הפניה לשידור החי

העדכון האחרון:

03:00 - אמצע הלילה והבית נכנס לקצב 

אחרי שהדיירים מסיימים את הארוחה הלילית, סטלה נדהמת לראות כמה המטבח מבולגן, ומוטי מבטיח לסדר הכל.

בהמשך בחצר, האח מפנק את הדיירים בשיר,  וסתיו וסטלה רוקדים בהתלהבות. לאחר מספר דקות, מתנגן ברחבי הבית השיר "מבט נוגע" של מושיק, שמקפיץ את הדיירים. איציק ומושיק שרים ביחד, בזמן שסתיו ומוטי מנענעים לפי הקצב. השיר נגמר, והדיירים מבקשים מהאח הגדול שימשיך לשים מוזיקה, וסטלה מזמינה שיר בטורקית. 

לבסוף, מחליטים הדיירים ללכת לישון ולצבור כוחות למחר, חוץ מסתיו שעדיין מלא באנרגיות, ומשתעשע ברחבי החדר. 

02:00 - סתיו מודה לסטלה: "את פתחת לי את העיניים"

סטלה, סתיו ונירו יושבים בחדר השינה ומדברים על העזיבה של רתם. סטלה אומרת שרתם עשתה יותר מדי רעש בבית, ונירו מסכים איתה, והם מחליטים להנות מהשקט. בהמשך, הם נזכרים בכניסה של סטלה לבית, וסתיו מודה לה: "את פתחת לי את העיניים, עד אז הייתי עיוורת". סטלה אומרת לסתיו שהוא גם ככה היה טעון כשהיא הגיעה, אבל מודה: "אני מטפטפת לך".

זמן כיבוי אורות הגיע, אבל הדיירים מרגישים ערניים, ומנשנשים פיתות שמוטי מכין במטבח. סתיו מתלהב ומנסה להכין פיתה אחת בעצמו, בזמן שמושיק מתלונן שאין מוזיקה בבית. בינתיים בחצר, איציק שולח נשיקות לילדים שלו בבית, ואומר שהכי חשוב לו שהם יהיו גאים בו. הדיירים ממשיכים בהכנות לארוחה לילית, ומושיק עוזר למוטי במטבח. 

שיר יושבת עם איציק בחצר, ומספרת שהיא שלמה עם הדרך שהיא התנהגה בבית. איציק מחזק אותה שהיא רק הגיבה לסיטואציות, ושיר לא מרגישה שאמרה דברים שהיא מתחרטת עליה. בהמשך, איציק מודה שפעם אחת התחרט על משהו שאמר בבית, כשדיבר לא יפה לנטלי באחד הלילות. ושיר מודה שבעבר הייתה מתעצבנת מהר, אבל למדה להירגע, וממליצה לאיציק ללמוד גם.

01:00 - סטלה לסתיו: "אין לך עם מי לרכל יותר"

מושיק מודה לקהל בבית שהציל אותו מההדחה, בזמן ששיר ואיציק בעיצומו של משחק דמקה סוער. סתיו, נירו וסטלה יושבים בחצר ועסוקים בשיחות על גלקסיות אחרות, ומוטי צוחק: "מה אנחנו צריכים עוד אויבים?". בסלון, איציק ושיר ממשיכים לשחק דמקה, ושניהם צוחקים ונהנים, עד ששיר נהיית מתוסכלת מכך שהיא לא מצליחה לנצח. במקביל בחצר, סטלה נזכרת בקשר הטוב של סתיו עם רתם לאחרונה, ומעירה לו בעוקצנות: "אין לך עם מי לרכל יותר". סתיו ששוחה בבריכה, לא מבין למה סטלה מדברת אליו בטון כזה, אבל מחליט שלא לעשות מזה עניין. ​

שיר משתפת את מושיק בחששות שלה מאיך שהצטיירה בחוץ, ומקווה שלא עשתה פאדיחות בבית. מושיק מרגיע אותה שאין בן אדם מושלם, ושיר מקווה שהמשפחה שלה גאה בה: "אני מרגישה שהייתי אני פה".

00:00 - סטלה מאשימה את איציק: "הוא חילק אותנו לקבוצות, והקים אנשים נגדנו"

לאחר שהוכרז כי רתם היא הדיירת שעוזבת את הבית, סתיו מחבק את מושיק וסטלה שניצלו מהדחה. סטלה שמה לב ששיר נסערת מההדחה של רתם, וסתיו מתלבט אם ללכת לחבק את שיר ולהרגיע אותה. סטלה אומרת שאין לה בעיה גם לחבק את שיר, אבל יודעת שהיא לא תסכים.

איציק מעכל את ההדחה של רתם: "בכיף הייתי מתחלף איתה", בזמן שנירו מסכם: "נשארנו חמישה קופים זכרים, ושתי קופות: קופה גדולה וקופה קטנה". איציק צוחק ומתקן את נירו: "קופה וחצי". כל הדיירים מועמדים להדחה שבוע הבא, ומושיק מרגיש הקלה שהוא לא יצטרך לבחור דיירים לרשימת ההדחה, וצוחק: "אני לא אוכל יותר לשים את נירו". נירו מחייך ואומר בבטחון, שהוא נשאר במקצוע רק בזכות האהבה של הקהל.

סתיו מחבק את נירו במטבח, ואומר: "שכחתי להגיד לך שאני שמח שאתה פה", אבל מבואס שאיציק לא הודח. נירו מרגיע אותו: "מה שצריך לקרות קורה", אבל סתיו מהמר שביום ראשון שני המודחים יהיו הוא, מוטי או סטלה. בהמשך, נירו אומר שההדחה של רתם הערב הייתה צפויה, אבל ביום ראשון הוא מאמין שיהיו הפתעות. סתיו עדיין מוטרד מההדחה הכפולה ביום ראשון, וסטלה מרגיעה אותו: "זה כבר לא תלוי בנו".

הדיירים יושבים בחצר, וסתיו שואל את נירו למה הוא נחמד היום לאיציק, אבל נירו מתקשה לענות: "אני לא יודע, התעוררתי ככה". סטלה, מצידה, מתקשה לשכוח: "אני לא מרגישה עדיין רכות אליו". מוטי מצטרף לשיחה, והם מדברים על האמירות הפוגעניות שאיציק הטיח בסתיו, ונירו טוען שלא שמע אותן. בהמשך, סטלה מאשימה את איציק: "הוא חילק אותנו לקבוצות, והקים אנשים נגדנו", אבל נירו אומר שהוא מסוגל לסלוח: "אין בי את יצר הנקמנות".

23:00 – איציק: "הייתי משוכנע שאני יוצא, מאוד רציתי ללכת הביתה"

 

ארז ואסי מכריזים על הדחה כפולה שתתבצע 48 שעות לפני הגמר הגדול ויעזבו את הבית ביום ראשון הקרוב. הדיירים לא מספיקים לעכל את הבשורה, וארז מכריז כי המודחת הרביעית היא רתם. רתם מחבקת את הדיירים: "ביי לכולם חברים, תנו בראש",היא אומרת בהתרגשות תוך כדי שהיא עולה במדרגות, ושיר פורצת בבכי. לאחר מכן, נירו מברך את איציק: "מזל טוב, עברת הדחה חזקה", ואיציק בתגובה: "הייתי משוכנע שאני יוצא, מאוד רציתי ללכת הביתה".

 

22:30 – רתם לאסי וארז: "אני מאוד אופתע אם אשאר כאן"

 
אסי וארז פונים שוב אל המועמדים להדחה ומזכירים להם שאלו הדקות האחרונות של ההצבעה ובקרוב אחד מהם יעזוב את הבית. ארז שואל את נירו מה הוא חושב שיקרה, ולנירו יש הרגשה טובה שהקהל ישאיר אותו בבית. איציק לעומתו אומר שהוא מבולבל ומרוגש: "נחכה ונראה מה יהיה", ורתם מכינה את עצמה לשתי האפשרויות: "אני אשמח לראות את המשפחה שלי, ואני מאוד אופתע אם אני אשאר כאן", היא אומרת בהתרגשות.
 
כשארז שואל את רתם האם היא חושבת שהיא תפגוש אותם היום, היא צוחקת במבוכה ואומרת: "נראה לי שיש סיכוי טוב שכן". לבסוף מושיק נשאל האם הוא חושב שהוא חזק בחוץ והוא מחזיר את השאלה לארז: "את זה אתה יודע, אני מקווה לטוב".

 

22:00 – נירו לצופים בבית: "מקווה לפגוש אתכם בתוכנית הלילה 87.66"
 
בזמן שהדיירים ממתינים להכרזה על המודח הרביעי, שיר שואלת את נירו מי מחכה לו בקהל, ונירו בתגובה: "חבר". "זהו? רק חבר? זה עצוב", אומרת שיר, ונירו אומר שמבחינתו זה מספיק: "אני לא צריך מעבר לזה". לאחר מכן, בפינת העישון,נירו ומוטי מפנטזים על חופשה משפחתית אחרי התוכנית, ונירו מנצל את ההמתנה ופונה לצופים בבית: "מקווה לפגוש אתכם בתוכנית הקופים הלילה בחצות".
 
21:30 – איציק: "נראה לי אם אני יוצא מהבית אני חוזר ודופק לכם על הדלת 'תפתחו לי!'"
 
קולות הקהל מחלחלים אל תוך הבית ומעלים את רמות האדרנלין אצל הדיירים. "כל קוף מכונס בעצמו ובעולם שלו", מפרשן נירו, ומוסיף: "תארו לכם מה קורה בג'ונגל בחוץ?", ואיציק כבר מדמיין את היציאה שלו: "בטח אם אני אצא אתם תשמעו אותי חוזר ודופק לכם בדלת 'תפתחו לי!'". שיר משתפת שהיא ממש בלחץ, ורתם צוחקת: "את בלחץ במקומות הכי לא קשורים".
 
כעבור מספר דקות, אסי וארז פונים אל הבית ובעיקר למועמדים להדחה נירו, איציק, רתם ומושיק. "אחד מכם יעזוב הלילה את הבית שבוע אחד בלבד לפני גמר האח הגדול של עונת ה VIP", אומר ארז, ומאחל למועמדים הלוחצים בהצלחה. "זה היה מבהיל", אומר איציק, ורתם מרגיע אותו: "היו צרחות מטורפות כשהם אמרו את השם שלך", ואיציק מתעודד: "היה לי חשוב לשמוע את זה".

 

21:00 – הנה זה מתחיל: "שיהיה בהצלחה לכולם"
 
הדיירים בהתרגשות גדולה לקראת השידור, ונראה שהמתח לא פוסח על אף דייר. מושיק ניגש לסטלה בהתלהבות ואומר לה שזאת ההדחה הכי מלחיצה שהייתה להם עד כה: "את קולטת איך כולם במתח? נראה לי אלו שלא מועמדים להדחה במתח יותר מאיתנו",וסטלה מבינה שזאת אכן ההדחה הכי משמעותית.
 
"שיהיה בהצלחה לכולם", מאחל מושיק, והדיירים כבר מוכנים לקבל את הבשורה על המודח הרביעי. האח הגדול מבקש מהם להתרכז בסלון לקראת השידור החי, והמתח בשיאו.
 

20:00 - ההכנות לשידור מתחילות

סטלה, סתיו ומוטי יושבים בחצר, וסתיו מספר שניסה היום להחזיר לאיציק את הקפוצ'ונים שקיבל ממנו במתנה. סתיו ממשיך ומספר שאיציק לא היה מוכן לקבל אותם. "הוא אמר לי 'אם אתה רוצה תזרוק את זה לפח'", סתיו מצטט את איציק ואומר שהוא שוקל לזרוק אותם. מוטי מציע לו להתעלם ולא לעשות מעשה קיצוני.

בהמשך, מושיק ונירו יוצאים לחצר, וסטלה מוודאת שהם ארזו את המזוודות שלהם. מיד לאחר מכן היא פונה למצלמה ומבקשת מהקהל בבית לשמור על שני הגברים שלה - נירו ומושיק. הם ממשיכים לדבר על השידור, ומושיק מתייעץ עם סטלה על הבגדים שילבש לשידור החי. נירו וסטלה טועמים את עוגת הקוגל של מוטי, ותוהים איך יצביע הקהל הערב.

19:00 - שעת כושר: רתם ושיר באימון לפני השידור החי

בזמן ששאר הדיירים מתכוננים לשידור החי, רתם ושיר מתאמנות בחצר. נירו מסתכל עליהן, ומפרשן את האימון במסגרת "תחנת הרדיו 87.66". "כמו שאתם שמים לב הקופות מחליפות ביניהן את התרגיל", נירו מעדכן את המאזינים ורתם צוחקת. בינתיים, בחדר השינה, סטלה, מושיק וסתיו מתחילים להתארגן לשידור - מתוך המיטה. מוטי מנצל את הזמן כדי להכין חצילים מטוגנים, ואיציק נח על מיטת השיזוף.

בהמשך, מושיק מתחיל לארוז את המזוודה שלו לקראת השידור, ורתם ושיר מסיימות את האימון בקפיצה לבריכה עם בגדי האימון. "יש מצב שזה הג'קוזי האחרון שלנו", רתם אומרת לשיר בעצב. שיר מנסה לעודד אותה ולגרום לה לשמור על אופטימיות. "לדעתי זה יהיה קרב צמוד", היא אומרת לה.

 18:00 – איציק לרתם ושיר: "אנחנו שנואי הבית"

 ההדחה הקרובה מטרידה את הדיירים, וספקולציות חדשות עולות לאוויר. רתם בטוחה שידיחו שני דיירים בפעם אחת, ומושיק משער שבפעם הבאה כולם הולכים להיות מועמדים להדחה. לאחר מכן, איציק אומר לשיר ורתם שהם הפכו להיות שונאי הבית,ורתם צוחקת: "עשינו עבודה טובה". איציק אומר שהפעם אין לו תחושה לגבי מי יהיה המודח הבא, ורתם מרגישה שזאת היא שתלך: "יש לי תחושת בטן שאני הולכת לפגוש את אימא שלי היום".

 17:00 – נירו מספר על תקופת התיכון: "הייתי בלתי נסבל"
נירו מחליט לחזור ולשדר מתחנת הרדיו הדמיונית שלו 87.66: "בעוד שעות ספורות ההדחה הגדולה, ולא ידוע אם קוף רובוט, קוף נוד..", והוא עוצר ושואל את סטלה: "איזה קוף אני?", וסטלה בתגובה: "קוף ממותה". "הגורילה הגדולה אמרה קוף ממותה ואני מקבל את זה", אומר נירו בדמות השדרן, וסטלה נפגעת מהכינוי, אך נירו מסביר שזה לא אישי: "גורילה הכי קרובה לבני אדם".
 
לאחר מכן, נירו מספר לסטלה ומוטי על התקופה שלו בתיכון: "הייתי תמיד יוצא ראש בראש עם המורה, וגם כשהיא הייתה מושיבה אותי לידה זה לא היה עוזר. לא ידעו כבר מה לעשות איתי". הוא מספר שרק ברגע שהגיע לבית הספר למשחק הוא הבין שזה המקום הטבעי שלו: "פעם ראשונה שסיימתי משהו בחיי, וזה גרם לי להבין שאני במקצוע הנכון".

16:00 – סתיו מכין את נירו לסגירת חשבון: "אתה ואני צריכים לדבר"

 הדיירים ממשיכים לנקות במרץ את הבית, וכולם משתפים פעולה. לאחר מכן, סטלה אומרת לסתיו שהיא כבר יודעת מי יעמיד אותה להדחה: "אני יודעת לקרוא פרצופים של אנשים". השניים עוברים לשוחח על המריבה שפרצה הבוקר, וסתיו אומר שלאיציק יש שם חדש: "איציק לא כל כך זוהר", וסטלה צוחקת.

דקות לאחר מכן, הם עוברים לדבר על היציאות של נירו: "הוא מצית אש ואז משאיר אותי לבד במערכה", אומר סתיו, וסטלה מבטיחה: "תכף הוא יבוא ואני אעמיד אותו במקום, אבל אי אפשר לכעוס עליו, אני מבינה את הראש שלו". לאחר מכן, סתיו יוצא מחויך אל החצר ומכין את נירו: "אתה ואני צריכים לדבר, יש לנו שיחה חשובה".

15:00 – "סיירת קקי כפולה": נירו ואיציק משתפים פעולה
 
הדיירים מתקשים להתחיל בניקיונות הבית, ומושיק מחליט להרים את הכפפה: "אני מתחיל עם המראות", והוא מקווה שהאח הגדול יפרגן במוזיקה. "אני אתחיל לשאוב אבק בחדר", אומרת שיר, וסטלה מזכירה ששאבו כבר את חדר השינה: "אבל יש דברים אחרים לעשות, לא חסר". לבסוף מצליחים הדיירים להקים את עצמם ולהתחיל לנקות את הבית, וסטלה מחלקת משימות בין איציק ונירו שמתחילים להבריק את המראות והשירותים שבחצר, ונירו צוחק: "הפכנו לסיירת קקי כפולה".

 14:00 – איציק לשיר ורתם: "שלושתינו ניצחנו"

בחצר הבית, שיר מפרגנת לאיציק: "עשית להם את העונה פה, אין סיכוי שתלך היום, ושיר מסכמת: "מגיע לך להיות בגמר". במקביל בתוך הבית, סטלה רותחת על איציק: "הוא קלט כמה טמבל הוא יצא וחסר רגישות. בחור בן 40 פלוס ככה אומר לסתיו? 'אימא שלך הולידה חילזון?'", וסתיו מצהיר שבפעם הבאה שאיציק יפתח עליו את הפה הוא יחזיר בכל הכוח.

במקביל בחצר, איציק אומר לשיר ורתם: "שלושתינו ניצחנו", ושיר מדגישה: "נכון, חוץ מזה אני מעדיפה להיות שטחית מאשר צבועה". "את מי עצבנת? רק את אלו שאת נראית יותר טוב מהן", טוען איציק ומוסיף: "אם לא היה לך תוכן לא היית יפה".

רתם מספרת על ההאשמה של מוטי כלפיה שהיא לא נשית, ולפתע האח הגדול משמיע את השיר: "i`m every woman" של וויטני יוסטון, ורתם מתרגשת: "זה השיר שביקשתי ממנו". בזמן ששיר, איציק ורתם ממשיכים לבלות בבריכה, בתוך הבית, מוטי, סטלה, נירו, סתיו ומושיק יושבים לאכול יחדיו ארוחת בוקר מאוחרת יחדיו.

13:00 – סתיו: "איציק השתמש בהורים שלי נגדי וזה הכי נמוך שיש"

סתיו עדיין מעכל את העימות מול איציק. הוא מספר לרתם שלדעתו איציק עבר את הגבול: "להשתמש בהורים שלי נגדי? זה הכי זול שיש", הוא אומר. רתם משתדלת להישאר אובייקטיבית ואומרת: "אנשים מוציאים פה את כל הצדדים שלהם". היא מנסה לרכך את סתיו: "רק שתדע, לדעתי איציק לא גאה במה שהוא אמר לך", היא אומרת וסתיו מסכים.

במקביל, גם מושיק ונירו משוחחים על המריבה בין סתיו לאיציק: "אם מישהו היה מקלל את אימא שלי הייתי נלחם איתו עם כל התחמושת שלי, אבל בשביל קוטג' וטבק אני לא אעשה את זה", אומר מושיק. נירו, שמקשיב לדבריו, מנסה להבין איך מושיק חזר להיות חבר טוב של איציק למרות ההתנהגות שלו כלפיו: "איך ייתכן שהחבר הכי טוב שלך מתנהג הפוך ממך, ואתה ממשיך לשרת אותו", הוא תוהה.

מושיק בתגובה אומר שזה לא מדויק: "עם סתיו אני יושב הרבה יותר מאשר עם איציק", ונירו מבהיר: "שתבין, אין לי אנטי לאיציק, גם בבן אדם כזה אני מוצא דברים חיוביים". לאחר מכן, מוטי מייעץ לרתם שבתור אישה היא צריכה להיות מאופקת יותר: "את אינטליגנטית, ובתור אישה את לא צריכה להיות בוטה, את צריכה להכניס יותר עדינות, בטח שאת מדברת עם אדם מבוגר ממך", הוא אומר.

רתם מסבירה שהיא מכבדת את כולם בלי קשר לפער הגילאים, ומוטי קוטע אותה ומזכיר לה: "את לא כיבדת אותי". רתם מסבירה את העמדה שלה: "קרה הרבה בשנים האחרונות בתחום הנשי, ומה שיש לי פחות או יותר לא מגדיר אותי בתור אישה", היא אומרת ונותנת את סטלה כדוגמה: "גם היא בוטה ואני לא חושבת שאתה תופס אותה כפחות נשית".

הדיירים רצים לחצר בעקבות רעש מסוק, ואיציק מתרגש: "זה אח שלי, אני כולי צמרמורת", הוא אומר. הדיירים מנופפים בהתלהבות לעבר המסוק ממנו נשמעות צעקות: "איציק אנחנו אוהבים אותך", עד שהמסוק עוזב את החצר. "איציק, קבלת חיזוק וזה מה שהיית צריך", מתרגשת שיר, ואיציק בשוק: "רק היום אמרתי למצלמות כמה אני אוהב אותו, איזה הזוי", הוא אומר.

 12:00 - נירו למושיק: "אתה לא נוקט עמדה. יש לך בכלל עמוד שדרה?"

רתם ושיר מדברות בחצר ורתם אומרת: "כבר קשה לדעת מי החברים שלך בבית הזה, בהתחלה חשבנו שלא נדע את מי להדיח ועכשיו המצב הפוך". בהמשך, נירו, איציק ורתם יושבים בפינת עישון ומדברים על סוגים שונים של ציפורים ונירו פוצח במבזק רדיו מדומה של שידורי "הקוף הגדול" בתחנה 87.66. השיחה ביניהם ממשיכה וכעת הם מדברים על רבניות. רתם אומרת שלדעתה, יש ברבנית עצמה מאוד חזקה כי זו אישה שמבצעת תפקיד שנחשב לגברי, ואיציק אומר שלמרות שהוא מסורתי, הוא פחות מתחבר לדברים מסוג זה. כעבור מספר דקות, מושיק מדבר על חברויות בחיים ומספר שהוא נפגע מחברים שהיו לו ושהוא נתן מעצמו הרבה, ולבסוף נפגע. נירו אומר לו שהוא חייב להתחיל להיזהר עם כמה שהוא נותן כי הוא לא יודע כמה הוא יקבל בחזרה.

בהמשך, סטלה מספרת לנירו בחדר שינה שאתמול אנשים צעקו מחוץ לבית שהוא מלכלך על מושיק. נירו נשמע מופתע ושואל אם מושיק שמע את הצעקות וסטלה אומרת לו שכן. נירו אומר שהוא בדיוק דיבר עם מושיק בחצר ושהוא אמר לו שהוא לא יודע איך לאכול אותו. מושיק נכנס לחדר ונירו מסביר את עצמו: "אתה טוב לב, אבל אתה יושב על הגדר, אתה לא נוקט עמדה וזה נראה שבאת לפה לשחק משחק". מושיק בתגובה אומר לו: "זה לא נכון, אי אפשר להתכונן לדבר כזה לעולם, כל עונה חדשה יש דיירים אחרים ודינמיקה אחרת, אני לא משחק כאן, אני פשוט עושה הכל מכוונה טובה". נירו ממשיך ואומר: "זה פשוט מוזר שאתה עושה הכל בשביל כולם, אין לך עמוד שדרה?", ומושיק עונה: "אתה צריך להכיר אותי מחוץ לבית. ככה אני וזה החינוך שקיבלתי מהבית".​

סתיו מספר לשיר על הריב שלו עם איציק, ושיר אומרת לו שצריך להבין את איציק כי יש לו ילדים בבית והרגשות שלו צפים מגעגועים. כששיר יוצאת, סטלה אומרת לסתיו: "עוד אחת שבאה עם תשובות מטומטמות, למה לנו אין משפחות בחוץ? תעשה לי טובה, היא פשוט מטומטמת".

11:00 - סטלה מצדדת בסתיו: "איציק איש מגודל וחסר רמה, בדיוק כמו רתם"

סתיו ממשיך לספר לדיירים על הריב שלו עם איציק ואומר למוטי: "איציק כל כך חלול, הוא בהמה בלי שום כבוד לאנשים מבוגרים".

בהמשך איציק יוצא אל החצר ומושיק שואל אותו על הריב. איציק משיב לו: "לא מעוניין לדבר על זה ולא עם סתיו האפס". מושיק עובר נושא ומספר שאתמול הוא שמע אנשים צועקים מחוץ לבית ושהוא מתקשה להאמין שיש אנשים שיעשו את המרחק הזה בשביל לצעוק לדיירים.

סתיו יוצא אל החצר והוא ואיציק רבים שוב. סתיו אומר לו: "אין לך שום דבר אינטיליגנטי לומר בבית הזה ונמאסת עלי", ואיציק אומר לו: "עזוב אותי, לא רוצה לדבר איתך ולא מעוניין להמשיך בדיון הזה". רתם מנסה להרגיע את העניינים ומתחילה לדבר על נושאים אחרים. בהמשך, רתם ואיציק מדברים על התקרית שהיתה עם מוטי ליל אמש שבה הוא לא הצליח לישון.

בחדר, סתיו מספר לסטלה שהוא התפוצץ על איציק אתמול אחרי שהוא העיר את מוטי: "הוא בהמה, סטלה", הוא אומר וסטלה מסכימה ומוסיפה: "הוא לא רוצה לריב איתך כי הוא לא מסוגל לנהל דיון, בדיוק כמו רתם, שניהם עשויים מאותו החרא". סטלה אומרת לסתיו שלדעתה הוא עדיין לא אמר לאיציק הכל ושיש עוד הרבה מה לומר. סתיו עונה לה: "את צודקת, ועכשיו אני מפחד שהוא לא ילך הביתה היום". סטלה אומרת שהיא מקווה שעם ישראל ידיח אותו הערב: "הוא לא מייצג כלום, הוא לא דוגמה לכלום", היא אומרת וסתיו מסכים: "הוא מייצג את מה שחשבתי שהוא מייצג לפני שנכנסתי לבית, וזה כלום".

השניים ממשיכים לדבר וסטלה מגנה את איציק בגלל שהוא קילל את אמא של סתיו: "הוא בזוי וחסר רמה, רק מישהו בלי רמה מקלל אמהות של אחרים, רק אנשים שלא יודעים לשוחח עושים את זה". סטלה ממשיכה ומדברת גם על רתם: "היא חתיכת מטומטמת, סתיו, אני לא מבינה למה הלכת לדבר איתה, היא חתיכת זבל בדיוק כמו איציק, עכשיו הוא מסתתר מאחוריה כמו שהוא הסתתר מאחורי נטלי".

10:00 - ריב ענק בין סתיו לאיציק: "אתה חתיכת אדיוט חסר כבוד"

הבוקר נפתח בסערה כשהמתח בין סתיו לאיציק ממשיך לעלות. כחלק מהמילים הקשות שהשניים מחליפים ביניהם, סתיו אומר לאיציק: "הלוואי שתעוף הביתה היום, אתה בן אדם פאתטי ומסריח!" ואיציק אומר לו: "לך לעזאזל דביל, לא מעוניין לשמוע אותך".

סטלה יוצאת לחצר ומודה לאח הגדול על פתיחתו של בוקר: "תודה האח הגדול, איזה בוקר טוב!", היא אומרת ופונה לבני משפחתה. רתם מתקשה לקום ונשארת במיטה בזמן שמוטי ואיציק משוחחים בחדר השינה.

בינתיים, נירו מצטרף אל סטלה בחצר וסטלה אומרת לו שהבוקר התחיל טוב בשבילה ושהיא מקווה שהוא גם יסתיים טוב: "אני רוצה כבר להגיע לסוף היום", היא אומרת ונירו אומר לה: "כל יום שעובר, עובר לאט יותר". נירו מודה שהוא בהלם מאיך שהזמן עבר ושכבר כמעט תחילת אמצע חודש יוני וסטלה מספרת: "אני מתגעגעת לימי הקיץ המאושרים שלי בניו יורק".

בהמשך, סתיו מדבר ברחבי הבית על איציק בכעס: "בן אדם בלי כבוד. הוא בדיוק כמו כדורגל, נפוח וריק", הוא אומר. רתם מנסה להגן על איציק ואומרת: "אני לא חושבת שהוא בן אדם רע", אבל סתיו לא מוכן לשמוע. הוא יוצא אל החצר ומספר לנירו וסטלה על הריב עם איציק, ונירו מבקש ממנו להסביר מה קרה. סתיו משיב: "לך תשאל את האדיוט הזה מה קרה, כולה אמרתי לו שהם לא נותנים למוטי לישון ואז הוא אמר לי לסתום את הפה שלי, ואז התפוצצתי עליו. הוא בן אדם בלי כבוד, אין לו כבוד לאף אחד אחר חוץ מעצמו", סתיו מטיח ונירו מסכים: "זה לא חדש סתיו".​

09:00 - בוקר טוב עולם, מה שלום כולם?

דיירי הבית, שנשארו ערים אמש עד שעה מאוחרת וניסו לשער מי יהיה הדייר הבא שיעלה במדרגות, מתקשים להתעורר גם עם הישמע שיר הבוקר. הפעם בחר האח הגדול להעיר אותם עם השיר "Crazy" של נארלס בארקלי.

מה קרה אתמול?

אחרי שרשימת ההדחה התגבשה באופן סופי, וסטלה החליפה את שמה בשמו של מושיק - הדיירים העבירו לילה רגוע יחסית ונהנו מהמוזיקה שהשמיע להם האח הגדול. ברקע כמובן שנרשם חשש אדיר מההדחה הקרובה, בעיקר מצדה של רתם: "הסיכוי שאני אשאר הוא קלוש, אני מול אנשים מאוד חזקים ואם אני אשאר זה הזוי". איציק מודה שאם היא תעזוב אז יהיה לו הרבה יותר קשה בבית, ומספר לה שהוא מבחינתו החליט לא להתעסק יותר מדי בהדחה: "או שאני אפגש עם האהובים הכי גדולים שלי, או שאני אקבל אנרגיות וכוח לשבוע הזה".

בהמשך מודה איציק שלקראת ההדחה הוא לא מתכוון להעביר את היום במנוחה ולא לדפוק חשבון לאך אחד: "אני הולך להתחיל את היום ב-12 בצהריים, לבלות בבריכה ולישון המון". "מחר יהיו הרבה תינוקות", רתם צוחקת ומזכירה לאיציק שעל כל שינה בשעות היום האח הגדול משמיע לדיירים בכי של תינוק. "יהיה מחר בית יולדות", איציק עונה לה. במקביל לשיחה של השניים, נשמעת בחצר צעקה מבחוץ שקוראת למושיק לשים לב שנירו כל הזמן מלכלך עליו. "יש לו מצבי רוח", אומר מושיק על נירו ולא מתרגש יותר מדי מהמסר, "האמת שאני לא יודע איך לאכול אותו". 

רוצים לדעת כל מה שקרה אתמול?

הפניה לשידור החי