושיק מתלוננים שהם מחזיקים את עצמם מלישון וכל השאר מיד עוצמים עיניים ולא מתחשבנים.

כולם חוזרים הביתה ומשתתפים בהחלטות הסופיות של ישיבת התקציב. סתיו שלוקח על עצמו לחשב את העלויות הסופיות מתעצבן כשהדיירים ממשיכים לעשות רעש על אף בקשתו: "אף אחד לא שם עלי, מבקשים מכם להיות בשקט". אחרי שממשיכים להתעסק עם התקציב במשך זמן רב, סתיו יוצא מהבית בעצבים: "אני מנסה לחשב את זה פעם שביעית", הוא מתלונן בתסכול. כשמגיעים לדון במצרכי המותרות שיר מבקשת שיקנו לה משקולות: "מה הבעיה לשים לי משקולות? יש מלא כסף", אבל סטלה מרגיעה אותה ומסבירה לה שיש עוד הרבה דברים חשובים יותר להכניס לתקציב. לקראת סוף ישיבת התקציב, נטלי ואיציק שוכבים מחובקים על אף השיחות המתוחות שניהלו במהלך היום. 

 17:00- ישיבת התקציב מתחילה: "ביצעתם 39 עבירות על חוקי הבית"

הדיירים מתיישבים בסלון לישיבת התקציב, ורתם מקריאה את הפתק שקיבלו: "זכיתם בתקציב מותרות על סך 2800 שקלים". עוד לפני שהם מספיקים לשמוח, האח הגדול מודיע על עשרות עבירות שעשו הדיירים במהלך השבוע ומקריא 39 עבירות בסך הכל. האח הגדול מסביר שבדרך כלל כל עבירה גוררת עונש של 100 שקלים, אך הוא מחליט להיות רחום: "רק בגלל שבעל הבית השתגע- 20 שקלים לעבירה", ומודיע על התקציב החדש: 2020 שקלים. הדיירים מתחילים לחלק את התקציב ורושמים מצרכים על הלוח.

בנתיים בחדר השינה, מושיק פונה לסתיו ששוכב במיטתו ומגלה שלא חיכו לו עם רשימת העבירות שהקריא האח הגדול. סתיו אומר לו שהוא עצמו היחיד שקיבל שתי עבירות בלבד, ושכל השאר קיבלו מספר גבוה של עבירות. מושיק מתעצבן שהתחילו בלעדיו ומבקש מהאח הגדול להודיע לו כמה עבירות הוא עשה. בסלון, ממשיכה ישיבת התקציב כשסטלה לוקחת פיקוד וקטיה מחשבת עלויות. מושיק וסתיו מתלוננים על כך שסטלה הכינה מראש את הבנות שיזמינו קרמים שחסרים.

מושיק יוצא מחדר האח הגדול ומגלה כי יש לו עבירה אחת בלבד לעומת אחרים: "או שלכולם יהיה אכפת, או שפשוט לא יהיה אכפת לי" הוא מודיע. מושיק יוצא לחצר וממשיך להתעצבן על העבירות כשנירו מצטרף אליו ומתעצבן שהפסידו סיגריות. סתיו ממשיך אותם ואומר: "די נמאס, אני סובל פה כל יום כי בא לי להירדם ואני בכוח מחזיק את עצמי", והם מסכמים לדבר על זה עם שאר הדיירים. מוטי, מושיק וסתיו מחליטים להיכנס הביתה כדי לבדוק איך מתקדמת ישיבת התקציב ולוודא שהבנות לא מזמינות קרמים מיותרים. הדיירים עוד לא מספיקים לעכל את מספר העבירות, וכבר האח הגדול מודיע שוב: "שינה במהלך היום היא עבירה על חוקי הבית, איציק תתעורר בבקשה". כשנטלי מגיעה להעיר אותו הוא אומר לה כי לא מעניין אותו חוקי הבית והוא ממשיך לישון.

16:00 - ממשיכים לריב: איציק רומז לנטלי שהיא מעיקה עליו

 בעקבות הצלחתו של נירו במשימה בזכות כישורי המשחק שלו, הוא מספר לרתם, מושיק ואיציק על כל המכשולים שעבר בתחום המשחק: "זה הפך אותי לקרנף", הוא מסביר, ומספר על הצגה שהשתתף בה ושהמבקרים קטלו אותו. מאוחר יותר, שיר ונטלי יושבות בפינת העישון ומנסות לפענח את המוצא העדתי של דיירי הבית: "משפחה מעורבת", מסכמת שיר את הממצאים. בהמשך, נירו מצטרף אליהן וצוחק על התגובה של שיר כשהוא יצא מחדר המשימות, "פחדתי עליך פחד מוות, חשבתי שאתה הולך למות", היא עונה לו.  במהלך השיחה ביניהם נירו מסביר לה ולמושיק על כך שהוא נמנע מלהיות שחקן בחיי היומיום: "בחיי היום-יום אני מתעקש לא להיות שחקן, לא לשקר בכלל, להיות תמיד ישר וכן, זה הכי משתלם", הוא ממשיך, "אנשים לא אוהבים צדק וישירות, אלא מה שנעים לאוזן, בגלל זה הרבה פעמים אני בוחר בשתיקה, כי אז אתה לא צריך להגיד דברים שהם לא אמיתיים".

מאוחר יותר בבריכה, איציק ונטלי מדברים על האופי של נטלי ואיציק אומר לה שלעיתים היא דרמטית, ואף רומז שלפעמים זה יכול להעיק על הסביבה שלה. כשנטלי מנסה לענות לו, איציק מטיח בה: "מה נהיית לי אריאנה, את לא נותנת לסיים משפט?", אך נטלי מתגוננת ולא מבינה. איציק ממשיך לנסות להסביר לה שאולי לפעמים כדאי לה לקחת סיטואציות בקלילות ולא להיות כל הזמן דרמטית. כשהוא ממשיך לרמוז לה שאולי זה מעיק על הסביבה שלה, היא שואלת: "אתה מדבר גם עלייך נכון?", והוא עונה לה מיד: "גם". איציק כועס על נטלי שהיא לא עונה לו, ונטלי מתפרצת עליו: "איציק תירגע, אני שוכבת וחושבת על הדברים, כל הזמן יש לך מה להגיד". בינתיים במטבח, סטלה ומוטי ממשיכים בהכנות לארוחת הצהריים.

 15:00 – הדיירים מגלים על המשימה הסודית של נירו: "הכל היה הצגה"

 הדיירים מתאספים שוב בסלון והאח הגדול מבקש מהם לפתוח את המעטפה שבתוך קופסת הג'וקים. כשאיציק פותח את המעטפה הם מגלים את שמו של נירו ומתבקשים להביט בפלזמה. האח הגדול מציג בפניהם סרטון שבו נירו מקבל משימה סודית ועליו לשכנע את הדיירים שיש לו פוביה מדגים. הדיירים מגלים שנירו עבד עליהם במהלך כל הימים האחרונים: "אני בשוק, הייתי יכולה לענות לאלרואי", אומרת שיר, וכולם מרותקים לפלזמה ומבינים שהפסילות שקיבלו בכלל לא משפיעות על התקציב. "אתה בכית!", אומרת לו רתם, וכולם בהלם מכישרון המשחק שלו. "הכל היה הצגה", נירו עונה.

האח הגדול מודיע שבזכות נירו, שהצליח במשימה הסודית, הם זוכים בתקציב מותרות, והדיירים שמחים ומוחאים לנירו כפיים. "אני אוהב דגים, מת על דגים", הוא ממשיך ומצחיק את הדיירים.

בהמשך, הדיירים עוברים לפינת האוכל וממשיכים להחמיא לנירו על יכולות המשחק שלו, ונזכרים בכל הניסיונות להרגיע אותו לאחר המשימה. "איך הוא רעד, אני הייתי בשוק", אומרת שיר. חלק מהדיירים מתחילים לנשנש לפני ארוחת הצהריים, ולא נרגעים מהמשימה שניתנה לנירו: "האח הממזר, לא האח הגדול", אומרת שיר והדיירים מסכימים.

 14:00 - איציק מרגיע את שיר: "הוא אמר לך שתמשיכי להיות כמו שאת, אז הכל פיקס"

 סתיו מתבאס שלא יקבל גם הוא מסר מבן זוגו ושיר עדיין נסערת מהטלפון מאלרואי. איציק מנסה להרגיע אותה ואומר לה: "הוא אמר לך שתמשיכי להיות כמו שאת, אז הכל פיקס". שיר ממשיכה לבכות ורתם מחבקת אותה ומנסה לעזור לה: "זה געגוע שהוא נורא חיובי, אתם תחזרו ולא תצאו מהמיטה שבוע". הן ממשיכות לדבר ותוהות כמה פסילות יש להם במשימה. רתם אומרת לשיר שלפחות היא קיבלה משימה שהיא מתנה בעוד שהיא וקטיה קיבלו משימה שהוציאה אותם לא טוב: "אם לא הייתה את המשימה הזאת, אז דברים היו מדוברים מאחורי הגב שלי", רתם אומרת ומחפשת נקודות חיוביות.

 הן ממשיכות לדבר ורתם מספרת לשיר שאיציק הצטער בפניה: "אני חושב שנעשה פה עוול מאד גדול ואני שותף לדבר הזה", היא מצטטת אותו. שיר אומרת לה שהוא פנה גם אליה ואמר לה שזו גדולה של בן אדם להודות שהוא טועה. האח הגדול קוטע את השיחה ומבקש משיר להיכנס לחדר האח הגדול, ומושיק ורתם שרים לה את השיר "את יפה" של עידן יניב.

13:30 - הדיירים מקבלים מסרים ראשונים מהבית 

האח הגדול מבקש מדיירי הבית להתרכז בסלון ומכריז על המשך משימת הפוביות. הפעם, מציג האח הגדול את הפחד מריחוק מהמכשיר הסלולרי ומבקש ממוטי להיכנס לחדר המשימות. הדיירים צופים במוטי מקבל טלפון מהבת שלו אך מסרב לענות למען ההצלחה במשימה. האח הגדול מודיע על הצלחתו של מוטי במשימה ומעדכן כי יש להם שתי פסילות עד כה. כשמוטי חוזר לסלון, הדיירים מוחאים לו כפיים ומגלים כי הצליח להקשיב להודעה שביתו השאירה לו בתא הקולי של הטלפון, ומוטי פונה למצלמות ואומר: "דורין, רציתי מאד להרים אבל הייתי חייב להחזיק את עצמי. חיבוקים ונשיקות לכולם".

הדיירים עוד לא הספיקו לעכל את המשימה שניתנה למוטי והאח הגדול כבר קורא לשיר לחדר המשימות. הדיירים מגלים ששיר הולכת להתמודד עם אותו הפחד וצופים בה כשהיא בוכה מהסיטואציה. הטלפון מצלצל ושיר מקבלת שיחה מבן זוגה אלרואי אך היא ממשיכה לבכות ומסרבת לענות. "מסכנה", אומר מושיק, והדיירים צופים בה אומרת: "סליחה אלרואי, סליחה, אין מה לאכול בבית הזה", וצוחקים. לבסוף, שיר עוברת את המשימה ומאזינה להודעת התא הקולי שאלרואי השאיר לה: "אני מאד גאה בך ואוהב אותך". לאחר מספר דקות, היא יוצאת מחדר המשימות ומקבלת חיבוקים מדיירי הבית.

13:00 – "משימות, צחוקים, רומנטיקה - יש פה הכל"

בשיחה בין קטיה ורתם בחצר, קטיה מספרת על סיפור חייה המורכב: "עשיתי תואר בזלזול", היא אומרת ומספרת שהיא מתחרטת על דברים בעברה. בינתיים, סתיו בחדר השינה שוכב על מיטתו מצוברח בגלל געגועים לבן זוגו, ומושיק שנכנס לחדר מנסה לעודד אותו: "אל תיתן לזה להפיל אותך, זה צריך להרים אותך", הוא אומר לו ויוצא לברר איך מתקדמות ההכנות לארוחת הצהריים שסטלה מכינה. בהמשך, מושיק יוצא לחצר ומצטרף לנירו ומוטי, שמתחיל לצחוק על משימת הפוביה של מושיק: "עפיה ולהקת הפופיקים", וגורם למושיק להיזכר בה ולצחוק. מוטי נשען אחורה ואומר לנירו: "משימות, צחוקים, רומנטיקה - יש פה הכל".

מאוחר יותר, נטלי יוצאת מהבריכה ומתיישבת בסלון לצידו של איציק והם מחזיקים ידיים. נטלי מנשקת את ידו ומספרת לו ששיר הבוקר גרם לה לפתח ציפיות שיקבלו הערב מסר מהמשפחות, ואיציק מציע לה שלא תחשוב על זה, ומביע גם הוא געגועים לילדים שלו. איציק זורק לנטלי הערה לגבי השיחה שלהם בבוקר ומבקש שלא תעשה מזה עניין גדול ושלא צריך לשוחח על זה. נטלי לא מחזיקה את עצמה: "אני לא רוצה לוותר על שום דבר", היא אומרת, ואיציק בתגובה: "אני מנסה להבין את החיבורים השכליים שלך, לא הבנת מה ביקשתי?". השיחה נגמרת בעצבים ונטלי קמה להתקלח, אך מאוחר יותר, כשנטלי יוצאת מחדר השינה איציק קורא לה ומבקש ממנה נשיקה.

ההכנות במטבח נמשכות כשמוטי וסטלה מבשלים אך סטלה מציעה להפסיק את הבישולים על מנת שלא יעצרו אותם באמצע להמשך משימת הפוביות.

 12:00 - סתיו: "זה שאין לי ילדים, לא אומר שאני מתגעגע לחבר שלי באותה מידה"
 
איציק ונטלי ממשיכים בשיחה המתוחה ביניהם כשנטלי אומרת: "אם אני יודעת שיש משהו שעושה לך לא טוב, אני לא אעשה אותו", ואיציק משיב לה: "אני זה אני ואת זו את". נטלי אומרת שקשר זוגי הוא פחד גדול בחייה ושהיא למרות זאת לא הולכת לוותר עליו: "תן לי הזדמנות איציק". איציק מפסיק להגיב אליה והיא מציעה להכין לו כוס תה. בהמשך, איציק מצטרף אל שאר הדיירים בפינת העישון ונטלי יוצאת אליו עם כוס תה ומחבקת אותו. 
 
מאוחר יותר, סטלה מבקשת מאיציק שיראה לה מספר תרגילי אימון, הוא מראה לה ומוסיף גם עצות של שמירה על משקל.
בהמשך, הדיירים נכנסים אל תוך הבית ומתחילים להכין את ארוחת הבוקר, וסתיו אומר לשיר שהוא ביקש מהאח הגדול שיביא לו ג'וק מחמד. הרעיון לא מוצא חן בעיני שיר ומושיק שמבקשים מהאח: "אל תכניס לכאן ג'וקים". סתיו ממשיך ואומר שבנוסף לג'וקים, הוא גם ממש אוהב נחשים ועכברים, ושיר שלא שומרת על איפוק, אומרת לסתיו: "ממש בא לי להקיא עכשיו".
 
בהמשך, סתיו אומר למושיק שהוא ממש לחוץ מכך שהוא לא יקבל שיחת טלפון מהבית. מושיק אומר לו שצריך לתת עדיפות לדיירים שיש להם ילדים, וסתיו אומר לו: "זה שאין לי ילדים, לא אומר שאני לא מתגעגע לחבר שלי באותה מידה". השניים ממשיכים לדבר וסתיו מספר למושיק על הקמפיינים שעשה באיטליה וביפן ועל כך שהוא התחיל לעבוד בעולם הדוגמנות בגיל 18. מושיק שואל בתגובה: "קמפיינים כאלה לא סידרו אותך כלכלית?", וסתיו משיב: "הם סידרו אותי כלכלית, אבל בגלל שהייתי רק בן 18 ולא טיילתי בעולם לפני זה, התפתיתי לבזבז הרבה כסף".

11:00 - צרות בגן עדן? נטלי לאיציק: "אני לא מתכוונת לוותר עלינו"

הדיירים יושבים בחוץ, כשסתיו מבצע קטע מהופעה שהוא אוהב ומוטי מצטרף אליו עם שלל חיקויים. איציק ונטלי מדברים על הילדים שלהם ומסכימים על כך שהילדים של שניהם אוהבים את המתקנים הכי מסוכנים בפארקי שעשועים. בהמשך, שיר מצטרפת אל הדיירים ונטלי אומרת לה: "יש לי בול את אותה חולצה!". בהמשך, נטלי אומרת שהעישון לא עושה לה טוב וסטלה ממליצה לה להפחית בעישון. נטלי אומרת לה בתגובה שהיא בכלל לא מעשנת הרבה מכיוון שזה גורם לה לשיעולים.

יותר מאוחר, מושיק, שנמצא במצב רוח מרומם, מתחיל לשיר את שירו של אייל גולן: "שישי בצהריים", ומתלונן על מזג האוויר הקריר. סתיו לא נשאר אדיש לביצוע שלו ומתחיל לרקוד. לאחר שהוא מסיים לשיר, מושיק מנהל שיחה עם נירו על השהות בבית האח ואומר לשהוא משתדל להיות עצמו בבית ולא לשחק למצלמות, ונירו אומר לו שזה קשה כשאתה בתוך הבית עם המצלמות מסביב.

כעבור מספר דקות, נטלי ואיציק מתווכחים בחוץ ואיציק אומר לנטלי: "העקרונות שלי הם מעל הדרמות שלך". נטלי מבקשת ממנו שירגע ואומרת שהיא לא רוצה לריב איתו ביום שישי: "יש לנו הזדמנות לעשות זאת אחרת ויש הזדמנות שלא", היא אומרת, ואיציק אומר לה שהוא לא לוקח את ההזדמנות. נטלי מגיבה לו: "אני לא מתכוונת לוותר", אבל איציק ממשיך בשלו ומסרב להמשיך את השיחה. נטלי מתעקשת ואומרת לו: "האגו שלך מפריע לך וגורם לך להרס, על מי תסמוך כאן חוץ ממני?". איציק ממשיך להתעקש ומסרב לקבל מנטלי עצות: "תעזבי אותי, אני לא צריך עזרה מאף אחד", ונטלי אומרת לו: "אני יכולה לעזור לך כאן יותר מכולם".

10:00 - נטלי: "אני מקבלת אנרגיות רעות מסטלה"

נטלי ואיציק מתקשים לקום מהמיטה לאחר שישנו ביחד ונשארים מחובקים במיטה עוד קצת. סתיו ממשיך לשבת במיטתו והוא תוהה לגבי המשמעות של שיר הבוקר, ומקווה לקבל שיחת טלפון מהמשפחה שלו. מושיק ומוטי מסרבים לקום ואיציק מבקש מהאח הגדול שינגן את השיר שוב כדי שכולם יקומו, וכך קורה.

נטלי ורתם מתארגנות ורתם מספרת לנטלי שהשנה היא ביקשה, לראשונה מאז שעברה לתל אביב, סיוע כלכלי מההורים שלה, אבל גם הבטיחה להם שהשנה הזו הולכת להיות שנה טובה עבורה. נטלי אומרת לרתם שהיא מקבלת אנרגיות רעות מסטלה ושלמרות זאת, היא לא רוצה לשפוט אותה על סמך היכרות קצרה. השתיים קובעות לשתות קפה ואז לעשות ספורט.

בינתיים, קטיה ונירו יושבים בפינת עישון וקטיה אומרת לנירו שהיא ישנה ממש טוב בבית האח: "בגלל שאני יודעת שאני לא צריכה ללכת לשום מקום", היא צוחקת, ונירו אומר לה שגם הוא ישן טוב. בהמשך, רתם יוצאת לחצר והיא וקטיה מחליפות חוויות מחו''ל, וקטיה מספרת לרתם על השהות שלה בארצות הברית, ועל כך שאין לה זכרונות טובים משם. בהמשך, סתיו ניגש לשיר, שעדיין לא קמה מהמיטה, ואומר לה שכדאי לה לקום כי אולי הם יקבלו שיחת טלפון מהבית היום.

09:00 - האם הדיירים יקבלו שיחת טלפון מהבית?

הדיירים מתעוררים לצלילי השיר I Just Called To Say I Love You של סטיבי וונדר, וסתיו נטלי פותחים את הבוקר בריקוד אוהב ובחיבוקים. לאחר מכן, נטלי חוזרת לשכב ליד איציק במיטה והם קוראים לסתיו: "בוא לחבק את אבא ואמא". בהמשך, שאר הדיירים מתעוררים וסטלה מתעניינת בשלומו של נירו אחרי הלילה שעבר עליו, וסתיו מודה שהוא מתחיל להתגעגע: "האהבה שלי לא פה".

הדיירים מושכים עוד זמן במיטות, וכשרותם מתעוררת, היא מתחילה להעלות ספקולציות: "העירו אותנו עם השיר הזה כי אנחנו מקבלים שיחה מהבית?". שיר הבוקר מתנגן שוב, לטובת מי שעדיין לא קם.

מה קרה אתמול?

משימת ה"פוביות" בעיצומה והדיירים נאלצים להתמודד עם הפחדים הכי גדולים שלהם. אחרי שסטלה מתמודדת עם הפחד שלה מריחות, מגיע תורו של מושיק שנאלץ להתמודד עם הפחד שלו מפופיקים ועובר את המשימה בהצלחה. אחריו, נירו היה הבא להתמודד עם הפחד שלו: פחד מדגים. זמן קצר לאחר תחילת המשימה נירו נשבר וזועק לדיירים שמחכים לו בסלון שילחצו על כפתור המצוקה ויאפשרו לו לצאת. לאחר שנירו יצא בסערה, הדיירים מנסים להרגיע אותו, וזמן קצר לאחר מכן הוא פורש לישון.

אחרי שדיירי הבית נרגעים מהדרמה, נטלי ואיציק מנהלים שיחה אינטימית בפינת העישון. איציק מנסה להסביר מה מפריע לו במערכת היחסים שלהם, וכשנטלי מנסה להגיב הוא משתיק וקוטע אותה. נטלי מתעצבנת שהוא לא נותן לה לדבר ומתחיל להתפתח ביניהם ריב. את הוויכוח הם מנסים להמשיך יותר מאוחר במיטה לקראת השינה, והפעם במהלך השיחה איציק מתעצבן, ונטלי מנסה לדובב אותו כדי לא ללכת לישון בתחושות כעס.  לבסוף נטלי מנשקת את איציק לילה טוב, הם משלימים והולכים לישון. 

רוצים לדעת כל מה שקרה אתמול?

 

הפניה לשידור החי