העדכון האחרון:

23:25 – לב זהב: מושיק יוצא כמנצח הגדול של עונת ה-VIP

ארז ואסי פונים שוב אל הבית, ומכריזים על נירו במקום השני, ומושיק הוא המנצח הגדול של העונה. אחרי שנירו יוצא מהבית, מושיק צועק: "יש!", והוא בהלם מעצמו שהצליח לנחש את כל חמשת מקומות הגמר. "אני זכיתי! אתה קולט שאני זכיתי?",אומר מושיק בהתרגשות לאח הגדול, ומודה שהוא מרגיש כמו בחלום: "כשישבתי ליד נירו רציתי לצבוט את עצמי".

לאחר מכן, אסי וארז פונים בפעם האחרונה אל הבית ומבקשים ממושיק לגשת אל חדר האח הגדול לשיחת סיכום: "לפני 38 לילות בדיוק התגלשת לבית ריק עטוף בקרטונים, ולמשך כמה דקות היית לבד בבית, וגם עכשיו הבית ריק ורק אתה ואני כאן, אבל יש לי תחושה שאתה מבין שאתה כבר לא לבד כי הצופים בבית ראו אותך מהרגע הראשון והתאהבו בך".

מושיק מתקשה לעצור את הדמעות ופורץ בבכי, והאח הגדול ממשיך לסכם את שהותו: "לא נכנסת לכאן ככוכב מתנשא, באת ממקום אחר, צנוע, פגוע, של מישהו שהיה למעלה ונפל, ודווקא הנפילה הזאת הפכה אותך למי שאתה. לא קל לאדם, ובטח לא לכוכב מוכר להראות את הצד הזה שלו וזה מה שעשית".

מושיק דומע, והאח הגדול ממשיך: "במהלך העונה שמענו שאתה טוב מידי והערב הצופים ואנחנו אומרים לך שאין דבר כזה טוב מידי, טוב זה טוב, כי אתה נשמה טובה עם לב זהב". מושיק מוחה את הדמעות, ומודה לאח הגדול: "זה הרגע המאושר בחיי. אין יותר כיף מלקבל ולהעניק אהבת חינם. אני עוד צריך לעכל את מה שקורה כאן איתי, ואני רוצה להודות לך אח גדול על החוויה שהענקת לי". האח הגדול מבקש ממושיק לכבות את האורות, ומושיק יוצא מהבית אל קול תשואות הקהל לרקע השיר שכבש את המדינה "גולדן בוי".

23:00 – רגע לפני ההכרזה: "לא היה יכול להיות סיום יותר טוב מזה"

מושיק ונירו נשארים לבדם בבית: "אתה קולט שהגענו הכי רחוק שאפשר?", מתרגש מושיק, ונירו מחבק אותו: "אתה בן אדם טוב". אחרי המתנה מורטת עצבים, פונים ארז ואסי אל הבית ומקרינים קליפ שמסכם את השהות שלהם בבית. נירו מודה שהוא עבר שינוי: "נכנסתי אחד ויצאתי אחר", ומושיק שמח לקבל את תואר "הנשמה של הבית": "זאת הייתה חוויה של פעם בחיים".

השניים מתבקשים לומר מילות סיכום. מושיק אומר לנירו שהוא אוהב אותו ושמח לשבת לצידו בגמר, ונירו מודה שלמרות שבהתחלה היה סקפטי לגבי טוב ליבו של מושיק, הוא למד להכיר אותו: "הוא באמת איש מקסים". רגעים קצרים לאחר מכן, ברגע "פרטי" בין השניים, מושיק מרוצה: "לא יכולתי לבקש סיום יותר טוב מזה", ונירו מצהיר: "אני בכלל לא שונא את המוזיקה המזרחית".

22:20 – שיר מגיעה אל המקום השלישי ומותירה את נירו ומושיק ראש בראש על המקום הראשון
 
מושיק, שיר ונירו נשארים לבדם בבית, ומושיק מודה: "אני לא מופתע שאיציק יצא במקום הרביעי, ניחשתי את זה כבר". שיר שואלת אותו אם הוא יכול להגיד לה מתי לדעתו היא תצא, והוא מסרב לגלות. לאחר מכן, שוב פונים אסי וארז אל הבית,והפעם מקרינים להם קליפ עם הקטעים המרגשים של העונה אותו מלווה השיר: "A Great Big World & Christina Aguilera -Say something".
 
מיד בתום הקליפ, מכריזים אסי וארז שאל המקום השלישי והמכובד הגיעה שיר. היא נפרדת מנירו ומושיק ומותירה אותם לבדם בבית: "שיהיה לכם בהצלחה". נירו ומושיק מתקשים לעכל שהם האחרונים להישאר בבית, ומושיק צוחק: "אח גדול אתה איתנו?תזמין לי אמבולנס".
 
22:00 – במקום הרביעי: איציק זוהר
 
אסי וארז פונים שוב אל הבית ומקרינים לדיירים קליפ שמרכז את הרגעים הסוערים בבית. בסיומו של הקליפ ולאחר שאיציק ונירו מכריזים שהם לא נותרים טינה ואפילו חותמים בחיבוק חברי, מכריז ארז שהדייר שהגיע למקום הרביעי הוא איציק זוהר. שיר בשוק: "אני בהלם טוטאלי, חשבתי שאני הולכת לצאת", ואיציק יוצא מהבית: "נתראה עוד מעט". מושיק, שיר ונירו נשארים לבדם בבית, ומושיק מודה: "אני לא מופתע שאיציק יצא במקום הרביעי, ניחשתי את זה כבר". שיר שואלת אותו אם הוא יכול להגיד לה מתי לדעתו היא תצא, והוא מסרב לגלות.
 

21:40 – קבלו במקום החמישי את סטלה עמר: "נתראה בחופש"

על פי תוצאות הספירה של הקולות הדיירת שיוצאת מהבית במקום החמישי היא סטלה. "נתראה בחופש", אומרת סטלה. היא נפרדת מהדיירים: "אני מאחלת לכם כל טוב, נתראה בקרוב", והם מלווים אותה במחיאות כפיים. "נראה לי שאני יוצאת רביעית", אומרת שיר, וברגע ששאגות הקהל חודרים אל הבית, מושיק נלחץ: "אתם קולטים איזה טירוף?".

21:30 – נירו אופטימי: "השידור האחרון של 87.66 יהיה שידור הניצחון"
 

חמישיית הגמר מתיישבת בסלון על הספה עליה יישאר המנצח הגדול של העונה. לאחר מספר דקות, נשמע קולו של אסי שמדגים איך תשמע ההכרזה של כל אחד מהפיינליסטים, וההתרגשות בשיאה. לאחר מכן, פונים אסי וארז אל חמישיית הגמר, שיר נשאלת האם בתור הדיירת הראשונה שנכנסה אל הבית היא תהיה האחרונה שתצא ממנו, והיא בתגובה: "את זה רק אתם יודעים".

ארז שואל את סטלה למה חשוב שהיא תצא אחרונה, וסטלה מרוגשת: "אני אשמח בכל מקרה", ואיציק מקווה גם הוא לצאת אחרון. נירו אופטימי: "אני מאמין שהשידור האחרון של תחנת הרדיו 87.66 יהיה שידור ניצחון", ומושיק, שזכה לכינוי "מלך המסוקים", מבקש מהקהל להמשיך להצביע, וטוען שהוא כלל לא לחוץ. "איזה שקרן", צוחק איציק, ומושיק מתעצבן: "איזה שטויות אתה מדבר".

לאחר מכן, צופים הפיינליסטים בכל דיירי עונת ה-VIP נכנסים אל האולפן, וכולם נרגשים לראות את החברים שלהם על המסך, "נראה שממש יפה בחוץ", מתרשם מושיק. בהמשך, צופים הדיירים ברגעים הגדולים שלהם מהעונה, וכולם מתגלגלים מצחוק.

אחרי שצפו בקטעים מהעונה, חמישיית הגמר ממתינה שיגמרו הפרסומות כדי לדעת מי מהם הגיע למקום החמישי, והאח הגדול נותן להם חמש דקות הפסקה, אבל מרוב המתח הדיירים מתקשים לקום מהספה: "לא קמים מפה", מצהירה סטלה.
 
21:00 – סטלה: "אח גדול אתה עוד תתגעגע אלינו"
 
האח הגדול מפתיע את הפיינליסטים במגשי פיצה ורצף של שירים מרגשים, וסטלה פונה לאח הגדול: "אתה עוד תתגעגע אלינו". "Stolen Dance" של Milky Chance מתנגן, ומושיק ונירו עוזבים את הפיצות ומתחילים לרקוד. לאחר מכן, מתנגן השיר: "All Along The Watchtower" של ג'ימי הנדריקס, ונירו מתלהב וממשיך לרקוד בכל הכוח.
 
שעון העצר שסופר לאחור כבר קרוב מתמיד, ורצף השירים שלא נעצר מלהיב את הדיירים יותר. "Lift Me Up" של מובי מתנגן, והאווירה המרגשת לא פוסחת על אף פיינליסט, וכולם מודים לאח הגדול.
 
בהמשך, בפינת העישון, מושיק ונירו משוחחים על החזרה לבית: "אני לא מאמין שעוד מעט נהיה בבית", אומר נירו, ומושיק בתגובה: "אתה פתאום מסתכל על הבית שלך אחרת, יבוא לך לנשק את הרצפה".

20:00 – נירו במשדר אחרון בהחלט לעונה

מושיק ממשיך ללכת הלוך ושוב ברחבי הבית, ואיציק מתייאש: "די ללכת כל הזמן, עשית לי סחרחורת". מושיק עובר לחדר השירות, שם אף אחד מהדיירים לא יכול להעיר לו, ואחרי הליכה מרובה הוא מתיישב בחדר העישון. במקביל בחדר השינה, סטלה מבקש מהאח הגדול להשמיע להם מוזיקה.

נירו חושב שזה זמן טוב למשדר מיוחד ברדיו שייסד - רדיו 87.66: "הקופים נעולים בחדר השינה, קופאים לאט אבל בטוח. סטלה מכוסה בפוך אך ממשיכה בבקשותיה להגביר את המזגן", וסטלה צוחקת.

לאחר מכן, מושיק אוסף בזהירות את עוגת הגמר שכוללת ארבע קומות מרשימות, והפיינליסטים המרוגשים מצטרפים אליו כשברקע נשמע שירו של יהודה פוליקר "התחלה חדשה". "אפשר לאכול?", שואלת סטלה, ומושיק מזהיר את כולם: "לא נוגעים בעוגה עד שמתחיל הגמר".

19:00 – שעתיים בלבד לגמר הגדול: "מצפה לנו עוד ערב ארוך"

שעון העצר שהוצב בסלון ממשיך לספור לאחור, וחמישיית הגמר דואגים להיראות במיטבם.האח הגדול מבקש מכולם להתרכז בסלון, ושיר ואיציק מיד מתייצבים: "אנחנו ילדים טובים", צוחק איציק. מושיק לעומתם, מתייצב בסלון אך מסרב לשבת על הספה: "אני מפחד שתתקמט לי החליפה". הוא הולך הלוך ושוב ברחבי הסלון תוך כדי שהוא לוחש לעצמו: "איזה כיף".

אחרי שכולם מגיעים לסלון, האח הגדול מבקש מהם להיכנס לחדרו, ומושיק מתעקש: "אין לי בעיה להיכנס אבל אני לא יושב", וגם שיר מצטרפת לחששות לבגדים: "אני גם לא יכולה לשבת, אני אעמוד". לאחר מכן, חמישיית הגמר יוצאת מחדרו של האח, ושיר חסרת סבלנות: "סתם נישאר תקועים ככה עכשיו?", ונירו בתגובה: "יש עוד זמן עד לגמר".

לאחר מכן, איציק אומר למושיק שנראה כאילו מוטי וסתיו עזבו את הבית לפני הרבה זמן, ומושיק מסכים: "מימד הזמן מקבל פה תחושה אחרת לגמרי". "רק שיעבור מהר", מקווה מושיק, ושיר מזכירה שגם אחרי הגמר זה עדיין לא נגמר: "מצפה לנו עוד ערב ארוך".

18:00- מושיק מתרגש: "אני לא אשן דקה היום"

הדיירים מתחילים לארוז את יתר החפצים שלהם ולהתחיל להתארגן לקראת השידור. "משפחה שלי, אני מקווה שאתם באים", סטלה פונה למצלמות, "תבואו, אני רוצה לראות אתכם", היא מבקשת. בהמשך, איציק ומושיק יושבים בפינת העישון ותוהים כמה זמן יימשך השידור ומה יעשו אחריו. "אני לא אשן דקה היום", מושיק אומר, "גם אם אני ארצה אני לא אצליח להירדם". נירו שוכב במיטה וקורא בתנ"ך, ואיציק חוזר לשכב במיטה וחושב במשך זמן רב. נירו קם מהמיטה ומתחיל להתארגן, וסטלה מערערת את בחירת הג'ינס שלו, אך מיד מתחרטת: "זה אופייני לך, אתה גם לא בחור של חליפות". 

17:00- הדיירים נחים לקראת הגמר הגדול

איציק ומושיק ממשיכים לנוח, ובינתיים שאר הדיירים מתארגנים לקראת השידור. סטלה מעירה את איציק ומושיק וביחד הם מתרגשים לקראת הערב ומושיק מתחיל לקפל את הסדינים. בהמשך, הדיירים חוזרים לנוח במיטות ושקט שורר בחדר השינה. שיר שוכבת ומתרגשת מאד והדיירים מנסים להרגיע אותה: "קחי הכל בפרופורציה", מושיק מבקש, וסטלה מצטרפת: "בקרוב את תפגשי את המשפחה, ואת רתם". עוד מעט יקומו כלל הדיירים להתארגן לקראת הגמר הגדול של עונת ה-VIP השנייה שיחל בעוד 4 שעות בלבד.

16:00- נירו בתכנית הרדיו שלו: "עוד מעט התחנה נסגרת, וכל הקופים יוצאים החוצה לג'ונגל"

נירו חוזר לפרשן בתכנית הרדיו שלו: "87.66 עוד מעט התחנה נסגרת, וכל הקופים יוצאים החוצה לג'ונגל", ונהנה למשמע השיר "Where the streets have no name" של U2. הדיירים נכנסים לחדר השינה, ובינתיים ברקע נשמעים שירים רגועים של לאונרד כהן ושרון חזיז. "היה כיף הריקודים בבריכה" איציק אומר למושיק שמסכים: "מזרחית זו המוזיקה שעושה הכי הרבה שמח, לא יעזור". אחרי שהוציאו אנרגיות בריקודים, חלק מהדיירים נשכבים במיטות וחלק מתחילים להתארגן לקראת השידור בערב. 

15:00- חפלה מזר-אחית: חמישיית הגמר רוקדת בחצר

האח הגדול ממשיך לפנק את הדיירים בשעות האחרונות בבית, ומשמיע להם שירים ללא הפסקה. כל הדיירים נהנים, ומושיק שמשתזף בשמש מתעורר למשמע השיר "כל בוקר" של משה פרץ. מיד אחריו האח הגדול משמיע את "שישי בצהריים" של אייל גולן וגורם למושיק לקפוץ לבריכה ולשיר בקולי קולות. מושיק יוצא מהבריכה וכשהשיר "הפרח בגני" של זוהר ארגוב מתנגן הוא קופץ בחזרה, ונהנה מהשיר ביחד עם סטלה שיוצאת לרקוד בחצר.

האח הגדול מבקש משיר להצטרף לריקודים ושם לה את השיר "טרמינל 3" של דודו אהרון. שיר ואיציק רוקדים מספסל פינת העישון, סטלה רוקדת לידם, מושיק רוקד מהבריכה, ובבית האווירה שמחה ומלאה בחיוכים. האח לא מפסיק להרקיד את הדיירים עם שירי מזרחית, ואפילו נירו מצטרף לריקודים מהכורסא. מושיק מקבל במה בחפלה והאח הגדול משמיע את שירו "אני לא זמין", וגורם לאיציק ונירו לקום מהכסא. 

"ווליום", סטלה מבקשת מהאח הגדול כשמבינה שהחגיגה נמשכת, ושיר ואיציק קופצים לבריכה ומנסים לשכנע את סטלה להיכנס, אך היא מסרבת. "תנו לנירו משהו, הוא עוד שניה מתעלף", סטלה צוחקת ונירו דווקא אומר שהוא נהנה, אך האח הגדול לוקח ברצינות את בקשתה ושם את "מכופף הבננות" של אריק איינשטיין.

14:00- נירו: "לא האמנתי שאני אשרוד את כל התקופה הזאת"

נירו וסטלה יושבים בחצר ונירו מתקשה להאמין שהגיע הסוף: "לא האמנתי שאני אשרוד את כל התקופה הזאת". סטלה אומרת שהגישה שלו יכלה לשבור אותו בקלות, אבל המשחק אתגר אותו, "ממה יש לך לחשוש? אתה בן אדם חזק", היא מוסיפה. כשמושיק מצטרף הם ממשיכים לדבר על כך שהם כבר לא ישנו יותר בבית, "יש הרגלים שנצטרך להיפטר מהם", מושיק אומר, וסטלה צוחקת שהיא כבר רוצה להפסיק לשים על עצמה מיקרופון. בהמשך, מושיק יושב עם חיוך גדול על פניו, וביחד עם סטלה הם מבקשים שירים מהאח הגדול שנענה לבקשתם ומשמיע את "שמחות קטנות" של עמיר בניון ומיכה שטרית, ומיד אחר כך מתנגן "היום" של אהוד בנאי. 


13:00- סגירת מעגל: איציק, נירו וסטלה יושבים לארוחת בוקר משותפת

הקאונטר מראה 9 שעות אחרונות לגמר הגדול, ובינתיים השירים לא מפסיקים להתנגן. הדיירים מרוצים ושרים בקולי קולות בעוד ששיר לא נחה לרגע ומבצעת את האימון היומי שלה. "את כולה חותכת פלפל ומסתכלת שם כאילו את מפצחת את האטום", נירו מבדר את סטלה בזמן הכנת ארוחת הבוקר, "סוף סוף זה נגמר, לא יאומן", הוא נאנח וסטלה מסכימה שהגיע הזמן.

השיר "אבבאי" של מאור אדרי מתנגן בבית וסטלה מרוצה: "אלה השירים שאני אוהבת, לא מתכחשת", היא אומרת לנירו ויוצאת לחצר לרקוד, "קדימה לקום", היא צועקת למושיק ואיציק, ומבקשת מהאח הגדול שימשיך לשים שירים שמחים. סטלה נכנסת הביתה והאח הגדול שם את השיר "גם זה יעבור" של טונה שמילותיו מלהיבות את מושיק: "ענק מי שכתב את זה".

נירו וסטלה מסיימים להכין את ארוחת הבוקר וקוראים גם לאיציק שיאכל איתם, השלושה יושבים סביב שולחן האוכל, מסתכלים על הקאונטר ולא מאמינים שנותרו עוד שעות ספורות. "תודה רבה", איציק מודה לנירו וסטלה על הארוחה, והם ממשיכים לשוחח: "כל דקה שעוברת פה לא חוזרת יותר", נירו אומר, ואיציק מסביר שמיצה את החוויה והוא מוכן לצאת כבר.

12:00 - הדיירים נפרדים מהבריכה

מושיק נכנס לבריכה בפעם האחרונה, ואיציק מחליט להיכנס אחריו. "מי שזוכה שישאיר את האוטו וייקח את הבריכה", מושיק צוחק. דקות אחרי זה איציק ומושיק מתחננים לאח הגדול שישים להם שיר של אייל גולן, ואחרי מס' דקות הוא נענה לבקשתם, והשיר "צליל מיתר" בוקע מהרמקולים. מושיק שר למיקרופונים בבריכה ובסיום השיר מודה לאח הגדול: "אח, אתה לא אח - אתה מלאך".

במקביל, שיר מנסה לגרום לאח הגדול לשים את השיר "הגברים בוכים בלילה" ולהקדיש אותו לאיציק, אבל האח הגדול לא משתף איתה פעולה. נירו וסטלה יוצאים לחצר, ולפתע עולה השיר "עד מחר" של אביתר בנאי. "איזה מילים נכונות לעכשיו", סטלה מתרגשת. בהמשך, השיר "נפרדנו כך" בוקע מהרמקולים והדיירים מצטרפים אליו בשירה. עם סיום השיר, מסוק נוסף מגיע למושיק והוא וסטלה מנופפים אליו.

11:00 - אל תדברי על אריק

שיר יוצאת לחצר ומתעניינת בתכניות לקראת הגמר. "יש רעיון לעשות ריקוד לשיר 'מנה-מנה'", היא מציעה, אבל הדיירים לא משתפים פעולה. בהמשך, איציק מספר לשיר שההתרגשות שהוא חווה הבוקר דומה להתרגשות שהייתה לו לפני משחקים חשובים: "פתאום זה חזר לי בבת אחת, ההרגשה הזו", הוא מתוודה. שיר מנצלת את הזמן בחצר ופונה למצלמה כדי לבקש מהוריה לקחת מחר יום חופש ולחגוג יחד יום הולדת לאביה.

הדיירים יושבים בחצר ומבקשים מהאח הגדול להמשיך לשים להם שירים. לאחר מספר דקות של בקשות, האח הגדול נענה לבקשתם, והשיר "אריק" של שלומי שבן בוקע מהרמקולים בחצר. כשנגמר השיר, שיר ממשיכה ומבקשת שיר נוסף, הפעם של נטליה אוריירו, ותוך כמה הדיירים רוקדים לצלילי השיר שביקשה.

10:00 – היום האחרון, ומושיק עדיין טעון

השיר "אני חוזר הביתה" של דורון מזר מתנגן ומעיר את הדיירים ליום האחרון. "סוף סוף", שיר אומרת מהמיטה. הדיירים מתקשים לקום, והאח הגדול מנגן את השיר "Coming Home" כדי להעיר אותם בשנית. איציק וסטלה הראשונים להתעורר, והם מדברים על התכנונים של סטלה לתקופה של אחרי הגמר.

מושיק ושיר עדיין מתעקשים להישאר במיטות, והאח הגדול מנגן את השיר "כשאת איתו" של אייל גולן, והם מתעוררים. "בוקר טוב אחרון פה", מושיק אומר בזמן שהוא יוצא לחצר ומניח תפילין. "בכל סוף יום אני יושב ומעכל דברים", מושיק מסביר לסטלה מדוע לא הצליח להירדם בלילה, "לא כל מה שאני רואה, זו חוכמה להגיד", הוא מבהיר לה. "יש לי פריחה מגועל, זה היום האחרון, אני לא רוצה להרוס אותו לאף אחד", הוא אומר וסטלה ונירו מתפלאים, "אני כבר יומיים שלושה נעלתי את הפה, וטוב שזה כך. אני פשוט עצרתי את עצמי כי כבר אין לזה טעם", הוא ממשיך לספר. "אף פעם לא שמעתי אותו מדבר ככה", נירו בהלם וסטלה לא מאמינה שרק ביום האחרון מושיק מוציא את מה שמפריע לו החוצה. "עכשיו נזכרת?", שואל אותו נירו בהפתעה.

09:00 - ולפעמים, החגיגה נגמרת...

הדיירים עדיין במיטות ובקרוב יתנגן שיר ההשכמה האחרון לעונה שיבשר על תחילתו של היום האחרון בבית. הבוקר נפתח כשבבית חמישה דיירים - אך מי זה הדייר שייצא אחרון ויזכה בגמר הגדול? וכיצד יעבירו הדיירים את היום האחרון בבית?

מה קרה אתמול?

אחרי שבילו במשך יותר מחודש בבית, הגמר הגדול במרחק נגיעה. לאחר פרידה מרגשת מסתיו וממוטי, הדיירים קמים ומנסים לעכל שבעוד פחות מ-48 שעות יצאו מבית האח הגדול. איציק לא מאמין שהגיע לגמר ("אני זוכר שעברו שבועיים וזה הרגיש לי אז כמו נצח, לא מאמין שהגענו ליום הזה"), ושיר מנצלת את הזמן כדי לנסות לייעץ לו ("אתה חייב להניח לאגו, זה יאכל אותך מבפנים").

במהלך כל היום, האח הגדול לא מהסס לפרגן לדיירים בשירים שגורמים למפלס ההתרגשות שלהם לעלות. הדיירים משתפים פעולה עם האח הגדול ועובדים על איציק ("מושיק הוא האח הגדול מס' 2"), מסוק נוסף מגיע למושיק והצרצר לא מפסיק להפריע. לקראת הערב, מושיק משתף את סטלה וחושף צד רומנטי ("תני לי את האהבה שלי, את הנסיכה שלי ושיהיה לי איפה לחזור לחיבוקי").

לקראת חצות הדיירים כבר נכנסים למיטות, על מנת לצבור כוחות ליום הגדול שעתיד להגיע. במהלך הלילה, מושיק, שכנראה לקח את ההתרגשות צעד אחד קדימה, מתקשה להירדם ומחליט להכין לעצמו ארוחה לילית לפני שהוא חוזר למיטה.

רוצים לדעת כל מה שקרה אתמול?

קידום לכל הפרקים המלאים