הפניה לשידור החי

העדכון האחרון:

3:00- נטלי: "לא יכלתי להיות מישהי אחרת חוץ ממי שאני באמת"

מושיק, סטלה וסתיו מכינים לעצמם טוסטים במטבח ומדברים על נירו: "אנשים לא משתנים", סתיו אומר ומושיק מעיד שהוא היחיד בבית שלא חשב שהוא באמת השתנה ביומיים האחרונים. סטלה יוצאת לחצר, וסתיו ממשיך לדבר עם מושיק: "אתה ראית איך הוא ישר רץ לאיציק לספר לו?", ואומר לו שנירו לא מעיז לדבר כשאיציק ונטלי ביחד אבל זורק משפטים לכל אחד לחוד.

בנתיים בחצר, סטלה מנסה להרגיע את איציק ונטלי: "אתם לא הולכים לשום מקום", היא אומרת ומתייחסת להדחה הקרובה. "אני לא יודעת מה מקבלים מבחוץ, אין לי אינדיקציה", נטלי עונה לה וממשיכה לחשוש להדחתה. "לא יכלתי להיות מישהי אחרת חוץ ממי שאני באמת", היא אומרת ומחליטה להתמודד עם כל רושם שמקבלים ממנה בחוץ. כשמוטי, מושיק וסתיו מצטרפים אליהם לחצר, הם ממשיכים לשבת לשוחח וסתיו שר שירים לכולם.

לאט לאט, הדיירים נכנסים לישון ורק מוטי, סתיו ומושיק יושבים בחצר. "אני מת עליה", סתיו אומר על סטלה כשהיא נכנסת הביתה. בהמשך מוטי משתף אותם שהוא ממש רוצה לפגוש את הנכדה שלו ומקווה שהאח הגדול יעשה לו הפתעה, וסתיו עונה לו: "ביום שלישי אתה לא תראה אותה, אני מצטער", ומבהיר לו שהוא חושב שלא יודח. לבסוף, כל הדיירים הולכים למיטותיהם לקראת בוקר חדש ובציפייה לערב בו יודיעו מי יוצא מרשימת המועמדים להדחה.

>>משימת ההצלה יוצאת לדרך: הצביעו עכשיו בסקר ותוכלו להציל את אחד הדיירים מהדחה

 2:00- סתיו על נירו: "הוא ממורמר על החיים שלו"

רתם וקטיה יושבות בחדר השינה ורתם מספרת לקטיה ששוב צעקו בחוץ, והפעם: "איציק ונטלי אוהבים אתכם". רתם מספרת לקטיה על הקושי של נטלי עם מה שצעקו לפני כן, וקטיה אומרת שהיא מסכימה עם הטענות שנאמרו ומסבירה: "יש דברים שאנשים רואים ואנחנו לא יודעים על זה". בנתיים בסלון, סתיו מספר למושיק שהוא כועס על נירו שאמר לאיציק שלא צריך זוגיות: "הוא ממורמר על החיים שלו". 

איציק, נטלי, מוטי וסטלה יושבים בחצר ומדברים על הצעקות: "אני אולי נאיבי אבל לא עד כדי כך", איציק אומר וסטלה ממשיכה: "אני לא רואה פה נחש", היא מסתכלת על נטלי. "אני סומך עלייך" איציק מרגיע את נטלי והיא ישר עונה: "אני יודעת". מאוחר יותר, נירו ושיר הראשונים ללכת לישון בעוד ששאר הדיירים מצטרפים לחצר וכולם ממשיכים לשיר ולצחוק. נטלי ואיציק יושבים מחובקים והיא לוחשת לו: "אני מספיק חזקה בשביל לשמור על שנינו".

אחרי שכולם נכנסים הביתה, איציק ונטלי נשארים לבד בחצר ומדברים שוב על כל מה שקרה, והוא מתעניין למה היא בכתה. "הפחד שלי זה לא ממה שאמרו, הפחד שלי זה ממה שאתה תחשוב", היא עונה לו וממשיכה: "אין לי מה להסתיר". איציק מרגיע אותה והם מתבוננים אחד בשניה. "אני רוצה לחזור לחיים שלי כבר", איציק פורק ונטלי אומרת שהיא נהנת מהזמן שיש להם ביחד בבית, אך איציק לא עונה לה. 

1:00- הלילה לא נרגע והדיירים מקבלים צעקות מבחוץ: "איציק תזהר מנטלי, היא נחש"

נירו חוזר לחצר וקוטע את השיחה של הדיירים על התנהגותו כלפי נטלי. בנתיים בבית, רתם ונטלי משוחחות בחדר הארונות: "אני מודה לך שאת כאן מחזקת אותי, את המראה הפחות מעוותת פה מבין כל המראות ואין הרבה כאלה", רתם אומרת לנטלי, והן ממשיכות לדבר על הקשיים שעברו מאז משימת הפוביות ועל ההתמודדות שלהן.

נירו מזמר ומחייך בחצר ואיציק מתעצבן ונכנס פנימה. "לשניה איבדתי את זה", נירו מסביר את התנהגותו לקטיה ושיר, "אני לא אוהב צביעות", הוא ממשיך. קטיה ושיר מסכימות איתו שההדחות הן חלק מהמשחק ושלכל אחד יש את הזכות להעמיד את מי שבא לו. "זה מוציא אותי מדעתי", שיר מתעצבנת על המתיחות בבית בעקבות רשימת המועמדים להדחה, "יש כאן מישהו שלא מפסיק לעשות לי פרצופים", היא אומרת ונירו מסכם: "בבית הצופים רואים את האמת".

רתם ונטלי ממשיכות את השיחה שלהן בחדר הארונות: "מעולם לא שמעתי אותך יותר כנה ואמיתית יותר מעכשיו, אני שמחה ומאושרת", נטלי אומרת לרתם והן מתחבקות. עוד לא הספיקו לשמוח, וסתיו נכנס ומודיע לנטלי: "מישהו צעק בחוץ 'איציק תזהר מנטלי, היא נחש'", ונטלי פורצת בבכי היסטרי ולא מבינה: "למה שמישהו יגיד את זה?". סתיו ממשיך ומספר שנירו התלהב לשמוע את זה והלך ישר לאיציק וסיפר לו. נטלי ממשיכה להיות בהלם ולבכות: "אבל הכל חשוף פה", היא מעידה על עצמה. רתם, מושיק, סטלה וסתיו מנסים לנחם את נטלי ולהסביר לה שהכל בסדר ושהיא לא צריכה להתייחס.

סטלה מנתחת את התנהגותו של נירו: "הוא מחפש לעשות אש", וממשיכה לנחם: "אתמול צעקו 'איציק תיזהר מנירו', יש מישהו שמנסה לעשות כאן עניין". סתיו גם הוא מנסה להרגיע את נטלי ואומר: "אף אחד כאן לא חושב שאת נחש". איציק נכנס ומביא לה כוס יין ומיד יוצא לחצר ומתיישב עם נירו. נירו פונה אליו ואומר לו שנשים זו בעיה: "שנים זו תמיד הייתה גם הבעיה שלי", הוא ממשיך, "אני משקיע את הזמן שלי בעצמי ובילדים שלי, אתה צריך לדאוג לעצמך איך שלא תסתכל על זה". איציק כמעט ואינו מגיב מלבד לטענה כי הוא הולך עם מה שהוא מרגיש. אחרי שנטלי נרגעת כולם יוצאים לחצר, ואיציק ונטלי מתחבקים. 

00:00 – נירו פותח חזית מול איציק: "כשאני רוצה אני גם נחש ארסי"
 
הדיירים עדיין מעכלים את רשימת ההדחה, ואיציק עצבני שהעמידו את נטלי: "זאת צביעות, היא עושה פה רק טוב, ואני לא אקבל את זה, וזו זכותי", ונטלי מנסה להרגיע: "אני כבר יודעת מי העמיד אותי ואני בסדר עם זה". שיר מצטרפת, ואומרת שהיא לא מסכימה עם איציק: "אני לא חייבת לשנוא מישהו כדי להעמיד אותו להדחה. זה המשחק, זאת לא צביעות". מושיק גם חולק על איציק, ומדגיש שקשה לשפוט אבל במידה ומישהו מעמיד חבר שלו זה כבר משהו אחר.
 
נירו מצטרף לחצר, ובמהרה הרוחות בינו לבין איציק מתלהטות כשאיציק אומר שהוא כועס שהעמידו את נטלי. "ככה זה במשחק, ואם היא כל כך טובה, מה אתה דואג?", אומר נירו, ומוסיף: "אתה בהסתכלות שלך רואה רק פרפרים". "אני בפרפרים ואתה בנחשים", מחזיר איציק, ונירו לא נשאר חייב: "כשאני רוצה אני גם נחש ארסי".
 
הרוחות מתלהטות יותר כשנירו מעיר לאיציק: "אל תירק על הדשא, אתה לא במגרש כדורגל", ואיציק מגיב בחדות: "נירו אם אתה רוצה לריב אין בעיה, בוא נריב". "אל תלך לשם איציק", אומר נירו, ונטלי מתערבת: "נירו, אתה לא יכול להתניע מריבה ואז להגיד 'אל תלך לשם', או שתיתן גז, או שתפסיק".
 
מאוחר יותר, בחדר השינה, מושיק ניגש לאיציק ואומר לו שהוא שמח על הדברים שאמר לנירו: "כל הכבוד לך, פשוט כל הכבוד". במקביל בחצר, נירו עוקץ את נטלי: "עכשיו אני מבין למה זה לא התאים לי איתך אז כשהכרנו", וסטלה מבקשת ממנו לא לרדת לפסים אישיים, אך נירו ממשיך. "למה אתה חושב שאני ואיציק לא מתאימים?", שואלת נטלי, ונירו בתגובה: "גם את תתעוררי מהחלום שלך".
 
נירו נכנס בחזרה לבית, וסטלה מעדכנת את איציק: "נירו יצא על נטלי עכשיו, הוא דיבר איתה על המערכת יחסית שהייתה לו איתה לפני 20 שנה, קרא לה מפגרת..", ואיציק קוטע אותה: "מה? פחדן מסריח, מה הוא חיכה שאני לא אהיה בסביבה?".
 
 

23:00 – "כולם פה אינטרסנטים, אין מה לעשות"

אסי וארז פונים אל הבית ורשימת ההדחה נחשפת: רתם, נירו, קטיה, איציק, מוטי ונטלי הם המועמדים להדחה. גם השבוע רשימת ההדחה תיסגר סופית רק מחר, ולאחד מהם יש עדיין סיכוי להינצל. הדיירים בהלם שהרשימה מורכבת משישה דיירים ושיר מקווה להישאר מחוץ לרשימה. "זה באמת כבר לא מעניין אותי מי העמיד אותי כי יש פה חבורה של נחשים", אומר איציק, ומוטי בתגובה: "לפחות אני בחברה טובה". נירו מבין שכל אחד לעצמו בבית: "כולם פה אינטרסנטים אין מה לעשות", ושיר עדיין מודאגת ממחר: "בטוח איכשהו אני אכנס לרשימה". 

 

22:00 – רתם: "אני בטוחה שאני אהיה מועמדת להדחה"

האח הגדול מבקש מדיירי הבית להתרכז בסלון לקראת השידור החי, וכולם מתרגשים לקראת חשיפת רשימת המועמדים להדחה. "לפני שבועיים בדיוק התגלשנו במגלשה אל תוך הבית", נזכר נירו, ומוסיף: "מושיק, אולי ייתנו לנו עוד משימה לפרק את המיטות". מושיק מגיב  שמבחינתו הוא ישמח לכל משימה שתעביר לו את הזמן, בעיקר אם מדובר בבנייה.

במקביל, שיר ואיציק אומרים שהם מרגישים שהם מיצו את החוויה ולא יהיה אכפת להם להיות מודחים, ורתם חולקת עליהם. במהרה שיר מסתייגת: "למרות שאם אני אגיע לגמר אני ארגיש תחושה של סיפוק, אבל נכון לעכשיו לא אכפת לי". רתם מעלה ספקולציה חדשה לגבי רשימת ההדחה: "יש לי ארבעה שמות, לא כולל אותי, ואחרי שיגידו מי המועמדים להדחה אני אגיד לכם אם צדקתי".

21:00 – מושיק לסתיו: "אני מקווה שאתה ואני נשאר עד הגמר"
 

הדיירים מתחילים להתארגן לקראת השידור החי, ובינתיים, סתיו משתעשע עם המצלמות בחצר: "את מוכנה להתייחס אלי?", הוא אומר למצלמה. כשהוא לא מקבל את היחס שדרש ממנה, הוא צוחק: "נראה לי שנמאס לה לקבל ממני פקודות".

לאחר מכן, מושיק וסתיו נשארים לבדם בחצר, ומשוחחים על הזמן שנותר להם בבית האח הגדול: "לקראת הסוף יהיה לנו הרבה פאן, והלוואי שנשאר פה", אומר מושיק,וסתיו מסכים איתו, ותוהה איך יראו הימים האחרונים שלהם בבית. השנייםממשיכים לשוחח על הדינמיקה בבית, ומושיק אומר שנטלי מזכירה לו את אישתו לשעבר: "לא קיים בה רוע, היא לא מסוגלת לפגוע באף אחד".

20:00 – "הבריכה מאלקטרז"

 

בחצר הבית, הדיירים מתכננים תוכניות לערב המאוחר: "בואו נעשה תצוגת אופנה", מציע מוטי, ונירו זורם איתו: "אין לי בעיה, אבל לא יודע אם תספיק, יש לך עוד תוכנית אירוח לפני זה". לאחר מכן, נטלי אומרת למוטי ונירו שלפעמים החצר מזכירה לה את הכלא מהסרט "הבריחה מאלקטרז", בעיקר בגלל צורתם של הפנסים בחצר. מוטי צוחק ואומר בתגובה: "אולי הבריכה מאלקטרז". האח הגדול מודיע כי החצר תיסגר בעוד כחצי שעה, כולם נכנסים אל הבית,ומתיישבים סביב השולחן לאכול ארוחת ערב יחדיו.

 
19:00 – איציק זוהר מפתיע בארוחה טבעונית: מה בתפריט?
 
איציק מחליט לפנק את רתם ונטלי בארוחה טבעונית משובחת. הוא מתחיל בחיתוך הירקות, וכשרתם נכנסת מהחצר ומתעניינת במעשיו, הוא עונה: "אני הולך להכין לכם משהו טעים בטירוף, המבורגר טופו צרוב", והיא מתלהבת, ומיד מציעה את עזרתה בקילוף תפוחי האדמה.
 
לאחר מכן, עוד ועוד דיירים נכנסים סקרנים למטבח כדי לרחרח מה מכין איציק: "אפילו הכנת לחמניות", מופתעת סטלה, "זה מריח טוב, כל הכבוד לך". היא מציעה לו את עזרתה, ואיציק מצידו מתקשה לוותר על העיסוק החדש שמצא לו. הוא מסרב בנימוס ומסביר בלהט מה בתפריט: "בתוך הלחמניות שאת רואה אני אכניס את ההמבורגרים, עם ירקות וטחינה, צ'יפס בצד, וכל אחד ייבחר מה לשים בלחמנייה".
 

18:00 -  שיר: "לא אכפת לי להיות מודחת, העיקר שאני לא הראשונה"

סתיו, מוטי ושיר יושבים בפינת העישון. מוטי מבצע חיקויים שונים, וסתיו אומר שהיה רוצה לשחק במשחקי הכס. הוא ממשיך ואומר: "טוב לי בעולם הדוגמנות, אבל בא לי גם לשחק". מוטי מעודד אותו: "יש לך את זה", ומבטיח לעזור לו להכנס לעולם המשחק. סתיו אומר למוטי שהוא מפחד שלא יתאים למקצוע, ומוטי מסביר שמדובר בעבודה קשה ושלדעתו הוא מתאים: "אתה דרמטי בנשמה", הוא מסביר.

בהמשך השיחה, מוטי מספר לסתיו על הצגות מלודרמטיות שהיה מבצע ועל אישתו שנפטרה: "חלמתי עליה אתמול. היא נפטרה לפני 21 שנה ואתמול חלמתי עליה חלום מוזר", הוא משתף. סתיו מבקש ממוטי עוד פרטים על החלום, אבל מוטי מעיד שאינו זוכר. בהמשך, שיר וסתיו מתחילים לדבר על ההדחות הקרבות. סתיו צוחק ואומר: "אל תבני על זה שתישארי פה עוד שבועיים", ושיר עונה לו: "לא אכפת לי להיות מודחת, העיקר שאני לא הראשונה".

כמה דקות לאחר מכן, הדיירים שרים ביחד בפינת העישון את "The lion sleep tonight". מושיק מבקש גם משיר לשיר, והיא מסרבת במבוכה. כעבור כמה דקות, האח הגדול מפרגן לדיירים עם השיר האמיתי והדיירים מתחילים לרקוד ולשמוח.

17:00 -  רתם: "כולם שופטים אותי"

רתם ונטלי מנהלות שיחה מלב אל לב בבריכה: "כל אחד מוצא את בן הברית שלו בבית", נטלי אומרת לרתם ונזכרת הרגעים בהם רתם כן עמדה לצדה: "אני בחיים לא אשכח לך את זה". נטלי ממשיכה ואומרת לרתם שהיא מאוד נפגעה ממנה מכל הסיפור שהיה עם איציק. "בגלל זה היה לי חשוב לדבר איתך על זה כדי שהכל יהיה בסדר בינינו", מסבירה רתם. נטלי מודה בפניה: "מאוד חסרת לי כחברה בתקופה הזו".
 
בהמשך השיחה, רתם מספרת לה שהיא לא מרגישה בנוח בבית בגלל שאנשים זרים רואים אותה במצבים הכי רגישים שלה, ונטלי מנסה לעודד אותה: "זה אנושי". רתם לא מסכימה, ומדברת על אתמול כשבכתה מתחת לשמיכה על הרצפה: "בבית הייתי זורקת כוס על הרצפה כדי לשחרר ואף אחד לא היה שופט אותי. פה כולם שופטים אותי", היא מסבירה, "אני לא יכולה לתת דין וחשבון כל הזמן לאנשים".
 
רתם ממשיכה ומדברת על ההרגשה הכללית בבית: "יש פה תחושה שאנחנו כאילו משפחה, שכל אחד יכול לבוא ולעקוץ אותך". נטלי מסכימה איתה ואומרת שגם היא מרגישה עקיצות מצד הדיירים. ​בהמשך, סטלה עוזרת לנטלי לצבוע את השיער בחצר, כשאיציק נח ונהנה מהשמש בפינת העישון. בינתיים במטבח, מוטי מכין את ארוחת הצהריים.

16:00 -  קטיה על רתם: "היא חיה בלה לה לנד"

בנסט, רתם מספרת לקטיה שהיא מרגישה שסטלה לא נחמדה אליה, אך סתיו קוטע את השיחה כשהוא מצטרף לנסט ומתיישב על יד קטיה. כמה דקות לאחר מכן, רתם עוזבת וסתיו אומר לקטיה על רתם: "סטלה לא נחמדה אליה כי היא מאוד צבועה. בהתחלה סטלה היתה נחמדה אליה והיא היתה מתעלמת, פתאום היא נחמדה לסטלה לפני ההדחות?".
 
קטיה מנסה לגונן על רתם ומסבירה לסתיו שהיא מרגישה שנתקעה באמצע בגלל שהיא חברה של רתם: "כואב לי עליה", היא אומרת. סתיו עונה לה: "גם לי כואב עליה, אבל יותר כואב לי שאין לה מודעות עצמית". קטיה אומרת: "היא חיה בלה לה לנד", וסתיו מסכים איתה. קטיה חוזרת לגונן על רתם ואומרת שהמעשים שלה נובעים מחוסר ביטחון. סתיו לא מסכים: "לא נראה לי שהקטע פה זה חוסר ביטחון. די עם הרחמים העצמיים האלה".

בהמשך, קטיה מתחלפת עם סטלה שיושבת ומשוחחת עם סתיו בנסט. "היא לא תורמת לכלום", אומרת סטלה על רתם, ומוסיפה שהיא לא מתאימה להיות חלק מקבוצה. סתיו מסכים איתה: "היא גם לא מבשלת לעצמה". סטלה מסכמת ואומרת שכל אחד צריך לתרום בבית, ונותנת לדוגמא את נירו שגם בהתחלה לא היה מנקה והיום דואג לעזור.

15:00 - רתם: "חייתי בסרט שרק שניים לא אוהבים אותי, אבל אולי אני טועה"

נטלי, רתם ושיר מדברות על מי מהדיירים צריכים לעבור מייק אובר, ולאחר שהן צוחקות על התסרוקת של נירו בבקרים, הן מסכימות שאיציק יכול להישאר כפי שהוא. לאחר כמה דקות, סתיו אומר: "איזה כיף היה אם אנג'לינה ג'ולי היתה מאמצת אותי, איזה ילד חמוד אני". הדיירים צוחקים והוא ממשיך: "אנג'לינה אני לא מאפריקה, אבל אני מישראל, זה קרוב".
 
בהמשך, בנסט, רתם וקטיה יושבות לשיחת נפש. קטיה פותחת ואומרת שהפרגון שנירו קיבל היה על המשחק שלו ולא על שהצליח במשימה הסודית: "כל אחד רואה מה שהוא רוצה לראות", היא אומרת. רתם מסכימה איתה ואומרת שהעניין הוא שאנשים שומרים דברים לעצמם ולכן לא רואים את כל התמונה, ושהיא מרגישה שלא אוהבים אותה בבית: "אני מרגישה שרק מושיק אוהב אותי. אם יש פה מישהו שאני צריכה להיזהר ממנו תגידי לי", היא מבקשת ממנה. קטיה עונה לה: "צריך להיזהר מכולם". רתם מסכמת ואומרת: "אני חייתי בסרט שרק שניים לא אוהבים אותי, אבל אולי אני טועה".

14:00 - מושיק לשיר: "אם את צריכה משהו, כל דבר, תגידי לי"

הדיירים יושבים בשולחן האוכל, ואיציק מזמזם את שיר האירוויזיון. לאט לאט הדיירים מסיימים לאכול וקמים מהשולחן בזה אחר זה ורק מושיק, נטלי ומוטי נשארים. בינתיים בשולחן האוכל, מוטי מספר לשניים שיש לו כרמים משלו, והם שואלים אותו מה הרווח שלו מהם אם אין לו יקב, ומוטי עונה: "אין תמורה לאגרה". מושיק מודה לשיר על העזרה בניקיון ולמוטי על האוכל שבישל. הוא עוזר מעט לשיר ואז הולך לחפש את קטיה כדי למסור גם לה תודה על שטרחה ובישלה.
 
בחצר, מושיק, מוטי ורתם נהנים מהשמש ומשוחחים. מושיק אומר למוטי שהוא מתגעגע לשמוע שירה מזרחית. הוא עובר לדבר על השיר החדש שלו, 'רק זכרונות': "אתה יודע איזה סולו יפה יש בו?". רתם מבקשת שישיר אותו, ומושיק מסביר שזה סולו אינסטרומנטלי, ושמדובר בשיר מאוד מושקע עם נגנים. לפתע האח הגדול מודיע שבקרוב כל הבית יסגר מלבד החצר, והדיירים מתחילים להתארגן לקראת סגירת הבית, מלבד סתיו ומוטי שנותרים לעשן בחצר. 


בזמן שהדיירים מתארגנים לקראת סגירת הבית, מושיק ושיר נותרים לשוחח בפינת העישון. הם מדברים על חוסר היציבות של מזג האוויר ומושיק אומר: "נראה לי שהאח הגדול שולט על מזג האוויר". שיר נפתחת בפני מושיק ואומרת לו שלפעמים היא מרגישה שהיא משתגעת בבית, ומושיק אומר לה לקחת הכל בקלילות ומוסיף: "אם את צריכה משהו, כל דבר, תגידי לי". לאחר כמה דקות, דיירים נוספים יוצאים לחצר, ורתם מספרת שכשהיתה ילדה נהגה ללכת להרבה חוגים. איציק שואל למה היא לא משתתפת בחוגי הבישול והיצירה בבית, כשהוא רומז לכך שאינה עוזרת בבית, ורתם עונה: "אני לא משתתפת בקורסים עמוסים", ומסבירה שאם לא היה עמוס במטבח הייתה מצטרפת.
 
תוך זמן קצר כל הדיירים מרוכזים בחצר, כשהם שרים ביחד וצוחקים. נירו מצחיק את כולם עם קולות מוזרים, ורתם מחקה קריין מנשיונל ג'אוגרפיק.

13:00 - אחרי שיחות ההדחות, המתיחות חוזרת לבית האח: "נראה לי שכולם ידיחו אותי השבוע"

שיר וסטלה יושבות בפינת העישון, ושיר אומרת לסטלה: "כל מי שרואה את אלרואי נמס כי יש לו בייביפייס". סטלה מבקשת ממנה שתראה לה תמונה שלו ושיר מבטיחה שתראה לה. בהמשך, קטיה מצטרפת לפינת העישון, ושיר מתלוננת לגבי מצב הציפורניים שלה ומבקשת מהאח שיספק מוצרי טיפוח כדי שתוכל לעבוד עליהן.  מהספה בצד, נירו מהרהר בקול רם: "נראה לי שכולם ידיחו אותי השבוע", ושיר עונה לו: "בזכותך יש לנו תקציב מותרות. בלעדיך לא היה לנו אוכל. מי שלא מבין את זה זו בעיה שלו. זה המשחק", היא מסכמת.

קטיה מובילה את מוטי אל המטבח והשניים מתחילים לבשל ארוחת בוקר לכולם. בינתיים, איציק, נטלי ורתם משוחחים בבריכה. רתם מעלה את נושא ההדחות, ונטלי אומרת שכולם ידעו שזה המשחק כשהם נכנסו לבית. כמה דקות לאחר מכן, נירו קורא לרתם מהמטבח לבוא לאכול, והיא נכנסת לבית ומצטרפת לארוחת הבוקר. שאר הדיירים מגיעים גם הם לשולחן האוכל ומצטרפים לארוחה, וכולם אוכלים ביחד כשהם צוחקים ונהנים מהגבינות שהשאיר להם האח הגדול לכבוד החג.

 12:00 - רתם: "לא כולם צריכים להתחבר אלי"

נטלי ורתם מתעמלות בסלון ומקיימות שיחה על השהות בבית: "לא כולם צריכים להתחבר אלי", רתם אומרת על עצמה ונטלי מסכימה איתה ואומרת: "אין מה לעשות". בהמשך נטלי חולקת עם רתם את החשש שלה שתעמוד היום להדחה, ורתם מנסה להרגיע אותה. נטלי שואלת אותה על הקעקוע שלה של נקודה על הזרוע, ורתם מספרת לה שעשתה את זה אחרי פרידה מאקס מיתולוגי ושהוא מסמל עבורה את הכוח של האהבה, כי אחרי אהבה, יש נקודה. זה הכול. "אהבה זה כוח שמניע", רתם אומרת, "כל אהבה, לגבר לחברות למשהו. זה מניע. בן אדם שלא יאהבו אותו, הוא מת", היא מסכמת. "את יודעת שזה מה שאני אומרת על בעלי חיים", נטלי משיבה לה, "אפילו אם מאכילים אותם ודואגים להם, אין להם אהבה, מגע. יצור בלי מגע לא יכול לשרוד". "כן. ואגב זה גם לאהוב את עצמך", רתם אומרת, ונטלי מסכימה איתה.
 
בינתיים בחצר, נירו עושה לסטלה מסאז', ובחדר השינה סתיו מצטרף לאיציק במיטה והם משחקים דמקה, ובהמשך הם יוצאים לחצר ומצטרפים לסטלה. בחצר מתפתחת שיחה על דנה אינטרנשיונל ונירו אומר: "אז הגייז היו שונים, הם לא היו... תקופה אחרת". "כי הם פחדו", סטלה אומרת לו. "לפני 30 שנה לא היה אפשר להסתובב ככה בתל אביב, גם לא הוא", אומר נירו ומצביע על סתיו, "גם היום מסתכלים עלייך כעוף מוזר", הוא ממשיך. "אף אחד לא מסתכל עלי מוזר, אף אחד בכלל לא יודע שאני גבר", סתיו אומר לו.

11:00 - איציק שוכב במיטה מבואס מחלום שחלם, ונטלי מנסה לעזור

שיר נכנסת לבריכה, והיא וסתיו מדברים על עבודת הדוגמנות ומחליפים חוויות על צלמים איטלקים וחוויות מחו"ל, ובשלב מסוים גם איציק מצטרף לשיחה. בהמשך הדיירים מדברים על הזמן שעבר, והם לא מאמינים שכבר שבועיים שלמים הם נמצאים בבית האח. נטלי ורתם מדברות על לעשות ספורט ביחד - רתם אומרת שהיא הולכת לקפוץ בדלגית במטבח, בגלל המזגן, ונטלי אומרת שתצטרף אליה. איציק מסתכל עליהן מהצד מדברות ומחייך. בינתיים בחצר סתיו עושה לסטלה מסאז' והיא נאנחת בהנאה. סתיו אומר לה: "סטלה מגמרת", והיא בתגובה צוחקת ואומרת: "אני משתדלת לא לעשות קולות, לא נעים, חג, הילדים בבתים, אבל זה נעים". 

איציק שוכב במיטה עדיין מבואס מהחלום שחלם בלילה. נטלי מנסה לעזור לו להתמודד עם זה, ואז מושיק נכנס ומספר להם שנירו תפס את השממית שהסתובבה להם בחדר, ומציע שיסגור את הדלת בשביל שלא יכנסו גם נחשים. "איזה נחשים?!", איציק צועק, ומושיק צוחק. נטלי מנסה להרגיע את איציק, והיא מציעה לעשות לו כוס תה, הוא אומר שלא צריך. היא הולכת, ולפני שהיא יוצאת היא אומרת: "אולי רציתי להיות לידך".

10:00 - מושיק על "Golden boy": "זה שיר שמתאים לאירוויזיון, אולי נזכה"

בחדר השינה סתיו ורתם מנהלים שיחה על השיר  "Golden boy": "זה שיר הומואי במידה. יש סיכוי, אבל לא יודעת אם זה שיר שהייתי שומעת..." רתם אומרת לסתיו. "זה לא שיר גרוע" סתיו משיב לה, "זה שיר כיפי, הוא לא גרוע", "נכון, נכון", רתם מסכימה. בהמשך, נטלי ממשיכה לזמזם את השיר, ומושיק מתלהב:  "זה שיר פצצה והוא מתאים לאירוויזיון, אולי נזכה". "לא נזכה", רתם אומרת ומסבירה שהזכייה בדרך כלל היא עניין פוליטי. "אתה גולדן בוי סתווית" היא אומרת לסתיו.

הדיירים מקיימים שיחה על המצית שכל הזמן נעלמת. סטלה אומרת להם שצריך להשאיר אותה בחצר, כי כולם מעשנים שם. בפינת העישון מחמיאה נטלי לסתיו על הג'קט הורוד שהוא לובש ואומרת שהיא מזהה שאיציק נתן לו אותו. בהמשך, רתם מספרת שהיה לה חלום שקשור באח הגדול בו היא מדליקה את האייפון כשהיא יוצאת מהבית, וכשהיא נכנסת לאינסטגרם היא רואה שהעוזרת שלה שמה לה באינסטגרם תמונות של הפרצוף שלה על נשים עירמות מהמאה ה- 18 ושכל העוקבים שלה עזבו אותה. "אין, זה כבר חדר לי לתת מודע", רתם מסכמת.

09:00 - בוקר זהב: שיר הבוקר מפתיע את הדיירים

הדיירים ישנים שנת ישרים, חוץ מסטלה שמתעוררת קצת אחרי הזריחה, ועוברת לחצר לנוח, שם היא מוסרת למשפחתה בוקר טוב. בהמשך היא עוברת למזווה ומסדרת את המצרכים החדשים שהגיעו לבית האח. 

בהמשך מתנגן ברחבי הבית שיר הבוקר, שהפעם מוקדש לנציג שלנו באירוויזיון - נדב גדג'. השיר GOLDEN BOY שהגיע אמש למקום ה-9 באירוויזיון מעיר את הדיירים בשמחה, ומקפיץ בעיקר את סתיו שלא מפסיק לרקוד ומספר לדיירים שלדעתו האירוויזיון מתקיים היום.

במקביל, איציק ונטלי מדברים במיטה. איציק בלחץ, הוא אומר שהאינטואיציות שלו מהולות ברגש בבית, ונטלי מנסה לגרום לו לראות את הדברים באופן לוגי: "אתה לא נמצא עם בן אדם כי אתה רוצה להיות עם 700 אנשים אחרים, אתה נמצא עם בן אדם כי אתה רוצה להיות איתו. די - אנחנו לא בני 20" היא אומרת לו, ואז סטלה מפריעה להם.

>> משימת ההצלה יוצאת לדרך: הצביעו עכשיו בסקר ותוכלו להציל את אחד הדיירים מהדחה

מה קרה אתמול?

הדיירים חגגו את חג השבועות והאח הגדול פינק אותם בארוחה מפנקת. האווירה החגיגית התחלפה די מהר כאשר נקראו הדיירים בזה אחר זה לחדר האח הגדול על מנת למסור את שמות המועמדים שלהם להדחה. איציק, הודה שקשה לו עם המחשבה שעשרה דיירים נכנסו לחדר, העמידו אנשים להדחה ואז הם ממשיכים להסתובב בבית ולחיות למד אותם אנשים כאילו כלום.

בהמשך, סתיו וסטלה אמרו שלדעתם אם רתם תישאר בבית יהיה ריב, וסתיו דווקא אמר שלפעמים יש לרתם קטעים מצחיקים: "אין לה חוש הומור, לא ריח, לא צבע", שוללת סטלה ואיציק, מצידו, מסכים ואומר שהוא לא מבין איזה נאיבי הוא היה. נטלי בתגובה הסבירה לו שכשנשים מסתובבות סביבו הוא לפעמים "קצת מאבד את זה". 

רוצים לדעת כל מה שקרה אתמול?

הפניה לשידור החי