הפניה לשידור החי

 העדכון האחרון:

06:00 - נירו מתפנה לספר חוויות

הנתינים כבר בחדרי השינה, וכשסתיו שמגיע לקחת את החפצים מהצינוק לארמון, הוא מבצע סבב חיבוקי פרידה בין הנתינים. נירו, סתיו ומוטי יושבים בחדר השינה ונירו מספר להם על החוויה שעבר מהרגע שבו עזב את הדיירים ועל הסרטונים שראה. סתיו מסתקרן לדעת כיצד היחסים בין נטלי ואיציק עוברים במצלמה, וסטלה מנסה לבדוק מהן הזוויות של המצלמה. נירו ומוטי נשארים לבד ומדברים על האתגר האחרון, ונירו מסביר למוטי מדוע סטלה והוא בחרו בסתיו ובו לחסינות. מחדר העישון הם מתפזרים למיטות כשמוטי הולך להכין לעצמו קפה לפני השינה, וסתיו נשאר ער עם סטלה.

 05:00 - האתגר הראשון מסתיים עם שני "אבירי ממלכה" חדשים

סטלה מסבירה לדיירים שההצלחה במשימה לא תלויה רק באתגר הנוכחי, וכי רק מחר יצליחו לגלות אם הצליחו במשימה. במקביל, מושיק בצינוק בטוח שהם הצליחו לעמוד באתגר ואומר לרתם ולאיציק שהם יכולים לרדת מהסוסים. איציק מתעצבן ואומר למושיק שהוא לא הבין את המשימה: "אני זה שרוכב, אני זה שעובד, אתה מלקק לכולם", ואומר לו ללכת לישון. מושיק מופתע ומתעצבן מההערה של איציק ואומר לו שיזכור את מה שאמר.

מושיק נפגע מאיציק ומספר לנטלי ולשיר בצינוק שההגדרה של בן אדם שנותן את הנשמה שלו לא שווה להגדרה של אדם שמלקק לאחרים, ומוסיף: "נפגעים מחברים טובים ולא מאנשים שלא אכפת לך מהם. מאיציק לא ציפיתי". נטלי מסכימה איתו וטוענת שגם אליה איציק דיבר לא יפה. איציק מודיע לנירו שלדעתו הם סיימו את האתגר, והם מנסים יחד לשכנע את רתם לרדת מהסוס, בזמן שאיציק ימשיך לרכוב על הסוס שלו, על מנת שיוכלו לוודא את ההצלחה במשימה.

נירו וסטלה נכנסים לתוך הבית ותוהים למי מהדיירים יעניקו את תואר "אבירי הממלכה": "העניין פה זה החסינות, מי זקוק לזה". סטלה מעוניינת להעניק את החסינות לסתיו, ונירו רוצה להעניק את החסינות למוטי. מצד שני הם תוהים אם לתת את התואר והחסינות לאיציק ולרתם שנשארו אחרונים במשימה: "מצד אחד בא לי לפרגן לאיציק", נירו אומר לסטלה והיא קוטעת אותו: "ואז אתה תפריד אותו מנטלי". נירו וסטלה מתלבטים בין שני זוגות: סתיו ומוטי או איציק ורתם. הם מחליטים לעשות הגרלה, אך לפני שחושפים את הזוכים בהגרלה סטלה מתחרטת ואומרת: "אני יודעת למי אני רוצה לתת את החסינות". הם קמים מהשולחן ומחליטים לתת את החסינות למוטי וסתיו.

לאחר ההתייעצות סטלה ונירו חוזרים לחצר ומבקשים מאיציק לרדת מהסוס ונירו עוזר לאיציק להוריד את התלבושת הכבדה. איציק יושב עם שיר ומנסה לעכל את סיום המשימה. שיר מספרת לאיציק שלדעתה הוא לא דיבר יפה למושיק ולנטלי, והוא מביע בפניה את האכזבה שלו מחוסר התמיכה של נטלי במהלך המשימה.

הדיירים נקראים לתוך הארמון, ונירו וסטלה מעניקים את תארי האבירות בנוכחות כל הנתינים. נירו קורא למוטי ומכריז עליו כ"אביר הממלכה": "אתה המבוגר מבינינו, מן הראוי שלא תישן היום בצינוק". בהמשך, סטלה קוראת לסתיו ומכריזה עליו כ"אביר הממלכה" והנתינים חוזרים לצינוק. נירו וסטלה מרגישים חובה לדבר עם איציק ולהסביר את הבחירה שלהם: "בחרנו בשניים שהכי זקוקים לזה". מושיק וסתיו יושבים בחצר וסתיו משתף את מושיק שהאתגר היה אחד מהדברים הקשים שעשה. כלל הדיירים מתארגנים לשינה: סטלה, נירו, מוטי וסתיו בארמון ושאר הדיירים בצינוק.

04:00 - איציק לרתם: "יכול להיות שעשינו את זה לחינם"

איציק ורתם הם הנתינים האחרונים שנשארים על הסוסים, ואת הזמן שנותר הם מנסים להעביר עם שירים ובניסיון לנחש כמה זמן נשאר להם לסיום המשימה. איציק לא מתעניין בזמנים ורק מעוניין לנצח במשימה,  "זה ממש לא מעניין אותי", הוא עונה לה. "אני לא חושבת שלהורים שלי היו מספיק מטבעות של חמישה שקלים כדי להשאיר אותי על הסוס כל כך הרבה זמן", רתם צוחקת עם איציק, "אני ממש חוזרת לילדות, ילדה קטנה מנתניה שאין לה מספיק חמישה שקלים כדי שהיא תהיה על הסוס כמה זמן שהיא רוצה".

איציק ורתם ממשיכים לרכוב על הסוסים, כשנירו וסטלה צופים בהם ומנסים לעודד אותם. רותם מנסה להבין שוב את המצב ולהבין אם באמת תקבל חסינות במידה ואיציק והיא יצליחו לסיים את הרכיבה. איציק ורתם מבינים שהאח הגדול לא יעדכן אותם ברגע שיצליחו להגיע ליעד, ומנסים לחזק אחד את השני כשהם ממשיכים לרכוב על הסוסים. שאר הנתינים הולכים לישון בצינוק והרכיבה ממשיכה. רתם מנסה להבין מה השעה ואיציק לא מוכן להפסיק אחרי כברת הדרך שעבר על הסוס.

רתם ואיציק פונים לסטלה ולנירו בבקשה להקריא את קלף המשימה בשנית על מנת להבין בצורה טובה יותר את המשימה. נירו מקריא את הקלף, וכשאיציק ורתם מבינים שהמלך והמלכה הם אלו שבוחרים את "אבירי הממלכה", ללא קשר לנתינים שיישארו אחרונים על הסוסים, הם חושבים לרדת מהסוסים יחד בהמשך הלילה ואיציק מסכם: "יכול להיות שעשינו את זה לחינם". כשרתם מתחילה לגלות קשיים איציק מנסה להרגיע אותה ומבטיח לה שהוא יצליח להמשיך בקלות עד הבוקר.

03:00 – האתגר הראשון מתגלה כקשה במיוחד

נתיני הממלכה ממשיכים לרכוב על הסוסים, וכוסות המשקה מקשות עליהם להשלים את המשימה. על הסוסים נשארו מושיק, רתם, סתיו, איציק ושיר, מיד אחרי שנטלי פרשה מהאתגר. הנתינים שנשארו על הסוסים מתחילים להבין את ההשלכות: "נצטרך לעשות יותר משעתיים", מושיק קולט, ואיציק לא מאמין שזה המצב: "הלוזרים האלה", הוא מאשים את הנתינים שפרשו. הנתינים מנסים לבקש כוסות משקה קטנות יותר כדי להצליח במשימה וסתיו אומר לאח הגדול שהוא הצליח להביא אותם לשפל חדש. נירו וסטלה משוחחים על הפרישה של הנתינים וחושבים שהנתינים שפרשו היו יכולים לתת יותר מעצמם.

מושיק ורתם מוצאים את הזמן לדבר על היום הקשה שעברו, בדיוק כשהסוסים צוהלים. שיר יורדת מהסוס לכיוון השירותים, ופורשת מהמשימה. כל הנתינים שנשארו מתקשים מאוד ורתם מנסה לעודד: "אם צריך, עד שבע בבוקר אני נשארת על הסוס", ומושיק, בין נשימה לנשימה, מנסה להצטרף למאמצי העידוד: "לא נשאר עוד הרבה". נירו וסטלה מנסים לעודד את הנתינים שנשארו על הסוסים וסטלה מצטרפת לרתם בשיר: "Diamonds Are a Girl's Best Friend".

רתם מנסה להבין מה יקרה אחרי המשימה ושואלת את האח הגדול: "מחר יש ספא?", איציק מנסה לעזור למושיק לנשום כשהוא מדריך אותו לקחת נשימות עמוקות, וסתיו מנצל את הזמן כשצועק:" אני הולך לנצח את המשימה הזו! אני לא הולך לישון היום בצינוק". המלך נירו מתקרב לנתינים שנשארו על הסוסים ומנסה לעודד אותם לסיים את המשימה.סתיו מוצא נחמה בצעקות ומסביר לדיירים שכך הוא מעביר את הרצון ללכת לשירותים. "לא משנה מה, אני לא פורש", איציק צועק בזמן שמושיק יורד מהסוס ופורש מהמשימה. סטלה יורדת מכיסא המלכות והולכת לעודד את איציק, סתיו ורתם שנשארו על הסוסים: "תחזיקי מעמד בשביל הבנות", סטלה מבקשת מרתם ורתם מבטיחה להצליח. סטלה לוקחת את המניפה ומנסה להקל על הנתינים שנשארו על הסוסים.

כשאיציק מתחיל לשיר, רתם מעירה לו על כך שרפרטואר השירים שלו מצומצם ומנסה ללמד אותו עוד שירים. הם מתחילים לשיר את השיר "ואיך שלא" ולפתע שומעים את השיר ברמקולים. השיר מעודד אותם להמשיך במשימה, בזמן שסתיו יורד מהסוס במהלך השיר ופורש מהמשימה.

עדכון 02:00 – הרכיבה בעיצומה

לאחר שהדיירים שתו כוס משקה ראשונה בעצירה הראשונה, הם ממשיכים ברכיבה, בזמן שסטלה ונירו אוכלים מטעמים שמוגשים להם לכיסאות המלוכה. הסוסים צוהלים שוב, והנתינים יורדים מהסוסים לכוס משקה שנייה, "יש פה יותר מהפעם הקודמת", סתיו מתלונן ומיד עולה על הסוס להמשך הרכיבה.

הנתינים ממשיכים לרכוב על הסוסים ולא מצליחים לעכל את המשימה: "זה פשוט לא אמיתי, אני לא מאמין שזה קורה. בטח זה עוד אחד מהחלומות ההזויים שלי" , סתיו מספר כשהוא נשען על ראש הסוס שלו. סטלה דואגת לסתיו ואומרת לו להרים את הראש מהסוס: "שלא תהיה לך סחרחורת", אבל הוא בוחר לסכם את מצבו: "גם אם הייתי בוחר בנירו ביום שלישי, בכל מקרה הייתי כאן - רוכב על הסוס". מוטי לא מסכים איתו ואומר לו כי במידה וסטלה הייתה המלכה, היא הייתה בוחרת בו להיות המלך שלה, ואז הוא היה יושב על כס המלכות. אך סטלה לא בטוחה בכך: "אני לא בטוחה שיש מקום לשתי מלכות".

הדיירים ממשיכים לרכוב על הסוסים, בזמן שנירו נכנס לבית. הסוסים צוהלים שוב והדיירים יורדים מהם לכוס משקה שלישית, "זה לא הגיוני כל החמוציות האלה שאנחנו שותים", שיר מתלוננת וסטלה מנסה לעודד: "זה בריא, זה מנקה". הם עולים שוב על הסוסים ושיר טוענת שהיא מתחילה לא להרגיש טוב, אבל מצהירה שלא תרד מהסוס: "אני לא לוזרית ולא ארד ראשונה".

בזמן שהנתינים ממשיכים לרכוב על הסוסים, נירו מציע להחליף את מי שיפרוש על מנת שיוכלו לסיים את המשימה, "אתה רוצה להחליף אותי?", סתיו מציע. המלך נירו מנצל את הזמן ויוצא בווידוי מרגש בזמן הרכיבה: "מיום ליום אני נקשר אליכם יותר", ומבקש ממושיק את דעתו, "אתה יודע", מושיק מסנן אליו ונירו מספר שהוא אכן נקשר יותר ויותר, "אני שמח לשמוע", מושיק עונה לו.

01:00 - המשימה הלילית מתחילה!

בזמן ההמתנה למשימה הלילית נירו ממשיך להקריא למלכה סטלה פסוקים מ"שיר השירים", והיא מתרשמת: "אני חושבת שאתה צריך לאמץ את זה ולהקריא את זה לבחורה הבאה", סטלה אומרת ומוסיפה: "אני לא חושבת שיש בחורה שלא תראה בזה מחמאה". נירו פונה לאח הגדול ומבקש להיות עם שאר הדיירים, "אני נשארת פה!", סטלה עונה לנירו עם חיוך ומתלוננת על החום מהבגד החם. בזמן שנירו הולך לבדוק מה קורה עם שאר הדיירים האח הגדול קורא לנירו ולסטלה, המלך והמלכה, לצאת לחצר ולהתיישב על כיסאות המלוכה, "בוא נראה באיזה מצב הם יגיעו", סטלה תוהה והם ממתינים בציפייה לשאר הדיירים.

הדיירים מגיעים לחצר לבושים כאבירים ומשתפים את נירו וסטלה: "אתה יודע איזה כובד יש לנו על הגוף?", סתיו מתלונן בפני נירו. נירו וסטלה מנסים להביע הזדהות עם הדיירים ולהסביר שגם הם לא נהנו. האח הגדול מבקש ממוטי להקריא את דף המשימה:"הקשיבו הקשיבו נתיני הממלכה הבוגדים!", מוטי מתחיל ומצהיר על תחילתו של "מבחן האבירים הגדול". מוטי ממשיך להקריא את הוראות המשימה: "מיד הנתינים יעלו על הסוסים ויצאו למסע, מסע של 14 שעות, שעתיים לכל נתין", מוטי ממשיך ומספר לדיירים כי בעוד רגע יצטרכו לעלות על הסוסים בחצר ולרכוב עליהם במשך שעתיים. כל ניתן שיפרוש מכל סיבה שהיא במהלך הרכיבה ישוב לצינוק וזמן הרכיבה שצבר לא ייחשב. כל הזמן שהנתין היה צריך להשיג יעבור ויצטבר לביצוע שאר הנתינים שנשארו על הסוסים.

האח הגדול ממשיך את מוטי ומסביר לדיירים כי במידה וזמן הרכיבה הכולל שלהם יסתכם ב-14 שעות, הדיירים יעברו את המשימה. המלך והמלכה יעקבו אחר ביצוע המשימה לאורך הרכיבה, ובסוף הזמן יבחרו שני נתינים להם יעניקו את התואר הנחשק: "אבירי הממלכה", האבירים המסורים ישוחררו מהצינוק ויהיו חסינים מההדחה. בכל פעם שהסוסים יעצרו ויצהלו על הנתינים לרדת מהם ולשתות כוס משקה מלאה לבחירה: מיץ חמוציות או בירה מהחבית, אך ברגע שהסוסים יצהלו שוב, על הדיירים יהיה לעלות בחזרה על הסוסים.

המשימה מתחילה והדיירים מתלהבים: "אלראוש, תציל אותי!", שיר צועקת בעוד שסתיו מציע לרתם שינצלו את הזמן על הסוסים לאימון. במהלך הרכיבה הראשונה הדיירים מתרגלים לרכיבה, ותוהים מה יעשו עם כוסות השתייה הרבות שהם עומדים לשתות - ללא יכולת ללכת לשירותים. לאחר מס' דקות של רכיבה, הסוסים צוהלים והדיירים יורדים מהסוסים ושותים כוס משקה, "זה כמעט ליטר!", רתם מתלוננת ותוהה עם סתיו מה יעשו במידה ויצטרכו לשירותים.

00:00- איך מעבירים הדיירים את הזמן בצינוק?

נתיני הממלכה שבצינוק מקבלים מדי לחימה חדשים ומתארגנים לקראת משימה לילית לא ידועה, אך אפילו עם מדים חדשים הדיירים מתקשים להתמודד: "למה אנחנו צריכים את זה?", שואל סתיו בכעס. בנתיים, יושבים המלך והמלכה בפינת האוכל וממתינים לנתינים, וכראוי למלך, נירו יושב לאכול מהעוגיות של מוטי בזמן שסטלה מכינה לו תה עם נענע ומפרגנת לו: "אתה נראה חתיך במראה המלכותי שלך". מאוחר יותר, בעודם ממתינים, נירו מקריא לסטלה קטע משיר השירים, ומרוצה: "איזה טקסט יפה, אה?", והיא ממשיכה להקשיב לו. 

23:00- סטלה מתקשה להנות מתפקידה כמלכה: "המצפון שלי לא נקי"

נירו ממשיך לשתף את סטלה במחשבות שלו על איציק, "הוא עושה פוזה של מבשל",  הוא אומר, "אחר כך זה נראה כמו סדום ועמורה, אני מבשל יותר טוב ממנו". סטלה מציעה שיתחיל להיכנס למטבח להכין להם אוכל בעצמו. בנתיים בצינוק, סתיו מסוקרן איך תראה רשימת ההדחה הקרובה ומציע שגם נירו יועמד להדחה בגלל שלא בחרו בו לחסינות, ושיר שוב מגוננת: "אל תפתחו עליו עיניים", וסתיו מסביר שהוא רק חושב בקול.

השיחה בנסט המלכותי לא פוסקת ונירו מדבר על התהליך שעוברים בתוך בית האח הגדול: "פה אין לך לאן לברוח, אתה חייב להתמודד עם המציאות", וסטלה מסכימה וממשיכה: "אתה גם מפתח פה רגשות לאנשים". היא מסבירה שקשה לה לראות שמושיק לא מסתכל לה בעיניים לנוכח המשימה החדשה, על אף שהוא אומר לה שהוא ישב בשבילה בצינוק כמה זמן שרק צריך. "המצפון שלי לא נקי, אני לא יודעת באיזה מצב הם נמצאים שם", היא אומרת לנירו והוא מנחם אותה: "הם שבעה אנשים יחד, זה בסדר".

22:00- המלך הוא עירום: נירו לא מוכן לעודד את הקשר של איציק ונטלי

נתיני הממלכה נחים במיטותיהם שבצינוק, ורתם מחפשת שירים העוסקים בכלא. בנתיים, המלך נירו והמלכה סטלה יושבים ומשוחחים בנסט המלכותי, ונירו מודה: "הייתי בטוח שתוך עשרה ימים אני הולך", ומסביר לסטלה שלדעתו במשימה הנוכחית הם חסינים מהדחה. הם ממשיכים לשוחח ומגיעים לדבר כל אחד על תחום העיסוק שלו. סטלה מסבירה על תחום הדוגמנות למידות גדולות, ונירו מספר לה בתסכול על תחום המשחק. שיחת הנפש ממשיכה לדת ורוחניות, ובשלב מסוים הם שוב מגיעים לרתם: "הפריע לי כשהיא דיברה ככה למוטי", סטלה נזכרת, ונירו ישר מתפרץ:  "היא ריקנית, הן כל היום מדברות על מותגים".

בצינוק, סתיו קם ונעמד מול העורב בצינוק: "עורב קדוש, בבקשה ממך", הוא מתחנן שישמיע את קולו כדי שהם יוכלו לצאת להתאוורר בחצר. לסטלה לא נוח עם המצב שהיא ונירו ישנו לבד בממלכה בעוד ששאר הדיירים נשארים בצינוק: "זה לא אנושי", היא אומרת ונירו בתגובה: "שום דבר לא קל פה". הם ממשיכים לשוחח ומגיעים לנתח את איציק ושניהם מסכימים שהוא אינטיליגנט. נירו ממשיך להתעסק באיציק וטוען שהוא לא התבגר וסטלה מגוננת עליו. "מה הוא היה צריך את המערכת יחסים הזאת?", הוא שואל אותה, על הקשר של איציק עם נטלי, וסטלה לא מבינה למה הוא מתעסק בזה ואומרת: "דברים קורים, מה זאת אומרת?", ומנסה להתעניין מדוע הוא מתעסק עם זה, ונירו מסביר באירוניות: "את מכירה המלך עירום? אני לא כזה", הוא אומר בהקשר של הצביעות בבית וממשיך, "אני שמח שאני לא חלק מהמניפולציה הזאת". 

21:00- "עבדים היינו": נתיני הממלכה מתקשים להתמודד בתנאי הצינוק

סתיו מתרוצץ בעצבים בצינוק ומאשים את נירו: "כשניצא מפה נירו לא נוגע באוכל שאני מבשל" וכששיר מנסה לגונן עליו, סתיו מתעצבן מדי ועונה לה: "יש בך מן תמימות שאת לא רואה את ההצגה שהוא עושה", הוא אומר לה, ושיר מיד משיבה: "איתי הוא בסדר".

האח הגדול מודיע לנתיני הממלכה כי בכל פעם שעיניו של העורב המצוי בצינוק הופכות לירוקות, הם יוכלו לצאת להתרענן בצינוק הנוסף שנמצא בחצר עד שיושמע צליל העורב בשנית. אל החצר על הדיירים לצעוד כשהם קשורים ברגליהם בשלשלאות האחד לשניה. מוטי ורתם לא מרוצים מהחדשות, ולמרות זאת הדיירים מתארגנים בשרשראות ואפילו איציק ומושיק מצליחים להתווכח בדרך, עד שלבסוף הם מתחילים לצעוד החוצה וצוחקים מהסיטואציה.

בדרך לחצר נתיני הממלכה מנסים לגנוב אוכל משולחן הממלכה אך האח הגדול מודיע להם להניח הכל אחרת ייקנסו. משם הם ממשיכים לצינוק שנמצא בחצר ומושיק מתחיל לשיר: "עבדים היינו, עבדים". סטלה מגיעה לחצר ומספרת לדיירים שהם חסרים להם ואומרת: "פתאום הבית ריק וזה רק שנינו". הדיירים לא מפסיקים להתמרמר על התנאים שלהם, ושיר אומרת: "איזה מגזימים אתם, מה קורה לכם? אנחנו במשימה", אך מהר מאד גם היא נראית מיואשת, "אלרואי, תציל אותי", היא מבקשת בחיוך.

קולות העורב נשמעים, והדיירים חוזרים לצינוק כשהם נסחבים אחד אחרי השני עם שלשלאות הרגליים. נירו וסטלה נותרים בחצר בשתיקה, עד שסטלה משתפת את נירו: "אנחנו משלמים את המחיר של לראות אותם במצב הזה", ונירו מסכים ואומר: "אי אפשר להנות מהמצב הזה". שניהם מתבאסים ומנתחים את ההתנהגות של הדיירים לנוכח המשימה: "כל אחד לוקח את זה אחרת, סתיו התהפך", נירו אומר וממשיך לנתח, "נטלי הכי נהנית מהמשחק, היא באה מוכנה".

20:00- סטלה על רתם: "היא לא יודעת לכבד נשים אחרות"

צרחות, בכי ודפיקות על הסורגים מושמעים לנתיני הממלכה מהצינוק הסמוך, ושיר מפוחדת: "מישהו הולך להיקשר, זה לא מצחיק" והדיירים בצינוק תוהים מתי יוכלו לצאת לעשן: "אתם בגמילה חמודים", רתם אומרת ומצליחה לעצבן את כל המעשנים.

בנתיים, האח הגדול מודיע למלך ולמלכה כי ארוחת הערב תוגש להם בקרוב, והם מתלהבים מהארמון החדש שנבנה עבורם, בעוד הם מחמיאים אחד לשניה על בגדי המלכות. מיד אחרי הסיבוב בבית החדש, הם מתיישבים ונירו מספר שבדיוק לפני תחילת המשימה הוא קרא את ספר "מלכים" בתנ"ך ומספר לסטלה סיפורים מהספר.

במקביל, צופים נתיני הממלכה בשליחי האח אשר עוברים על יד הצינוק ומגישים לנירו וסטלה את ארוחת המלכים שלהם, שתייה וסיגריות. בזמן שהמלך והמלכה מתענגים על ארוחת הפאר שלהם, נתיני הממלכה מקבלים לצינוק קערות אוכל ואוכלים עם הידיים. "לא רוצה לאכול אורז ותפוחי אדמה!", אומרת רתם ומודיעה כי היא לא מתכוונת לאכול.  גם סתיו מתפנק ואומר: "זה נראה לכם הגיוני?", ומתיישב על מיטתו, בזמן ששאר הדיירים בצינוק דווקא מרוצים ואוכלים.

נירו וסטלה יושבים ומגיעים לשוחח על רתם: "היא מרוכזת בעצמה, היא ילדה קטנה ללא ניסיון", סטלה אומרת וממשיכה, "היא לא יודעת לכבד נשים אחרות. כשיש אישה ששונה ממנה או יותר ממנה זה לא מסתדר לה". נירו מסכים וממשיך לספר לה מה ראה כשצפה בדיירים מחדרו המלכותי.

19:00- המלך נירו למלכה סטלה: "רואים מי מלכלך ומי תככן באמת"

"המצלמה לא משקרת", נירו משתף את סטלה, מלכת הבית, על כל מה שראה כשצפה בדיירים במהלך 24 השעות האחרונות: "רואים מי מלכלך ומי תככן באמת". הם נכנסים ומתיישבים על כס המלכות וסטלה שואלת אותו אם ראה את החיקוי של מוטי והוא עונה לה: "אין לי בעיה עם זה, גדולי השחקנים בארץ מחקים אותי". כשסתיו מתיישב מולם, הוא מספר כי כולם ידעו שיחזור כמלך, אך נירו עונה לו בתגובה: "איציק היה אופטימי - הוא חשב שאני אצא".

הדיירים יושבים כולם בסלון, והאח הגדול מודיע לכל "נתיני הממלכה" כי כולם הואשמו בבגידה ועליהם לבלות בצינוק: "גזר הדין שלכם מתחיל עכשיו", הוא אומר ושולח אותם לחדר המשימות. "הם הולכים לסבול עכשיו 24 שעות", נירו אומר לסטלה. בהמשך השיחה הוא משתף אותה: "הם לא יודעים לאכול אותי, בגלל זה, זה ככה", וממשיך, "אני לא כועס על אף אחד". נירו מפרגן לסתיו, אך על מושיק יש לו מה להגיד: "רואים את התככנות שלו". סטלה עומדת מהצד ומנסה לסחוט עוד מידע על מה שראה ונירו משתף אותה: "אני אהיה מופתע אם הזוגיות הזאת תימשך", הוא אומר על הקשר של נטלי ואיציק, וסטלה מהנהנת ומסבירה לו שהם בתנאים לא נוחים .

השיחה ביניהם נמשכת וסטלה מנסה להסביר לנירו שהוא נתפס כאחד שעושה אש בבית, אך מתקשה להסביר לו ועושה זאת בחיוך. "לי מה שהפריע בך, זה שלא שיתפת פעולה בהתחלה", היא מסבירה לו שלא לקח חלק בבית, "אבל אחרי זה השתנית", היא אומרת בניסיון לעדן. נירו עונה לה שהיה עושה הרבה אך כשלא רואים, ושוב מטיח טענות כלפי הדיירים: "הרבה אנשים עושים כדי שיראו, אני עושה ומי שצריך לראות - רואה את זה".

דיירי הבית יושבים בצינוק על מיטות דקות ושמיכות מחוספסות, ותוהים מה תיהיה המשימה. האווירה בחדר כבר מתחילה להשפיע, ורתם מודיעה מראש: "אני לא מתכוונת להיות קשורה בשרשראות". במקביל, סתיו ושיר כבר מתחילים להתווכח על מיקום המיטות ושיר צועקת עליו: "תפסיק להיות ילדותי כבר", והוא עונה: "אני לא אוהב פרנציפים". בעוד הם תוהים מתי תתחיל המשימה, איציק מדמה את ההמתנה בחדר למים על הגז: "שניה לפני שזה גולש, מורידים את זה מהאש", ורומז שהמשימה תתחיל כשהרוחות יתחילו להשתולל. עוד לפני שהוא מסיים את המשפט, הרוחות מתלהטות ושיר מתחילה לצרוח על סתיו, והוא עונה לה: "אם את לא מסוגלת לדבר בלי לצעוק אל תדברי". הם חותמים את השיחה באווירה לא נעימה שמציפה את החדר.

18:00 - נירו: ״חשבתם שנפטרתם ממני״

האח הגדול משמיע שיר אחד גם עבור ישראל שכבר לא בבית, "Take this waltz" של Leonard Cohen. ״את יודעת לרקוד ואלס?״, מוטי שואל את רתם והם רוקדים יחדיו ריקוד מלכותי תוך כדי שמוטי נותן לה הערות שמשפרות את הריקוד. רתם מופתעת מיכולות הריקוד המרשימות של מוטי ומחמיאה לו.

 מיד לאחר מכן השיר "Broken" של Jake Bugg מושמע, ומושיק לא מבין למה כל השירים בלועזית: ״מה אלו השירים שבחרתם?״, שואל מושיק את הדיירים כשלפתע האח הגדול עונה לו: ״זה בשבילי״, ומושיק נקרע מצחוק. סתיו מאפר את איציק ועושה לו איפור בסגנון ׳נסיך פרסי׳, לאחר מכן הוא מאפר גם את שאר הדיירים בציורי גוף.

 לאחר המתנה ארוכה ומתישה הדיירים נקראים לצאת החוצה וכולם נפעמים מהבית החדש המעוצב כולו בסגנון משימת ׳משחקי האח׳. האח הגדול מזמין את ״המלך נירו מבית לוי״ להיכנס לסלון והם כולם מקבלים אותו בצחוק גדול ומחיאות כפיים סוערות. נירו מברך את הדיירים ואומר: ״צהריים טובים, חשבתם שנפטרתם ממני״, והדיירים מגלים כי הוא צפה בכל מה שמתרחש מאתמול בלילה וכי עכשיו הוא צריך לבחור את מלכת הבית. בעקבות הצפייה נירו בוחר את סטלה להיות מלכת הבית של האח הגדול: ״היא הייתה המלכה הבלתי מעורערת של הבית עוד לפני שהכתרתי אותה״, הוא מסכם. איציק נקרא לחדר האח הגדול להביא את כתב המשימה.

17:00 - שיר: ״אם יקרה משהו לסבתא שלי אני אשתגע״

לאחר שכולם מסיימים להתלבש ובזמן שהם מחכים להתחלת המשימה הרמקולים בבית האח נפתחים ובזה אחר זה מגיע שיר אחד לכל דייר.
השיר הראשון של נטלי "Man in the mirror" של Michael Jackson מושמע ברחבי הבית, היא רוקדת באושר ורתם מצטרפת אליה. לאחר שהשיר נגמר רתם מבקשת: ״עוד, עוד״, ובקשתה נענית ובבית מושמע השיר "Here comes the rain again" בביצוע של דיקלה. סטלה, האחרונה שיוצאת מחדר ההלבשה, מצטרפת גם היא לריקודים.

עכשיו תורה של שיר מגיע והשיר "Say something" של Christina Aguilera מתנגן, היא מתרגשת מאד ומשתפת שכשסיפרו לה שסבתא שלה עברה התקף לב זה השיר שהתנגן לה באוטו ומתאמצת נורא לא לבכות. היא מספרת שהכל בסדר עם סבתא שלה עכשיו ומוסיפה: ״אם יקרה משהו לסבתא שלי אני אשתגע״.

בינתיים בממלכה שלו, נירו יושב עם כוס יין וצופה במתרחש בבית בתלבושת המלך שלו ונהנה מהמוזיקה גם הוא. השיר הבא הוא שיר של מושיק ״רק זכרונות״, הדיירים מצטרפים ושרים את השיר איתו.

כשתורו של סתיו מגיע השיר "Ugly boy" של "Die Antwoord" מושמע, והוא ושיר מתחילים ללכת הליכת מסלול: ״זה הכי שיר להליכה על מסלול״, אומרת שיר וסתיו מספר שהקליפים של הלהקה ממש מושקעים ומטורפים. כש "Empire state of mind" של "Jay-z & Alicia Keys״, מגיע גם מוטי ואיציק מצטרפים לריקודים, השיר גורם לשיר להתגעגע לניו יורק: ״איזה יופי, אני מתגעגעת לניו יורק כל כך!״ היא אומרת.

16:00 - נטלי על הלבוש של איציק: ״זה אפילו קצת מדליק אותי״

הדיירים ממתינים בחדר השינה בקוצר רוח שההלבשה של כולם תסתיים ושהמשימה תתחיל.
בינתיים שיר ומושיק שרים ״שובר שתיקה״ של מושיק עפיה ועוד מחרוזת משיריו.
״לפחות יש לנו ׳לוק׳ להיום ואנחנו לא צריכות לבזבז בגדים שלנו״, שיר צוחקת.

הבנות מתאפרות בהתאם לתחפושות: ״אני כל היום מתאפרת זה כבר מגעיל אותי״, אומרת רתם.
איציק יוצא מהחדר ונטלי אומרת לו שהלבוש מאד הולם אותו: ״זה אפילו קצת מדליק אותי״, היא אומרת, ״מרענן לראות אותך לא עם ג׳ינס, אני מרגישה כאילו אנחנו מכירים מחדש״ היא מוסיפה,
״אני אעשה דברים אחרת הפעם״, איציק אומר והם צוחקים.
שיר אומרת שהיא ממש אוהבת את התחפושות: ״אני יכולה ככה כל יום״ ומתחילה לאפר גם את נטלי.

15:00 - משחקי האח בעיצומם. נטלי: ״זה כמו גלדיאטורים״

האח הגדול מודיע שכעת כל אחד יכנס לחדר הארונות בכדי ללבוש את בגדיו לקראת המשימה, רתם נכנסת ראשונה: ״מעניין איך היא תצא״, אומרת שיר בסקרנות, ״מעניין איזה בגדים מביאים לה״, מוסיף מושיק.
לאחר מספר דקות רתם יוצאת לבושה בבגדי צייד: ״מה אני? לדעתי איזו ויקינגית ציידת״, היא אומרת ונטלי ושיר אומרות שהלבוש ממש יפה. סתיו אומר בדאגה: ״רק שלא יתנו לי להיות שפחה, אני מתה אם אני אמור להיות שפחה״, הוא שואל את הדיירים האם הם מוכנים לפגוש את המלך נירו והדיירים לא נלהבים מהרעיון בכלל.

כמעט כל הדיירים מוכנים וסתיו אומר כי הם נראים כמו דמויות ממחזמר והדיירים מרוצים מהלבוש ואומרים כי הוא יפה מאד. ״זה כמו גלדיאטורים״, אומרת נטלי ומנסה להיזכר בסרט שראתה, בו הדמויות היו לבושות בדיוק כך. סתיו תוהה אם יוכלו לעשן בתור דמויות ימי ביניים וסטלה צוחקת עליו ואומרת שהוא יוכל לעשן מקטרת.

מושיק מציע לשיר להוריד את הטבעת אירוסין כי היא עלולה לאבד אותה במשימה: ״קשה לי להוריד את הטבעת אירוסין״, היא אומרת אך מושיק מצליח לשכנע אותה שעדיף לה לשמור אותה בטוחה ולהוריד אותה.
״אני מתה כבר לראות את נירו״, היא אומרת ומושיק אומר שבטח הלבישו אותו כמו מלך. סתיו מציע שאולי הפכו את הקראוון כוכבים בחוץ לטירה ומושיק מסכם כי: ״הכל יכול להיות״.

14:00 - שיר על נירו: ״מסכן, אף אחד לא בחר בו״

איציק ונטלי מתפנקים על המיטה ומתחילים לשחק ארץ-עיר, נטלי מתעצבנת עליו: ״אתה חושב לפני ואז ישר אומר״, הוא סופר לה כל פעם 10 שניות לתשובה נכונה והיא משתגעת מכך שהוא מלחיץ אותה. רתם מתערבת מידי פעם ועוזרת לנטלי תוך כדי אימון: ״תפסיקי להתערב כבר!״, צועק עליה איציק ושלושתם צוחקים.

לאחר משחק סוער, איציק ונטלי עושים הפסקה ומצטרפים לשאר הדיירים בפינת העישון, שיר אומרת שנראה לה שהיא דיברה מתוך שינה אתמול עם סתיו ומוסיפה שנטלי כיסתה אותה בלילה כמו אמא.
הם מתחילים לדבר על נירו ושיר אומרת: ״מסכן, אף אחד לא בחר בו״, נטלי אומרת שזה היה ידוע מראש ושהיא לא חושבת שהוא נעלב: ״זה בסך הכל די משעשע״ היא אומרת ושיר מוסיפה כי אותה זה ממש לא שעשע.

מאוחר יותר בחדר השינה משחק הארץ-עיר ממשיך לככב, והפעם מצטרפות לנטלי ואיציק גם שיר וסטלה שלומדת לאט לאט את החוקים: ״כבר המון שנים לא שיחקתי במשחק הזה״, היא אומרת ומתקשה להבין.
איציק צוחק על שיר שהיא מכירה רק מקומות שהצטלמה בהם, והיא צוחקת עליו חזרה שהוא מכיר רק מקומות ששיחק בהם.

13:00 - רתם לאיציק: ״איך אתה כזה קשה?״

הדיירים מתארגנים לקראת יום נוסף: ״בואי נלך להתאמן, לכי תדעי אם נוכל בימים הקרובים״, אומרת רתם לשיר שעונה לך שעכשיו היא כבר לבושה ומאופרת ולכן פחות מתאים לה לעשות כרגע אימון, רתם צוחקת בהבנה והולכת לעשות אימון לבד.

הדיירים אוכלים ארוחת בוקר קלילה ושיר מדברת על כך שפה בבית יש לה יותר טעויות בשפה העברית מאשר בחוץ: ״אני מרגישה שאני מתנוונת״, היא אומרת ואיציק נותן לה דוגמא שתעזור לה לא להתבלבל בפעם הבאה

איציק מצטרף לרתם ועוזר לה באימון האיגרוף: ״איך אתה כזה קשה?״ אומרת רתם על הרגליים שלו,
והוא מסביר לה ששרירי רגליים הם לא בזכות הכדורגל אלא רק מהאגרוף. ״כואב לי יותר לתת לך מכה מאשר ממה שזה כואב לך״, היא מסכמת וממשיכה באימון.

12:00 - רתם: "אוי אוי אוי, נירו הולך לרדות בנו במשימה"

נטלי ורתם מתארגנות לקראת היום החדש בחדר הארונות. "נראה לי יהיה מצחיק" רתם אומרת על המשימה, "אבל אוי אוי אוי, נירו הולך לרדות בנו". "כן, אבל זה יהיה מצחיק" נטלי אומרת לה, ורתם משיבה לה: "לחלקנו יותר ולחלקנו פחות". האח הגדול מודיע לדיירים לצאת מחדר הארונות, כי הוא רוצה להביא להם ארוחת בוקר והבית עדיין סגור לקראת ההכנות למשימה. נטלי חוזרת למיטה ועוזרת לאיציק לספר את הזקן שלו. שיר מתאפרת, ורתם מתלוננת שלא הביא את האיפור שלה איתה לחדר.

מושיק הולך בחדר ונראה עצבני ורתם שואלת אותו מה קרה. הוא מספר לה שהוא הפסיק לעשן. "איזה יופי" רתם אומרת לו ומציעה לו להצטרף לאימונים איתה: "אם תתאמן איתנו זה ישפריץ לך חומרים במוח שלא תצטרך את הסיגריות האלה". הדיירים מתרגשים בגלל ארוחת הבוקר שהופיעה להם בחדר הארונות. מושיק הולך לראות מה הביא האח הגדול ומבשר לדיירים מה יש: "בורקסים, ענבים וקוראסונים, בואו לאכול". איציק נותר במיטה לחוץ בגלל המשימה: "המשחק הזה מעצבן אותי" הוא אומר, ונטלי מנסה להרגיע אותו.
 

11:00 - הדיירים מתעוררים עם השיר "Royals" וסתיו אומר: "לעולם לא נהיה מלכים, זה בטח קשור למשימה"

אחרי אירועי אמש הסוערים והדחתה של קטיה מהבית, נותן האח הגדול לדיירי הבית לישון עד מאוחר על מנת שיוכלו להתאושש ולעכל את מה שהתרחש. הדיירים מתעוררים לצלילי השיר "Royals"  של לורד, וסתיו מזנק מיד מהמיטה ומתחיל לרקוד. הם מדברים על משמעות השיר, ואיציק אומר שהוא מרמז על המשימה. סתיו מצטט מהשיר: "לעולם לא נהיה מלכים", ומסביר לדיירים את המשמעות של השיר לפי המילים. נטלי אומרת שהמשימה בטוח תהיה מצחיקה, וסתיו אומר שרק אם נירו לא יעבור את הגבול. נטלי אומרת לו שהוא בטוח יעבור וזה עדיין יהיה מאוד מצחיק.

09:00 – בוקר של משחקים יוצא לדרך

כל הדיירים עוד במיטה ישנים, והלילה, אחרי לילות רבים כמעט ולא נשמעים קולות נחירה מכיוון חדר השינה. בשעה הקרובה יתעוררו הדיירים לשיר הבוקר שיודיע להם על מה שצפוי להם בהמשך היום. נירו, שלא ישן עם הדיירים, יתעורר לו בסוויטה המלכותית, בזמן שהוא צופה בדיירי הבית, וימתין גם הוא לפתיחת "משחקי האח".

מה קרה אתמול?

את בוקר ההדחה אתמול פתחו הדיירים עם השיר  "I Will Survive", כשלשישה מהם המילים הפכו למשמעותיות במיוחד. את המתח לקראת ההדחה השנייה לעונה העבירו הדיירים בניקיונות, כבכל יום שלישי, ואחרי שזכו לפינוק מהאח הגדול עם שירים מקפיצים בזמן הניקיונות, סיימו הדיירים את מטלותיהם וחזרו איש איש למתח והספקולציות לקראת הערב הגורלי.

במהלך היום המשיכו איציק ונטלי לתחזק את הזוגיות שלהם עם עליות ומורדות, כשאיציק מבקש ממנה לא לזלזל במה שהוא מרגיש, אחרי שנטלי באה אליו לברר אם יש צורך שהיא תתפוס מרחק. מי שגונב את תשומת הלב מהזוג הוא דווקא סתיו שלא רגוע בכלל לקראת ההדחה הצפויה.

בשעות הערב עולים אסי וארז מול דיירי הבית, ואחרי המתנה מורטת עצבים בסלון נשארות לבסוף רק נטלי וקטיה, ראש בראש, עד הרגע בו הכריז ארז שקטיה גאלי היא המודחת השנייה לעונה. קולות הקלה נשמעים ברחבי הבית, אבל לא לזמן ארוך במיוחד, אחרי שבסבב מהיר בוא התבקשו הדיירים לבחור למי היו רוצים להעניק חסינות, נשאר לבסוף נירו, שלא נבחר על ידי אף אחד, ובאותו רגע הוא נלקח מהסלון לחדר צדדי שם הוא מתבשר שהוכתר למלך הבית, בעוד שאר הדיירים יהיו הנתינים.

הדיירים, שלא יודעים כלום על אופי המשימה וההיעלמות של נירו מעלים ספקולציות רבות, כשאחת מהן היא אכן זו הנכונה, ואיציק מבין שאם נירו יוכתר למלך, הוא כנראה יהיה הראשון שיספוג את מרבית האש, ויחד עם הגעגוע לילדים, הוא מתכנס בתוך עצמו וכמעט ונשבר. רגע לפני כיבוי אורות מגיעה אליו נטלי כדי לנסות ולתמוך בו, בתקווה שיתעורר הבוקר במצב רוח טוב יותר.

רוצים לדעת כל מה שקרה אתמול?

הפניה לשידור החי