הפניה לשידור החי

העדכון האחרון:

03:00 - מושיק: "אני קורא את המפה ברמות שאתם לא מבינים"

סטלה מנסה להבין איך הפריעו איציק ורתם למוטי בחדר השינה, ומצפה לראות כיצד יגיב מושיק. "אני קורא את המפה ברמות שאתם לא מבינים", מושיק מכריז וטוען שהוא לא הגיע לתכנית כדי לתקן את העולם. סטלה לא מפסיקה לדבר על איציק ורתם ואומרת למושיק שבהתחלה הוא לא היה מפסיק לרוץ בשבילם. "זה חיות, זה לא אנשים", היא חורצת.

השעה המאוחרת נותנת את אותותיה וסטלה ומושיק רוצים להיכנס לישון. "מה אתה תישאר כאן כל הלילה?", סטלה שואלת את מוטי שלא מתכוון לחזור בקרוב לחדר השינה. מושיק וסטלה קמים ולוקחים איתם את סתיו שנרדם על הדשא. מוטי נשאר לבדו בחצר ומנצל את הזמן כדי למסור את אהבתו למשפחתו. מאוחר יותר הוא נכנס למטבח ומכין לעצמו ארוחה לילית.

02:00 - רתם: "הסיכוי שאני אשאר נראה לי קלוש"

רתם ואיציק חוזרים לחדר השינה והם מדברים על ההדחה הקרובה. "אני מאחל לעצמי שמחר יעבור לי יום זריז", איציק אומר לרתם. "או שאני אפגש עם האהובים הכי גדולים שלי, או שאני אקבל אנרגיות וכוח לשבוע הזה ואסדר את הבית", איציק טוען. הוא ממשיך, ומתאר את הלו"ז שלו ליום ההדחה בפני רתם: "היום מתחיל ב-12בצהריים", איציק מכריז, ומספר שהיום שלו יעבור בבילוי בבריכה, ובין לבין יכלול שינה רבה. "מחר יהיו הרבה תינוקות", רתם צוחקת ומזכירה לאיציק שעל כל שינה בשעות היום האח הגדול משמיע לדיירים בכי של תינוק. "יהיה מחר בית יולדות", איציק עונה לה.

"הסיכוי שאני אשאר נראה לי קלוש", רתם מתוודה בפני איציק. "אם את תלכי יהיה לי יותר קשה", הוא אומר לה. רתם ממשיכה לחשוש מההדחה וטוענת שאם היא תשרוד את ההדחה היא תראה זו כדבר הזוי. מושיק, נירו וסטלה יושבים סביב השולחן ואוכלים טוסטים בתיאבון רב. "כואב לי עליה, היא כל הזמן סופגת פה עלבונות", סטלה מדברת על שיר. מושיק, נירו, סתיו וסטלה יושבים בחצר ומדברים על הצעקה האחרונה ששמעו. מושיק וסטלה האחרונים להישאר בחצר, וסטלה אומרת למושיק שהיא מקווה שמחר הוא ונירו לא יודחו.

השקט בחצר מופר כשצעקה נוספת נשמעת. מושיק מנסה להקשיב וחושב שקיבל אזהרה על כך שנירו מלכלכך עליו. הוא לא מתרגש וטוען כי לנירו יש מצבי רוח. במקביל, סטלה מנסה להרגיע את הרוחות. "אני לא יודע איך לאכול אותו", מושיק מתוודה בפניה. מוטי יוצא לחצר, וסטלה ומושיק שואלים אותו למה התעורר מהשינה. מוטי מספר שאיציק ורתם צעקו והפריעו לו להמשיך לישון. "הם שני אגואיסטים ואכפת להם רק מעצמם", סטלה קובעת.

01:00 - חגיגה מוזיקלית בבית האח הגדול

האח הגדול משמיע לדיירים את השיר "Fix You" של Coldplay והדיירים מתרגשים. הדיירים רוצים לשמוע עוד שירים ומציעים לאח הגדול להשמיע במשך שעה שירים שהם יבחרו, ובתמורה לכך יקפצו לבריכה עם הבגדים. רתם מתעניינת בבן זוגו של סתיו ושואלת אותו שאלות עליו. "אם אתה לא תהיה פה דבר ראשון שאני עושה זה לנסוע לאיטליה, לא אכפת לי מכלום", סתיו אומר למצלמה. סתיו ורתם מנסים למקם את הדיירים על ציר הגילאים, וסתיו מתפלא לגלות מה גילו של נירו.

בהמשך, מושיק וסתיו מפגינים את יכולותיהם באיגרוף עם השק שבחצר. "מרגישים שיש לך המון כעס בפנים", אומרת רתם למושיק. מוטי נשאר בחדר השינה, ומושיק, סטלה וסתיו מנסים לגרום לו להצטרף אליהם בחוץ. הדיירים ממשיכים לבקש מהאח הגדול לשים להם שיר קצבי, ולאחר מס' דקות האח הגדול נענה לבקשתם ושם את השיר "שַׁגַּעַתְּ/טַרֶפֶת" של ליאור נרקיס. הדיירים שמחים ומושיק מוביל את הריקודים בחצר. סתיו מספר לדיירים שהוא השתתף בסרטון האחרון של מפלגת "מרצ", בתפקיד הכלה. "הם הביאו אותי בשביל להעביר מסר, אבל אף אחד לא באמת הכיר אותי אז כולם חשבו שזו בחורה", סתיו מתוודה.  

האח הגדול ממשיך ברצף השירים ומשמיע לדיירים את השיר "Black" של PEARLJAM. "אנחנו צריכים ליהנות מכל רגע", סטלה מפצירה בדיירים. השיר מתחלף והפעם נשמע השיר "שלוש בלילה" של טיפקס. רתם מתיישבת ליד איציק וקובעת בצחוק כי גולשי mako קבעו כי היא הדיירת שהכי מזכירה דג, כי היא כמעט ולא מדברת. השיר נקטע והשיר "פרח השכונות" של טיפקס ועלמה זק מתנגן ברמקולים. "השיר עלי", אומרת רתם. "שמת הרבה שירים, האח הגדול, אבל שיר אחד סקסי לא שמת", סתיו מסכם את מחרוזת השירים האחרונה. בהפסקה בין השירים, הדיירים שומעים צעקה מבחוץ, אבל לא בטוחים ששמעו טוב. "גם לצעוק צריך לדעת", מושיק קובע.

00:00 - הדיירים נרגעים אחרי יום מתוח במיוחד

הדיירים יושבים בחצר ומרימים כוסית, ושיר מבקשת מהאח הגדול שישים להם שיר. לאחר מספר דקות, האח הגדול נענה לבקשת הדיירים, וברחבי הבית מתנגן השיר "בסוף כל יום" של אייל גולן. מושיק שר בהתלהבות, בזמן שאיציק ושאר הדיירים נראים מהורהרים. בסוף השיר, הדיירים מודים לאח הגדול, וסתיו מבקש שיר קצת יותר שמח כדי שיוכלו לרקוד. מושיק מרגיע את סתיו ושיר: "בטוח שיהיה עוד שיר, אני מרגיש את זה". 

האח הגדול ממשיך לשמח את הדיירים, וברחבי הבית מתנגן השיר "את המחר שלי" של שמעון בוסקילה. הדיירים נהנים ושרים בהתלהבות, ומושיק מודה לאח הגדול על בחירת השירים.

23:00 - סטלה על רתם: "לא מפרגנת, קטנונית, אינטרסנטית ומחרידה"

מושיק יוצא לחצר מחויך ומרגיע את סטלה שהכל בסדר ביניהם, הוא מודה בפניה שהופתע כשבחרה בו, אבל שהוא לא נפגע ממנה. סטלה פונה למשפחתה ולחברים בבית, שולחת  נשיקות ומודיעה באנגלית: "אני שורדת". סתיו מנסה לנתח למה הוא דורג כדייר הכי רכלן, ומוטי אומר לו שהוא לוקח דברים יותר מדי ללב.

שיר חושבת על משימת ההצלה, שגילתה להם מה הקהל בבית חושב עליהם, ומגיעה למסקנה: "הם מכינים אותנו לקראת היציאה". בהמשך, סטלה הולכת עם סתיו לחדר הארונות, שם הם משוחחים על רתם. סטלה מסבירה שהתעצבנה לגלות שרק רתם ואיציק התלוננו היום על הנחירות שלה, בעוד שאר הדיירים אמרו שזה לא היה יותר מהרגיל. סטלה אומרת על רתם: "רק התחת שלה מעניין אותה", ומכנה אותה: "לא מפרגנת, קטנונית, אינטרסנטית ומחרידה", בזמן שסתיו משתדל שלא להגיב. בהמשך השיחה, סטלה חושדת שמוקדם יותר היום סתיו ריכל עם רתם, והוא מיד מכחיש ומסביר שרתם רק באה להתייעץ איתו אם לגשת לסטלה. סטלה מבהירה לסתיו שאין לה עניין לדבר עם רתם: "אני שמתי לה קיר".

איציק יושב בלי מצב רוח ומרגיש געגועים לבית, בזמן שנירו שם לב ששיר נפגעה מכך שהגולשים דירגו אותה כשטחית.

22:00 - רתם על סטלה: "לא מגיע לה לזכות בחסינות, היא רומסת אנשים"

סטלה מנצלת את הדקות האחרונות לפני השידור, כדי להזכיר לדיירים: "לא לקחת את זה באופן אישי", ונירו צוחק: "שום דבר לא אישי, רק אישי מאוד". השידור מתחיל ואיתו גם משימת ההצלה, וגם השבוע יגלו הדיירים מה באמת חושבים עליהם הצופים בבית. סטלה, איציק, רתם ונירו מקבלים הזדמנות להינצל מרשימת ההדחה, והשאלה הראשונה היא מי הדייר שגולשי mako דירגו כדייר הכי רכלן, והתשובה הנכונה היא סתיו. בשאלות הבאות, גילו הדיירים ששיר דורגה כדיירת הכי שטחית, וסטלה כדיירת הכי בוטה. בשלב זה, איציק וסטלה מובילים, והשאלה הבאה חושפת שמושיק דורג כדייר הכי חנפן, ונירו דורג כדייר הכי מושך. סטלה מובילה, ועונה נכון גם  על השאלה האחרונה, שחושפת שמוטי הוא הדייר הכי חופר בבית.

סטלה מנצחת במשימת ההצלה ומתקשה לבחור בדייר שיכנס לרשימת ההדחה. לאחר רגעים ארוכים, סטלה בוחרת להעמיד להדחה את מושיק, ומסבירה שלדעתה הצופים ישאירו אותו בבית: "הוא חזק בחוץ". בהמשך, סטלה דומעת ונראית נסערת מכך שהייתה צריכה לבחור במושיק, ונירו מעודד אותה שלא הייתה לה ברירה. סטלה מסבירה שלא רצתה לבחור שוב בשיר, כי היא בחרה בה כבר מספר פעמים וזה יראה כאילו היא שונאת אותה: "אין לי שום דבר נגדה". נירו, לעומת זאת, חושב שסטלה הייתה צריכה להעמיד את מוטי להדחה.

סטלה מסבירה את הניצחון שלה: "יש לי עין טובה לאנשים", בזמן שמושיק נקרא לחדר האח הגדול. מושיק מודה שהופתע כשסטלה בחרה בו, ושהוא היה בטוח שהיא תבחר שוב בשיר. מושיק משלים עם הבחירה של סטלה: "זה חלק מהמשחק", ומהמר שרתם תהיה הדיירת שתודח מחר. מושיק יוצא מחדר האח הגדול, ואומר לדיירים: "אם אוהבים אותי מספיק, אני אשאר".

רתם אומרת לשיר שהיא לא מאמינה שסתיו יצא הכי רכלן, ומוסיפה שזה דבר בעייתי שיגידו עליך. בינתיים בחצר, סתיו יושב עם נירו וסטלה, ומוטרד מדירוג הגולשים: "נו אז אני רכלנית, זה הופך אותי לבן אדם רע?". סטלה מסבירה לסתיו שזאת פשוט לא תכונה טובה, וסתיו תוהה: "באמת אני הכי רכלן?". סתיו מתקשה להירגע מדירוג הגולשים: "מההתחלה לא הייתי בטוח שאוהבים אותי בחוץ".

מאוחר יותר, רתם יושבת בסלון עם איציק ונראית מאוכזבת מכך שלא זכתה בחסינות. איציק מרגיע אותה ואומר שהם מתמודדים חזקים, אבל רתם אומרת שמפריע לה שסטלה זכתה בחסינות: "לא מגיע לה, היא רומסת אנשים". איציק מנסה לחזק את רתם, אבל היא עונה: "אני כבר עייפה".

21:00 - סטלה מודיעה: "אם תהיה משימה פיזית, אני רוצה להיות מודחת"

שיר מודה בפני רתם שכבר לא אכפת לה אם תודח, ומסבירה: "אני כל כך מתגעגעת לבעלי". בהמשך, הסלון נסגר לקראת השידור, והדיירים יושבים מתוחים בחצר. מושיק מסתובב טרוד בבית, והוא ורתם עסוקים בניחושים לקראת המשימה. איציק מדבר על תספורת המוהיקן החדשה שלו, ורתם מחמיאה לו, ואיציק מיד מוסיף: "נראה לי שגם נטלי אוהבת". 

איציק ורתם מדברים בסלון על סטלה, ואיציק חושף שהוא מכיר אותה כבר מספר שנים אבל מופתע מההתנהגות שלה בבית. רתם אומרת שהיא קלטה את סטלה כבר מההתחלה, ומנסה להבין מה יש לה נגדה, ואיציק מסביר שהיא פשוט מרגישה מאוימת.

סתיו יושב בחצר וחושש שהוא הולך להיות המודח הבא, אך נירו מיד מרגיע אותו: "לא ישלחו אותך לשום מקום 'חאליסי'", ועובר להתלונן על כך שתחנת הרדיו שלו לא שידרה היום. בהמשך, סטלה חוששת שמשימת ההצלה תהיה פיזית, ומזהירה שבמידה וכן, היא תודיע: "אני רוצה להיות מודחת". 

20:00 - סטלה שותקת ומחייכת: "אני צבועה כמו כולם"

​סטלה יושבת דקות ארוכות לבד בחצר, ונראית מהורהרת. דיירי הבית מתארגנים לקראת השידור הערב, בזמן שמוטי יושב בחצר ומוסר ד"ש לנכדים בבית. מושיק, סטלה וסתיו שוב עסוקים בניחושים מה תהיה משימת ההצלה, וסטלה ממליצה: "צריך לא לקחת את זה באופן אישי". מושיק מנסה להיות אדיש לאפשרות שאולי הוא יהיה המודח הבא, ואומר בביטחון: "אני סומך רק על הקהל". 

רתם יושבת עם שיר בנסט ומספרת לה איך סטלה צעקה מוקדם יותר, על כך שהיא ואיציק העירו על הנחירות שלה. במקביל בחדר השינה, סתיו משקיע באיפור לקראת השידור, בזמן שמושיק מזכיר שגם מי שלא היה מועמד עלול להיכנס לרשימה הערב. סטלה מסתכלת על מוטי, מושיק ואיציק מתארגנים, ומחייכת לעצמה. כשסתיו מנסה להבין למה סטלה מחייכת, היא עונה: "אני צבועה כמו כולם".

19:00 - סתיו: "אני ומושיק כבר לא חברים כמו שהיינו"

סטלה שוכבת במיטה, חושבת על האפשרות שתודח מחר בערב, ומודיעה: "מי שלא אוהב אותי, שלא יבוא ויחבק אותי". מושיק מרגיע את סטלה ומזכיר לה שיש גם גלגל הצלה הערב, וסתיו צוחק שהיא רק "מתה לעוף". בהמשך, סתיו בטוח שהקהל בבית כבר בחר את המנצח של העונה, ומבקש מהאח הגדול להקדים את הגמר להיום. הדיירים מנסים לנחש מתי תהיה המשימה הבאה, וסתיו מתחיל לשיר את השיר "Let it be" וסוחף אחריו את מוטי. נירו מחליט להיות יצירתי וממציא מילים חדשות לשיר, שמתארות את החיים בבית האח הגדול.

בינתיים בחצר, רתם משתפת את איציק בדרך שלה להתמודד עם מצבי לחץ בחיים, ומייעצת לו לשנן לעצמו: "אני גבר חזק ומוצלח". איציק מקבל את העצה של רתם, ופונה למשפחה שלו בבית: "תשלחו לי כוחות". בהמשך, נירו, סתיו ומוטי יוצאים לעשן בחצר ומדברים על מושיק שנראה קצת עצבני. סתיו חושב שנירו מעצבן את מושיק בכוונה, אבל נירו לא מתרגש ואומרשלמושיק אין חוש הומור ואף מוסיף: "הוא בלתי נסבל". סתיו מרגיש שמושיק כועס גם עליו: "אני לא חושב שהוא חבר שלי,לפחות לא כמו שהיינו", ושוקל לדבר איתו על זה.

רתם מנצלת את הזמן הפנוי ואת מדרגות הבית לאימון כושר, בזמן שמוטי וסטלה יושבים בחצר ונהנים מהשקט. בהמשך, סטלה מספרת למוטי על הספר שכתבה, ועל האג'נדה שלה ללמד נשים איך לקבל את עצמן ואת הגוף שלהן. סטלה ממשיכה לדבר על הספר שלה ואומרת שיותר נוח לה לדבר עליו באנגלית, אבל מושיק מצטרף לשיחה והיא חוזרת לדבר בעברית.

18:00- מושיק על המצב בבית: "כל אפצ'י גורם לריב"

בזמן שרתם, מושיק ואיציק נהנים בבריכה, רתם מבקשת מהאח הגדול שישים להם שיר ומושיק מסביר לה: "כשאין שירים מרגיעים, כל אפצ'י גורם לריב. כששיר יוצאת מהנסט, מושיק רואה אותה ואומר: "כולם כבר עצבניים", ורתם מסכימה.

מאוחר יותר, מושיק ורתם נשארים לבד בבריכה, ומושיק מפרשן:"אנחנו מתחילים לארוז את עצמנו לקראת היציאה מהבית הכי מדובר במדינה", והם ממשיכים לדבר על כך שאחרי היציאה מהבית הדברים יכנסו לפרופורציות. בחדר השינה, סטלה כועסת על מוטי שהוא מגהץ עבורו בגדים אחרי כל מה שאמר לו. מוטי ממשיך לסרב להתעמת איתו ומודיע שהוא לא מסוגל להגיד 'לא' לאנשים. נירו מצטרף לחדר ומשתתף בשיחה, וסטלה אומרת להם על איציק: "אין לו כבוד עצמי, אז הוא לא מכבד אנשים אחרים".  

מאוחר יותר, שיר יושבת בפינת העישון ליד מושיק ורתם, ומבררת האם אחד מהם דיבר עם איציק על השיחה שלה ושל רתם בלילה כי היא מרגישה שאיציק כועס עליה. מושיק טוען שהוא לא שמע את תוכן השיחה ורתם מבטיחה לה שהיא לא אמרה לו כלום. "טוב אני שמחה שזו לא את", אומרת שיר וממשיכה לתהות למה איציק כועס עליה.

17:00- סתיו על איציק: "תת רמה"

סטלה, סתיו, נירו ומוטי יושבים סביב שולחן האוכל ונהנים מהשניצלים של נירו. כולם מחמיאים לנירו על האוכל והוא מתגאה בעצמו שאפילו המטבח נקי אחרי שהוא מבשל. "אף אחד אחר לא בא ואמר לי", סטלה ממשיכה להתעצבן מהביקורת של רתם ואיציק על הנחירות שלה, "כל כך נמוך הם רוצים לרדת?", היא שואלת והם מבקשים ממנה שלא תתייחס. אחרי שהם מסיימים לאכול, סטלה ומוטי קמים לסדר את המטבח ונירו עומד איתם, "כמו שאני רואה הבננות נגמרות תוך יום", מוטי מחמם אותם על רתם קצת יותר, ונירו מסכים: "זו במיוחד הקופה, מחסלת את הבננות".

מאוחר יותר, סטלה ממשיכה לסדר את המטבח ונירו עובר לידה, "אני לא רוצה להתפרץ, אני מבקשת שתרגיע אותי", היא מודיעה לנירו שיעצור אותה לפני שיפרוץ ויכוח בינה לבין רתם ואיציק. איציק נכנס לחדר השינה ומדבר עם רתם שעצבנית על הנושא ושוקלת לפנות לסטלה. איציק ממליץ לה שלא תעשה את זה, ומוסיף להעביר ביקורת על סטלה: "שיא הצביעות, לפני ההדחה היא משנה את ההתנהגות שלה ומנסה להיות אימהית יותר לסתיו". איציק ממשיך ומסביר לרתם שאם תפנה אליה היא תעשה בדיוק את מה שסטלה רוצה: "היא נוחרת בצורה מזעזעת וכולם יודעים את זה, את נכנסת בדיוק למקום שמנסים להוביל אותך". רתם מקבלת את דבריו ומסכמת: "הרסה לי את שנת הלילה".

סתיו ורתם שוכבים בחצר ורתם משתפת אותו על הריבים שלה עם סטלה, "אני לא אגיד כלום, חוץ מזה שאני מבין גם אותה", אומר סתיו ומוסיף שאיציק עשה מזה סיפור גדול: "זה תת רמה". רתם מסבירה לו שזה קשה וסתיו מציע: "תעברו מיטה". בהמשך, רתם עוברת לשכב ליד איציק והם מדברים על מושיק: "אנשים כמו מושיק צריך לשכפל אותם, הוא כזה בן אדם טוב, יש לו גם קצת תמימות של ילד", רתם אומרת ואיציק מסכים איתה. בהמשך רתם אומרת לאיציק שהוא צדק עם כל מה שאמר לה בחדר השינה: "לא צריך להיגרר לדיונים כאלה", היא אומרת וממשיכה לדבר על הריכולים בבית: "זה כואב, אני לא עם שריון".

16:00- סתיו מתעצבן על מושיק: "אל תגיד לי ממי אני צריך להתרחק כמו מאש"

האח הגדול מפרגן לדיירים ומשמיע להם את "Clint Eastwood" של הגורילז, אך חוץ מסתיו הדיירים לא כל כך מרוצים, "זה כבר לא מרגש אותי", אומר איציק. השיר נגמר וסתיו מתחנן: "פליז אח גדול שלא שמת לנו רק שיר אחד". נירו נכנס למטבח ומתחיל לבשל, ורתם נכנסת ושואלת אותו אם הוא לא מתגעגע לאספרסו, "אני מתגעגע לילדים שלי, לא לאספרסו", הוא עונה לה. בינתיים בחצר, מוטי ממשיך לתת חידות לאיציק שמצליח לענות עליהן.

מושיק נכנס לחדר השינה, תופס את סתיו לשיחה ומסביר לו שהוא זה שצריך להתרחק מנירו כי גם אליו הוא בא בביקורת, "לא צריך להתרחק ממנו כמו מאש", סתיו מתנגד לדבריו ולא מוכן לנהל את השיחה הזו, "נירו עושה משהו לטובת הבית במצב הנוכחי, וההוא לא מזיז את התחת שלו ולא עושה כלום", הוא מתכוון לאיציק ומתעצבן, "אל תגיד לי ממי אני צריך להתרחק כמו מאש", הוא אומר והולך. 

רתם שומעת את השיחה ומושיק בא לדבר איתה: "כולם זוכרים את מה שמתאים להם לזכור", הוא מתעצבן וממשיך לבקר את נירו,  "שוכחים ששבועיים הוא לא היה פה". רתם מתעניינת למה הוא פתח את השיחה עם סתיו והוא מספר לה על שיחת הנזיפה שהוא קיבל מסתיו וסטלה בבוקר. "אתה לא מבין שיש פה רוע? כל הזמן מרכלים פה", היא מתעצבנת ואומרת שמרכלים עליה מול הפרצוף. מושיק כועס על הביקורת שהוא מקבל ומודיע שנמאס לו, "נראה לך אכפת לי מה מישהו חושב עלי פה? ברוך השם מרעיפים עלי אהבה בחוץ", הוא אומר והיא תופסת את הראש מתסכול. "רתם נשמה, ביום שלישי הבא אף אחד לא יהיה פה, כל אחד חוזר לעיסוקים שלו, אז את מי זה מעניין?", הוא מתעצבן, "אני עוד מעט מסתובב עם שלט 'סליחה שאני בן אדם טוב', זה נשמע לך הגיוני?".

נירו קורא לסטלה וסתיו ומגיש להם אוכל, וסטלה מתלוננת שעדיין כולם מדברים על הנחירות שלה. בינתיים, נירו משגע את סתיו העצבני, "תיזהרו לחרפן אותי", הוא מכריז וכולם צוחקים. מוטי מצטרף גם הוא לשולחן ונהנה מהשניצלים של נירו. סתיו מתיישב ומציע לסטלה לפנות לרתם בנוגע לנחירות אך סטלה מודיעה שזה לא בחירה של רתם אלא היא עצמה תחליט אם לפנות אליה או לא. 

15:00- הבית נרגע, אך סטלה לא משאירה מקום לטעויות: "זה השקט שלפני הסערה"

איציק מצטרף למושיק לבריכה ומספר לו כמה קל היה לו ללמוד לבשל, ומודיע שמעכשיו יכין לעצמו אוכל לבד בבית במקום לצאת לאכול בחוץ. התינוק מושמע ברחבי הבית ומעיר את רתם ושיר משנתן, שיר יוצאת לחצר ומושיק מודיע לה שהתקציב לא חשוב כבר כי בשבוע הבא נשאר להם רק עד שלישי לגמר הגדול. 

מוטי מסיים להכין עוגיות ומגיש לנירו, סתיו וסטלה לשולחן האוכל והם מנשנשים ומשוחחים. סתיו לחוץ לצאת לעשן כדי שהוא ונירו יוכלו לחדש את ההתערבות שלהם אך נירו מסרב: "הפסדת ארוחה", הם צוחקים. לפתע סטלה צוחקת לעצמה ונזכרת בבחירות השירים של רתם, "המלל מתאים לסיטואציה", היא טוענת שרתם מעבירה מסרים דרך המילים של השירים ששרה. אחרי שיוצאים לחצר, נירו משדר את תכנית הרדיו שלו: "החום משבית את כולם, עוד כמה שעות מתקרבים למשחק הגורלי שיקבע מי מן המתמודדים יהיה מועמד להדחה".

נירו יושב עם סתיו, מוטי וסטלה בחצר ופותח בהרצאה: "אתה לא יכול לצפות מבן אדם בלי חוש הומור להיות אינטיליגנט", הוא אומר ומסביר למה מתכוון, "חוש הומור עצמי, להסתכל על עצמך בקריצה, לחיות בשלום עם עצמך", ונותן אותו, את סתיו ואת סטלה כדוגמה, "אנחנו מודעים לפגמים שלנו ואנחנו חיים איתם", הוא ממשיך, "לא צריך להתבייש בפגמים של עצמך", ומספר להם את דעתו על ספר תהילים בהקשר הזה. 

הדיירים נרגעים בחצר ומושיק זורק הערה מהבריכה: "ממש רגוע נהיה פה", ומתכוון לשירים שכבר לא מתנגנים בבית.  "השקט לפני הסערה", סטלה חושבת שהוא מתכוון לדיירים ולא מותירה מקום לאופטימיות.  מוטי נותן לאיציק חידות ובינתיים כולם יושבים ונהנים בחצר ובבריכה. בהמשך, נירו וסטלה נכנסים לחדר השינה ומשוחחים על התקשורת בישראל וסטלה מספרת על הניסיון שלה בעולם המשחק. 

14:00- סטלה וסתיו נוזפים במושיק על היחס לאיציק: "לא צריך לתת לבן אדם הזה הרגשה טובה"

סטלה מספרת לנירו שפנתה למוטי: "אני כבר לא יכולה לשמוע את ההערות שלו", היא אומרת, ובינתיים בחצר, רתם משתזפת ושרה "לא מדברים על אריק", ואיציק מצטרף ונשכב על ידה. מושיק וסתיו יושבים בפינת העישון וסתיו מבקש ממנו סיגריה: "אני לא אספר לנירו", מושיק צוחק אבל סתיו מוותר מראש על ההתערבות ומעשן. האח הגדול מעיר לאיציק לשים מיקרופון, מושיק מביא לו אותו, ורתם מבקשת ממנו על הדרך כוס מים. כשמושיק וסתיו נכנסים למטבח, סתיו מחליט להגיד למושיק שזה מעצבן אותו: "מה זה היה עכשיו? אומרים לו 'איציק מיקרופון' והוא אומר לך 'מושיק מיקרופון'?", הוא אומר וממשיך, "אני רואה את הדברים האלה ואני ממש לא מבין אותך", אך מושיק מרגיע אותו: "הרכבתי 12 מיטות, מה זה להביא לבן אדם מיקרופון", וממשיך, "אין לי בעיה עם זה, הכל טוב".

מושיק נכנס לחדר הארונות ומקבל מסתיו וסטלה שיחת נזיפה, "מה הם עושים בשבילך?", סטלה מרימה את הטונים. "אני לא רוצה שהם יעשו בשבילי כלום, אני מסתדר, אני עצמאי, הכל בסדר", הוא עונה לה.  "אתה איש עם נשמה גדולה ורחבה", סטלה אומרת לו ומושיק מסביר שאיציק כבר לא מנצל אותו כמו פעם, "הוא עדיין מבקש 13 דברים בשעה, זה הטיפוס" סטלה לא מאפשרת לו להגיב. "אנחנו אומרים לך את זה כי אכפת לנו ממך", סטלה מנסה להסביר, וסתיו מצטרף: "אני אוהב אותך, ואתה בן אדם טוב ואני לא יכול לראות את זה, אני רק מסתכל ובא לי להקיא על הבן אדם הזה", הוא מתעצבן וממשיך, "הוא חרא, הצורה שהוא הרשה לעצמו להתנהג למוטי שהוא בן אדם מבוגר, זה מעיד עליו". מושיק ממשיך להתגונן ומסביר שגם נירו אמר לו דברים מסוימים, "אבל אתה לא חבר של נירו", סטלה אומרת ומושיק מסכים, "אני לא יודע איך לאכול אותו, פעם אני מקבל ממנו מחמאה, ופעם אני מקבל ממנו סטירה".

"היית קרוב, והתרחקת מאיתנו", סתיו וסטלה מרגישים מקופחים ומושיק מתפלא. אחרי שהוא יוצא מהחדר הם מסכמים את השיחה איתו: "הוא לא מבין". מושיק חוזר לחדר ואומר להם שאם מוטי סלח לו אז גם הוא יכול. "הוא לא מסוגל להתעמת והוא סמרטוט, ואני אגיד לו את זה בפנים", סטלה אומרת למושיק וסתיו ממשיך: "שניכם עיוורים". מושיק מתעקש: "לריב איתו עכשיו על משהו שהיה לפני שבועיים? מה זה יתן לי?", ומסרב גם הוא לעצתם לצאת לעימות. השיחה נרגעת, ומושיק וסתיו יוצאים לחצר ביחד.

מושיק בבריכה וסתיו משתזף לצידו, אך מושיק לא רגוע מהשיחה ומתעניין מה הוא עושה עבורו: "מה אני עושה? אני לא עושה כלום", הוא אומר לסתיו ומנסה להבין מה הוא עושה עבור איציק יותר מאשר לפעמים להכין לו כוס תה כשהוא מכין כבר לעצמו. "לא צריך לתת לבן אדם הזה הרגשה טובה", סתיו כועס על איציק. מושיק מנסה להסביר לסתיו מדוע התרחק מסטלה וממנו ואומר שלא נעים לו ליד נירו, "הוא כל רבע שעה מתנהג אחרת", הוא משתף את סתיו בתחושות שלו, "יש לו יציאות לא במקום אז אני מעדיף לשמור ממנו מרחק". 

13:00- סטלה על מוטי: "יש הבדל בין בן אדם שלא מסוגל להתעמת וסמרטוט"

סתיו ונירו מתיישבים לנוח בסלון וסטלה מצטרפת אליהם לדבר על ההדחות. נירו אומר להם שמעניין אותו את מי הקהל ישאיר ואם הם יאהבו את הדיירים "הלקקנים" בבית. הוא ממשיך ואומר לסטלה שאם הוא ינצח במשימת ההצלה הוא ינסה להעביר את הזכות לסטלה ולתת לה חסינות. "יש אנשים שאם אני אצא מפה, אני יודע שאני אשמח לפגוש אותם אחרי זה, ויש אנשים שאני לא מסוגל", נירו אומר לסטלה וסתיו, והם ממשיכים לשוחח על קהל המצביעים: "תחשוב באיזה עידן אנחנו חיים, איך שהתרבות שלנו השתנתה", סטלה אומרת ומרגישה שהקהל יעדיף לבחור מישהי כמו שיר, אך נירו רוצה להאמין שזה לא ככה: "אני נותן קרדיט לאנשים", הוא עונה לה וממשיך, "בסופו של דבר הצדק הפואטי הוכיח את עצמו".

השיחה על דיירי הבית נמשכת: "יש הבדל בין בן אדם שלא מסוגל להתעמת וסמרטוט", סטלה מבקרת את מוטי ואומרת שזה מכעיס אותה שהוא לא עומד על שלו, וסתיו משיב שהוא לא מבין למה הוא ממשיך לתת חידות לדיירים. נירו מגיב גם ואומר שהוא מקווה שבתחום המקצועי הוא לא יגיע להזדקן כמו מוטי: "אותי לא יראו במערומי". הם מדברים על החיים שאחרי היציאה מהבית וסתיו חושש שהמעריצים של שיר ישנאו אותו, "מה פתאום זה לא אותה מחלקה, אתה לא יומני נוער", נירו עונה לו והם צוחקים.

סתיו, נירו, איציק, מושיק ומוטי יוצאים ויושבים בחצר וסתיו מודיע שהוא מפסיק לעשן. נירו, מוטי ומושיק לא מאמינים שהוא יהיה מסוגל לשהות בבית מבלי לעשן, וסתיו ונירו מחליטים להתערב על ארוחה במידה והוא לא יעשן עד סוף התכנית: "נחיה ונראה", סתיו בטוח בעצמו. אחרי שכולם נכנסים הביתה, מוטי ואיציק נשארים לבדם בחצר ומוטי ממשיך לתת לאיציק חידות. 

השיחה של סתיו, נירו וסטלה ממשיכה לחדר השינה כשסטלה שומעת את רתם שרה שירים וצוחקת על הבחירות שלה. "לרגע חשבתי שהבחורה הזו משתנה עם הזמן", נירו משתף אותם אך סטלה ישר מגיבה: "ממש לא, היא רק מחמירה עם הזמן", ונירו מסכים ואומר: "היא מרגישה סוג של ביטחון כאילו עוד שניה היא מנצחת". סטלה מרגישה שיש סיכוי שזה יקרה אבל נירו לא מסכים: "אנשים לא כאלו מטומטמים". כששיר נכנסת לחדר השינה, נירו מחליט לפנות אליה ולהגיד לה שרתם ואיציק מנצלים אותה: "פראיירית את, ילדה טובה", שיר לא מבינה למה נירו מתעצבן והוא מסביר לה שהוא רק רוצה להאיר את עיניה, "אכפת לי ממנה", הוא אומר לסטלה בנוכחותה.

גם מוטי נכנס לחדר השינה והפעם סטלה פונה אליו: "אתה משתף אותי במשהו ואז אתה מסתובב ומראה לאנשים משהו אחר", היא אומרת לו אחרי שזורק הערה על יחס הדיירים. "שאני אלך לפתח מלחמות?", הוא אומר ולא מעוניין בעצתה להתעמת עם רתם ודיירים אחרים.


12:00 - סטלה: "יש פה אנשים אגואיסטים"

רתם ושיר יושבות לדבר, והאחרונה אומרת שהיא מתגעגעת לנטלי, "היא הייתה מרגיעה אותי". רתם מסכימה ואומרת: "כן היא אימהית כזאת". בינתיים סתיו וסטלה מכינים לעצמם במטבח ארוחת בוקר שם הם מדברים על זה שהם צריכים לדאוג לעצמם, "גם אם אנחנו נאכל פעם אחת לבד לא יקרה כלום", סתיו אומר לה, וסטלה אומרת שפעם מושיק היה דואג לה לאוכל, ועכשיו הוא הפסיק. לפתע נכנס מושיק ומבקש מסטלה עזרה בכביסה. היא עוזבת את האוכל ומיד הולכת לעזור לו.

אחרי שסטלה מסיימת לעזור למושיק, היא חוזרת ואומר לסתיו שמסיים להכין את האוכל במטבח לא להתקמצן באוכל. "למה מה הם יותר טובים מאיתנו? יש פה אנשים אגואיסטים", היא אומרת, ומתכוונת לזה שמוקדם יותר אף אחד לא הציע לה ולסתיו לאכול איתו. מושיק נכנס למטבח ומכין לעצמו חביתה ומתיישב לאכול איתם. בהמשך, מסוק עובר מעל בית האח הגדול עם מסר תמיכה למושיק שיוצא לחצר לראות. מושיק, סתיו ורתם מנופפים למבקרים מהאוויר, והמסוק עובר שלוש פעמים ומושיק מאוד מתרגש. בהמשך בחצר נירו מספר לסתיו שהוא בטעות נגע בקקטוס ונדקר, וסתיו אומר לו שאם מישהו מעצבן אותו בבית, אז צריך להושיב אותו על הקקטוס. נירו צוחק, "אמרתי לרתם שהיא צריכה לשבת על הקקטוס", הוא אומר.

11:00 - רתם על טוקבקים: "אסור לקרוא את זה".

הדיירים יושבים ומסתלבטים בחצר ומעשנים, רתם מצטרפת אליהם ומזמזת את שיר הבוקר. בהמשך, מוטי נכנס הביתה ומכין לעצמו ארוחת בוקר ויושב לאכול אותה, שיר עוברת לידו ונכנסת לחדר. מוטי מבואס ואומר לנירו, "למה אי אפשר להגיד בוקר טוב?, בתאבון?", וכשהוא מסיים לאכול הוא עובר לסדר את המטבח. 

מאוחר יותר, סטלה מדברת עם נירו על זה שיש אנשים בבית שהם לא אינטליגנטים ואין להם מה להציע, ושהם מנסים לריב איתה ועם האנשים שהם הפוכים מהם. נירו מקשיב לה, אבל לא מגיב. בינתיים בחצר רתם ושיר מדברות על טוקבקים, ושיר מספרת שאמא שלה מקריאה לה כאלה מדי פעם. "אנשים לא מבינים שאנשים קוראים את זה וגם המשפחה שלהם", אומרת רתם, "אסור לקרוא את זה".

10:00 - סטלה בעקבות השיר בבוקר: "יש לך את זה, אח גדול!"

סטלה מתעוררת ויוצאת לשבת בחצר, ואז נשמע השיר "All About That Bass" של מייגן טריינור שמעיר את הדיירים. "יש לך את זה, אח גדול", צועקת סטלה שמתרגשת מהשיר, "בדיוק ככה!". סתיו ורתם מתעוררים מיד ומתחילים לרקוד. סתיו ממהר החוצה להצטרף לסטלה והיא צועקת לו: "קדימה נשים, It’s all about that bass!".

בחדר השינה, רתם מספרת שלא הצליחה לישון בלילה בגלל הנחירות של סטלה, ומוסיפה שהיא יצאה מהחדר מהר ושברה בטעות את הידית של הדלת. איציק מספר שגם הוא יצא מהחדר בגלל הנחירות, והלך לישון בחדר האח הגדול. בינתיים בחצר מוטי, סטלה וסתיו יושבים, וסתיו מסביר למוטי על המילים של השיר שמעודדות קבלה עצמית ודימוי גוף בריא. איציק יוצא גם הוא לחצר ומדבר עם סטלה על הנחירות שלה. היא מתנצלת ואומרת לו שחבל שלא העיר אותה.

סטלה ומוטי נשארים לבד בחצר ומדברים על זה שיש דיירים בבית שאין מה לדבר איתם: "אין להם מה להציע" סטלה אומרת, ומוטי מסכים איתה. נירו וסתיו מצטרפים אליהם לחצר.

09:00 – הבוקר בא כל כך מהר

לילה לא פשוט עבר על הדיירים שבילו את רובו בהעלאת ספוקלציות לקראת משימת ההצלה שתתקיים הערב. כעת, לאחר שנשארו ערים עד שעת לילה מאוחרת, הם עדיין ישנים במיטותיהם וצוברים כוחות לקראת היום החדש.

מה קרה אתמול?

אחרי שהדיירים גילו מי המועמדים להדחה הם החליטו לערוך "ארוחה לילית", במהלכה ניסו לנחש מה עומד להיות בשבוע הבא ומתי יצטמצמו לכדי חמישיית גמר. איציק ורתם, שלא הצטרפו לארוחה, ישבו ודיברו בחוץ כשבשלב מסוים מושיק הצטרף אליהם. השלושה דיברו על כל נושא המחנות בבית ואיציק אמר שעכשיו, לקראת הסוף, המצב הולך להחמיר: "עד ההצבעה האחרונה כל אחד מנצל את המצלמה הקרובה אליו כדי להכפיש".

סתיו ומוטי דיברו ביניהם על החשש ממצב בו רתם או איציק ינצחו במשימת ההצלה ויעמידו אותם להדחה במקומם: "אם איציק יינצל זו קטסטרופה". בהמשך הלילה היא חזרה לדבר עם איציק והודתה: "זה קצת מחמיא להיות כל שבוע מועמדת להדחה, זה אומר שאני דמות בולטת בבית", היא אומרת, "אני מעדיפה להגיד את דעתי ולא לשתוק, אני יודעת שאני מעצבנת אנשים כי אין אצלי פרות קדושות".

רוצים לדעת כל מה שקרה אתמול?

הפניה לשידור החי