הפניה לשידור החי

העדכון האחרון:

03:00 – מוטי ואיציק כותבים שיר

הדיירים עוברים לשבת בחצר, ובהמשך למתח שקיים בבית בעקבות הוויכוח שקרה מוקדם יותר, מספר מוטי סיפור עם מוסר השכל האומר שלכל אחד יש ניגון משלו והחוכמה היא איך למצוא את המשב שמניע את כולם. "השוני בטעמים, בנוסחים, בלבוש ובמאכלים", אומר מוטי, "זה לא כדי להבדיל אלא ההפך, כדי ליצור הרמוניה". בהמשך, מוטי מחקה את פרס ומצחיק את מושיק, איציק וסתיו.

איציק ממשיך לחשוב על הוויכוח שהיה לו עם אריאנה ושואל את מוטי אם העובדה שהוא מדבר אמת זה לא בסדר, מוטי מחזק אותו ואומר שזה בסדר שהוא מגיב לכך שהוא שומע מישהו מדבר בחוסר תרבות. מוטי ואיציק ממשיכים לדבר על כך שאריאנה לא נותנת להתבטא, ושבתור אשת תרבות אין לה תרבות דיבור. בהמשך, איציק מתעניין ושואל את מוטי איך כותבים שיר, ומוטי מסביר שהכל מתחיל מרעיון, ואתה מספר סיפור ויחד הם מתחילים לכתוב שיר קצר: "איציק גדול שחקני הנבחרת, וזאת לא סתם מילה שכתובה במחברת, כל שער שלו הוא פרי בישולו". בהמשך, מושיק מצטרף למוטי ואיציק בחצר, הם משמיעים לו את השיר שכתבו, ומושיק גם נותן טיפים לכתיבת שירים, ואיציק אומר: "פתאום יש לי חשק לכתוב", ומוסיף: "אתה יודע כמה דברים עשיתי פעם ראשונה שלי פה? בישולים, לנשום, לא להתעצבן, קראתי בתנ"ך".

איציק תוהה אם יש עניין בחוץ סביב התוכנית, ומושיק אומר שיש הרבה כאלה שמשחקים אותה לא רואים, ואיציק מגדיר אותם "רואים בסתר".

לאחר ששוחחו ושרו שירים בחצר, מחליטים מוטי, איציק ומושיק להצטרף לשאר דיירי הבית שכבר ישנים במיטותיהם וללכת לישון.

02:00 - אריאנה על מוזיקה מזרחית: "זה כמו דשא סינטטי, אומנות זה לא"

ישראל ושיר משחקים דמקה בזמן שאיציק נכנס נסער לבית: "בחיים שלי לא נתקלתי בטיפוס כזה", וישראל מבקש מנטלי להרגיע אותו. איציק ונטלי שוכבים בספה ונטלי אומרת שקשה לה לשמוע צעקות וויכוחים ריקים מתוכן, ואיציק מסכם איתה: "אריאנה כופה את עצמה על הסביבה", ומתקשה להירגע מהדברים שאריאנה אמרה למושיק. בהמשך, נטלי ואיציק עוברים לדבר על דברים קלילים יותר עד שמוטי נכנס נסער גם כן לסלון, והם חוזרים לדבר על הוויכוח שהיה עם אריאנה בחוץ. נטלי מנסה לשנות את נושא השיחה ללא הצלחה.

בינתיים בחוץ, אריאנה ממשיכה להביע את דעתה על המוזיקה המזרחית:  "מילים נמוכות, בשפה דלה מאוד וזה חמוד, זה כמו דשא סינטטי, אומנות זה לא". אריאנה ממשיכה ואומרת למושיק: "לא הכל מתמצא בחפלות", מושיק לא מגיב לדברים, ואילו נירו מסכים עם אריאנה: "למרות שקשה להקשיב לה, היא אומרת דברים נכונים". מושיק מחליט להפסיק את השיחה ונכנס לבית, אריאנה מתחילה לבכות ונירו מנסה להרגיע אותה: "לא תצליחי לחנך את כולם". אריאנה מודעת לכך שאין לה סבלנות ונירו אומר לה שבגלל זה אנשים לא סובלים אותה, והיא בתגובה אומרת שהיא לא מחפשת מחיאות כפיים: "אם הייתי בעסק הזה בשביל אהבה, לא הייתי כותבת ביקורות".

בסלון, מושיק אומר לסתיו שלמרות הויכוח עם אריאנה ונירו, אם הם יבקשו ממנו קפה או משהו אחר אז הוא יעשה את זה באהבה ומוסיף שהפרנסה שלו לא מגיעה מאנשים כאלה. שיר ונטלי אומרות שהוא לא צריכים לתת לה במה ולהמשיך לריב איתה, אלא פשוט לקום וללכת. מושיק מסביר להן שאריאנה רצתה שהוא יענה לה ושהיא חושבת שהיא מבינה יותר מכולם,  ושהוא העדיף לתת לה את הבמה כדי שתוציא את כל השליליות. שיר, לעומת זאת, אומרת שקשה לה לענות לאריאנה מתוך כבוד אבל מי שלא מכבד אותה, היא לא מכבדת אותו.

בהמשך, נירו מצטרף לדיירים שיושבים בסלון, סתיו עושה חיקויים ומצחיק את כולם, מוטי שר שירים בצרפתית והאווירה נהיית קלילה יותר.

01:00 – מושיק לשיר: "ככה זה כשגונבים את המטבח, צפי לפגיעה"

איציק ושיר שולטים בבישול במטבח ומכינים ארוחת לילה לדיירים, מוטי מתפעל מאיציק ואומר: "אפילו אמא שלו לא תכיר אותו". בהמשך מושיק משתף את מוטי בחשש שלו מהתקציב: "נלך לפי החוברת, נהיה חכמים בישיבת התקציב הבאה".  הדיירים מתיישבים סביב שולחן האוכל ואיציק מקבל מחמאות מכולם על האוכל, קטיה מחמיאה על הטחינה שרתם הכינה, ורותם אומרת בצחוק: "מושיק נתן את ברכת הטחינה". אריאנה לא מצטרפת לארוחה ויושבת בחצר, סתיו נרדם וישראל מוותר גם הוא כדי "לשמור על הפיגורה", אך משתכנע לטעום קצת ומחמיא גם כן לאיציק על האוכל.

במהלך הארוחה, נשפך על שיר משהו והיא מתעצבנת כי כבר בזמן הבישול היא נכוותה ולא מבינה למה כל שנייה קורה לה משהו, מושיק אומר לה בצחוק: "ככה זה כשגונבים את המטבח, צפי לפגיעה", ומתכוון לכך ששיר מבשלת במקום אריאנה. בהמשך, שיר מתבאסת מההדחה הקרבה: "בא לי למות על ההדחה הזאת, ממש לא כיף לי", ואומרת שלא כיף לה להעמיד להדחה אנשים שהיא לא רוצה אלא רק כי היא חייבת, ומוסיפה: "שבוע הבא אני מקווה שמישהו יבוא לי לא טוב" ואיציק מסכים איתה שזה קשה.

בהמשך, הדיירים חוששים שהתקציב הבא יהיה נמוך בגלל הקנסות שהם חוטפים, נטלי מציעה להם לחסוך בסיגריות, ומושיק בתגובה מתחיל לזמר: "אם הייתי יודע שזה ייגמר הייתי מעשן פחות יותר", ורתם מציעה חרוז נוסף: "הייתי מעשן פחות בחצר". בינתיים, נטלי ורתם מחליטות שמושיק הוא המרואיין הבא בתכנית הרדיו הלילית שלהן. הדיירים צוחקים שצריך לבדוק קודם עם הסוכן של מושיק, ורתם עונה בצחוק: "בוא נגיד שבשבוע הקרוב הוא לא פולי בוקד".

לאחר הארוחה, חלק מהדיירים יושבים בחצר ומושיק מבקש מהאח לשים את השיר "אהבה בת עשרים" של יוסי בנאי לפתיחת השבוע, ואריאנה משתפת: "את הפזמון אני שרה לבת שלי מאז שהיא קטנה". איציק מתחיל לשיר ואריאנה אומרת שהוא "מיזרח" את השיר והשיחה מתפתחת לשיחה על מוזיקה מזרחית ומובילה לויכוח בין איציק לאריאנה. בהמשך, האח נענה לבקשת הדיירים ומשמיע את השיר שהם ביקשו והם מתחילים לשיר ביחד. כשמגיע הפזמון, נטלי מצטרפת לדיירים שבחצר ומתיישבת על איציק והם נראים קרובים מתמיד.

בינתיים במטבח, שיר משתפת את נטלי שלפעמים היא לא מוצאת את המילים לבטא את מה שהיא מרגישה ואומרת שזה קרה לה בשיחה הראשונה עם אריאנה, היה לה המון מה להגיד אבל לא הצליחה להוציא את זה: "ולא רציתי לפגוע ולא רצתה לצאת בנאדם מגעיל", נטלי חשה הזדהות ואומרת שגם לה קורה לפעמים שהיא שוכחת דברים או לא מוצאת מילים להתבטא, ומוטי מצטרף לשיחה וחולק עם נטלי עצות כיצד לשפר את הזיכרון.

בחצר מתפתח ויכוח סוער בין איציק ואריאנה בנוגע למוזיקה מזרחית. איציק מרגיש שאריאנה מזלזלת במוזיקה המזרחית. כשאיציק מטיח באריאנה שהיא אמרה דברים פוגעניים כלפי מושיק היא עונה: "לא אמרתי לו שהשפה שלו עילגת", אמרתי לו שהעברית שלו היא לא מהמשובחות" והרוחות מתלהטות. בעוד מושיק שומר על שתיקה לאורך כל הויכוח, איציק יוצא להגנתו ואומר: "המוזיקה המזרחית היא המוזיקה במובילה בארץ". נירו מצטרף לשיחה ומנסה להביע את עמדתו מול אריאנה ללא הצלחה ומתעצבן שהיא לא נותנת לו להתבטא: "תפסיקי לדבר כל הזמן". מוטי תומך בנירו ומבקש לאריאנה לתת לנירו להתבטא ואומר לה שזאת התרבות של דו שיח.

00:00 - רתם: ״אני רוצה לשמש דוגמא לבנות שצופות בבית״

השיחה בנסט בין רתם לקטיה ממשיכה: ״אני רוצה לשמש דוגמא לבנות שצופות בבית״, אומרת רתם שלא מוכנה ליפול ל'סיפור הישן' של שתי בנות שרבות על גבר אחד. למרות השיח הטעון, קטיה ורתם מודות שהן מאד מחבבות את איציק וחושבות שהוא בחור עם לב טוב, אבל עם כל האהבה לאיציק, הן חושבות שאין סיבה שנטלי ורתם יריבו בגללו: ״אם הייתי רוצה לעשות משהו כזה הייתי עושה את זה בחוץ, כאן אני מחפשת חוויה אחרת״, מסכמת רתם.

כל הדיירים סיימו לתת את השמות להדחה בחדר האח הגדול ובמטבח כבר מתבשלת לה ארוחת ערב מאוחרת. מוטי ומושיק מטגנים קציצות ורתם ונטלי שרות את Irreplaceable של ביונסה תוך כדי הבישולים והנקיונות.

23:00 – רתם: "הייתי יכולה להמשיך לפלרטט עם איציק, אבל אני לא מתכוונת לריב עם נטלי"

הדיירים נכנסים אחד אחד לחדר האח הגדול לתת את שמות הדיירים שהם בוחרים להעמיד להדחה והמתח בבית לא נרגע. בינתיים בחדר השינה, סתיו וקטיה מדברים על מה שמתפתח בין איציק לנטלי ועל זה שהם מחזיקים ידיים, מתבודדים, ועל כך שנראה שמתחיל משהו רומנטי ביניהם, ״הכי טוב לשאול את נטלי״, מציע סתיו אבל קטיה מרגישה לא בנוח לעשות זאת. סתיו אומר שגם ככה כל המדינה יודעת אז אין לה מה להכחיש את זה פה.


במקביל בחצר, איציק משתף את מושיק שגילה כמה חשובה המשפחה עבורו. אחר כך, הוא מודה שהוא מפחד לפגוע בנטלי ולעשות דברים שיצטער עליהם, ומושיק מייעץ לו לעצור כי רק בחיים בחוץ אפשר לבחון אם הרגשות אמיתיים או לא. איציק, שמתקשה לעשות את ההפרדה, אומר: ״אני מסתכל עליה והיא עושה לי את זה לגמרי״.

הסיפור של נטלי ואיציק הופך להיות שיחת הבית, וגם בנסט קטיה ורתם מעלות תהיות לגבי הנושא. קטיה משתפת את רתם בכך שהיא חושדת באיציק: ״איציק מעצבן אותי״, ורתם מנסה להבין לאן קטיה חותרת. לקטיה קשה לשים את האצבע על מה בדיוק מפריע לה: ״אני מרגישה סוג של משחק אצלו״, ונותנת כדוגמא את נירו שהוא אמנם שחקן אבל פה בבית הוא מאד פתוח ואמיתי לעומת איציק. קטיה מוסיפה ואומרת שהיא לא אהבה את זה שערב אחד הוא על המיטה של רתם וערב שני היה על המיטה של נטלי מה שגורם לרתם להיפתח ולשתף את קטיה בכך שהיא לא מוכנה להיות חלק ממשולש אוהבים: ״אני באתי לתכנית הזו בשביל להכתיב עלילה אחרת, נטלי ואני נשים חזקות עם אג'נדה ואנחנו לא נריב על בחור". עוד היא מוסיפה: "אני פלרטטנית באופי שלי והייתי יכולה להמשיך עם המשחק הזה, אבל אני לא מוכנה להיות הבחורה שתריב עם מישהי אחרת על בחור".

22:00 – איציק לנטלי: "אני מרגיש שאת מרוחקת ממני"

לאחר שאיציק הרגיש ריחוק מנטלי הם יושבים לשיחה על היחסים ביניהם, ונטלי מנסה להבין אם היא עשתה משהו לא לעניין. איציק עונה לה בתגובה: ״זה מה שאת לא עושה, כשזה יהיה הדדי אני אחזור למסלול״, ורומז לה על כך שהיא מרוחקת ממנו. בתגובה היא אומרת שהסיבה שהחליטה לשמור על מרחק היא משום שהיא מפחדת להיות כל הזמן רק איתו, ומוסיפה: ״אני חושבת שיש פער בין מה שאתה עושה למה שאתה חושב שאתה עושה״, ואיציק בתגובה עונה ששניהם מאופקים משום לשניהם יש ילדים והם לא לבד בעולם. נטלי אומרת שבסופו של דבר יש גם צדדים חיוביים לשהות שלהם בבית בסיטואציה הזו משום שאם הם היו בחוץ והיה ריחוק ביניהם הייתה נוצרת תחושה קשה אחד לשני מה שהיה גורם לעוד יותר ריחוק, ובבית האח אין לאן לברוח והם חייבים לדבר.

מאוחר יותר, הדיירים יושבים בחצר ושרים את השיר ״Que sera sera" של Doris Day, ורתם מציינת שהסלון ממש שווה ומפנק והדיירים עוברים לשבת שם. נטלי ואיציק שוכבים מחובקים על הספה, ״זה עושה סטרס הדבר הזה״, אומר איציק על ההדחה, בזמן שדיירי הבית נקראים אחד אחר השני לחדר האח.

 

21:00 - שיר מוטרדת: "אני לא אוכל להסתכל לאנשים בעיניים"


ישראל מסיים את לוח הדמקה שלו ויוצא נלהב לדיירים בחצר: ״אתם רוצים לראות את הכלים שהכנתי? איזה פטנט!״. לאחר מכן, הוא נכנס בחזרה הביתה כדי להביא נרות ומסביר לדיירים כיצד יצר את לוח הדמקה באמצעותם.

ככל שהזמן עובר והאח הגדול אינו קורא לדיירים להעמיד להדחה, הלחץ בבית גובר: ״יאללה, שנגמור כבר עם ההדחות האלו״, אומר סתיו,ורתם מוסיפה: ״אני באמת רוצה שיקראו לנו ושנסיים עם זה״. שיר מוטרדת שהיא לא תוכל להסתכל בעיניים לאנשים שהעמידה להדחה: ״זה יהיה צביעות לדבר עם מי שאני מעמידה להדחה ואני שונאת את זה״. קטיה לעומתה, אומרת שלדעתה זו ממש לא צביעות כי הכל היה ידוע מראש.

מאוחר יותר, הדיירים עורכים הבדלה לכבוד צאת השבת, מוטי שר קידוש באופן מרשים ואיציק מברך את הברכות. הם מדליקים נרות וכולם מברכים אחד את השני בברכת ׳שבוע טוב׳, חיבוק ונשיקה.

20:00 - שיר: ״אין לי מושג את מי אני מעמידה להדחה״

הלחץ של ההדחה הראשונה מתחיל להשפיע על האווירה בבית והדיירים מתארגנים לקראת המפגש עם האח הגדול בו כל אחד מהם יצטרך להעמיד להדחה שני דיירים. שיר מבקשת שנטלי תסדר לה את הגבות, ונטלי אומרת לקטיה שכדאי לה גם להתחיל להתארגן.

בינתיים בחצר, שיר, איציק ומושיק מדברים על הקשר של איציק ושל נטלי: ״אני לא בטוח שזה מה שאני רוצה״, אומר איציק, ומוסיף כי הוא חושש שהאינטנסיביות של הבית משפיעה עליו. שיר אומרת שלדעתה אם תהיה זוגיות כלשהי בבית היא חייבת להיות בצורה ישירה, ואחר כך היא עוברת לדבר על ההדחה: ״אין לי מושג את מי אני מעמידה להדחה״, ומושיק ואיציק אומרים לה שעדיף לא לדבר על זה בכלל.

בהמשך, השלושה מתלוננים על אריאנה ועל השיפוטיות שלה כלפיהם: ״היא העירה לי על זה שהחלפתי חמישה סטים של בגדים היום״, אומרת שיר, ואיציק מגבה אותה: ״גם אם החלפת? מה זה עניינה בכלל?״.
מושיק אומר שנמאס לו מהבישולים שלה כי אף אחד לא אוכל מהם חוץ ממנה: ״עדיף שתנוח קצת מכל הבישולים״, הוא אומר. ״כואב לי הלב עליה, שאף אחד לא רוצה לאכול את האוכל שלה״, אומר איציק, ושיר משתפת שגדלה בבית שבו אמה הייתה מסדרת ומנקה כל הזמן ולכן היא משתגעת מכך שאריאנה מלכלכת המון תוך כדי שהיא מבשלת.

19:00 – שעת כושר: רתם ושיר שומרות על הגזרה גם בבית האח

אריאנה מדברת למצלמה על כך שקשה לה בבית: ״העייפות מכריעה והשעמום גם הוא, אני מוצאת את עצמי מוקפת באנשים שמדברים על חפצים ומותגים״, ואז היא מחליטה שתקים עם נירו "פינת ספר" בה ימליצו על ספרים שונים.

בינתיים בחדר שיר ורתם פוצחות באימון ספורט אינטנסיבי ומשלבות את האימונים שכל אחת מהן עושה בחיי היומיום שלה לכדי אימון אחד משודרג. קטיה צוחקת ואומרת לסתיו שהוא לא צריך לעשות אימון כזה כי בעבודה שלו הוא צריך להיות עדין ונשי. בזמן המנוחה בין סט לסט רתם אומרת לשיר: ״את משוגעת כמוני, זה ממש כיף לדעת״, והן ממשיכות באימון.

מאוחר יותר במטבח, מוטי מכין עוגיות ורתם טועמת מהבצק עוד לפני שהעוגיות נאפות: ״אני אוהבת בצק, גם אם הוא לא אפוי״, היא מודה ומוטי מכניס את העוגיות לתנור.

18:00 - הדיירים מתכוננים להעמיד להדחה

אחרי ששבעו מארוחת הצהריים, יושבים הדיירים בחצר ואריאנה ממליצה לאיציק לכתוב ספר ילדים. השיחות ממשיכות ובנתיים מושיק עושה סדר בחצר ואוסף את כל הכלים הזרוקים שהשאירו אחריהם שאר הדיירים. במקביל במטבח, סתיו שוטף כלים ולפתע האח הגדול מודיע לדיירים שבעוד מספר שעות הם יכנסו אחד אחד לחדר האח ויתנו שמות של שני דיירים שאותם ירצו להעמיד להדחה. ההודעה גוררת אחריה שיחה בחצר והדיירים מנסים להתרגל לסיטואציה.

בהמשך בחצר, אריאנה מספרת למושיק ולמוטי שבבוקר היא ניהלה דיאלוג עם המצלמה ומראה בקיאות במספרי המצלמות. קטיה שיושבת לידם, תוהה מה מטרת הנסט ואריאנה עונה לה: "מדברים על החיים, זה מקום לוידויים", וקטיה עונה בצחוק: "ואני חשבתי שאני צריכה להכנס ולהוציא ביצה מעצמי". קטיה ממשיכה ומספרת שחסר לה הזמן שלה לבד בבית.

במקביל בבית, רתם פותחת באימון הכושר היומי שלה, ושיר מצטרפת אליה במלוא המרץ. בינתיים, נטלי מעירה את נירו ואת ישראל משינה ושניהם טוענים שהם בכלל לא ישנו, מה שגורם לנטלי לצחחק. לאחר מכן, קטיה נכנסת לחדר השינה ונשכבת ליד סתיו ושניהם מקבלים חיבוק מנטלי שקופצת על המיטה שלהם.

17:00 - שיחה צפופה: שיר חושפת הכל בפני נטלי

שיר ונטלי מתיישבות בנסט ומדמות טיפול פסיכולוגי כאשר נטלי תופסת את תפקיד הפסיכולוגית. נטלי פותחת את השיחה בשאלות על השהייה בבית ושיר מסבירה שהיה לה קשה בהתחלה בגלל אריאנה. "הרגשת שהיא לא כנה?" שואלת נטלי, ושיר עונה: "אולי יותר מידי כנה, יותר מידי ביקורתית". נטלי ממשיכה לשאלה הבאה: "למה את מתגעגעת מחוץ לבית?", ושיר מספרת: "אני מתגעגעת לאלרואי, למשפחה שלי ולאוכל". נטלי שמתמקדת בקשר עם אלרואי ממשיכה לשאול למה שיר הכי מתגעגעת ביחסים איתו: "להכל, אני איתו 24/7, פתאום לעזוב אותו זה קשה", עונה שיר, "הדבר שאני הכי מתגעגעת אליו זה שהוא מייעץ לי ואומר לי מה לעשות על הצד הטוב ביותר, וגם לחיבוקים שלו".

שיר מסבירה שהבית משרה עליה אווירה של שקט ושלווה: "פה אני ממש משוחררת, אני לא חושבת יותר מידי על חו"ל ועל הקריירה שלי". בהמשך השיחה שיר מעידה על עצמה: "אני מזל עקרב ואני לא שוכחת כלום אף פעם. אני יכולה להיות החברה הכי טובה שלך אבל אם את תפגעי בי את לא תראי אותי יותר. מי שפוגע בך פעם אחת יפגע בך שוב". נטלי מתעניינת ושואלת איך האופי הזה מסתדר בתוך הזוגיות שלה: "אנחנו מבינים אחד את השני, אף פעם לא היו פגיעות שלא הצלחנו לסלוח עליהם. הדבר היחיד שיכול להפריד אותי מאלרואי זו בגידה. אם זה יקרה הוא לא יראה אותי יותר בחיים", היא ממשיכה, "אני נאמנה ואני בחיים לא אלך עם גבר אחר. וככה אני חושבת שצריך להיות גם בצד השני".

במהלך השיחה נטלי אומרת לשיר כי נדמה לה שיש לשיר הרבה מעגלי תמיכה סביבה ושואלת אם יש לה הרבה חברים, "עם בחורות אף פעם לא הסתדרתי וזה אף פעם לא בא מהצד שלי, הן אף פעם לא הסתדרו איתי", היא עונה. כשנשאלת מדוע לדעתה מעולם לא הסתדרה עם בנות היא עונה ללא היסוס: "קנאה, נטו קנאה. הרגשתי את זה כל הזמן". שיר מנצלת את ההזדמנות לפרגן לבנות הבית: "כיף לי שאני מסתדרת איתכן ואין שום קנאה ותככנות או מתח באוויר". שיר מסכמת את הנושא ומודה: "אין לי הרבה חברים, יש לי את אלרואי וזוגיות כזאת אני מאחלת לכל אחד. יש פה משהו חזק שאי אפשר לשבור בקלות". השיחה ממשיכה וגולשת גם לחששות מעולם המשחק שמסקרן אותה: "יש לי קווים אדומים, אם אני אצטרך להתנשק עם גבר אחר או שמישהו אחר יגע בי, אני לא אהיה מסוגלת לעשות את זה". נטלי מסכמת את השיחה ואומרת לה בחיוך: "אני אוהבת אותך", בעוד היא ניגשת לחבק אותה. שיר אומרת שנהנתה וצוחקת: "היה אחלה טיפול, את לא רוצה כסף?". כשהן יוצאות מהנסט שיר שוב מכריזה: "יצאתי שלווה מהטיפול אצל הפסיכולוגית שלי, נטלי".

בהמשך, נטלי תוהה מה עם ארוחת הצהריים, ולפתע האח הגדול מנגן שיר שאיציק זמזם כל היום: "Aicha" של Khaled. הדיירים שרים את השיר שמתנגן בקולי קולות, ומיד עם סיומו, הם ניגשים למטבח ומארגנים סוף סוף את ארוחת הצהריים. בזמן שהם יושבים בשולחן סתיו שואל את מושיק מה קרה לקטיה ומושיק מסביר שהיא בוכה קצת וצריכה קצת זמן לעצמה. שאר הדיירים מתיישבים גם הם סביב השולחן ורתם מאחלת לכולם בתאבון, ומודה על הארוחה הטעימה שהכינו.

עדכון 16:00 - איציק ונטלי קרובים מתמיד

מושיק ומוטי ממשיכים בהכנת תפוחי האדמה ומתבאסים לגלות שהרבה מצרכים אזלו. אריאנה שיושבת לידם, מציעה להם איך לתבל את תפוחי האדמה ומושיק אומר: "אנחנו נשים מה שנראה לנו שצריך לשים". בהמשך, מושיק נכנס למזווה כדי לחפש עוד מצרכים, רתם נכנסת אחריו ושומעת את תלונותיו על כך שחסרים דברים, ועונה לו:  "נו ברור, כי אריאנה מבשלת בכמויות".

מאוחר יותר, סתיו ורתם משתעשעים בחצר ומחקים את קולה של מירי פסקל מהסדרה "אחד העם", ובהמשך הם חוזרים למשחק של רתם ונטלי שמדברות כשדרניות רדיו, וסתיו לוקח על עצמו תפקיד משלו ומשחק דמות - "ברוריה". בזמן שהם מתבדחים, איציק יושב ליד נטלי ונותן לה נשיקות על הצוואר וסתיו קם וצוחק איתם: "תשמור מרחק", הוא פונה לאיציק כשהוא עדיין מחקה את קולה של "מירי פסקל".

בהמשך, האח הגדול חוזר ומבקש מאריאנה לשים את המיקרופון אך היא נשארת אדישה לבקשותיו, והדיירים בחצר מודים שזה מתחיל לעצבן אותם. אחר כך, מוטי פונה לאיציק ולנטלי, ששוכבים אחד ליד השניה: "את אישה מדהימה", הוא אומר לנטלי, ואז הוא עובר לדבר על היחסים שלהם: "אי אפשר לדעת, העתיד לפניכם", ואיציק מסכים איתו וצוחק. בהמשך, שיר מכריזה לכל הדיירים שיושבים איתה בחצר: "שתדעו לכם אני נהנת שחבל לכם על הזמן. רק אלרואי חסר לי וזה מושלם".

מאוחר יותר, ישראל ושיר משוחחים על השיחה הטעונה של ישראל ומושיק בחדר האמבטיה בנושא חוק מכר הדירות ושיר מבקשת ממנו שלהבא לא יתרגש בצורה כזאת ומודה: "אני מודאגת, אל תיקח דברים כל כך ללב. אתה לא צריך להתרגז בצורה כזאת, זה לא בריא לאף אחד". 

15:00- מושיק מתקשה להתמודד עם הריבים בבית: "שיסתמו לי את האוזניים עם מלט, אני לא רוצה לשמוע כלום"

הדיירים נענים להצעתו של סתיו ללמוד לשיר כמו ביונסה והוא מנסה להיזכר במילות השירים שלה. מהר מאד הרעיון נכשל ואיציק ומושיק חוזרים לשיר מזרחית והפעם- עומר אדם, שלומי סרנגה ורבים אחרים. אריאנה ושיר מדברות על הקריירה שלהן ואריאנה מתעניינת: "מה פסגת הקריירה שאת רוצה להגיע אליה?" שיר מספרת: "תמיד אני רוצה עוד", ועונה לשאלתה: "ספורטס אילוסטרייטד". אריאנה מספרת על עצמה שהיא רוצה להגיע ל"ניו יורק טיימס" ואומרת שזה יקרה בקרוב.

ישראל מתיישב עם איציק, מוטי ומושיק ומספר גם להם על התרגשותו מהמחווה, ומוטי צוחק: "נו עכשיו באמת, איך תכננת את זה עם המסוק?". ישראל מציע תכנית "שידור לאומה" שבה כל אחד עומד על הבמה ומתראיין בנושאים חשובים. ההכנות במטבח נמשכות ובנתיים בחצר, מושיק ממשיך להנות מהקולנועית של אריאנה ועושה עליה סיבובים והדיירים ממשיכים להשתזף בשמש ולשחות בבריכה.

נירו מדבר עם רתם צמחונות ואומר: "מרוב שהעולם משועמם הוא מנסה להמציא את עצמו מחדש". רתם מנסה להגן ומדברת מנקודת המבט שלה כתומכת בפמיניזם: "אני יכולה להיות פמיניסטית, גם בלי שאפעל בנושא כי כבר אנשים אחרים צעקו לפניי, עשו בשבילי את המאבק". השיחה שוב נדלקת בשניות כשאריאנה מצטרפת לשיחה. מושיק מתעצבן מהבריכה: "אני רוצה שיסתמו לי את האוזניים עם מלט, אני לא רוצה לשמוע כלום".

 הדיירים הרעבים מתחילים להריח מהחצר את ריח הבישולים ונכנסים בעקבותיו הביתה. מושיק מתחיל גם הוא לעזור לקדם את ארוחת הצהריים ומקלף תפוחי אדמה. אריאנה שיושבת בשולחן ליד מציעה למושיק שלמרות ההבדלים בטעמם האישי של הדיירים באוכל, יסכמו כי לפחות ארוחה אחת ביום יאכלו כולם ביחד סביב השולחן ובכל יתר הארוחות שכל אחד יכין לעצמו. 

14:00- וויכוח בין נירו ונטלי מגיע לטונים גבוהים: "את מדברת בלי טעם"

איציק, נטלי וקטיה מכינים ארוחה במטבח, ואיציק מכין ירקות בתנור ומתרגש: "יצירת אומנות". בחצר, אריאנה ורתם מדברות על זכויות נשים, ואיציק יוצא החוצה עם הירקות בתנור ומראה לכולם מה הכין. השיחה בחצר ממשיכה לנושא צמחונות כשנטלי מסבירה את העקרונות שלה ונירו ואריאנה מתנגדים לטענות שלה.

חילופי הדברים בין נירו ונטלי גורמים לשיחה לעלות לטונים גבוהים ונירו מבקש מנטלי להירגע ולא לצעוק: "את מדברת בלי טעם", הוא מטיח בה. נטלי מתעצבנת כשנירו משתיק אותה, אבל הוא ממשיך להכעיס אותה: "פרה נועדה שיאכלו אותה". נירו , שמתבטא בבוטות כלפי הנושא, ממשיך ואומר: "אני לא אוהב את כל המתחסדים האלה". נטלי לוקחת את השיחה קשה ונכנסת הביתה דומעת. שיר מסכמת: "שכל אחד יעשה מה שטוב לו". כשנטלי חוזרת לחצר, אריאנה אומרת לאוזני כולם: "נטלי מבחינה מוסרית היא במקום טוב משלי". נטלי מתעקשת שמותר לה להשמיע את דעתה.

במטבח, ישראל מספר לקטיה על רגשותיו בנוגע למחווה שעשו לו. קטיה מתרגשת בעצמה ומספרת לו חוויה אישית על כך שאנשים תמיד באו אליה בטענות שהיא חלשה בגלל שהיא בוכה כשאכפת לה מדברים: "אל תגידו לי שאני חלשה, אני אבכה מתי שאני ארצה לבכות", היא מספרת לו מה חשבה תמיד. אחרי השיחה ביניהם, קטיה מבקשת מישראל חיבוק ואומרת לו: "אל תחשוב על זה יותר מידי, תקבל את זה כמתנה".

בחצר, אריאנה מחמיאה לסתיו: "איזה יפה אתה. אתה העתיד", ובמקביל איציק, מוטי ומושיק נהנים בבריכה ולא מפסיקים במסורת השירה שלהם. סתיו קם ומציע רעיון: "אני הולך ללמד אתכם לשיר כמו ביונסה". 

13:00- קאמבק? איציק ונטלי ממשיכים להתקרב, ואריאנה ומוטי רבים: "תחזרי לנחמדות"

ישראל ממשיך להתרגש עד דמעות מהמחווה המרגשת שעשו לו בחוץ, ואריאנה אומרת לדיירים בחצר: "הוא נורא מתרגש". ישראל מדבר עם מושיק בחדר האמבטיה ומסביר לו בהתרגשות רבה על מה הוא נלחם בחוץ. שיר וסתיו נכנסים לחדר ושיר מנסה להרגיע אותו מההיסטריה, והוא ישר עונה לה: "אל תדאגי לי, אני חזק מספיק".

בנתיים, שיחה רגועה בין מוטי לאריאנה בחצר מתלקחת ברגע שמוטי אומר לה בצחוק שהיא מעבירה ביקורת אפילו כשהוא שר לה שיר אהבה. אריאנה מתעצבנת וצועקת עליו: "זה לא ביקורת, זה לחדד לך משהו". מוטי ממשיך לצחוק ואומר שהוא חוטף ממנה ביקורת בגלל הומור, והיא מחזירה: "הומור זה לא הצדקה שאתה לא נותן למישהו להגיד משהו", והוא מתעלם וממשיך לשיר. "עכשיו תחזרי לנחמדות", הוא אומר לה ומנסה להרגיע את האווירה. "אני לא מדברת לאנשים בלשון ציווי ולכן אני גם לא רוצה שידברו אלי ככה", מוטי ישר מתגונן: "את הראשונה שמדברת בלשון ציווי" ואריאנה מתיישבת בצד בפרצוף כועס.

בחדר האמבטיה, ישראל ממשיך עם חוסר הביטחון: "בתור המועמד להדחה יש לי אחריות עכשיו", הוא צוחק. מושיק אומר לו: "רק תדע שאתה עוזר לאותן משפחות" וממשיך לפרגן: "כל הכבוד שאין לך אינטרס ואתה דואג לזה. אשרך". שיר מסכימה: "גודוביץ' אתה בן אדם מדהים. אנחנו נעזור לך במה שאתה צריך". ישראל נרגע ואומר להם: "בחיים לא בכיתי, אני לא זוכר מתי בכיתי" וממשיך: "אני אוהב אתכם מאד", לאחר מכן שוטף פנים ונרגע.

נטלי ורתם יושבות סביב הבריכה וממשיכות את תכנית הרדיו שלהן בראיון עם איציק. הראיון מתחיל עם שאלון על הילדים שלו ואז נטלי הסקרנית שואלת אותו: "נשבר לך הלב?". איציק עונה שנשבר לו הלב פעמיים והיא ממשיכה להסתקרן ושואלת אותו מתי. איציק עונה: "פעם אחרונה זה היה לפני חמש שנים", והיא מחייכת כשמבינה כי מדובר בקשר הקצר שהיה בעבר בין שניהם. נטלי מתרוממת לתת לו נשיקה והם ממשיכים בתכנית עם הפינה "חמש עובדות שלא ידעתם על איציק" וצוחקים. רתם מפגינה יכולות אילתור ומצחיקה את שניהם עם עקיצות על הפרידה של איציק מנטלי. איציק מסיים עם השיר "יסמין" של הפיל הכחול, נטלי מחייכת והם מסיימים את ה"שידור" בחיבוקים.

מאוחר יותר בבית, איציק מחמיא לרתם שיש לה כישרון ושעליה לשדר ברדיו. שיר וסתיו ממשיכים לעשות את אימון הכושר שלהם. ובמטבח, ישראל לוקח לו אוכל ונטלי ניגשת לתת לו נשיקה על הכתף. איציק מאחל לו בתאבון וישראל אומר :"אני חייב לאכול אחרי כזו התרגשות". איציק ונטלי ממשיכים את ההכנות לארוחה ביחד במטבח. 

 12:00 - מה גרם לישראל לבכות מרוב התרגשות?

סתיו ונטלי מדברים ליד הבריכה על ההתחלה שלהם בעולם הדוגמנות. מושיק חוזר לחצר ונטלי שואלת אותו איפה הוא היה, הוא מספר לה שהוא טיפל בקלנועית של אריאנה. בהמשך בבריכה איציק ונטלי מחזיקים יחד ידיים ומדברים על כדורגל. לידם שיר מכינה לעצמה קערה עם מוצרי מזון שתהיה כמו משקולת ומתחילה להתעמל. סתיו אומר שהוא יצטרף אליה, והולך לחדר להביא נעלי ספורט.

מסוק חולף מעל בית האח הגדול עם מסר לישראל, שממש מרגש אותו. איציק אומר: "לא להאמין שמכל הדיוות פה בסוף ישראל גודוביץ' מקבל ראשון מחווה". וכולם צוחקים. ישראל כל כך מתרגש שהוא מקבל מרץ אנרגיה ואומר: "זה מחייב". הוא נכנס למטבח ובוכה בהתרגשות בפני נירו שמנסה לעזור לו, אבל ישראל ממשיך לבכות ונסער מאוד.הוא מסביר לשיר ומושיק על המאבקים שהוא ניהל בעבר בנושא חוק מכר עירוני.

 11:00 - רדיואח: נטלי ורתם משדרות מהבית

בחצר ישראל אומר שהוא מאחל: "שתמיד נהיה מאוחדים כמו שהיינו עד היום". מוטי עונה: "אמן ואמן". בינתיים גם אריאנה מתעוררת והיא נכנסת לחצר על קביים. נירו ומושיק שרואים שהיא סובלת שואלים מה קרה, היא מספרת להם שאין לקלנועית שלה בטרייה, וצריך להטעין אותה. מושיק ונירו אומרים שיטפלו בזה, והעיקר שהיא תשב ותנוח.

רתם ונטלי נהנות שוב מלשדר את תכנית הרדיו הדמיונית שלהן והפעם מארחות את נירו. בינתיים בחדר השינה מושיק מנסה לטפל בקלנועית של אריאנה, הוא מתיישב עליה ומחכה שתיטען. ליד הבריכה, מחליט סתיו להצטרף לתכנית הרדיו, ומחקה את הדמות שלו, ברוריה, דיווה שלא עושה חשבון.

10:00 - בוקר של עונג שבת בבית האח הגדול

היום ה- 7 בבית האח הגדול מתחיל והדיירים מתעוררים לצלילי השיר "עד העונג הבא" של המכשפות. מושיק מזנק מיד מהמיטה, והולך לאמבטיה. נטלי ורתם גם מתעוררות ונטלי מזמזמת לעצמה את השיר. מושיק חוזר לחדר ומתלונן על השיר, "למה בוחרים שירים שאף אחד לא מכיר", הוא אומר. בינתיים יתר הדיירים מתחילים להתעורר והולכים לאמבטיה לצחצח שיניים. באמבטיה קטיה אומרת לאיציק להתבייש שלקח לה את המקום ליד הכיור והוא אומר לה בתגובה שהוא מאוד אוהב אותה. בינתיים בחדר השינה כולם כבר ערים, ורק אריאנה ממשיכה לישון. סתיו מספר שחלם חלום קשה ובהמשך באמבטיה הוא מספר לנטלי על החלום והיא מציעה לו פירוש.

מוטי יוצא לחצר לשבת עם קטיה ופונה למצלמה ומאחל: "שבת שלום לעם ישראל". כשמושיק יוצא לחצר השיר "עד העונג הבא" מתנגן שוב, ומושיק אומר שהאח הגדול עושה לו את זה בכוונה. איציק ונירו מתחילים לשיר את הפזמון וצועקים: "עד העונג הבא!". בהמשך סתיו יוצא לחצר ומספר לכולם על החלום שחלם.
  
09:00 - בוקר אור?

הדיירים שבילו עד שעה מאוחרת, מנצלים את שעות הבוקר לצבור כוחות לקראת יום חדש בבית. השמש שזורחת בחוץ לא מפריעה להם להמשיך לישון ואפילו משכימי הקום עדיין במיטות.

מה קרה אתמול?

נראה היה שסוף השבוע, שהתחיל אתמול בבוקר בשכשוכי הדיירים בבריכה ושיזוף בשמש, יעבור בנעימים. לא עבר הרבה זמן והדיירים התכנסו לישיבת התקציב הראשונה שכמובן גרמה להתלהטות הרוחות. אריאנה ניסתה לנהל את העניינים אך במהרה נשארה עם רתם לבד מול לוח הגיר. את ההכנות לשבת עשו את הדיירים בשעות אחר הצהריים ואריאנה פיקדה על הבישולים למרות שבעיני חלק מהדיירים זה לא מצא חן. "אני לא אוהב את האוכל שלה", אמר מושיק, "ואני לא מתבייש להגיד את זה". 

אחרי ארוחת הערב, בעוד הדיירים מבלים בחצר, התלהט ויכוח בין ישראל לאריאנה שגרר אחריו את שאר הדיירים. איציק החליט להיות ישיר ולהגיד לאריאנה את כל מה שהוא חושב עליה בפנים והיא בתגובה הסבירה כי הכאבים הפיזיים, שהיא סובלת מהם, גורמים לה להיות לא נחמדה. אחרי שהרוחות נרגעו, התאספו הדיירים בחצר והעבירו את הזמן בחיקויים וצחוקים ואפילו אריאנה הצליחה להשתתף ולהנות. איציק לא התאפק ואמר לה: "את רואה איזה כיף יכול להיות איתך?". מעניין איך אריאנה תיישם את עצותיו של איציק היום?

רוצים לדעת כל מה שקרה אתמול?

הפניה לשידור החי