הפניה לשידור החי

העדכון האחרון:

03:00 –  מושיק: "יש פה אנשים טעונים"

מושיק ומוטי האחרונים שנשארים בחדר העישון אחרי שכל שאר הדיירים הלכו לישון. מושיק מספר שהניקיון מאוד חשוב לו וגם כשהוא אצל חברים הוא יעדיף לקפוץ לבית שלו ולהשתמש בשירותים שלו. מושיק מדבר עם מוטי על ישראל ועל הבקשות שלו להיות בשקט לפני השינה. מושיק אומר שלא יכול להיות שקט מוחלט, למרות שהוא מכבד את ישראל.

לאיציק כואב הראש והוא יוצא לחדר העישון ומדבר עם מוטי ומושיק על ישראל: "אנחנו אוהבים את כולם, ועושים כבוד לכולם, אבל שומרים על המרחב שלנו". איציק מוסיף: "יש רבע שעה של רעש, שיתמודד". הם ממשיכים לדבר ומושיק אומר: "יש פה אנשים טעונים. אתה רק אומר להם משהו והם מתפוצצים". אחרי שיחה קצרה הם חוזרים לחדר השינה ולמיטות.

02:00 –  נטלי: "אנחנו בתוך ספינת חלל שנמצאת מחוץ לכדור הארץ"

הדיירים נכנסים למיטות ומתארגנים לשינה. רתם ונטלי ממשיכות את השיחה ומשתפות אחת את השנייה על כך שהן נפגעו הרבה פעמים בחיים בגלל ששיתפו אנשים אחרים בחייהן. הן מגיעות למסקנה שבסופו של דבר כל הדיירים בבית רוצים להרגיש רק חום. נטלי מסכמת: "אנחנו בתוך ספינת חלל שנמצאת מחוץ לכדור הארץ, אנחנו צפים על מימד אחר".

האורות כבים והדיירים מדברים ביניהם, כשמוטי נשאר בחדר העישון. ישראל מבקש מהדיירים להיות בשקט כי הוא לא מצליח להירדם, למרות שהוא משתמש באטמי אוזניים. הרעש עדיין מפריע לו והוא יוצא לחדר העישון לארח חברה למוטי. הם מדברים על הדיירים ומנסים לחשב את ממוצע הגילאים בבית, "אני מעלה את הממוצע" ישראל מספר. איציק, מושיק, סתיו ונירו מצטרפים לחדר העישון ומדברים כששאר הדיירים בחדר השינה נרדמים.

01:00 –  רתם ונטלי: "כל זבוב נהיה פה פיל"

איציק, קטיה ומוטי יושבים בחצר ומדברים על היום שעבר בבית. מוטי מבין שכל רגע בבית מתועד: "מה? ראו את כל מה שעשיתי בבית כל השבוע?". איציק וקטיה מדברים על עצמם ואיציק מספר לקטיה שפעם הוא היה אדם שתמיד חייב לומר את המילה האחרונה - ועכשיו הוא כבר לא כזה. הוא ממשיך לספר על עצמו: "מי שבא אלי בטוב - אין סיכוי שהוא יתאכזב. מי שיבוא אלי ברע - יכול להיות מופתע גם".

רתם ונטלי מתארגנות לשינה ומדברות על היום שעבר ועל צילומי הסרטון של ישראל וסתיו. "הכל כזה נפיץ" הן אומרות אחת לשנייה וטוענות שבכל אחד מהדיירים יש צד שמאבד שליטה, "בכל יום אצל מישהו אחר". הן יוצאות לחצר ונטלי מבקשת מאיציק להיכנס איתה לתוך הבית. בזמן שנטלי מתארגנת איציק ורתם מדברים על סתיו: "הרבה אנשים צריכים את סתיו כדי להיות מי שהם".

איציק ונטלי שוכבים אחד ליד השני במיטה ומחליפים מבטים. הם מנסים לדבר על הזמן שהיו ביחד, אבל לא מצליחים לדבר ליד כולם. נטלי מספרת שהייתה קנאה מטורפת ביניהם ואומרת לאיציק: "הרגשתי קצת התנשאות מצדך". איציק מופתע, ואומר כי לא חשב שככה חשבה עליו. אריאנה מספרת שהיא מתכננת להוציא ספר כשתצא מהבית על החוויה שעברה.

הסרטון של סתיו מקבל מעל 10,000 לייקים והשיר "I Loved You" מתנגן בבית כשסתיו פורץ בריקוד והדיירים מצטרפים אליו. האח הגדול מודיע לדיירים שהצליחו במשימה והסלון הוא החדר הבא שייחשף. האח הגדול מודיע לדיירים שהם זכו בתקציב מותרות לכל השבוע הבא ומאחל להם לילה טוב.

 00:00 –  איציק בעניין של נטלי, ומושיק מייעץ: "אל תשים לעצמך מעצורים"

איציק צולל בבריכה, וקטיה מחכה לו עם מגבת מוכנה: "הנה, שים אותה על הראש, יש לך ראש רגיש", היא אומרת. לאחר שאיציק הולך, קטיה פונה ומתיישבת על יד נירו והשניים משוחחים: "הבנות לא יוצאות היום מהמקלחת", היא אומרת בפליאה. נירו מספר לקטיה שהוא מתגעגע לילדים שלו, וקטיה מזדהה עם ההרגשה על אף שמשפחתה כלל לא נמצאת בארץ. בהמשך, השניים עוברים לדבר על זוגיות, וקטיה משתפת שהיא לא מוכנה להתחתן אלא אם היא תמצא אהבה. "אם לא תמצאי, לפחות תעשי ילד", מציע נירו.
 
בהמשך, מושיק עולה על הקלנועית בחצר, אוסף את הסיגריות של אריאנה ונוסע לחדר השינה להביא לה אותם. בדרכו הוא חולף על פני שאר הדיירים שיושבים בשולחן האוכל, משוחחים ומתבדחים: "היית צריך לעלות עם הקלנועית הזאת על הבמה", צוחק מוטי. לחדר מצטרפות שיר ורתם מהג'קוזי, כשהן עטופות במגבות.
 
בינתיים, בחצר, איציק ומושיק מנהלים שיחה צפופה ושקטה על נטלי: "אל תשים לעצמך מעצורים אם אתה מרגיש שזה זה", מייעץ מושיק. "שבת מחר. שבת מחר איציק!", הוא מוסיף, והשניים מתחילים לשיר את שיר השבת "מלאכי עליון". כמה דקות לאחר מכן, האח הגדול מודיע לדיירים שחדר השינה ינעל בעוד מספר דקות. בינתיים בסלון הבית, הדיירים מתפלאים על הקצב המהיר של עליית ספירת הלייקים על הלוח, וסתיו צוחק: "בקצב הזה תוך שעה שעתיים יהיה לנו סלון". "אנחנו צריכים להגיד תודה שאתה כאן", עונה ישראל.

23:00 –  האווירה הטובה בבית ממשיכה, והדיירים לא מפסיקים לשיר

הדיירים מבלים בחצר, ומוטי ונטלי רוקדים להנאתם על הדשא. בהמשך, מוטי ניגש אל הלוח המציג את כמות הלייקים ולא זז ממנו. בינתיים, רתם נרגעת בג'קוזי לאחר אימון, נטלי ניגשת אליה, וביחד הן נזכרות בשירים של אריק איינשטיין. נטלי מספרת לרתם שניסתה לעשות 'בריכות': "ניצלתי את השני מטר על השני מטר, הרגשתי כמו בדירה בתל אביב". לאחר מכן היא מוסיפה, "אני רגשנית מדי היום. בואו נעבור לשירים שמחים". רתם מגיבה בחיוך, "כל יום פה זה 100 שנה", ולאחר מכן היא זורקת לנירו: "אני רוצה לצרוח את האהבה שלנו, אתה מבין?".
 
נירו ניגש אל הג'קוזי ומעביר מסר לרתם מאיציק: "הוא ישיר בערבית ואת תרקדי ריקודי בטן". בינתיים, נטלי עוברת לשבת על יד איציק, והם נראים קרובים מתמיד. אריאנה מציעה לאיציק טיפול קוסמטי להסרת 'שחורים', ואיציק הנבוך מסרב בנימוס. נטלי צוחקת, והשניים מתחילים לשיר בדואט את השיר של שרית חדד "היום היום". שאר הדיירים מצטרפים אליהם, ונטלי פוצחת בריקוד סלואו מושקע עם ישראל. בזמן שהדיירים שרים וצופים בריקוד בהנאה, השיר החל להישמע ברקע לשמחתם הרבה. "לאן הוא הולך?", צוחק ישראל בהישמע מילות השיר, ונטלי מגיבה: "אני לא יודעת!".

נטלי חוזרת לשבת על יד איציק, והשניים יושבים מחובקים. ישראל משבח את נטלי על יכולות הריקוד שלה ומושיק, מהספסל השני מתחיל לשיר את אחד השירים המוכרים שלו: "זכרונות". בהמשך, שיר נכנסת לג'קוזי ומצטרפת לרתם וסתיו שנרגעים במים החמימים. לפתע השיר "The House Of Fun" של Madness מתחיל למלא את האוויר והדיירים צוהלים, כשהם מבינים שעוד סרטון השיג את יעדו.​

22:00 – סתיו משתף את הדיירים על הוידוי מהסרטון: "אמרתי משהו שעצרתי בעצמי"
 
איציק, ישראל, מוטי ונירו מעבירים את הזמן בחצר, איציק מזמזם: "איזה יום שמח, יום של הפתעות", ונירו מתלונן על הקור. בינתיים, בחדר השינה גם נטלי שרה לעצמה. סתיו מוודא שלא נמרח לו האיפור, ומשתף על חווית יצירת הסרטון: "זה היה קשה. בסוף לא עשיתי וידוי, אמרתי משהו שעצרתי בעצמי", הוא אומר, ומספר שבגיל 14 הוא היה בורח מהבית ובמשך תקופה ארוכה הוא לא היה בקשר רציף עם אחיותיו ואימו. הוא מביע חרטה על כך שפספס את אירועי בת המצווה של אחיותיו, ואריאנה, שהקשיבה לו, אומרת לו בחיבה: "איזה איש טוב אתה". סתיו, בעיניים דומעות, מבטיח לאחיותיו שהוא שם בשבילהן.
 
בחדר השינה רתם ושיר מנסות לחזק את סתיו: "כל אחד בא לפה כדי למצוא מקומות חדשים אצלו. תהיה שמח שהדבר הזה קורה", אומרת רתם. לאחר מכן רתם ושיר פונות אל החצר ומשוחחות על אימון. בצד האחר של הבית, אריאנה אוכלת בשולחן המטבח. מושיק מגיע עם בירות ותוהה לעצמו איך יפתח אותן ללא פותחן. לאחר שהבירות נפתחו בהצלחה, הדיירים פונים אל החצר.
 
הדיירים מתאספים, מתחבקים ומרימים כוסית לכבוד קרוביהם, ולבסוף - לכבוד האח הגדול. "למרות שאני לא שותה, כיף להיות אתכם", מתוודה קטיה. מוטי שר את "יסמין" של הפיל הכחול, וישראל פותח בנאום: "אני חושב שזה אחד הקאסטים הכי נפלאים אי פעם. לא דמיינתי בדמיון הכי פרוע שלי. אני רוצה להגיד תודה לכולכם שאתם קיימים". לפתע השיר "All of me" של John Legend מתחיל להתנגן, והדיירים מבינים שהסרטון של סתיו הגיע ליעד הלייקים. סתיו מתרגש עד עומק ליבו והדיירים מחבקים ומנשקים אותו באהבה.

21:00 – אריאנה: "אין בנאדם שאין לו נקודת שבירה. במיוחד כאן"

אחרי שישראל החליט לפרוש מהמשימה, הדיירים מתחילים להגיב. איציק, אריאנה ונטלי, יושבים בפינת העישון ומנסים לעזור לסתיו לחשוב על רעיון לסרטון משלו. "הומור, ריקוד, שירה", קובעת אריאנה, וסתיו נלחץ ונכנס לבית. לאחר שהלך אריאנה מציינת: "אין בנאדם שאין לו נקודת שבירה, במיוחד כאן". מוטי נכנס גם הוא לבית ומנסה להרגיע את סתיו. כשהוא רואה שהוא לא מצליח, הוא קורא לנטלי לסיוע, ויחד הם מנסים לחשוב על דרך לעזור לסתיו: "צריך לחזק את הביטחון העצמי שלו", אומר מוטי ונטלי מסכימה.
 
בהמשך בחדר השינה, סתיו שוכב מכווץ על המיטה ושיר לידו. "מה יכול להיות הווידוי החושפני של סתיו?", הוא מהרהר, ואומר שהוא היה רוצה לעשות וידוי קליל ומצחיק ולא משהו כבד. אחרי ששיר הולכת, מחליפה אותה נטלי ונותנת לו טיפ מעולם המשחק: "תשתמש במה שאתה מרגיש עכשיו ולך עם זה".  מושיק, שהיה במקרה בסביבה, זורק לסתיו בטון מרגיע: "אף אחד לא מלחיץ אותך. תרגע, לא קרה כלום".

לאחר שהדיירים מצליחים להרגיע את סתיו, אריאנה פונה בפנייה נרגשת מפינת העישון ומבקשת מהאח הגדול אלכוהול: "אנחנו רוצים יין. אבל שיהיה לבן כי לאדום אני אלרגית". כמה דקות לאחר מכן נמצא ונפתח ארגז נוסף והפעם, לשמחתם הרבה של הדיירים ואריאנה, יש בו בקבוקי יין. את אריאנה היין לא מספק, והיא שואלת את האח: "יש וודקה?".

20:00 – ישראל מקבל רגליים קרות: "אני לא רוצה לעשות צחוק מעצמי"

נירו אוכל ארוחת ערב קלילה במטבח, כשמוטי בא לעדכן אותו: "יש כבר 5,000 לייקים לסרטון". בינתיים בחצר, איציק עושה אימון אישי לרתם, שמקפידה לשמור על כושר גם בבית. אריאנה וישראל, שנמצאים במטבח, לא מפסיקים להתפעל מכמות הלייקים לסרטון: "עשינו משהו לא רע בכלל", אומרת אריאנה, "מוטי היה מדהים", וישראל מתבדח ואומר: "אולי תצאו לסיבוב הופעות, תוכלו להרוויח וליהנות מזה".

מאוחר יותר, האח הגדול מכנס את דיירי הבית בסלון, ומבשר להם שהגיע הזמן של ישראל וסתיו לצלם את הסרטון שלהם. סתיו וישראל מיד ניגשים לחדר המשימות, ושאר הדיירים צופים בהם מהסלון. להפתעת הדיירים, לא הכל מתנהל כשורה וישראל מקבל רגליים קרות ברגע האחרון: "אני לא רוצה לעשות צחוק מעצמי". הדיירים בסלון מנסים להבין למה ישראל לא רוצה להשתתף בסרטון: "יש לו בעיה עם סתיו", אומרת אריאנה, ונטלי מגוננת עליו: "זה בסדר, הוא לא מגיע מהעולם הזה". סתיו יוצא מהחדר בעקבותיו ומספר לדיירים: "אני אצטרך להצטלם לבד".

19:00 – נטלי: "מה זה כל הטוב הזה? אני מחכה כבר לטוויסט"

נטלי עוברת מהג'קוזי לבריכה, ומוטי שקם במצב רוח מפנק מביא לה, לנירו ולישראל כוסות קפה. בהמשך, נירו וישראל נשארים לשוחח בחצר ונירו תוהה: "אני לא יודע אם התרגלתי כל כך מהר למצלמות כי זו העבודה שלי או שאולי כולם התרגלו מהר". מאוחר יותר, ישראל נכנס לבדוק מה מצב הלייקים לסרטון, וצועק בהתרגשות: "בחצי שעה מאז שפרסמו את הסרטון הגענו ל-2,000 לייקים", ונירו אומר בתגובה: "זה בגלל החיקוי של שמעון פרס".

בהמשך, נטלי ונירו מדברים בחצר ונטלי משתפת אותו: "הנתק היחיד שממש קשה לי הוא מהילדים, חוץ מזה אני ממש נהנית". נירו מסכים איתה: "גם אני נהנה כאן", ונטלי חוששת שעוד רגע יגיע הטוויסט: "אבל מה זה כל הטוב הזה? אני כאילו מחכה שמתישהו יגיע רגע שלא יהיה כיף". 

18:00 – מוטי מסרב לבקשתה של אריאנה

הדיירים נהנים בשמש, וקטיה אומרת לאיציק שהיא מאוכזבת מכך שהם לא התאמנו היום, אז הוא מבטיח לה שמחר הם ישלימו את הפער. בינתיים, קטיה וסתיו נמצאים בחדר השינה וסתיו מתלונן על כך שהוא רוצה להתקלח כדי להתנקות מכל הכלור מהבריכה, אבל אין לו מים חמים. מאוחר יותר, הדיירים משחקים "ארץ-עיר" בחצר, ונירו מפגין ידע יוצא דופן בערים ומדינות בעולם.

בהמשך בחצר, אריאנה מבקשת ממוטי שיפנה לקהל בבית ויבקש מהם לעשות לייק לסרטון שלהם, אך הוא מסרב: "אני לא שם". אחר כך, ישראל מתעניין ושואל את מוטי מה הם צילמו לסרטון אך מוטי מסרב לענות: "אני לא יכול לגלות לך, זה היה כל כך יוצא דופן שפשוט אסור לי לגלות". בהמשך, הסלון נסגר והדיירים מתבקשים לשהות בחדר השינה, בחצר או במטבח. נטלי מנצלת את הזמן כדי להיכנס לג'קוזי: "זה מדהים, המים רותחים וזה אפילו עושה מסאז'", היא משתפת את מוטי. 

17:00 – נטלי לאריאנה: "הטקסטים שאת כותבת מרגיזים אנשים"

הדיירים יושבים בחצר ומספרים אחד לשני בדיחות, ומי שמנצל הפעם את הזמן לסיבוב על הקלנועית הוא מושיק. ישראל ממשיך לשתף בחששות שלו לגבי הסרטון, וקטיה מבקשת ממנו לחשוב חיובי: "כמו שבתור אדריכל אתה נותן מאה אחוז, גם כאן תתן את כל מה שיש לך". מאוחר יותר מוטי יוצא לחצר, כשהוא לבוש ומדבר כמו שמעון פרס, וכולם מחמיאים לו על החיקוי המוצלח. בהמשך, גם אריאנה מצטרפת והפעם היא דווקא מרוצה ממוטי: "הוא מקצוען, פרפורמר אמיתי". מאוחר יותר, היא מנצלת את ההזדמנות כדי לקרוא לכל החברים שצופים בה לעשות לייק לסרטון.

בהמשך, הדיירים יושבים לאכול ארוחת צהריים מאוחרת, ואריאנה מכריזה שהיא לא תאכל בשר וחלב בציבור כי זה מרגיז אנשים. נטלי מעמתת אותה עם העובדה שגם הטקסטים שהיא כותבת מרגיזים אנשים, אבל אריאנה לא נשארת חייבת: "כשאני עושה את זה במסגרת העבודה שלי זה משהו אחד, אבל לאכול בשר וחלב זה סיפור אחר לגמרי". 

16:00 – נירו: "מישהו עוד יעיף את הקלנועית של אריאנה לבריכה"

מוטי ואריאנה נתקלים בקשיים בביצוע המשימה כשאריאנה מתפרצת לחצר בעצבים: ״הוא מביא את האגו שלו, הוא לא מבין שזו לא הופעה״. מוטי מגיע אחריה ומבקש ממנה שתחזור בה משום שהוא לא מגיע עם שום אגו אלא בא בגישה חיובית וטובה. הדיירים בחצר מנסים להרגיע את הרוחות ועוזרים להם לחשוב על רעיון למשימה. כשכולם נכנסים פנימה ישראל אומר למוטי: ״תאמין לי שאני מבין אותך, אתה פשוט גיבור״, ומוטי אומר לו בתגובה שהוא בכלל לא מבין מה הוא היה צריך לעבור איתה בחדר המשימות.

בהמשך בסלון, קטיה, רתם ונטלי מנהלות שיח על פמיניזם ורתם מביעה זעזוע מכך שיש זוגות חילוניים שעדיין מתחתנים ברבנות: ״יש פה סידור פרימטיבי, בכתובה הבעל מתחייב לפרנס והאישה מתחייבת לשכב רק עם בעלה״, נטלי מחזקת אותה ותוהה על משמעות המילה ״בעל״. מאוחר יותר בחצר, מושיק מתלונן על הרגלי האכילה של ישראל: "הוא יכול לאכול כמה טונה שהוא רוצה אבל לא להשאיר חצי ולזרוק, יש לי בעיה עם זלזול באוכל".

מאוחר יותר, ישראל, נירו, מושיק וסתיו מנצלים את השמש כדי להשתזף בחצר, כאשר סתיו מוצא לו מקום מקורי במיוחד ליהנות מהשמש – על הקלנועית של אריאנה, ונירו מתבדח: "מישהו עוד יעיף את זה בטעות לבריכה". בהמשך, מושיק וישראל מדברים על המשימה וישראל מביע חשש שהסרטון שלו לא יצליח, אך מושיק דואג להרגיע אותו: "אין סרטון שלא יצליח, רק הפרומו מביא 10,000 לייקים, אתה כנראה עוד לא מבין איפה אתה נמצא".

15:00 - ישראל על סתיו: ״הוא גבר לחלוטין, הוא סתם מקשקש במוח״

כל דיירי הבית נקראים אל הסלון, ונטלי ואיציק, שהתקרבו לאחר השיחה האינטימית, ישובים מחובקים על הספה כשלפתע ישראל מציין: ״אתם יודעים שאתם ממש זוג מתאים״, ואריאנה מוסיפה שהם מחובקים על הספה וזה בא להם כל כך בטבעיות, בלי שהם אפילו שמו לב.

משימת חשיפת הבית ממשיכה, והפעם הגיע תורם של אריאנה ומוטי. האח הגדול מזכיר שכרגע נשארו שני חדרים לחשוף: הסלון והמטבח, ומוסיף כי אם באחת המשימות הנותרות לא יצליחו להגיע ל- 10,000 לייקים ב- 24 שעות קטיה תוכל לשמש כ-"גלגל הצלה" ולעשות סרטון בעצמה שיוכל להציל את הדיירים.

ישראל מוטרד מהעובדה שיצטרך לעשות את המשימה יחד עם סתיו, ומביע דאגה: ״בחיים לא ראיתי דבר כזה, עם שפתיים אדומות גם״ הוא מודאג לגבי מה הם יעשו בסרטון שלהם, ונטלי מנסה לעזור לו על בכך שהיא חושבת יחד איתו מה משותף להם: ״שניכם גברים, אבל בפערי גילאים משמעותיים״, וישראל מוסיף: ״הוא גבר לחלוטין, הוא סתם מקשקש במוח. לא מעלה על דעתי מה אנחנו יכולים לעשות ביחד״. נטלי ממשיכה לנסות ולעזור, וטוענת כי דווקא בגלל השוני ביניהם, הם יוכלו ליצור רגע שיהיה מאד מעניין.

14:00 - איציק לנטלי ״אני מאד אוהב מה שאני רואה, הפכת לאישה״

בשיחה אינטימית בין שיר, מושיק וסתיו, מספרת שיר שבעבר הייתה לה קריירת שירה קצרה אבל היא הופסקה בגלל טראומה: ״הופעתי בפסטיבל 'קצריבל', ופתאום אני רואה שרק אח שלי הגיע לקהל. אחרי זה הבנתי שסבא שלי נפטר״, היא משתפת, ומספרת שסבא וסבתא שלה גידלו אותה ולכן זה היה יום קשה וטראומתי שאחריו הפסיקה לשיר.

שיר ורתם מדברות על העתיד של שיר, ורתם מציעה לה ללכת ללמוד מנהל עסקים. שיר אומרת שכרגע היא מעדיפה להתמקד בעבודה שלה, ושכבר יש לה כמה הצעות לקריירת משחק, ונירו, שמצטרף לשיחה, מציע לה ללכת ללמוד משחק בחו״ל. ״זה ישחרר אותך״, הוא אומר לה. הן ממשיכות לדבר על כך שסתיו נראה כמו אישה ממש יפה, אבל שזה לא גוף נשי אלא גוף נערי, ומתפתחת שיחה על דימוי גוף נשי. ״מכאן מתחילות הפרעות האכילה״, אומרת רתם.

בין נטלי לאיציק מתפתחת שיחה עמוקה על כך שלפעמים הם מבינים את אותו הדבר, ופתאום המבטים שלהם מצטלבים, ״אני מאד אוהב את מה שאני רואה״, אומר איציק ומוסיף שלדעתו היא הפכה להיות אישה. נטלי אומרת שבחודש האחרון כשנפגשו באירועים היא קיבלה ממנו תחושה שאין לה מה להתקרב אליו ולומר שלום. ״משהו במבט שלך כאילו אמר ׳טוב כולה יצאנו פעם מה היא רוצה ממני עכשיו׳, אז פשוט עזבתי את זה״, ואיציק בתגובה: ״במקרה שלך אני מאד תלוי במה את מגישה לי, וזה רק עם אנשים שאכפת לי מהם מאד". נטלי אומרת במבוכה שאפילו פה בבית כל פעם שהיא עושה או אומרת משהו היא בודקת מה התגובה שלו בזווית העין, כדי שלא יתרחק ממנה. נטלי ממשיכה וחושפת שלאחר שכבר עזב לארצות הברית, היא וחברה שלה הגיעו אליו הביתה ובדקו את תיבת הדואר שלו לראות אם יש שם מכתב מאיזו בחורה אחרת. ״ראינו איזה מכתב וחשבנו איך להוציא אותו, ואז חברה שלי הוציאה מסטיק, מתחה אותו והוציאה את המכתב״, איציק, שנראה קצת מופתע וקצת משועשע, שואל אם הן קראו את המכתב ונטלי אומרת שהן רק הסתכלו מי כתב את המכתב והחזירו אותו חזרה לתיבה.

13:00 - ״להקת הקרטונים״ של האח הגדול יוצאת לדרך

הדיירים יושבים לארוחת הבוקר שאיציק הכין. מוטי ורתם מתבדחים על הנישואים הפיקטיביים בתוך הבית שלה ושל איציק: ״תהיה לך עכשיו הרבה תחרות אחרי שראו שהוא מכין חביתה״, מתבדח מוטי. מושיק אומר לאיציק שהחביתות שלו היו מאד טעימות אבל נותן לו טיפ שבפעם הבאה יחתוך את הבצל דק יותר. לאחר שהדיירים מסיימים לאכול ומתפזרים, ישראל משתגע מהעובדה שכל פעם הבית מתבלגן ויש המון זבל: ״אין לי בעיה להיות משרת שכל היום אוסף כוסות״.

בפינת העישון בחצר אריאנה מספרת שאין לה תואר בכלום, ושהסיבה שהיא מתנשאת מעל אקדמאים היא שלדעתה אפשר ללמוד הכל גם בלי זה, במיוחד היום שיש את Google. היא מספרת שאפילו לא גמרה את כיתה י׳: ״אין לי תואר בכלום, חוץ מבמסאז׳ שבדי״. שאר הדיירים מגיעים לפינת העישון ומתוסכלים מכך שמזג האוויר לא מאפשר כניסה לבריכה לאחר שהיא סוף סוף נפתחה, מה שגורם להם להתחיל לשיר ״You are my sunshine״. ברגע שטיפה של שמש בוקעת מהעננים. ״אנחנו צריכים להוציא דיסק בזמן שאנחנו פה ושההכנסות יהיו לצדקה״, מציעה לפתע אריאנה והדיירים מרוצים מאד מהרעיון ומתחילים לחשוב איך לבצע את זה: ״מוטי אתה תהיה מנהל מוזיקאי, אב רוחני, גורו, מנטור ודמות מופת לחיקוי״, מציעה אריאנה. מוטי מרגיש מוחמא והדיירים ממשיכים לשיר עוד כמה שירים כשמוטי מחקה את אריק לביא שר ״הסלע האדום״.

12:00 - איציק לומד לבשל - רתם: "אני ממש מתרגשת"

מושיק וסתיו מחליפים טיפים בנושא עיצוב שיער, ומושיק אומר לסתיו שהוא לא מחליף את הספר שלו, סתיו אומר לו בתגובה שהיום הוא דווקא בחר לאסוף את השיער.

בינתיים במטבח, איציק נכנע ללחציה של רתם וסוף סוף לומד להכין חביתה. רתם לא נשארת אדישה ואומרת לו: "איציק אני מתרגשת". איציק בתגובה משקשק את הביצים בקערה ואומר לרתם: "יש לי תנועה של שף". בהמשך, קטיה ושיר מצטרפות לאיציק בהכנות, קטיה אומרת לאיציק: "זה כבוד שלי לבשל איתך במטבח, ואיציק מגיב לה: "את לא מבינה איך אני נהנה מזה". מושיק מצטרף לחבורה והם מעמידים פנים שהם מצלמים תמונת סלפי.

לאחר הכנת החביתה, איציק מצטרף לנירו, מושיק, סתיו וישראל בחצר והם מדברים על המזג האוויר המוזר. סתיו פוצח בשירה וישראל אומר למוטי שלדעתו סתיו לא שר יפה. מוטי מגיב לו ועונה: "איזה שטויות, תן לו להביע שמחה". לאחר מספר דקות, הדיירים מתכנסים במטבח ויושבים לאכול ארוחת בוקר.

11:00 - ישראל לסתיו: "תיקח צ'אנס, אתה צעיר"

הדיירים מגלים את בריכת השחייה ונטלי הראשונה להיכנס לטבילה. אריאנה יושבת עם מוטי בחצר ואומרת לו שהיא מתגעגעת לכלבים שלה ושהיא שוקלת לבקש מהאח שיביא אותם לביקור. מושיק מצטרף אליהם לאחר שהתפלל כשהוא לבוש בטלית, ומציע להם קפה.

בהמשך, איציק יושב עם רתם בחצר, והיא אומרת לו שהיא ישנה ממש טוב בבית האח, והוא אומר לה שהיא צריכה לפרגן לו על כמות הלייקים שהוא קיבל במשימת שבירת האינטרנט. ישראל וסתיו מסתכלים על נטלי ששוחה בבריכה, וישראל מייעץ לסתיו לקחת צ'אנס ולהיכנס גם כן. דקות אחרי זה, נטלי יוצאת מהבריכה ומבצעת חיקוי של האח הגדול בפני ישראל, הנראה משועשע מכך. אחרי שהבריכה נשארת יתומה מנטלי, רתם מחליטה להיכנס אליה ואיציק מחמיא לה: "הבגד ים שלך מהמם". בהמשך, סתיו יוצא לחצר כשהוא מאופר, ורתם שלא מצליחה להסתיר את התרשמותה ומבקשת ממנו ללמד אותה להתאפר

10:00- "איזה יום שמח לי היום!"

 נדמה שבוקר טוב נפתח בבית האח כשהדיירים קמים לצלילי שירה של שולה חן, "איזה יום שמח". סתיו קם בהתלהבות בעוד שאר הדיירים מתקשים לעכל את העובדה שעליהם לקום.

נטלי מתלבטת באיזה בגד ים לבחור בזמן שהיא מזמזמת את השיר "ain't no sunshine", כשבינתיים, קטיה יוצאת לעשן בחצר וצוחקת כשהיא אומרת שהשמיים צבועים ב- 50 גוונים של אפור. מוטי מצטרף אליה ומברך אותה בברכת בוקר טוב, וקטיה שואלת אותו אם יש תור ארוך למקלחת. מוטי שולח ברכת בוקר טוב לבני משפחתו וקטיה שוקלת להצטרף אליו.

09:00 – בוקר טוב עולם, בוקר טוב אריאנה

הימים המתישים ניכרים על דיירי הבית שמרביתם עוד מבלים במיטות בחדר השינה שנחשף אליהם אמש. היחידה להתעורר היא אריאנה, מי שכבר ציינה בעבר ש"היא מעדיפה להיות ערה כמה שיותר כדי לא לפספס כלום".

עוד לפני ששיר הבוקר מתחיל להתנגן ברחבי הבית מתעוררת גם נטלי ומסתובבת מצד לצד, ולא יודעת אם לקום ממיטתה או לא. בקרוב יחלו הרמקולים לנגן והדיירים יתעוררו ליום חדש כשלפניהם עוד שני סרטונים לצלם; אריאנה וסתיו, ומוטי וישראל, שינסו גם הם לשבור את האינטרנט וכמובן, לחשוף את הבית במלואו.

מה קרה אתמול?

את היום הרביעי בבית האח העבירו הדיירים בעיקר בציפייה לראות כמה אגודלים הרימו להם הצופים בבית והאם יצליחו לשבור את האינטרנט ולגלות סוף סוף מה מתחבא מאחורי הקרטונים. אחרי הסרטון של נטלי ורתם, נקראו מושיק ושיר לחדר המשימות, שם התבקשו לצלם את שלוש הדקות שלהם, ואחרי חשיבה זריזה החליטו השניים שאם כבר שוברים את האינטרנט, אז למה לא לשבור את הגבות של מושיק – השניים נעמדו מול המצלמה, שיר גילחה את גבותיו של מושיק, וכדי להשלים את הסרטון היא עלתה על ביקיני ונכנסה לאמבטיית קרח מקפיאה.

בין משימה למשימה, עבר על הדיירים יום אינטנסיבי מבחינה רגשית; הראשונה להישבר ולבכות הייתה רתם שחששה מתגובות הוריה והפחד איך "יאכלו" אותה הצופים בבית. אחריה לשחרר את מחסום הדמעות הייתה שיר שנפגעה מיחסה של אריאנה אליה: "היא מזלזלת בי ואני לא רוצה לדבר איתה יותר לעולם", אומרת שיר. את הבכי של שיר מחליפות דמעות השמחה של מוטי שמקבל את הבשורה על כך שמחוץ לחומות הבית נולדה נכדתו עומר. מוטי משתף את הדיירים בשמחתו וגעגועיו לאשתו שהלכה לעולמה, האח הגדול מפרגן בשיר מרגש, וכל הדיירים שמחים בשמחתו של מוטי.

בשעות הערב המאוחרות נכנסים איציק ונירו לחדר המשימות כדי לצלם את הסרטון הויראלי שלהם, ומנצלים את הגעגועים לילדיהם בבית כדי לכוון את המצלמה אל הרגש, ויחד פונים השניים אל הילדים ומספרים להם על הגעגועים העזים והכוח שהם מצפים מהם לשלוח להם. לקראת השעה 22:00 נחשף סוף סוף חדר השינה לשמחת הדיירים, מה שגורם למושיק להכריז: "אני מפחד שידיחו אותי", ואחריו נפתח גם חדר האמבטיה, ובשעות הלילה המאוחרות, רגע אחרי שנכנסו לישון, האח הגדול חותם את היום עם הבשורה שגם החצר עתידה להיפתח בשעות הבוקר. עם חיוך על הפנים ושיר באוזניים, סוגרים הדיירים את היום.

רוצים לדעת כל מה שקרה אתמול?

הפניה לשידור החי