הפניה לשידור החי

העדכון האחרון:

03:00 - אריאנה: "אני עייפה מתה, אבל לא יכולה לישון"

מושיק נכנס למיטה ומתלונן על החום. סתיו שלא מרוצה מהמיקום של המיטה שלו, שואל את מושיק "אתה מפחד ממני כאילו?" ומזיז את המיטה. הוא הולך להתארגן לשינה באמבטיה, שם הוא מסיר איפור, כשהוא מסיים הוא הולך לישון.

נירו מעשן לבד בחצר, כשהוא מסיים הוא נכנס לבית ורואה את אריאנה במטבח. היא מספרת לו שהיא "עייפה מתה, אבל לא יכולה לישון". הם משוחחים קצת, ואז נירו מחליט ללכת לישון. אריאנה נותרת לבד במטבח, ויוצאת אחר כך לחצר לשבת לבד.

02:00 - איציק ומושיק מדברים על תקרית הקולנועית והנעל של שיר

השיחה בחצר ממשיכה, ואיציק ומושיק מדברים על הרכבת הרהיטים. איציק מספר שבת הזוג שלו לשעבר הרכיבה לבדה את כל הסלון שהם קנו. מושיק אומר שלא כל אחת יכולה. סתיו מצטרף לחצר לשבת עם כולם, הוא פונה לאח הגדול ואומר: "אני בונה מחר באמת על העניין של הג'קוזי". 

איציק מספר שהוא יודע שאריאנה נתקלה את הנעלים של שיר, בתגובה מושיק מספר שאריאנה נתקעת בדלתות, ואז "פא אתה נבהל". איציק, מוטי, מושיק וקטיה מחליטים להיכנס וללכת לישון. בינתיים במטבח אריאנה מכינה אוכל, ויושבת לאכול. סתיו נכנס למטבח ובודק את האוכל שהכין בתנור, ומוטי שבודק איתו אומר לו שהאוכל נשרף. 

01:00 - אריאנה לשיר: "זה נעל?, זה פסל"

רוב הדיירים יושבים בחצר הבית ואחרי שיחה רגשית שבה קטיה בוכה, מוטי מתחיל לשיר שירי עם רוסיים, וכולם מצטרפים.

איציק מבקש ממוטי לעשות חיקוי של מרוקאים ומוטי מתחיל לדקלם את הקטע: "אני קוראים אותי בבר", ומספר שהוא כתב את הקטע. איציק משתף אותו שהוא היה שומע את השיר הזה בילדות. נירו ומושיק עוזבים את החצר והולכים להרכיב עוד מיטה.

בינתיים בחדר השינה, שיר כועסת כי היא חושבת שאריאנה נתקלה בנעל שלה עם הקלנועית ומחליטה לדבר איתה על זה. אריאנה מבטיחה לפצות אותה אם זאת היא, אבל אומרת שהיא לא זוכרת שעשתה זאת. שיר מראה לה את הנעל, ואריאנה אומרת "זה נעל? זה פסל". השיחה מסתכמת בזה ששיר מחליטה להזיז את הנעלים שלה, כדי שלא יקרה שוב.

00:00 - רתם לאיציק: "אריאנה עושה מניפולציות"

קטיה, איציק ורתם יושבים בחצר ורתם אומרת לאיציק שאריאנה מבצעת מניפולציות על הדיירים ומנצלת את חולשתה הפיזית לשם כך. איציק אומר לה בתגובה שהוא ואריאנה התווכחו בערב בגלל הרכבת המיטות. מאוחר יותר, נטלי מצטרפת אליהם לחצר ואומרת לרתם שאריאנה ביקשה שהיא תיכנס ותערוך את השולחן, ורתם אומרת בתגובה לנטלי: "לא בא לי. היא נתפסה עלי ספציפית".

בהמשך, אריאנה ונטלי מכינות אוכל לדיירים והם יושבים לאכול. איציק שואל לאן נעלם סתיו ואריאנה עונה לו: "הוא עצבני". שיר שואלת את נטלי איך היא הכינה את האורז, ונטלי מסכימה לחשוף את המתכון הסודי: "חיממתי אותו במיקרוגל".

23:00 - סתיו לאיציק: "אני נראה לך כמו מישהו שיכול להרכיב מיטה?"

לילה שני יורד על בית האח הגדול והדיירים יושבים בחצר. סתיו אומר לאיציק שהציק לו שאף אחד לא עזר לו ולמושיק בהרכבת המיטות, ואיציק אומר לו בתגובה שהוא לא הרכיב מיטה בחייו ושהוא לא יודע איך לעשות את זה בכלל. סתיו לא נשאר חייב ועונה לו: "אני נראה לך כמו מישהו שיודע להרכיב מיטה?".

בהמשך, סתיו נכנס אל תוך הבית וישראל שואל את קטיה מהי הסיבה שהוא נכנס, וקטיה אומרת לו שהיא חושבת שהוא רוצה לדבר עם אחד הדיירים בבית. לאחר מכן, ישראל אומר לקטיה שהוא רעב וקטיה עונה לו שהיא מסתפקת בשני יוגורטים ולחם, וישראל אומר לה: "אז אנחנו שונים זה מזו"​.

22:00 - איציק לרתם: "אנחנו מצולמים כל הזמן, תתנהגי בהתאם"

המשדר התחיל וכל דייר נכנס בתורו לחדר האח הגדול. בינתיים, רתם יושבת עם איציק ואומרת לו שהיא חושבת שהם לא מצולמים עכשיו, ואיציק אומר לה בתגובה שהם מצולמים 24 שעות ביממה, ללא יוצא מן הכלל, ושתתנהג בהתאם.

מאוחר יותר, שיר וסתיו יושבים בפינת אוכל ושיר אומרת לו שהיא נלחצת בקלות. וסתיו אומר לה בתגובה שאין סיבה להילחץ ושהיא יכולה לטפל בזה. בהמשך, הדיירים מתכנסים במטבח ואוכלים סנדוויצ'ים. וסתיו תוהה בקול רם: "אני לא יודע איך אשרוד עם לאכול רק סנדוויצ'ים". ושיר אומרת בתגובה שלה דווקא אין שום בעיה עם זה. אריאנה מבקשת עזרה מהדיירים עזרה בהפעלת התנור, וישראל, שנחלץ לעזרתה, מסתבך גם כן במשימה.

21:00 - מראה מראה שעל הקיר, מי הכי יפה בעיר?

הדיירים מתארגנים לקראת המשדר המתקרב: ישראל מתייעץ עם איציק בנושאי אפנה ומבקש טיפים למה ללבוש למשדר. ואיציק אומר לו בתגובה: "אני אוהב איך שאתה מתלבש". סתיו לא יודע אילו מכנסיים ללבוש ומבקש משיר שתעזור לו.

נטלי וישראל משוחחים בסלון, ונטלי אומרת לו שהיא אוהבת לשחק, וישראל אומר לה בתגובה: "את צריכה לגלם תפקיד של ליידי". בינתיים בחצר, מושיק, קטיה ושיר מתכננים את ארוחת שישי הקרובה ושיר אומרת שהיא מפנטזת על פלאפל וצ'יפס. מושיק אומר שהוא אוהב חריף וקטיה בתגובה אומרת לו שהיא לא מוכנה לאכול חריף בארוחת שישי: "בשבילי פיקנטי זה חריף ברמות, אסתפק ביוגורט", והיא אפילו מייעצת לו להפסיק לאכול חריף כי זה מזיק לקול שלו.

20:00 - שיר לסתיו: "אם תלך, זו תהיה הפתעה"

הדיירים נמצאים בחדר ומוטי מספר לשיר ולישראל על פרשות השבוע ועל ספר תהילים, ושיר אומרת למוטי שהיא קוראת תהילים ואפילו מצטטת חלק משיר מוכר. בינתיים בחצר, סתיו ונטלי מנהלים שיחה על טבעונות ונטלי אומרת שהעולם נפתח לטבעונות עם הזמן.

בהמשך, סתיו חוזר לחדר והוא ורתם עוזרים לשיר להוריד סיכות מהשיער לקראת המשדר. בהמשך, הוא אומר שיכול להיות שהוא יודח ראשון, שיר אומרת בתגובה: "אם אתה תלך, זו תהיה הפתעה".

19:00 - והרי התחזית: מה מוטי צופה שיקרה ממש בקרוב?

מושיק ממשיך בבניית המיטות, וכשהוא מסיים לבנות את המיטה של נטלי, היא מודה לו: יותר מושלם מזה אין". שיר מציעה את המיטה שלה ושומרת על אופטימיות: "יש לי הרגשה שנישן טוב הלילה", בעוד שסתיו שנמצא לידה מפקפק בכך ובכלל חושב שהאח הגדול יאמר להם לישון הלילה בסלון.

מאוחר יותר, הדיירים יושבים בחוץ ורתם אומרת שהיא ממש סקרנית לגלות איך קיבלו את כניסתה לבית האח הגדול בעבודה. בינתיים, קטיה מביטה אל השמיים ואומרת למוטי שהיא אוהבת עננים. מוטי בתגובה אומר לה שהוא מזהה ענן שחור ושבטח יירד גשם בקרוב: "מי ייתן ואלו יהיו גשמי ברכה למדינת ישראל". בהמשך, מוטי מספר על זיקתו לשפת היידיש ופותח בשלל חיקויים של השפה ואפילו של קריינות כדורגל ואיציק בתגובה מפרגן לו: "אתה עושה את זה בול!"

18:00 - חצי צחוק חצי אמת: איציק ורתם ייצאו לדייט?

בהמשך השיחה של רתם ונטלי בחצר הן מדברות על זוגיות ויחסים, ורתם משתפת אותה שהכניסה לבית האח הגדול הגיעה בדיוק בזמן הנכון מבחינתה. איציק, שהיה קשוב בחצי אוזן לשיחתן, הופתע לשמוע את רתם מזכירה את שמו: "איציק לא יודע להכין חביתה בגיל 40", אומרת רותם, ואיציק מיד מתגונן. למרות זאת, רתם ממשיכה: "אני לא אומרת את זה כביקורת, אני רק נותנת אותך כדוגמה". נטלי מציעה לאיציק להזמין את רתם לדייט ושיארגנו להם שולחן עם נר בחצר הבית. נירו לא היסס להגיב גם הוא, ואמר: "כבר אתמול קלטתי משהו".

רתם ממשיכה להסתקרן מנישואיו של ישראל, ושואלת אותו איך הוא מצליח להחזיק נישואים כל כך הרבה זמן. והוא מסביר לה שלא חושבים על זה יותר מידי: "הכי כיף לא לחשוב, תארי לך שהייתי חושב על זה כל הזמן".

בינתיים בסלון הבית נירו וקטיה מסייעים לסתיו להרכיב מיטה נוספת, ובחצר מוטי שר ביוונית ומושיק חושב שהוא סתם זורק מילים ואז הם מתחילים לשיר יחד. רתם מתגרה באיציק, ומוטי לוחש לו משהו הקשור אליה בטענה שהוא "עובד על זה". רתם מחייכת, ממשיכה לרמוז לאיציק ומספרת לו שיש לה שפשוף בבוהן ואומרת: "אתה צריך לארגן לי פדי לפני הדייט".

17:00 - נירו: "יש מרד בבית. אריאנה ממרידה את סתיו"

אחרי ארוחת הצהריים, איציק, נירו ומושיק יושבים בחצר ומשוחחים, איציק תוהה מתי יתחילו ההדחות הראשונות, ומושיק עונה לו שהמשחק לא צפוי ושאי אפשר אפילו לחזות מה יקרה בדקה הקרובה. נטלי ומוטי מצטרפים אליהם ויחד פוצחים כולם בשירה.

נירו מספר למושיק שיש מרד בבית וטוען כי אריאנה ממרידה את סתיו כנגדם: "הילד הוציא קולות של מרמור והיא שמה לו דלק". מושיק המופתע עונה לו: "השלמת לי את הפאזל, הוא נתקע על זה יותר מידי ואמרתי לו לשחרר". רתם מרגישה צורך להגיד למושיק שהם מעריכים מאד את מה שהוא עושה, ואם הוא ממורמר עדיף שיעדכן אותם. בדיוק באותו הרגע סתיו יוצא לחצר והם אומרים לו ללכת לנוח כי לדעתם הוא ממורמר מעייפות.  

בזמן המנוחה בחצר ישראל מנסה להעסיק את שאר הדיירים ונותן להם חידה מתמטית שעליהם לפתור. הדיירים משתפים פעולה ולא מוותרים, עד שלבסוף מוטי חושף את התשובה, ובמקביל נטלי משתפת את רתם על הקושי שלה בהסתגלות למעבר לבית האח הגדול כשילדיה צופים בה בבית: "אני מניחה שיהיו לנו ימים שיהיה ממש כיף, וימים שיהיה ממש קשה פלוס פלוס", רתם אומרת לה שסך הכל היא מרגישה בחופשה, ובינתיים בתוך הבית מושיק ממשיך לבדו בהרכבת המיטות כשנותרו לו שתי מיטות אחרונות בלבד.

 16:0 - מושיק: "אני הולך לפוצץ את כל הסטיגמות על הזמר המזרחי"

בזמן שהם ממשיכים להרכיב את המיטות בחדר השינה, סתיו מספר למושיק שהוא מתבייש לשיר. מושיק מספר לו שגם הוא התבייש בעבר וסירב להצעות להופיע בגלל זה אבל מסביר לו: "ברגע שאתה קופץ לבריכה, אתה לומד לשחות". רתם שואלת את מושיק אם הוא רואה את התכנית שלה, וסתיו מחליט לנצל את השאלה ולעקוץ אותה: "אולי תסדרי לנו איזה תכנית שיפוצים?", הוא צוחק ושוב מתלונן שהרבה מהדיירים לא עוזרים בהרכבה. רתם לא מוותרת ומתווכחת איתו: "אני יכולה לעזור בדברים אחרים". כשהדיון נגמר, מושיק מספר לרתם שהוא נכנס לבית האח הגדול כדי לפוצץ את הסטיגמות על הזמר מזרחי ומדגיש: "לא בעזרת משחק, אלא בעזרת עצמי, חד משמעי".

בהמשך, רתם אומרת לישראל שהיא רוצה לשדך אותו לסבתא שלה אך מגלה שהוא נשוי 60 שנה ומפרגנת לו: "אני רוצה לאחל לך חיי נישואים מאושרים". בזמן שהדיירים נערכים לארוחת הצהריים, קטיה מנסה לצחוק עם סתיו ולהקליל את המצב. כשהדיירים מתיישבים לאכול את ארוחת הצהריים שלהם, האח הגדול שולח את קטיה להנות מארוחת צהריים מפנקת בטריילר ה-VIP, אך היא דווקא מעדיפה להישאר עם הדיירים ולהתענג על שניצל תירס. רתם מפרגנת ואומרת: "תודה רבה לכל מי שטרח והכין אוכל, יצא ממש טעים".

15:00 - אריאנה מבקרת את התלונות של סתיו: "מוקדם מידי לזה"

איציק, נירו ומושיק ממשיכים בהעברת המיטות לחדר השינה וסתיו מתיישב ליד מושיק ומסביר לו מדוע הוא מתבאס: "אני לא בן אדם שבנוי להרבה עבודה פיזית". כשאריאנה עוברת ושומעת את תלונותיו היא אומרת לו: "מוקדם מידי לזה, סתיו", אך זה לא מונע ממנו להמשיך להטיף למושיק: "אתה לא שם לב שלאף אחד אחר לא אכפת חוץ ממך?". מושיק מסביר לו שהוא עושה את זה באהבה. סתיו יוצא לחצר ואומר לו לסיכום: "אני מעריץ את היכולת שלך לשמור על אנרגיות חיוביות במצבים האלה".

מאוחר יותר בחצר הבית, יושבים ישראל, מוטי ואיציק ומנהלים דיון פורה על תקציב המדינה, ומוטי ממשיך לבדר את כולם עם כישורי המשחק שלו. רתם, שהצטרפה אליהם, מחמיאה למוטי על השיער שלו ואומרת לו: "אתה רוח נעורים", והוא מודה לה וניגש לתת לה נשיקה על הלחי. במהלך השיחות, איציק מעיד על אריאנה: "היא אישה לא קלה". הדיירים מתחילים להיות רעבים ומארגנים את שולחן האוכל לקראת ארוחה. רתם ונטלי ממשיכות עם האנרגיות ומתכוננות לקראת הבישולים, בזמן שחלק מהדיירים מנשנשים שניצל תירס כדי להרגיע את הבטן.

14:00 - "כל אחד תורם במה שהוא חזק"

מושיק וסתיו מסיימים להרכיב עוד מיטה, וסתיו עדיין לא מרוצה מחלוקת התפקידים בבית. מושיק מסביר לו שיהיו עוד משימות ושבזמן שהם ישבו וינוחו, השאר יקלפו את הקירות. סתיו עדייו לא נרגע ומחליט לפנות לבנות הבית בבקשה שיציעו את עזרתן. רתם עונה לו: "אנחנו סידרנו קודם את המטבח וכל אחד תורם במה שהוא חזק", והן מציעות לו לצאת לנשום אוויר בחוץ ולחזור בכוחות מחודשים.

בחצר, רתם, נטלי ושיר פותחות באימון כושר אינטנסיבי כשהן נעזרות בירקות כמשקולות. רתם מובילה את האימון ונטלי מתעייפת ומפסיקה באמצע. קטיה רואה את סתיו מתהלך בבית עייף וקמה לחבק אותו ולנחם אותו. הוא מספר לה שמפריע לו שמושיק לא מעיר לדיירים האחרים ושהוא פשוט עושה הכל ללא שיתוף פעולה מצדם.

13:00 - מה זה אומר ניחוחות VIP?

בזמן שהדיירים יושבים בחצר ומתענגים על מזג האוויר השמשי, ישראל הנרגש פונה לשיר ומספר כי מעולם לא פגש דוגמנית בינלאומית פנים אל פנים. אחרי ששיר נכנסת הביתה, היא מגלה כי רתם עדיין מודאגת איפה תישן הלילה ומרגיעה אותה: "את יכולה לישון גם איתי". מושיק מנסה לזרז את הרכבת המיטות ואומר לסתיו שצריך לסיים איתן ולעבור הלאה לדברים הבאים. בינתיים, הדיירים מעבירים את הארגזים למזווה ואיציק מתעייף: "עשיתי את המשקולות שלי להיום".

בהמשך, רתם, נטלי וקטיה לוקחות על עצמן לפרוק את הארגזים ולנקות את שולחן האוכל. בזמן שרתם ונטלי מסדרות את האוכל במזווה, הן חוששות שהבנים ימשיכו לאכול רק טונה: "הם יתחילו 'להפריח' בלילה ולא נוכל לישון" רתם צוחקת וממשיכה, "אבל אולי VIP זה ריח אחר".

למרות שתכננו לעשות מספר אימונים במהלך היום, נטלי עוברת לעזור לקטיה בפינוי שולחן האוכל ומתמרמרת על מושיק: "הוא לא חושב לזרוק את האוכל שלו כשהוא מסיים לאכול?". קטיה עונה לה שצריך לוותר לו הפעם בגלל שהוא עובד קשה על הרכבת המיטות, והן חוזרות להתפנק בשמש. באותו הזמן, בחצר הבית, מוטי שר לקטיה ברוסית וכולם נהנים, כשבסלון סתיו מתלונן למושיק שרק הם מרכיבים את המיטות ואף אחד לא מסייע להם או מציע עזרה.

12:00 - מה לא עושים בשביל מים חמים

אחרי שפתחו את קופסת הקרטון, המלאה בפחיות שימורים, הדיירים יושבים לאכול ארוחת בוקר. נטלי ורתם מרוצות מהארוחה ואומרות: "תודה אח גדול על כל הפינוקים שהבאת לנו". בזמן שהדיירים נחים בחצר אחרי הארוחה, רתם ניגשת למושיק בהתלהבות ואומרת: "אין לי דרך להודות לך על כל מה שאתה עושה עבורנו, אנחנו בקליפ הבא שלך רוקדות מאחורה בבגדי ים חינם" ומושיק עונה לה עם חיוך: "כל מה שאני עושה אני עושה בכיף".

הדיירים מגלים שכדי להתקלח במים חמים, הם צריכים לשבת בקרוסלה בחצר ולהסתובב בה בחוזקה. נטלי ורתם מסובבות את הקרוסלה אך כנראה לא מספיק כי לסתיו עדיין אין מים חמים במקלחת. איציק ושיר מחליפים אותם בסיבובים, מסתחררים די מהר ויורדים מהקרוסלה לשבת בצל עם שאר הדיירים.

11:00 - "כאן מושיק עפיה, מלמד אתכם איך להרכיב מיטה"

הבוקר הראשון בבית האח הגדול נפתח בשיר סמלי מאוד למצבם של דיירי הVIP בבית, "אשליות" של ניסים סרוסי. בזמן שקטיה אוכלת בטריילר ארוחת בוקר מפנקת מאוד כיאה לכוכבת, מתארגנים שאר הדיירים בחדר השינה לארוחת הבוקר שתוגש להם. ישראל עושה התעמלות ומזכיר לכל הדיירים שצריך לשמור על כושר גם בבית האח הגדול. נטלי ורתם מתחילות לעשות תרגילי התעמלות וקובעות עם איציק תכנית אימונים לכל השבוע.

בינתיים, ממשיך מושיק להרכיב את המיטה ונירו מלווה אותו כמו קריין: "כאן מושיק עפיה מלמד אתכם איך להרכיב מיטה". הדיירים מפרגנים למושיק על זה שהוא הרכיב את רוב המיטות והוא מצהיר: "תדעו לכם, זה פעם ראשונה שאני באמת לא זמין".

רתם מוטרדת מאיפה היא תישן בלילה הקרוב ואומרת: "ישראל אם לא תהיה לי מיטה אני אשן איתך הלילה". הדיירים מרגיעים אותה שכל המיטות יהיו מורכבות כל עוד מושיק ימשיך להרכיב, "אם לא יפריעו למושיק הוא יבנה לנו את כל הבית", אומרת נטלי.

הדיירים מתכנסים במטבח, חסרי סבלנות ומתוחים מול קופסאות הקרטון שבתוכן אמורה להיות ארוחת הבוקר. האח הגדול פונה לדיירים ומבקש מהם לבחור בין שתי קופסאות קרטון, קופסא אחת מכילה כלי מטבח מעוצבים וקופסא שניה מכילה כלי מטבח חד פעמיים שככל הנראה הדיירים יצטרכו להשתמש בהם יותר מפעם אחת. הדיירים נתנו לנטלי לבחור, וכשפתחו את הקופסא גילו לאכזבתם - כלים חד פעמיים. 

הדיירים המאוכזבים בטוחים שעכשיו יוכלו סוף סוף לאכול ארוחת בוקר אבל אז האח הגדול מציב בפניהם בחירה נוספת בין שתי קופסאות. בקופסא אחת בנוסף לאוכל הבסיסי, ימצאו הדיירים מאכלים משובחים ומפנקים ולעומת זאת בקופסא השנייה ימצאו קופסאות שימורים. אחרי שהם מתווכחים ביניהם קצת, הדיירים בוחרים קופסא ובה הם מוצאים, שוב לאכזבתם, קופסאות שימורים.

10:00 - סתיו לקטיה: "זה החיים האמיתיים"

בחצר הבית נראה שלמרות המתח ששרר ביניהן במהלך הלילה, רתם ואריאנה מוצאות נושא משותף ותוהות ביחד איך תראה התקופה שלהן בבית. רתם אומרת: "זה תלוי באנשים", ואריאנה משתפת אותה שאם השהות שלה בבית תהיה מספיק משעשעת היא תכתוב על זה ספר. "איזה ספר?" רותם שואלת, ואריאנה עונה מיד, "האח הגדול שלי".

בינתיים בסלון, סתיו מתקדם עוד שלב בהרכבת המיטה וקטיה, שמתחילה להרכיב את המיטה שלה, מרוצה מזה שהצליחה להרכיב את הברגים. "זה החיים האמיתיים" צוחק סתיו ואומר: "בסופו של יום אנחנו הנשים הכי חזקות".

האח הגדול פונה לבית ובמיוחד לקטיה, הכוכבת של הבית, ומזמין אותה לארוחת בוקר מפנקת שהוכנה במיוחד בשבילה בטריילר VIP. "אולי תכבדי אותי קצת?", מבקש סתיו, שכבר רעב, מקטיה שממשיכה להרכיב את המיטה שלה. בינתיים, מושיק, זוהר וישראל מתעוררים ויוצאים אל הסלון שבו נטלי ורתם מתחילות להרכיב מיטות משלהן.

09:00 - מתחילים להתרגל ולהעריך את הדברים הקטנים

סתיו ממשיך לבנות את המיטה שלו על הרצפה ליד חדר השינה ולידו עוברת רתם שרק התעוררה. היא נכנסת לחדר המקלחות ומצטרפת לקטיה מול המראה. תוך כדי צחצוח שיניים רתם מנסה לגלות מה השעה וכמה זמן היא ישנה ושואלת את קטיה: "מה השעה לדעתך? כבר אחרי תשע בבוקר לפי השמש".

קטיה מסיימת לרחוץ פנים, יוצאת לטריילר בחצר, ומשאירה את אריאנה ורתם בחדר המקלחות. "תראי יש מגירה", מתפלאת רתם, "איך הדברים הקטנים משמחים". בינתיים בחדר השינה נטלי מתעוררת ומצטרפת לדיירות בהתארגנות הבוקר.

08:00 - וכל זה קרה בלילה לבן

לאחר לילה ארוך, בו ניסו להסתגל למציאות החדשה שלהם בבית האח הגדול, רוב הדיירים עדיין ישנים במיטותיהם (אלו שהצליחו להרכיב במהלך הלילה), ובקרוב יתעוררו לבוקר הראשון שלהם בבית האח הגדול. אריאנה מתעוררת לפני כולם וסתיו, שבכלל לא הצליח להירדם בשק השינה, מצטרף אליה לכוס קפה בחצר.

בהמשך מצטרפת אל השניים גם קטיה, היחידה שזכתה ליחס VIP וישנה הלילה בטריילר מפנק, וסתיו מיד שואל אותה: "איך היה בסוויטה המלכותית?". אחרי שהם מגלים לקטיה היכן אפשר להכין קפה, סתיו חוזר לחדר השינה כדי להמשיך ולבנות את המיטה שלא סיים לבנות בלילה.

מה קרה אתמול?

11 דיירי VIP נכנסו בזה אחר זה לבית האח הגדול וגילו שהבית עדיין לא מוכן ושלראשונה בתולדות האח עליהם יהיה לבנות את הבית בעצמם. לאחר השידור החלו הדיירים במלאכת ההרכבה ומושיק וסתיו הראו יכולות יכולות מרשימות. איציק לעומתם העדיף לא להתאמץ ובחר להסתפק בשק השינה. במהלך הלילה התבקשו הדיירים לבחור בין שני ארגזים, אחד שמכיל נייר טואלט מפנק, שלוש שכבות, ומגבונים איכותיים, לאחד שמכיל נייר טואלט מנייר "זכוכית". לצערם, בחרו הדיירים בנייר הזכוכית ורתם התאכזבה: "לא מוכנה להשתמש בנייר כזה".

אריאנה התעצבנה על התגובה של רתם ומיד הבהירה: "מיליוני אנשים משתמשים בנייר הזה ולא קורה להם כלום, גם בבתי אבות משתמשים בזה". מאוחר יותר, רתם שוב השמיעה את אכזבתה מהנייר טואלט: "אני מכבדת את הישבן שלי, ולישבני אני רוצה נייר שלוש שכבות", ואריאנה לא נשארה חייבת: "אני עוד אתחשבן איתך על זה שאת חושבת שישבנך טוב יותר משל אחרים". רתם לא הבינה על מה כעסה אריאנה: "מה היא מנסה לעשות? להפוך נגדי את כל אוכלוסיית בתי האבות?", היא צחקה.

רוצים לדעת כל מה שקרה אתמול?

הפניה לשידור החי