הפניה לשידור החי

העדכון האחרון:

03:00 - הדיירים הולכים לישון בחשש לקראת ההדחה שצפויה מחר

הדיירים מחליטים לסיים את הערב והולכים להתכונן לקראת השינה. רובם כבר נכנסים למיטה, וסתיו מסיים להסיר איפור בחדר הארונות ועובר לסדר את הגבות שלו. כשהוא מסיים, גם הוא הולך לישון. בינתיים בחצר, איציק מעשן סיגריה אחרונה ואז פורש גם הוא למיטה. במהרה מתחילות להישמע הנחירות בחדר השינה, והדיירים מתחילים לצבור כוחות לקראת היום הבא, שבו ייגלו מי המודח או המודחת של השבוע. 

02:00 - מוטי על מסלול הדוגמנות

מוטי מבקש מסתיו לעשות תצוגת אופנה עם הליכה של דוגמנית שיכורה, וסתיו מסכים ומדגים לכל הדיירים בחצר. סטלה אומרת למוטי להפסיק להגיד לסתיו מה לעשות, ולעשות בעצמו. מוטי קם ומדגים בעצמו הליכה על המסלול, ואחר כך עובר לחקות את ההליכה של שיר, אבל מפסיק באמצע, "כי חסרים לי הבגדים", הוא מסביר. סתיו לוקח את הדלגית ומוטי אומר לו לחקות את רתם: "אבל אל תסתכל לצדדים, אלא תן למצלמה לעשות את שלה", הוא מפציר בו, והדיירים שבחצר צוחקים.

נטלי מחליטה ללכת לישון ומצחצחת שיניים. סטלה הולכת לסדר את הדברים שלה בחדר הארונות. מושיק, סתיו ומוטי מצטרפים ומתכוננים לשינה גם כן.

01:00 - איציק לנטלי: "אני חושב שאת צריכה לכבד את המקום שלי"

רתם ושיר יושבות על הספה בסלון ומדברות. שיר אומרת לרתם: "אנשים בארץ יותר מדי מבקרים אותי ולא יודעים מי אני", ורתם מספרת על עצמה שהיא לא מצטערת על שום דבר שהיא עשתה: "לא כי יש לי הרס עצמי, כי לדעתי הסקרנות היא טעם החיים", היא מסבירה. אחר כך הן עוברות לדבר על מערכות יחסים בתל אביב ועל מה זה להיות 'בחורה זורמת'. שיר אומרת שהיא ממש לא אוהבת את זה, ורתם אומרת שזה חלק מהחיים בתל אביב.

בהמשך איציק ונטלי מדברים על החשיפה שמערכת היחסים שלהם מקבלת בבית האח הגדול. איציק מבקש מנטלי לא לחשוף הכול, ואומר שזה לא מתאים לו שמערכת היחסים שלו חשופה בצורה כזאת. נטלי אומרת לו שמה שהוא מבקש לא פייר, כי היא נשארת בלי פידבק למה שהיא מרגישה. "אני חושב שאת צריכה לכבד את המקום שלי, גם אם זה חולק על הדעה שלך", איציק אומר לה בתגובה. נטלי מבקשת ממנו להסביר לה למה הוא מתכוון, ואיציק אומר לה שהוא רוצה להמשיך ולפתור דברים כשהם ייצאו מהבית.  "כשנוח לך אתה משחק, וכשלא נוח לך אתה לא במשחק", נטלי מוכיחה אותו. "ברגשות שלי אני לא משחק", איציק עונה לה, ונטלי אומרת לו בחזרה: "ברגשות של אחרים שחקת יפה מאוד". איציק לא אוהב את הכיוון של השיחה ומנסה להרגיע את נטלי, שאומרת לו שאולי זה הלילה האחרון שלה בבית, ושהיא רוצה לפתור דברים.

00:00 - שיר לא מצליחה להבין למה סטלה לא אוהבת אותה: "מה היא רוצה ממני בעצם?"

שיר נכנסת לחדר השינה ומשתפת את נירו: "האמת שאני ממש מתגעגעת לאלרואי", היא אומרת בעקבות תחושותיה שתודח מחר. "מצד אחד ממש אין לי בעיה ללכת הביתה, ומצד שני לא בא לי שזה יהיה ככה", היא ממשיכה ומביעה תסכול מהמצב הקיים בבית. נירו אינו מגיב ורק מקשיב, אך שיר ממשיכה: "מהרגע שהיא נכנסה הרגיש לי שהיא מתה שאני אעוף הביתה. זה מעיק עלי, היא תעשה פה חגיגה אם אני אלך, אלוהים יודע למה, אבל היא תעשה פה חגיגה". שיר מבינה שנירו לא כל כך מגיב לדבריה ומפסיקה לדבר.

בינתיים בחצר, מושיק מתיישב עם סטלה: "את לא מבינה כמה אני מאושר בשבילך", הוא אומר וסטלה ישר אומרת שזה לא שווה שהיא נשארת בבית אם הוא יודח מחר. "אל תדאגי לי", הוא מרגיע אותה ואומר: "לא רציתי לנצח היום", ומסביר שלא רצה לעמוד בסיטואציה הלא נעימה שעמדה בה. בהמשך, סטלה שואלת את מושיק מה דעתו על הבחירה שלה, והוא משיב: "זה היה די ברור, זה מה שחשבתי שתעשי, אתם חתול ועכבר".

מאוחר יותר, שיר מתיישבת עם רתם בשולחן האוכל: "את יכולה להבין מה היא רוצה ממני בעצם? לא היה לי איתה שום דבר", היא שואלת ומנסה להבין למה סטלה לא אוהבת אותה, ורתם עונה לה: "לא, אבל זה לא רלוונטי". כאשר מושיק, סתיו וסטלה מתיישבים לאכול את השניצל, שיר קמה מהשולחן וממתינה בסלון עד שהאח הגדול יקרא לה לחדרו.  

23:00- שיר לחוצה ומגיבה על הבחירה של סטלה: "היא מתה לראות אותי הולכת"

סטלה יוצאת מחדר האח הגדול ומקבלת מיד חיבוק מסתיו: "אני כל כך שמח שאת נשארת פה", הוא אומר, "עשית את הבחירה הנכונה". סטלה מספרת לסתיו על הסיטואציה הלא נעימה שחוותה בחדר האח הגדול, ומעדכנת אותו בכל מה שאמרה על שיר. במקביל, שיר מספרת לאיציק ורתם על נקודת המבט שלה ואומרת: "זה היה ברור, היא מתה לראות אותי הולכת", אך רתם מנחמת: "את לא הולכת חמודה שלי". שיר מתעקשת ומסבירה לה שיש לה תחושה חזקה שהיא הולכת הביתה מחר. 

מאוחר יותר, רתם יוצאת למטבח ואומרת לסטלה: "איזה משחקים אכזריים", וסטלה ממשיכה להרגיש לא נעים מהסיטואציה שהייתה בחדר האח הגדול. בינתיים, רוב הדיירים יושבים בחצר מנסים לנתח את הדירוגים של גולשי mako, ומדברים על רשימת ההדחה הנוכחית שמכילה אנשים מרכזיים בבית. "עכשיו אני בלחץ. לא לטובה ולא לרעה", שיר משתפת את איציק.

בהמשך, מושיק מציע לכולם שניצל כארוחת ערב מאוחרת, ושיר נכנסת לשבת איתם בפינת האוכל כשהיא נראית מעורערת ושקטה מתמיד. "משחק מגעיל שחבל על הזמן" , אומרת רתם למוטי ונירו שנמצאים במטבח. רתם ממשיכה לדבר על רשימת ההדחה ושיר מרגיעה אותה: "גם אם אני אלך אנחנו נהיה חברות בחוץ", היא אומרת ורתם עונה לה: "חסר לך שלא, אני ארדוף אחרייך".

22:00- סטלה מנצחת במשימה ומעמידה את שיר להדחה במקומה: "היא ילדה, יש לה הרבה מה ללמוד"

הדיירים ממתינים בחדר השינה ומושיק תוהה: "מה כבר יכול להיות במשימה של עשר דקות?", אך סטלה רומזת לו לא להישאר אדיש: "לעולם אי אפשר לדעת". נירו ומוטי מנעימים את זמנם של הדיירים ומדמים תכנית רדיו שמתארת את כל מה שקורה בחדר השינה, ונירו מפגין כישרון חדש כשדרן ומצחיק את כולם.

אחרי שהשתעשעו יחדיו בחדר השינה, האח הגדול מבקש מהדיירים לצאת ולהתיישב בסלון. כשהם מגיעים, הם מגלים שטיח עם מספרים ומניחים ששוב מדובר במשימת שאלות. השידור מתחיל וארבעת המועמדים להדחה מקבלים תשע שאלות, כולן על דירוג גולשי mako של תכונות אופי שונות של הדיירים. האח הגדול מבקש מהם להחליט מי מבין שתי האפשרויות נמצא גבוה יותר בדירוג הגולשים ומבקש מהם להציג את תמונתו למצלמה. המשחק מתחיל והאח הגדול שואל: "מי יותר גברי, נירו או מושיק?", מושיק עונה שהוא והוא היחיד שטועה לכן כולם מלבדו מתקדמים משבצת. המשחק ממשיך ונטלי מצליחה להתקדם במשבצות, אך סטלה משווה את הפער ושתיהן נמצאות במשבצת השביעית, ומתחרות ראש בראש. נירו ומושיק מתיישבים והאח הגדול שואל שאלה מכריעה שבסופה סטלה מנצחת ויוצאת מרשימה ההדחה. בהמשך, היא מתבקשת לבחור שם אחר שיכנס לרשימה במקומה, והיא בוחרת בשיר. האח הגדול מבקש מהן להחליף את מקומן בספות ומודיע: "המועמדים להדחה השבוע הם נירו, מושיק, שיר ונטלי". 

האח הגדול קורא לסטלה ושיר לחדר האח ושואל את שיר אם היא מופתעת מהבחירה של סטלה, אך היא משיבה שלא. "סטלה למה בחרת בשיר?", שואל האח והיא משיבה: "התלבטתי בין שני דיירים וזה לא היה פשוט, אני גם לא כל כך רוצה לנמק את ההחלטה שלי, כי זה יעליב אותה". המתח בחדר בשיאו ושתיהן רוצות לצאת אך האח הגדול לא מוותר ומבקש תשובות. לבסוף הוא מסכים ששיר תצא מהחדר וסטלה מרגישה לא נעים: "קשה לי לנמק כי אני לא רוצה לפגוע בה, הדברים שיש לי להגיד הם דברים קשים", אך אחרי שמבינה שאין לה ברירה, היא מנמקת את בחירתה: "היא לא משתפת פעולה בכלום, היא כל היום עסוקה בכלום, אין בה שום עומק, אי אפשר לנהל איתה שיחה על כלום", וממשיכה: "יש לה הרבה מה ללמוד, היא חסרת ניסיון, היא ילדה". האח הגדול מאחל לסטלה המשך שהות נעימה בבית ומסיים את השידור. 

21:00- רתם לנירו: "אתה איש מפתיע"

הדיירים ממשיכים לנסות לנחש מה מחכה להם הערב בשידור ואיציק משתף את נטלי: "יש לי תחושה שדווקא אלו שלא מועמדים יצטרכו לעשות משימה ולהציל מישהו מהרשימה". בינתיים, רתם ונירו יושבים בחצר הבית ומבינים שהאח הגדול מחמיר איתם על חוקי הבית: "היום הוא היה מאד קשוח", רתם אומרת ונירו מסכים: "צריך להקפיד על החוקים". הם ממשיכים לשוחח ורתם מספרת לו שהיא חוששת מהערב כמו בכל ערב לפני הדחה, והוא דווקא רגוע: "אלה הרגעים שאני מתמלא חיות". רתם מופתעת מנירו: "אתה איש מפתיע, כל מה שחשבתי עלייך בשבוע הראשון השתנה 180 מעלות", היא אומרת וממשיכה: "לא רצית להיפתח ולדבר, היית פה אבל לא באמת היית". רתם, שגורמת לנירו לחייך, מסכמת: "יש בך תכונות שאני אוהבת מאד בבני אדם", ושיר שמצטרפת לשיחה מסכימה איתה: "הוכחת לכולם שאתה שונה לגמרי".

בהמשך, נירו ושיר מנתחים את רתם ומדברים על האופי הפלרטטני שלה ועל הפתיחות שלה: "גבר נרתע שהאישה שלו יותר מידי פתוחה בדיבור", אומרת שיר אך רתם מסבירה שלדעתה גברים נרתעים מנשים חזקות שמתאגרפות ושלא מדובר בפתיחות שלה. "את שמה פס על כולם, זה יפה מאד, אבל יכול להיות שמזה גברים נרתעים", שיר ממשיכה אבל רתם טוענת שהיא לא מתקשה למצוא זוגיות. לבסוף, רתם חוזרת לתחילת השיחה ומספרת שמאד מחמיא לה שאנשים בחוץ הצביעו עבורה והשאירו אותה כבר פעמיים.

20:00 - סתיו על שיר: "היא לא עושה כלום בבית"

מושיק שוכב על הרצפה של חדר השינה ובזמן שהוא מחכה שהמקלחת תתפנה, הוא מתבונן במצלמת התקרה ומתחיל לשיר לה. כשסטלה מגלה שהמצלמה רוקדת לצלילי השיר שלו, הם צוחקים והוא מתלהב: "אם הייתי מגיע אלייך הייתי דופק לך חיבוק", הוא אומר למצלמה.

הדיירים ממשיכים להתארגן לקראת השידור, וסטלה מתעצבנת כשהאח הגדול מעיר לאיציק לשים מיקרופון: "מה יהיה איתנו?". בהמשך בחדר השינה, סטלה נשארת עם סתיו ונירו ומתעצבנת על רתם ושיר: "אני לא יכולה לסבול את השתיים האלה". סתיו צוחק ומתלונן גם הוא על שיר: "שבוע שעבר התלוננה שהיא עושה הכל לבד, ועכשיו היא לא עושה כלום". נירו ששומע את השיחה, מצטרף לתלונות על הניקיון במטבח ועל רתם: "היא אוכלת בשביל ארבע, היא גומרת קופסת טחינה ביומיים לבד".

19:00- נירו מתלונן: "המטבח נראה כמו בית שימוש"

איציק מוציא לחצר את הצ'יפס שהכין ומוטי וסטלה טועמים ממנו. נטלי שיושבת איתם מסבירה להם שתהיה לה בעיה בשבוע הקרוב עם אוכל טבעוני בעקבות התקציב הנמוך, ומתחילה לחשוב איך היא הולכת לחלק את האוכל כדי שיספיק לה לכל השבוע.

בהמשך, נירו יוצא לחצר ומודיע: "המטבח נראה כמו בית שימוש", סטלה צוחקת, והוא ממשיך: "אני לא אנקה את זה, פראייר מי שינקה את זה", הוא אומר. בינתיים בחדר השינה, איציק ונטלי שוכבים במיטה וצוחקים זו עם זה. מאוחר יותר, מוטי נכנס למטבח ומכין כהרגלו חלות אישיות לדיירים. בהמשך מושיק מצטרף אליו, וכשמוטי משתף אותו ברצון לראות את נכדתו החדשה, מושיק מנחם: "בקרוב תראה אותה".

נירו יוצא למטבח עם משקפי ראייה ורתם מחמיאה לו שזה נראה עליו טוב: "מאד יפה לך". נירו מתפלא ושניהם מנשנשים פריכיות במטבח, בזמן שדיירים אחרים מתחילים לנצל את המים החמים במקלחות לקראת השידור החי. 

18:00 - הדיירים מתרגשים לקראת משימת ההצלה

הדיירים לא מפסיקים לדבר על השידור בערב ומעלים רעיונות למשימות: "אולי יהיה משחק זיכרון ונצטרך לומר מי אמר מה", מנחש איציק. אחר כך הוא הולך למטבח כדי לטגן שניצלים, וכשהשמן הרותח לא מפסיק לקפוץ עליו מהמחבת, נטלי מנסה לעזור לו.

בהמשך, סתיו יוצא מהמיטה ונטלי מכינה לו ארוחת צהריים. במקביל, מושיק ורתם יושבים בחצר ומדברים על החיים מחוץ לבית: "אני לא רגיל לא לעשות כלום, נחתי פה מספיק", אומר מושיק והם מסכימים על כך שהמנוחה בבית היא לא באמת מנוחה. רתם טרודה מהמשימה הערב ומכך שזו לא רק משימה אלא גם חשיפה של מה האחרים חושבים עליך. מושיק מספר לה שבמהלך הקריירה שלו אמרו עליו המון דברים שקריים, וכל אחד צריך להאמין בעצמו ולהכיר את עצמו. "אני מבינה פה הרבה דברים על עצמי, והם מאוד משמחים אותי", רתם מתוודה בפני מושיק, "אני לומדת להחליק על הרבה דברים, לא להתייחס להכל", היא ממשיכה להיפתח. מושיק מסכים איתה ואומר שגם הוא לומד על עצמו המון מהשהייה בבית.

17:00 - איציק וסטלה במשחק דמקה מותח

הדיירים מנסים לאגור כוחות לקראת השידור בערב ונרגעים ברחבי הבית. הם תוהים אם יזכו לקבל מים חמים בערב, אחרי שאמש האח הגדול הודיע להם שאם לא יצמצמו את מספר העבירות שלהם, יקבלו מים חמים רק בבקרים. נירו ומוטי מבשלים לעצמם ארוחת צהריים, ובסיום הבישולים, נירו מתיישב לבדו ליד שולחן האוכל ואוכל בתיאבון.

במקביל, בחדר השינה, סטלה ואיציק משחקים דמקה. "זה משחק עם הרבה מאוד מחשבה", איציק מנסה להסביר לסטלה וללמד אותה מהלכים. "זה העיר לי את התאים קצת", סטלה מודה. שיר ממשיכה להתאמן ומושיק שר לה בזמן האימון. בחדר השינה איציק שוכב במיטה ומלטף את נטלי שיושבת לידו. איציק מודה בפני נטלי שהוא לא יודע להשתמש במיילים, ונטלי מבטיחה שתלמד אותו. נטלי נושכת את האצבע של איציק והוא לא מבין למה. "האהבה נושכת", נטלי מסבירה לו בחיוך. בינתיים בחצר, נירו ומוטי פוצחים בריקוד סוער לקול מחיאות הכפיים של סטלה ומושיק.

16:00 - הטאבון של מוטי

מוטי מאלתר "טאבון" במטבח, ומחלק לאפות עם לבנה לדיירים. "זה ממש טעים", נטלי מודה לו. הדיירים נזכרים שהערב, אחרי המשדר המרכזי, תשודר התכנית "ארץ נהדרת" והם מתחילים לתהות מי מהדיירים הספיק כבר לככב שם. מושיק נכנס לחדר השינה וסטלה מקבלת את פניו: "יחשבו שחזרת מחופשה. אתה חתיך, שזוף". סטלה מייעצת למושיק להתלבש יפה לקראת הערב, והוא מספר לה בפירוט על התכנון שלו.

בחצר, נירו מחמיא לרתם על הלבוש שלה והיא מגדירה את המחמאה כ"שיא ביחסים" ביניהם. נירו ממשיך לשדר את תכנית הרדיו שלו, ומוטי נהנה מהפרשנויות שלו להתנהגות הדיירים. במקביל, מושיק יושב בסלון וקורא בספר תהילים, בזמן ששיר מתחילה באימון היומי בחצר. איציק ממשיך לישון ונטלי נקראת על מנת להעיר אותו, "נטלי קחי אחריות, תעירי אותו", נירו אומר לה. נירו נכנס למטבח ורתם מחליטה לקחת על עצמה את תכנית הרדיו של נירו.

15:00 - "יום המסוקים הבינלאומי"

הדיירים משתזפים בחצר ומחפשים שיר לשיר כדי להנעים את הזמן. שיר מציעה שירים מהזמר המזרחי, ומופתעת כשמושיק לא מכיר את השיר ששרה. "אני לא שומע מזרחית", מתוודה מושיק. רתם לא מצליחה להבין איך מושיק לא שומע מזרחית. "אני שומע יוונית, קבוצות כנרים", הוא מסביר, וטוען שגדל על מוזיקה מזרחית וגם עכשיו יש אמנים מזרחיים שהוא מאוד אוהב את אלבומים שלהם. סטלה מכינה לסתיו ארוחה במטבח ומושיק נכנס ואומר להם שאיציק נרדם ולא נעים לו להעיר אותו. סטלה מתעצבנת ומודה: "איך אני מחכה למחר".

בינתיים, בחצר, שיר ורתם ממשיכות לדבר על דוגמניות ועל תפיסה נשית: "אני מגיל קטן הצבתי לעצמי גבולות, פחדתי לקבל סיבובים", מודה שיר. במקביל, נירו לא מפסיק לפרשן את התנהגות הדיירים כחלק מתכנית הרדיו הדמיונית שלו: "קול בערבה". לפתע, הדיירים מבחינים במסוק בשמיים, וכולם יוצאים לחצר כדי לבדוק עבור מי הגיע המסוק. מושיק מזהה את חברו במסוק וצועק לו שהוא מתגעגע אליו. המסוק עושה מספר סיבובים באוויר ורתם מסכמת: "זה כאילו מושיק הגיע מחיל האוויר עם כל המסוקים".

מושיק מתרגש מהמסוק שהגיע בשבילו ולא מפסיק לדבר עליו. המסוקים שהגיעו היום גורמים לשיר להתגעגע לבעלה, אלרואי, והיא מבקשת ממנו שישלח לה סימן. קולות של מסוקים נשמעים באוויר והדיירים תוהים אם מדובר במסוק בעבורם. "יש גם עוד חיים חוץ מאיתנו", מזכירה להם נטלי בחיוך. מסוקים ממשיכים לחוג מעל הבית ונירו מכריז: "זה ממש יום המסוקים הבינלאומי בבית האח הגדול".

14:00 - רתם לשיר: "יש אצלך הבדל דרסטי בין מי שאת, למה שאת מוכרת"

מושיק וסטלה מדברים במטבח על הבעיות עם הקצבת האוכל ועל העברות הרבות שהדיירים מבצעים. "גם לי היו תשע עברות", סטלה מספרת לו. "בסדר, אבל צריך להשתדל, אין מה לעשות", מושיק עונה לה. אחר כך הוא נכנס למטבח ומתחיל להכין אוכל לדיירים, ואיציק מצטרף אליו בהמשך ומכין את הסלט. הדיירים נכנסים לבית ומתיישבים מסביב לשולחן כדי לאכול את הצנימים והסלט שמושיק ואיציק הכינו.

בינתיים בחצר רתם ושיר מדברות על מה שההורים שלהן חושבים על מה שהן עושות. רתם מספרת שלפעמים להורים שלה קשה עם מה שהיא כותבת, ושהיה קשה לאבא שלה עם כתבה על נודיסטים שהכינה. שיר מספרת על הצילומים שלה: "לפעמים מצטלמים למגזינים, והם רוצים אותך במינימום בגדים. פה הקושי שלהם", היא אומרת על התגובה של ההורים שלה. "יש אצלך הבדל דרסטי בין מי שאת, למה שאת מוכרת", רתם אומרת לה.

"אני בת 29 ואני יכולה לעשות מה שבא לי", רתם מעידה על עצמה. אחר כך היא מסבירה למה הגיעה לאח הגדול: "אין מה לעשות, בסוף אתה צריך לשחק את המשחק, צריך לדבר אל העם". שיר מסכמת את השיחה ואומרת: "אני אעשה מה שטוב לי", ורתם מסכימה איתה: "גם אני"

13:00- שיר: "אין יותר ארוחות גדולות בלילה"​

איציק ונטלי מתחבקים בבריכה, עד שלאיציק נמאס והוא מחליט לצאת ולעשות ספורט. יתר הדיירים בחצר מדברים על הזמן שעבר מאז שהם בבית, ונזכרים בדיירות שעזבו: אריאנה וקטיה. בהמשך עושה נירו עושה מסאז' למושיק שנהנה מזה מאוד: "זה היה טוב, תודה רבה", מודה לו מושיק.

רתם מצטרפת לנטלי בבריכה והן מדברות על סתיו. נטלי אומרת שהחוויה שלו מאוד קשה, ולהיות סגור בבית כשאתה ילד בן 22 שרגיל לנסיעות זה קשה. "אני אוהבת אותו", נטלי מסכמת, ורתם מסכימה: "גם אני". בהמשך, שיר מפצירה בדיירים לשמור על האוכל ולא לאכול ארוחות גדולות בלילה: "מי שרעב בלילה שיאכל את העוגיות של מוטי". מושיק מצטרף לשיחה: "האמת שאין מה להפחית. גם אי אפשר לבשל משהו".

12:00 - "1,2,3 אקשן!"
 
הדיירים יושבים בחצר ומתקשים להאמין שחודש יוני הגיע. נירו ואיציק מחשבים מתי הילדים שלהם יוצאים לחופש מהלימודים ואיציק אומר שהוא מתגעגע אליהם בטירוף. רתם מבקשת ממושיק שיביא לה משהו לשתות ואומרת: "הכי כיף לשכב בשמש ושגברים ישרתו אותך". מושיק צוחק ואומר לה שהוא יביא לה לשתות בעוד מספר דקות ורתם עוברת לנירו ומבקשת: "אתה יכול לגרד לי בגב?"

בהמשך, איציק, שיר, רתם ומושיק טובלים בבריכה ומבקשים מנירו שיביא להם בננות, בתקווה שהאח הגדול יצלם אותם אוכלים בבריכה ויפיק קליפ מטורף בכיכובם. נירו מסכים ואומר להם שמעכשיו הם חייבים לו טובה. מושיק מספר על הקליפים שיש לו ושיר אומרת שקליפים זה חשוב, אבל בארץ זה קצת פאתטי.

לאחר מספר דקות, נירו חוזר עם מלפפון ותפוח לרתם ועם בננה לאיציק, ומבקש מהאח הגדול שיצלם אותם אוכלים בבריכה ויהפוך את זה לקליפ. שיר מתלהבת מהרעיון ומתחילה לדגמן פוזות מצחיקות, בזמן שאיציק כבר סיים את הבננה שלו והרס להם את התכנית: "ממילא האח הגדול לא ניגן שיר, ובלי שיר ברקע קשה להיכנס לאווירה". מושיק מבקש מהם לא להתבאס בגלל השיר ומתחיל לשיר להם שירים שלו ומיד כולם מצטרפים אליו בשירה. לאחר מספר דקות, מסוק עובר מעל הבית, הדיירים קופצים מהתלהבות אך לא מבינים מה היה המסר.

11:00 - פלירט חדש? - נירו לרתם: "את אישה מאוד סקסית"
 
שיר יוצאת אל החצר ואומרת לרתם שהיא לא מוצאת את החגורה שלה ושהיא לא מפסיקה לאבד דברים בבית. סטלה מנהלת את ישיבת התקציב ואומרת שחלק מהדברים שרתם רוצה הם יקרים. רתם סופגת את הטענה של סטלה ואומרת לשיר שהיא לא מתכוונת להתערב בישיבת התקציב יותר מדי, כל עוד היא מתנהלת בהגיון. בהמשך, רתם מצדיקה את האח הגדול בכך שהוא מגביל אותם בקניית אלכוהול: "קרו כאן דברים חמורים כשאנשים התחילו לשתות", היא אומרת.

שיר ורתם ממשיכות לדבר בעודן משתזפות ועוברות לנושא של אהבות כוזבות. ורתם אומרת שגברים נרתעים מכך שהיא אישה עצמאית וחזקה, ושיר מתחילה לספר לה על חוויות מוזרות שהיא עברה עם ישראלים שהיא פגשה בחו''ל. בהמשך, נירו ומושיק מצטרפים אל השתיים בשיחה ושיר אומרת שהדבר שהכי קשה לה בעולם זה לקום בבוקר: "אני לא אותו בן אדם כשאני קמה משינה, אני הכי עצבנית בעולם". נירו צוחק עם רתם ואומר לה שהיא מנשנשת הרבה אוכל בבית, והיא משיבה: "אתה סתם מגזים ובכל מקרה אין כל כך מה לעשות כאן חוץ מלאכול". נירו מוסיף ואומר לרתם שלדעתו היא אישה מאוד סקסית.​

10:00 - סטלה: "נגמרו הפינוקים בתקציב"

הדיירים מתעוררים לצלילי השיר: "תנו לי לשתות" של כנסיית השכל, ולמרות שהיא מתקשה לקום מהמיטה – סטלה מברכת את כולם בברכת בוקר טוב. למרות שהם מתקשים להתניע את היום, נדמה שהדיירים קמו במצב רוח מרומם, ולאחר שמושיק מסיים להניח תפילין הוא ממשיך להתעסק בנושא התקציב. "צריך להתייחס לזה ברצינות", הוא אומר לסטלה ומוטי, וסטלה מסכימה: "נכון. נגמרו הפינוקים".

09:00 - עם איזה שיר יתעוררו הדיירים הבוקר?

לאחר שאתמול בלילה הזהיר אותם האח הגדול שמהיום הוא מפסיק להיות רחום ("רק ביומיים האחרונים צברתם 35 קנסות, מעכשיו אין יותר שירים במהלך היום מלבד שיר הבוקר, ובכל בוקר יושמע אותו שיר"), החליטו הדיירים להיכנס למיטות מוקדם על מנת לצבור כוחות ולא לנמנם במהלך היום. בקרוב הם יתעוררו לבוקר חדש בבית וינסו לזכות מחדש באמונו של האח.

הראשון להתעורר הוא איציק שיוצא אל החצר עם כוס קפה, אך לאחר מספר דקות מחליט גם הוא לנצל את הזמן לשינה וחוזר הישר למיטתה של נטלי.

מה קרה אתמול?

הדיירים התקשו להתאושש מאירועי משימת "משחקי האח" והעבירו יום מתוח במיוחד: איציק מאס בסתיו ("אתה חתיכת אדיוט וילד קטן"), סטלה הטיחה בשיר האשמות ("את הכי צבועה פה מכולם, בוגדנית"), ומושיק הצהיר שימי הנתינה חסרת הגבולות שלו תמו.

האווירה המתוחה נמשכה לאורך כל היום, והדיירים התקשו לשחרר: "מה שעשו לי פה הבוקר זה תת רמה", הצהירה שיר לאחר שעות ארוכות של בכי, וגם סתיו היה מעורער עד השעות הקטנות של הלילה: "הרגשתי היום מותקף, איציק שיקר לי", הוא אמר ואף הודה: "אני כל הזמן בתנודות כאן - פתאום אני שמח ופתאום אני עצוב". בלילה התברר שגם לאח הגדול עצמו יש בטן מלאה על הדיירים, ולאחר שהזהיר אותם שממחר היחס שלו אליהם הולך להשתנות - החליטו הדיירים שמהיום הדברים הולכים להיראות אחרת בבית.

רוצים לדעת כל מה שקרה אתמול?

הפניה לשידור החי