הפניה לשידור החי

העדכון האחרון:

02:00 - איציק: "אני חושב על האקסית שלי"

לאחר שהתאמן עם מושיק, איציק מרגיש יותר בטחון בשירה, ושניהם מסכימים שצריך להחליף סולם בשיר כדי שיוכל לשיר יותר בנוח. הגיע זמן כיבוי אורות ושיר מודיעה לאיציק בצחוק: "כמו כל זמר, אנחנו צריכים לישון 8 שעות", אבל הוא ממשיך להתאמן בהתלהבות בחצר, ודואג להיות מוכן למשימה: "אני לא עושה פאדיחות".  סטלה מצטרפת לאיציק ומחלקת לו עצות, בזמן שהוא ממשיך להתאמן ללא הפסקה: "עד שאני לא עושה את זה 100%, אני לא מפסיק". מושיק מציע לאיציק לנוח להיום ולשמור על הקול שלו למחר, ואיציק שמאזין שוב לשיר, משתף: "עכשיו אני חושב על האקסית שלי".

הדיירים שיושבים בחצר מאחלים לילה טוב לנטלי שבבית ושולחים לה נשיקות. לאחר מספר דקות, מחליטים הדיירים להכנס לחדר השינה, בזמן שמוטי נשאר לנקות את המטבח לבד. מושיק מחליף את תלבושת האמרגן, וסתיו מתלונן שהוא עדיין מרגיש את הטעם של הסרדינים שאכל במשימה. 

רוב דיירי הבית כבר ישנים במיטותיהם, חוץ מסתיו, מושיק ומוטי שיושבים לדבר בחצר. בהמשך, הם מחליטים שהגיע הזמן לישון ונכנסים לבית. סטלה נשארת ערה במיטה ומאזינה לשיר שהיא צריכה לבצע, בזמן שמושיק מאזין לשיר שלו ונרדם. לאחר לילה מוזיקלי במיוחד, כל הדיירים ישנים וצוברים כוחות לקראת מחר.

01:00 - רתם מציעה למושיק: "תציל את הקריירה שלך"

סטלה מתאמנת על השיר שלה בחדר השינה וסתיו נותן לה עצות, איציק מצטרף אליהם וסטלה חוששת שבמשימה עצמה יעיפו עליהם דברים בזמן שהם שרים. שלושתם עוברים לשבת בחצר ביחד עם נירו, וסתיו מספר כמה הוא נגעל לאכול את הג'וק: "צריך לטעום את זה בשביל להבין כמה שזה רע". סטלה עוברת לנסט כדי להתאמן על השיר, וסתיו, איציק ונירו שומעים אותה מבחוץ. סתיו מחמיא לשירה של סטלה:  "היא שרה טובה" ומושיק מציע לו להצטרף ולעשות קולות רקע.

איציק יושב עם מושיק בחצר ותוהה: "אתה חושב שנטלי רואה עכשיו את השידור?", ומושיק עונה לו שנטלי בטוח מתגעגעת וצופה בהם. לאחר מספר דקות, מושיק חוזר לחדר הליהוק ומשאיר את איציק מהורהר בחצר. מוטי מצטרף לאיציק, ומחליט לבדוק מי שר בנסט ונבהל כשסטלה פותחת עליו את הדלת בהפתעה, בזמן שאיציק מתגלגל מצחוק מהצד. סטלה חושבת שמישהו ניסה לנעול אותה בנסט, ומוטי נפגע מהתגובה התוקפנית שלה: "מה זה הארלם פה?". סטלה לא נשארת חייבת ומגיבה:"כן יש בי גם מהארלם". מאוחר יותר, סטלה שואלת את מוטי האם נפגע ממנה ומסבירה שהיא חשבה שמישהו ניסה לעשות לה תעלול. 

מושיק חוזר מחדר הליהוק ומודיע בהתלהבות שהשיר שלו "רק זכרונות", נבחר להיות השיר שאיציק יבצע.  איציק נכנס עם האוזניות לחדר ומתחיל להתאמן, ומושיק נותן עצות ואומר שלדעתו הסולם גבוה מדי. איציק עובר להתאמן לבד בחצר ונראה מרוצה מבחירת השיר. 

רתם מצטרפת לנירו, סתיו וסטלה במטבח, ומתלוננת על הזיופים של איציק שנשמעים מהחצר. רתם מספרת על העצה שלה למושיק: "תציל את הקריירה שלך, תעבוד איתו", וסטלה מציעה לה להתרגל: "מהיום עד מחר בערב כל הבית הזה ישיר". סתיו משחזר את המשימה שעבר ושואל את סטלה אם היא האמינה שהוא יעשה את זה, והיא מפרגנת לו: "הפתעת אותי". מושיק ומוטי יושבים בחצר עם איציק ועוזרים לו להתאמן על השיר.

00:00 - רתם ואיציק מתקרבים: "אני מרגישה שאנחנו חברים ממש טובים"

בארוחת הערב המפוארת, רתם משתפת את מוטי ומושיק שהיא מרגישה מאוד בודדה כי היא מנותקת מהסביבה הטבעית שלה. בינתיים, בחדר השינה סתיו נעזר בסטלה ומציג גרסה משלו לשיר, והיא מתלהבת. שיר מתאמנת על השיר שלה כשאיציק שוכב על הספה לידה ואחרי שאיציק אומר לה שהוא מצפה לשאריות מהארוחה המפנקת של המלהקים בחצר, שיר אומרת לו: "אתה יודע למה אתה לא רוצה לראות את הפרקים המוקלטים כשנצא מכאן? כי אתה מפחד מעצמך. אבל אל תדאג, אני שומרת עליך", ומחייכת.
 
רתם נכנסת אל הבית ומספרת לאיציק על הארוחה שהיתה להם. מושיק מגיע גם ואומר לאיציק: "אתה חסר במשפחה". אחרי שמושיק הולך, רתם משתפת את איציק שהיא חושבת שמושיק לא מצליח להנות על חשבון אחרים ושהיא מרגישה בודדה בבית אבל היא חושבת שמושיק לא הצליח להבין אותה.
 
איציק אומר לרתם שהוא מודה לה שהיא מתעניינית באיך שהוא מרגיש, ושגם שיר בודקת איתו לפעמים, אבל שהוא נהנה גם לשקוע בבדידות שלו. רתם אומרת על נטלי, "אני ארדוף את האישה הזאת, היא תיאלץ להיות חברה שלי. אני אוהבת את הראש שלה". היא ממשיכה ואומרת שהיא מרגישה שהיא ואיציק חברים טובים בבית. בהמשך השיחה, רתם משתפת את איציק בדעות שהיו לה עליו לפני שהיא נכנסה לבית ושהייתה בטוחה שלא תתחבר אליו, "הייתי בטוחה שאתה רודף שמלות", ומסבירה שעכשיו שהיא מכירה אותו באמת היא למדה לאהוב אותו כבן אדם.

23:00 - משימת האודישן השנייה יוצאת לדרך

שיר, סתיו וסטלה חוזרים מחדר המשימות כשבידהם אוזניות ומילים לשירים שונים והם פונים להתאמן כל אחד על הסינגל שלו, בזמן שמוטי ונירו עסוקים במטבח.
 
שיר מבקשת ממושיק שיעזור לה, ומושיק מייעץ לה בשמחה. הוא מבטיח שיעזור גם לאחרים למצוא את הסולמות שלהם אם יבקשו. לאחר מספר דקות האח הגדול קורא למלהקים רתם ומושיק, ולמנצח במשימה מוטי לארוחה המפנקת בחצר. הם הולכים לחצר ומתיישבים בשולחן המפואר שהוכן להם ומושיק מרים כוסית ואומר: "לכבוד היציאה מהשגרה".
 
בינתיים בבית, שיר ממשיכה להתאמן על השיר שלה, וסתיו משוחח עם נירו בפינת העישון שבתוך הבית. לאחר מספר דקות הם עוברים לחדר השינה ומדברים על המשימה איתה נאלצו להתמודד. סטלה אומרת לסתיו: "עשית את זה ועמדת בזה יפה" וסתיו נזכר במשימה שלו ועונה לה, "אני לא אתפלא אם יהיו לי סיוטים על זה בלילה", הוא אומר ומתכרבל מתחת לשמיכה.

22:00 - רתם לאיציק: "לכל דבר שאתה צריך אני פה"

בפינת העישון, יושבים מושיק, מוטי, רתם וסטלה ומושיק תוהה בקול רם: "למה איציק כזה עצבני?". לאחר זמן קצר איציק מצטרף לפינת העישון ורתם אומרת לו בנימה אישית: "אם אתה צריך לפרוק או כל דבר, אז שתדע שאני פה" ואיציק מודה לה. לאחר כמה דקות, שיר ורתם עוברות לשוחח על אוכל ועל התקציב ושיר אומרת "כמו שצריך להתחשב בנו צריך להתחשב גם בך" . רתם מסכימה איתה ואומרת: "לא ידעתי שזה יגיע למצב כזה" ומסבירה: "יש משהו בצמחונים וטבעונים, בגלל שאנחנו תמיד מיעוט אנחנו לומדים להסתדר עם מה שיש".
 
בהמשך, הדיירים מתיישבים בשולחן לארוחת ערב וסטלה מפרגנת לדיירים שעמדו במשימה. נירו משתף אותה בחוויות שלו מהמשימה וסתיו צוחק. הם מתחילים לשוחח על התקציב וויכוח מתפתח בין סטלה לנירו וסתיו מסתכל עליהם משועשע, ואומר: "יאללה, לכו לאכול את ארוחת הגורמה שלכם ותנו לישון".

הדיירים ממשיכים לשוחח ביניהם כשלפתע האח הגדול קורא לשיר, איציק וסטלה לחדר המשימות.

21:00 - רתם למוטי: "עשית את המשימה בצורה מדהימה להגעיל"

שיר מסוקרנת מה יקרה בהמשך המשימה, "אני לא אוהבת חוסר וודאות, זה מלחיץ אותי" ורתם עונה לה, "זה העניין, פה אנחנו כל הזמן בחוסר ידיעה". הן עוברות לשוחח על העבירות בבית ורתם אומרת: "היום נלך לישון בכיבוי אורות. זה מה זה חשוב ללכת לישון בזמן, אחרת אנחנו נרדמים במהלך היום". האח הגדול קורא למלהקים, ורתם יוצאת מחדר השינה והולכת לחפש את מושיק.
 
מאוחר יותר, בזמן שסטלה ואיציק יושבים בפינת העישון, האח הגדול קורא לדיירי הבית להתכנס בסלון. סטלה אומרת לאיציק: "אני יודעת על מי אתה רוצה להתפוצץ. תנשום כמה נשימות טובות ותבוא" ונכנסת אל הבית.
האח הגדול מציג את האודישן של סתיו, האודישן האחרון להיום, וכל הדיירים יושבים בסלון וצופים בו בטלוויזיה. הדיירים מתכווצים על הספות למראה סתיו בפעולה ולבסוף מושיק ורתם מוחאים כפיים ובסלון הדיירים נשארים המומים. נירו אומר שהוא הקיא אחרי האודישן שלו, ושיר מזועזעת: "אני בחיים לא אוכל דבר כזה, לא מעוניינת לאכול ג'וקים" ומוטי חווה את דעתו: "זה הכל בראש".
 
סתיו חוזר לסלון נלהב ואומר: "ראיתם שלעסתי את הג'וק?", וסטלה שואלת אותו: "איך היה המילקשייק?", וסתיו צוחק,"טעים, מדהים".
הוא מוסיף ואומר: "אני לא יודע מאיפה היה לי את האומץ. אבל נראתי יפה? זה מה שחשוב".

20:00 - סטלה מוטרדת וסתיו מצפה בקוצר רוח להתחלת המשימה

סתיו ונירו משוחחים בחדר השינה על המשימה הקרבה. נירו מסכם: "סטלה לא תעמוד בזה", ויוצא מחדר השינה. הדיירים יושבים בפינת העישון כשהאח קורא לפתע למוטי להגיע לחדר המשימות. נירו ואיציק נותרים לבדם בפינת העישון, ונירו מציע לאיציק לעשות קצת ספורט, אבל איציק מבטל את הרעיון: "אני לא במצב רוח".
 
לאחר כמה דקות, סטלה מתיישבת בחצר ואיציק נכנס לבית. נירו פונה אל סטלה ושואל אותה למה היא נראית מוטרדת, ואומר: "כשאני כאן, אני הרבה פחות מוטרד והרבה פחות חושב על דברים מעיקים שיש לי בחוץ". סטלה לא מסכימה איתו: "אין לי דברים מעיקים שמחכים לי בחוץ. אני מוטרדת משטויות שכאן". "זה הכי לא נכון", עונה לה נירו ומסביר שצריך לזכור איפה הם נמצאים.
 
מאוחר יותר, סטלה ונירו עוברים לחדר השינה. סתיו מכורבל במיטה, וסטלה נכנסת גם היא לתוך השמיכות. נירו אומר לסטלה: "השוטרת הטובה הלכה", מסביר שנטלי הייתה מעירה לו על סדר וניקיון אך לאיציק לא הייתה מעירה. "זאת צביעות", קובע נירו. סתיו אומר שהוא תוהה מה יקרה כשהדיירים יצאו מחדר המשימות, "הסקרנות הזאת הורגת אותי".
 
נירו מנסה להרגיע את סתיו: "אתה הבא בתור", אבל סתיו מוחה: "כבר אמרת לי את זה ואז אתה היית הבא בתור" ונירו בתגובה צוחק: "הם מתחשבים בזקן השבט". כמה דקות לאחר מכן קול התינוק הבוכה נשמע פעמיים והדיירים מבינים שאיציק ושיר נרדמו בסלון.​

19:00 - הדיירים מתוחים לקראת המשימה

הדיירים יושבים בשולחן האוכל ואוכלים מרק דליל בגלל המחסור במצרכים. סטלה מחמיאה על המרק ואז פונה למצלמה ואומרת לנטלי: "איציק מתגעגע כל היום והוא לא אותו בנאדם. רק שתדעי". היא פונה לאיציק: "דיברת אליה פעם אחת?", אבל איציק לא עונה. לאחר שהם מסיימים לאכול, מוטי הולך לפינת העישון ובדרכו פוגש את סתיו, שאומר על איציק: "הוא נראה זועף".

לאחר כמה דקות בפינת העישון, סטלה שואלת את רתם על המשימה, ורתם מרגיעה אותה ומסבירה לה שהמשימה אמורה להיות קלילה וכיפית ולא קשה כמו הקודמת. הם נכנסות לבית ואיציק נשאר לבדו בפינת העישון. סתיו מצטרף אליו עם סיגריה, ובעקבותיו מצטרפים דיירים נוספים. הם יושבים ומשוחחים בנינוחות. סטלה דואגת בגלל העבירות בבית, ורתם מרגיעה אותה ואומרת שנראה לה שהשבוע בוצעו פחות עבירות. מוטי, שהתיישב על יד איציק, מנסה לדובב אותו ולפתח איתו שיחה וחד לו חידות כבעבר. ​

18:00 – סטלה ונירו מתלוננים על איציק שנרדם: "זה גומר לנו את כל התקציב"

הדיון על הקיסם שהפריע לסטלה ממשיך ורתם, נירו וסתיו ממשיכים לדבר על הניקיון הכללי בבית. מושיק מתיישב ליד נירו ורתם מחמיאה להם: "אני אוהבת את מערכת היחסים שנרקמת פה". בינתיים, בחדר השינה, סטלה וסתיו מספרים למושיק על הסיפור עם הקיסם ומחליטים כי מדובר בשיר. סטלה ממשיכה להתעצבן ושואלת את מושיק את דעתו לגבי ההדחה של נטלי על פני שיר. "אני לא נכנס להשוואות, בסופו של דבר הקהל מחליט ורוב המדינה רואה את התכנית הזאת", הוא עונה לה והם יוצאים למטבח.

בהמשך, סטלה ונירו מדברים על ההירדמויות של איציק ועל כך שהם כבר לא פונים אליו: "בבוקר הוא רמז לי לעזוב אותו בלשון לא עדינה, אז אמרתי לעצמי שאני לא אמתח את החבל ושלחתי את מושיק". סטלה גם היא מתלוננת: "אין לי כוח, בבוקר הוצאתי אותו מהמיטה", ונירו מוסיף: "זה גומר לנו את כל התקציב, זה המבחן שלנו פה".

סטלה ומוטי מבשלים במטבח וסתיו עומד איתם ומסייע. סתיו מספר לסטלה על כך שהוריו לא ידעו שהוא הומו לפני שהוא סיפר להם וצוחק: "איך אמא שלי לא הבינה לבד? הערצתי את בריטני". בהמשך הם תוהים איך המשימה מתקדמת ואם מושיק ורתם כבר קיבלו ארוחת שפים: "לא נראה לי, ההיא הייתה בולסת ומושיק היה אומר לא ויוצא", וסתיו עונה: "ששניהם יאכלו ולא ידפקו חשבון לאף אחד". 

17:00- משימת האודישנים מתחילה, הרוחות מתחממות ומסוק אחד עוצר את הכל

האח הגדול מבקש מהדיירים להתרכז בסלון, אז מגלים כולם את רתם ומושיק לבושים בתלבושות מיוחדות, ורתם מקריאה את משימת התקציב: "סוכנות הליהוק העולמית פותחת את שעריה בבית האח הגדול", היא פותחת וממשיכה להסביר שכל הדיירים יזומנו לאודישנים ראש בראש, והמנצחים יזכו לארוחת שף מפנקת ביחד עם המלהקים- רתם ומושיק. האח הגדול מודיע ששלושה דיירים יעברו אודישנים היום. הדיירים קמים מהסלון וסטלה שואלת את שיר ורתם מי השאירה קיסם וכוס בסלון. כשהן טוענות שזה לא שייך להן היא אומרת שיש על זה אודם ולא מאמינה להן.

שיר, מושיק, נירו ורתם יושבים בחצר ומנסים לנחש מה המשמעות של האודישנים במשימה הקרובה: "אולי יתנו לנו קטעים מדברים שקרו בבית ויגידו לנו לשחק אותם", שיר משערת, וכולם מסכימים שזה אפשרי. סתיו ואיציק מצטרפים לחצר ומושיק מוטרד מהתפקיד שניתן לו ולא רוצה לאכול ארוחות שף כשכל שאר הדיירים לא אוכלים איתו, אך סתיו מרגיע אותו: "תאכלו ותיהנו, שבוע שעבר לא אכלתם במשימה". מושיק ורתם נכנסים למטבח ומושיק שוב מביע את דאגתו לגבי התפקיד שניתן לו, ומבקש מסטלה את עזרתה: "תגידי לכולם שיקחו הכל בפרופורציה". רתם מתערבת ואומרת לו שאף אחד לא מתנגד לזה אך הוא טוען שאיציק כן: "הוא הפסיק לדבר איתי פתאום, כאילו עשיתי משהו רע", הוא מתעצבן, "אני לא מתכוון לאכול תעזבו אותי בשקט".

סתיו לוקח את מושיק הצידה כדי לדבר איתו על הקושי שלו ומושיק מסביר לו: "הוא נראה לי מבואס, אני לא יודע אם זה בגללי או..", סתיו קוטע אותו: "אתה צריך להפסיק להתבאס עליו, חלאס, אתה לא הבנת מה הקטע?", הוא אומר וממשיך, "אני רואה אותך כל פעם מתבאס מההתנהגות של איציק וכל פעם אתה מופתע מחדש, תפסיק כבר להיות מופתע". אך מושיק נרתע מהמצב: "אם יתנו לנו לאכול ליד הדיירים שלא נבחרו אני לא נוגע בצלחת". אחרי שנרגע הוא מספר לסתיו: "נירו מפרגן חבל על הזמן, הוא נהיה מה זה אחלה".

סתיו יוצא למטבח ומגלה שסטלה עדיין עצבנית: "גן של ילדים מפגרים, זה לא יאומן", היא אומרת וסתיו מרגיע אותה בנשיקה: "שילכו לעזאזל", הוא אומר לה אך היא ממשיכה: "רמת השיח בבית מעליבה את האינטליגנציה שלי". סתיו נותן לה עצה: "תתנתקי וזהו, יש לך פה אנשים שאת אוהבת", והיא מסבירה לו: "הן אפילו לא יכולות להודות 'זה שלי', כמו הסיפור עם הטמפונים, אין לי סבלנות לזה".

בינתיים בחצר, רתם ניגשת לאיציק ומספרת לו שסטלה ממשיכה לרכל עליה ועל שיר: "סטלה מחממת, היא זורקת פה הערות". איציק מסביר שנמאס לו מרכלנות וריבים בבית ועונה לה: "מרימים וגמרנו, חייבים לחפש מכל דבר סיבה למסיבה? כמה אפשר?". שיר, מושיק וסתיו מצטרפים לשיחה ואיציק ממשיך: "הבית לא שלה, לא שלך ולא שלי. אם מישהו רוצה להשאיר כוסות הוא ישאיר. לא צריך להחליט איך אנחנו חיים", ורתם מסכימה וממשיכה: "כולם משתדלים". סתיו מתערב ואומר: "היא בן אדם מבוגר, אז למה לא להגיד 'כן זה שלי', וזהו?", ומנסה להסביר את הצד של סטלה אך רתם משיבה לו: "אי אפשר לעשות משפט שדה על כל דבר".

רתם נכנסת למטבח ביחד עם מושיק ובנוכחות סטלה מסכמים שצריך לעשות ישיבה ושכל אחד יגיד מה מפריע לו בבית: "בואו נישב ונדבר על זה פעם אחת", אך סטלה מודיעה שהיא מפסיקה להיות אכפתית. לפתע הדיירים רצים לחצר למשמע מסוק נוסף מעל הבית, ובאופן לא מפתיע הם מגלים שמדובר בעוד מסוק שמיועד למושיק: "בהצלחה למושיק וסליחה משאר המתחרים".

16:00- שיר ורתם עדיין על המוקד: "שתי הבחורות האלה חסרות חוש הומור"

מושיק וסתיו ממשיכים להעסיק את עצמם עד לקבלת המשימה, ועוברים ממשחק המחבואים לכדוריד כריות. לפתע, מוטי יוצא לחצר כשהוא לבוש ומאופר כאישה, וכולם צוחקים: "זהו השתגעתם", אומר נירו. מוטי ממשיך את ההצגה: "קוראים לי אנג'לה", הוא אומר ועושה מופע בידור יחד עם סתיו אך שאר הדיירים לא משתפים פעולה. "מוטי אתה נראה ממש טוב ככה, תישאר ככה בימים הקרובים", אומר נירו למוטי שמבקש שיראיין אותו לתחנת הרדיו שלו בתור אמא של סתיו.

אחרי  שהם שמסיימים, מוטי וסתיו נכנסים לחדר הארונות כדי להוריד ממוטי את בגדיה של סטלה, ומוטי מתלונן בפניו: "שתי הבחורות האלה חסרות חוש הומור, זה לא יאומן", כשהוא מתייחס לשיר ורתם. כשסטלה נכנסת לחדר היא ישר אומרת לשניהם: "הגברים נאטמו", ומוטי מוסיף: "חשבתי שזה יתקבל אחרת". שלושתם מתבאסים ומתלוננים על כך שהדיירים לא זרמו עם מוטי מלבד לנירו. אחרי שסטלה ומוטי עוברים למטבח הם ממשיכים לדבר עם שיר ורתם ועל כך שהן לא נהנות ומעריכות את הרצון שלו לבדר את כולם ולעשות שמח. "בחזרה לשעמום", אומר מוטי, בזמן שהוא יוצא לחצר ומדבר לעצמו בקול רם למשמע כל הדיירים.

נירו יושב עם סטלה וממשיך לשדר למצלמות את תכנית הרדיו שלו: "הקופים במתח מהמשימה, לא יודעים מה יילד יום", מיד אחר כך הוא מוסר דרישת שלום לכל משפחתו ומספר לסטלה עד כמה הוא מתגעגע אליהם. 

15:00- מחבו-אח: מחבואים בגרסת האח הגדול

שיר ניגשת לאיציק לבדוק מה שלומו והוא מסביר לה שהוא קצת עצוב: "זה יעבור", הוא אומר לה. בנתיים, מושיק מנסה לגייס את הדיירים למשחק מחבואים כדי להעביר את הזמן והוא ורתם מוצאים את עצמם צוחקים ומתווכחים מי יספור ראשון. לבסוף סתיו מנדב את עצמו ומושיק אומר בצחוק: "אם אני קולט אותך מציץ אני לא משחק איתך". המשחק מתחיל וסתיו סורק את כל הבית בזמן שנירו יושב בחצר ומפרשן את המשחק. אחרי שמושיק יצא ממחבואו, סתיו המיואש ממשיך לחפש בחדר השינה את רתם, שמסתתרת בנסט, ונירו נכנס הביתה ונותן לסתיו רמזים על מיקומה. המשחק ממשיך ורתם מחפשת את סתיו ומושיק אך מפגינה חוסר ידע בכללי המשחק והם צוחקים.

רתם דורשת הפסקה ויוצאת לחצר לשבת ליד איציק: "אתה מזהה גרף שיפור במצב רוח שלך או שאתה צולל?", רתם מתעניינת ואיציק עונה: "אני מחזק את עצמי, אני פשוט מתגעגע לילדים שלי". הם ממשיכים לדבר על הילדים של איציק. "יש לה אבא חתיך", רתם אומרת לו כשהם מדברים על הילדה הגדולה שלו, והוא עובר לספר לרתם על החיים שלו בתור נער צעיר.  

14:00 - רתם לשיר: "כמו שאת מתייחסת לעצמך כעסק, ככה גם אני רוצה להיות״

הדיירים מחכים למשימה הבאה, ומושיק מנצל את הזמן בשביל לשיר מחרוזת משיריו, נירו ממשיך ״לשדר״ ב״תחנת הרדיו של האח, 87.66״ ומשתמש בשידור בשביל לעקוץ מידי פעם את הדיירים או לומר איזו בדיחה: ״עבדכם הנאמן משדר לכם מהבריכה ומודה לכם שהשארתם אותו בבית. בינתיים כולם פה במתח לקראת המשימה שתערער את כל הסדר שגם ככה מעורער״.

בינתיים בחדר השינה רתם ושיר מנהלות שיחה אינטימית: רתם משתפת את שיר בתכניותיה לעתיד ומספרת שלמרות ההצלחה עדיין קשה כלכלית לחיות: "כמו שאת מתייחסת לעצמך כעסק ככה גם אני רוצה - שתהיה לי תוכנית טלוויזיה, רדיו ותוך כדי לכתוב״. שיר אומרת לה שהיא מבינה אותה אבל אין סיבה שתגור בתל אביב כי שכר הדירה לוקח לה את כל הכסף . ״מבחינה כלכלית עדיף לגור כמה שנים מחוץ לעיר אבל זה עושה לי דיכאון לצאת משם״. אומרת רתם, ושיר עונה לה שאין הבדל כל כך גדול כי גם ככה הכל קרוב ומספרת לה שפעם היא ואלרואי גרו בדירת 4 חדרים בראשון לציון בבניין חדש וזה לא היה כל כך רחוק מהעיר. רתם מסבירה לה שגם ככה היא כל הזמן בתל אביב בגלל שהיא עובדת שם וכל החיים שלה שם: ״אני עובדת בעיתון שהוא המהות של תל אביב, לקנות רכב בשביל להיות כל הזמן בתל אביב לא משתלם״. לבסוף, רתם מסכמת שאולי עוד כמה שנים היא תשנה את דעתה אבל כרגע היא מתה על תל אביב: ״זו עיר שפשוט הכל נורמאלי ולא נורמאלי״.

13:00 - איציק: ״כל הגעגועים לילדים פרצו לי״

בשיחה בבריכה מתוודה איציק בפני רתם שהוא מאד מתגעגע לילדים שלו: ״פתאום כל הגעגועים לילדים פרצו לי״. רתם אומרת לו שאם הוא ייצא מהבית הוא פשוט יחבק את ילדיו ושהוא לא צריך להיות מודאג מההדחה. ״זה לא פשוט, אני מחנך אותם תמיד למצוינות״, הוא ממשיך.

בינתיים בחצר, נירו מתחיל ״לשדר״ מ׳תחנת הרדיו של האח הגדול׳ ואיציק מתעצבן: ״שחרר אותי מזה יותר טוב בשביל שנינו״. נירו מבקש ממנו מעט חוש הומור, איציק מסרב לשתף פעולה, ונירו ממשיך בשידור בשקט. רתם מאזינה ושואלת אותו איך הוא יכול ללבוש חולצה מבלי לקרוא מה כתוב עליה: ״יש עליה יותר מידי מלל״, עונה לה נירו בצחוק, ורתם אומרת שכשתצא מהבית היא תקנה כזו חולצה גם לאביה. מאוחר יותר הדיירים תוהים מתי מתחילה המשימה ומצפים לה בקוצר רוח.

 

12:00 - מוטי על רתם: "הנה המודל החדש של האישה המכסחת"

הדיירים מדברים על היום שאחרי הגמר ורתם אומרת שהיא לא תבדוק מה כתבו עליה כשתצא בחוץ, סתיו אומר שהוא מיד יעשה גוגל עם השם שלו. אחר כך עוברת רתם להתעמל ושיר מצטרפת אליה. נירו שמסתכל עליהן מפרשן בקול רדיופוני את מה שהן עושות. בהמשך מוטי מדבר על זה שאין להם מושג מה קורה מחוץ לבית: "אני מקווה שקמה ממשלה ששומרת עלינו", הוא אומר. נירו ממשיך לראיין את מוטי שעושה חיקויים של שמעון פרס וביבי נתניהו.

רתם ושיר ממשיכות להתעמל, ונירו ומוטי ממשיכים להעיר הערות ולהתייחס למה שהן עושות. שיר חובטת בשק האגרוף ורתם קופצת על הדלגית. נירו ומוטי לא נרגעים וממש מתרגשים מכל תנועה שהבנות עושות ומדווחים עליהם: "הנה המודל החדש של האישה המכסחת" מוטי אומר, ומושיק ונירו צוחקים. בהמשך עוברים הדיירים לפינת הד"שים. סתיו מאחל לחבר שלו בהצלחה עם המבחנים שלו, ואומר שהוא מתגעגע אליו. גם מוטי מוסר לחברים שלו שהוא מתגעגע אליהם דרישת שלום.

11:00 – הדיירים מתחילים לעכל שנשארו רק שבועיים לגמר

הדיירים מדברים על הזמן שעבר: "נשארו רק עוד שבועיים, לא להאמין", נירו אומר. רתם ושיר מתעוררות גם הן, ויוצאות לחצר להצטרף ליתר הדיירים. שם הן נזכרות בסרט היפה והחיה, ורתם אומרת לשיר: "כשאת ראית את הסרט בטח אמרו לך שאת היפה, לי אמרו שאני החיה". ושיר שואלת אותה אם בתור ילדה היא הייתה טום בוי. "אני לא טום בוי או משהו", רתם עונה ומוסיפה, "דווקא הייתי בכל חוגי הקרמיקה והבלט סטס, אבל ההורים שלי ידעו שאני קצת מחופפת". אחר כך היא מספרת שגם אמא שלה כזאת, "אבל יותר היפר".

בהמשך הדיירים מדברים על העברות שלהם ועל העונש שהאח הגדול נותן להם. "אנחנו במגמת שיפור, ועדיין הוא שם את השיר הזה שוב", רתם מתרעמת, ומוטי אומר שהוא רוצה להיכנס לחדר ולדבר עם האח על זה. "עוד מעט יהיו משימות וישכיחו את זה מאיתנו", מסכמת רתם.

10:00 - סטלה על הדחתה של נטלי: "העולם אוהב יופי וריקנות"

הדיירים שצברו עברות רבות מתעוררים שוב עם השיר "מנה מנה" של החבובות, אבל כולם עייפים מהערב הסוער שהיה אתמול ונשארים במיטה ולא מגיבים להשכמה. מוטי הוא הראשון לקום מהמיטה והולך לאמבטיה להסתדר. איציק קם ומצטרף לסטלה שהתעוררה כבר באמבטיה, שם הם מצחצחים שיניים. הם מדברים על הדחתה של נטלי, "העולם אוהב יופי וריקנות" אומרת סטלה. "למה נטלי לא יפה?" שואל איציק, וסטלה עונה: "נטלי יפה וחכמה, יש לה מה להציע", ואז אומרת כשהיא מתייחסת לשיר: "זה מה שהנוער אוהב. זה עצוב מאוד".

סטלה חוזרת לחדר השינה ורואה שחלק מהדיירים עוד במיטות וצועקת: "בוקר טוב כדאי שתקומו כדי שיהיה לנו אוכל", והדיירים מתעוררים להם לאט לאט. בהמשך, היא ואיציק יוצאים לחצר ומסתכלים על מושיק שטובל בבריכה כבר מהבוקר. סתיו מצטרף אליהם, וסטלה אומרת לו שהיא החליטה שהיא מפסיקה לצעוק, "יופי, חיממת אותי ואת מפסיקה לצעוק?" סתיו אומר לה והם צוחקים. אחר כך הם מדברים על השיר שהעיר אותם, ומושיק אומר: "אני לא יודע אם זה שיר".

09:00 - בוקר ראשון בלי נטלי

אחרי לילה סוער של הדחה, דיירי בית האח הגדול ממשיכים לישון ולעכל את עזיבתה של נטלי, ובמיוחד איציק שחזר לישון במיטה לבדו. אתמול בלילה הועלו ספקולציות רבות לגבי המשימות הבאות שלהם, וכשהם יתעוררו יחכו הדיירים למשימה החדשה מהאח הגדול. מושיק הוא הראשון להתעורר, והוא מיד יוצא לחצר לעשן סיגריה ראשונה עם הקפה של הבוקר. ​ 

מה קרה אתמול?

הדיירים העבירו את היום בהמתנה להדחה בערב, אחרי ניצחונה של סטלה במשימת ההדחה. הבוקר נפתח בפנייה של סתיו לחברות וחברי הקהילה הגאה: הוא עודד את כולם להיות מי שהם, ורתם הצטרפה אליו. מאוחר יותר המתיחות גברה, שיר וסתיו הוציאו אחד על השניה את הכעסים שלהם בריב מתמשך, ורתם התעצבנה כשכולם ניקו חוץ מאיציק. 

המתח נשבר לרגע כשמושיק מקבל מסוק מאחיו ופורץ בבכי משחרר. בערב בזמן השידור החשש מחוסר קריאות של הקהל לנטלי מתממש כשהיא מודחת ויוצאת מבית האח הגדול. הדיירים המומים מעזיבתה, נירו בטוח שאיציק חש הקלה ואומר: "ראיתם איך הוא שמח? הוא נפטר מעול", אבל איציק דווקא מביע דברים אחרים: "היא תחכה לי בחוץ", הוא אומר בלי חשש. סטלה מתחילה לחשוש שעשתה טעות כשהעמידה את שיר להדחה ואומרת שפעלה מתוך כעס.  ושיר מצהירה שהיא לא מדברת יותר עם סטלה ואומרת: "היא אוויר בשבילי". 

רוצים לדעת כל מה שקרה אתמול?

הפניה לשידור החי