הפניה לשידור החי

העדכון האחרון:

05:00 - הלילה הלבן מגיע לסיומו

מושיק, מוטי וסתיו חוזרים לדבר על שיר, וסתיו טוען שהוא מתחיל למצוא דברים במה שקטיה אמרה, "אני לא ראיתי את זה", הוא מתוודה. מושיק חוזר לדבר על השיחה עם איציק ומזכיר את הימים הראשונים והעזרה שנתן בהקמת המיטות. "כמה טוב שלא הלכתי לישון, סידרתי את הפאזל שהייתי צריך לסדר. מרגיש עם זה הכי טוב בעולם", מושיק אומר ומנסה להירגע.

סתיו עדיין כועס על איציק וטוען שהוא מרגיש שהרבה פעמים כשהוא יושב בפורומים בבית הדברים שהוא אומר חולפים לאנשים ליד האוזן: "אני לא יודע אם זה בגלל שאני צעיר". נטלי ואיציק יוצאים לחצר ומתיישבים עם מושיק, מוטי וסתיו. הדיירים מדברים על היום שעבר ולאחר כמה דקות מחליטים להיכנס לחדר השינה וללכת לישון. בחדר השינה, נטלי מודה לאיציק על כך שעזר לה היום להתחזק, ונכנסת לישון איתו במיטה.

04:00 - מושיק לא מצליח להירגע

השיחה בין איציק ומושיק ממשיכה. אחרי שאיציק הרים את הקול על סתיו, הוא משתף את מושיק כי לדעתו, סתיו לא מנצל את הבמה שקיבל כמו שצריך: "תנצל את הבמה כדי להאיר אור על עוד עשרות אלפי ילדים בארץ הזו, לתת להם את הכוח להבין שאפשר להצליח גם דרך החיים הקשים.", איציק אומר למושיק וטוען כי לפני שהוא נכנס לבית הוא לא הכיר את סתיו ועכשיו הוא הכיר אחלה ילד.

השיחה עם איציק גרמה למושיק לחשוב רבות והוא ממשיך להגיע לתובנות חדשות: "יש פה ניצול של האובר נתינה שלי, וזה הפריע לי", מושיק טוען וממשיך: "מה אני משרת פה? זה התחיל עם הטראנס של המיטות, ובמקום לנחות חזרה זה המריא לשחקים", הוא מתוודה. איציק ממשיך לומר למושיק את דעתו ומסביר לו שכל המצב הנוכחי קרה רק בגלל האובר נתינה שלו. "קיבלתי כאפה אחת בחיים שלי, צריך לדעת מתי לעצור, מספיק. נתתי ונתתי ונתתי, וראיתי את כל העולם ונשארתי בלי כלום. זה מה שקרה לי בחיים", מושיק מסכם.
איציק ומושיק נכנסים לבית ואיציק אומר לו שירגיש בנוח לפנות אליו כשהוא צריך לשמוע מישהו. מושיק מודה לאיציק ואומר לו: "הערת אותי".

ארוחת השחיתות של סתיו מוכנה ומושיק יושב ומדבר איתו על השיחה בחצר. "אני חשבתי שהוא אמר לך שאתה לא תצא גבר", סתיו מסביר את הכעס שלו. מושיק מנסה להסביר את איציק: "הנתינה שלי והטוב לב שלי, אנשים לא מעריכים את זה, ואני לוקח צעד אחורה וזה מתחיל כבר מחר בבוקר". סתיו מסכים איתו, והם כבר חושבים על הקנס שיקבלו כשישנו במהלך היום.

איציק נכנס לחדר השינה והולך למיטה של נטלי. הם מתכרבלים והוא מתחיל לספר לה על השיחות הליליות. הוא מספר לה על השיחה בה דיברו על שיר ומוטי, ומספר על מה שאמר על סתיו. "הוא לא מנצל את הבמה אלא 'מנסה למשוך פריים', ולא מעביר מסר לילדים שעוברים דרך דומה ולא קיבלו את ההזדמנות להגיע לאח הגדול", הוא מתמצת. נטלי מסתקרנת בשיחה שלו עם מושיק ואיציק לא חוסך בפרטים. נטלי מסתקרנת בתגובה של מושיק והוא מספר לה שהוא הודה לה. איציק לא שוכח לספר לנטלי על הויכוח עם סתיו, וטוען שסתיו ניסה ללכלך עליו עם מושיק אחרי שיצא מהמטבח. נטלי מייעצת לאיציק לא לקחת את הדברים שסתיו אמר ברצינות.

מושיק לא נרגע מהשיחה וניגש לסתיו: "אתה אמרת משהו שלא חשבתי עליו בחוץ", ומתייחס להערה של סתיו על החיבור ביניהם ועל מה אנשים חושבים על זה בחוץ. "אנשים רואים את זה שכאילו אני התחברתי אליך, כל מה שאמרת אני לא מתייחס על זה ככה בחיים שלי, אני מתחבר לבן אדם", מושיק מוסיף.


03:00 - סתיו מכריז על לילה לבן

סתיו מחליט, בעצת סטלה, להכין את כל הביצים שנשארו, כך שהדיירים יוכלו ליהנות מהאוכל של השבוע שחלף גם בשבוע החדש. איציק בחצר שומע צעקות ונכנס לבית לעדכן: "צעקו עכשיו 'מושיק, תיזהר מנירו, תתעורר כבר'". "אני דווקא ערני", מושיק צוחק עם איציק, ויחד הם מנסים לנתח את פשר הצעקות: "יש כנראה דברים שאנחנו לא יודעים". סתיו לא מסכים איתם וטוען שיכול להיות שמי שצועק מגזים. "תבואו, תצעקו משהו יפה, כל היום מסכסכים. מה שמושיק יצטרך לגלות - הוא יגלה לבד", סתיו מסכם.

איציק, מושיק, מוטי וסתיו יוצאים לעשן בחצר ומנסים להבין מה מביא את הצופים להגיע באמצע הלילה לנווה אילן ולצעוק להם. הצעקות נמשכות ומושיק מנסה להבין מי צועק לו. "אם מחר נירו מבקש ממני קפה, אני אומר לו שיבקש משיר. נתת לה חסינות - תבקש ממנה", מושיק מכריז וממשיך: "ציפיתי ממנו שבבחירה האחרונה הוא יבחר בי, הגיע לי". הם ממשיכים לדבר על שיר, וסתיו אומר ששיר היא אדם מקובע ומלכלכת כל הזמן בחדר האח הגדול. "היא באה ושיחקה אותה נאמנה לנירו, אבל כשהיה את הדו-קרב למי היא צעקה? היא עודדה רק אותך", סתיו אומר לאיציק וטוען ששיר הייתה צבועה. "אני לא חושב שהיא בחורה צבועה, אולי תמימה אבל צבועה היא לא", איציק מנסה להגן על שיר.

סתיו מספר שהוא היה בטוח שנירו ינצל את המעמד שלו כנגד הדיירים, אבל הופתע לטובה: "ראיתי את המבט שלו בעיניים, הוא עשה מה שהוא יכול לעשות", סתיו. הרוחות לא נרגעות ואיציק ומושיק ממשיכים לדבר על משימת הדו-קרב: "מוטי קם כל רגע לנירו ועודד אותו, כאילו אני לא קיים, שבזכותי הוא יושב פה", איציק מנסה להגן על שיר וטוען ששיר עודדה אותו ולא את נירו כי ראתה שמוטי מעודד את נירו ואיציק נשאר לבד.

איציק ומושיק נשארים לבד והשיחה מתלהטת: "אתה חייב לעשות לעצמך קאט, ולעשות לך אישיות, אתה לא מספר שתיים של כולם, אתה לא באת מהרחוב", איציק מייעץ למושיק וטוען שהוא נוהג בטיפשות: "זה לא טוב לב, זה טיפשות". איציק ממשיך לנתח את מושיק ואומר לו שנתנו לו הזדמנות להראות את עצמו, אבל הוא מחביא את עצמו בתוך טיפשות. "אני אוהב אותך אהבת נפש ואני לא אתן לך ליפול לאותו מקום, האנשים בחוץ שמעריצים אותך וקונים דיסקים שלך רוצים לראות גבר, אל תרוץ כמו 'בל בוי' שרץ אחרי אנשים", איציק מסכם.

סתיו נכנס באמצע השיחה ולא מצליח להתחבר לדברים של איציק: "זה שהוא טוב זה מוריד ממנו?". איציק מנסה להסביר לסתיו שיש בחוץ אנשים שמעריצים את מושיק, וההתנהגות שלו בבית מורידה ממנו. סתיו מתקשה להסכים ואיציק מסביר לו שהוא עדיין ילד ולא מבין עוד את החיים. "בעולם שמושיק חי, האלמנט של הכבוד, והכבוד עצמי מאוד מאוד חשוב", איציק מסביר לסתיו ומושיק מסכים איתו. מושיק טוען שבמהלך היום חשב בדיוק על מה שאיציק אמר לו, והשיחה איתו גרמה לו להבין את המחשבות שלו באופן סופי. "השלמתי את הפאזל", מושיק מסכם את השיחה.


02:00 - ארוחת השחיתות הלילית של סתיו

רתם ונטלי מצטרפות למוטי בחצר בניסיון לשכנע את מושיק ללכת לישון, "אני לא עייף עכשיו", מושיק טוען אבל נכנס לחדר השינה. רתם ונטלי ממשיכות לדבר, ורתם מספרת לנטלי שרוב הטורים שלה נכתבים בלילה, "זה השקט היחיד שיש לי. אני כמו ערפד, קמה ומתחילה לעבוד", היא משתפת. רתם מספרת לנטלי שהיא מתגעגעת למשפחה שלה ומספרת שהיא בטוחה שהשתתפות שלה בתכנית משפיעה עליהם ומוסיפה: "אני מקווה שכל אחד מצליח להמשיך ביום יום שלו".

נטלי מודה שהיא לא חושבת המון על "הבחוץ", ורתם מנסה להסביר לה: "את רגילה מאז שאת זוכרת את עצמך להיות בפרונט, ויש לזה השלכות גם טובות וגם רעות. אני לא רגילה לזה, וזה ב"בום", אני כל הזמן חושבת עליהם". רתם ממשיכה לספר על המשפחה שלה ואומרת שהיא בטוחה שההשתתפות שלה בתכנית מרגשת אותם, אבל מקווה שהשגרה שלהם לא נטרפה. "מספיק שאמא שלי תראה אותי בוכה, היא יום אחרי זה בעבודה גמורה", היא מספרת לנטלי.

מושיק ומוטי חוזרים חזרה לחצר, ומביאים איתם את סטלה וסתיו. הם יושבים בחצר ומבקשים מהאח הגדול שישמיע להם שיר. לאחר מס' דקות נשמע בחצר השיר "לילה" של שלום חנוך, "שיר לילה טוב!", נטלי מתלהבת. הדיירים מתרגשים ומודים לאח הגדול. "האח הגדול, אולי אתה מבין, ואולי אתה פשוט לא מבין מה השירים האלה עושים לחבר'ה פה. בטוח שאתה מבין. אז תן עוד קצת", מוטי פונה למצלמה.
נטלי נכנסת לחדר השינה ורתם ומושיק מצטרפים אליה. סטלה וסתיו נכנסים גם הם לבית, אבל סתיו לא מתכנן ללכת לישון: "אני לא הולך לישון הלילה, ויהי מה!". מושיק מתקשה ללכת למיטה ואומר לסתיו: "אני מתבאס שכשאני הולך לישון אתה מתעורר".

כל הדיירים במיטות, חוץ מסתיו ומוטי. מוטי מכין את העוגיות שלו למחר, וסתיו מחליט להכין לעצמו ארוחת שחיתות עם כל האוכל שנשאר ומחר יילקח. סתיו נכנס לחדר השינה ומשתף את סטלה בתכנית שלו, "אם את רוצה, את מוזמנת באהבה", הוא אומר לה. מושיק לא מצליח להירדם וחוזר למטבח, "אני לא יכול לישון עכשיו". איציק מצטרף למושיק ומתעניין בבישולים.

01:00 - שיחות ליליות עם מושיק ומוטי

בזמן שרוב הדיירים כבר במיטות, מוטי, מושיק וסטלה יושבים ואוכלים את החמין שנשאר מהיום. הם מדברים על היום שעבר ומושיק לא שוכח להפגין חיבה לסטלה: "אני אוהב אותך פלוס פלוס", הוא אומר לה וסטלה לא מאחרת להחמיא לו: "איזה כיף לי שהכרתי אותך". בהמשך, מושיק ממשיך לנסות לעודד את מוטי ואומר לו: "תמשיך להיות כמו שאתה, תמשיך להנעים לנו את הזמן, לשמח אותנו. אנחנו תמיד כאן בשבילך". מוטי מתקשה להתעודד ומושיק לא מוותר: "בשבילך אתה צריך לדלג, כדי לחזור לעצמך", הוא אומר לו.

מוטי וסטלה מדברים באנגלית, וסטלה מזכירה למוטי שמושיק לא מדבר אנגלית שוטפת. "הוא הבטיח לי שביום שישי ב-12 הוא יושב איתי על האנגלית", מוטי מספר לסטלה ומושיק מתחייב. סטלה מנצלת את הרגע ואומרת שמושיק צריך גם להבטיח שיטפל בפחד שלו מטיסות. מושיק מספר שהפחד הגדול שלו הוא מטיסות ארוכות: "מעטים האנשים שנהנים לטוס. יש לי חבר שאוהב לטוס, לא ראית דבר כזה".

סטלה מבקשת את עזרתו של מושיק ביום שלישי לזמן אריזת המזוודות לקראת ההדחה: "אתה צריך לעזור לי לשבת על המזוודות". סטלה פורשת לחדר השינה ומוטי ומושיק יוצאים לחצר ומדברים עם המצלמות לקראת ההדחה הקרבה ובאה. הם מדברים על סתיו ועל האכזבה הרבה שנחל אחרי שחיכה כל היום לארגון תצוגת אופנה, "מחר נשמח אותו, אני חייב לעשות את זה", מושיק מבטיח למוטי. "התגעגעתי אליך כשאתה ככה, היית חסר לי יומיים", מושיק מתוודה בפני מוטי. מוטי מנסה להסביר את עצמו ומודה שהוא לא יכול להסתיר את הרגשות שלו: "אני אדם רגיש".

00:00 – מוטי: "לשיר אין טיפה שכל"

מוטי, סטלה ומושיק ממשיכים לשוחח בפינת העישון. מוטי אומר על שיר שהיא לא בנאדם שאפשר לסמוך עליו לשום דבר: "אין לה טיפת שכל, טיפת טאקט", הוא אומר. מושיק מוסיף שלדעתו נירו יודע שטעה בבחירה שלו בשיר לחסינות. מוטי מחזק: "היא בשניה מכרה אותו. היא לא תגיע רחוק בגלל הדברים האלה".
 
הם עוברים לדבר על רתם: "המכתב שהקריאה במשימה בדיוק הראה את הפרצוף שלה. אני אמרתי מההתחלה", אומרת סטלה. מוטי מסכים: "כמה הרס וקנאה". סטלה ממשיכה: "היא חושבת שהיא מעליבה אותנו אבל היא טיפשה, כי המכתב בעצם העיד רק  על עצמה. אם כל מה שיש בה זה יכולת כתיבה אז בעצם אין בה שום דבר". סטלה ומוטי מסכמים שהם קלטו אותה ישר, ומוטי מוסיף: "נימוק דוחה". לאחר כמה דקות של הרהור הוא אומר: "נשבעתי לעצמי שלא אדבר כאן על כלום, אבל הנה תראי כמה אני מדבר. זה פשוט דוחה מה שהולך פה. אין על מי לסמוך".

סטלה, מושיק ומוטי ממשיכים לשוחח, ולאחר כמה דקות איציק ונטלי מצטרפים אליהם לפינת העישון. נטלי מחלקת עוגיות ומתיישבת לדבר איתם, ושמוטי מספר לדיירים על משפחתו ועל אישתו שנפטרה והגעגועים שלו אליה.​

23:00 – נירו: "כל האמת יצאה החוצה, וזה עדיף ככה"

בפינת העישון, סטלה ונירו משוחחים על המצב שנוצר בבית לאחר המשימה האחרונה. סטלה אומרת שמאז המשימה הדינמיקה בבית השתנתה, ונירו טוען שהוא מעדיף את המצב כפי שהוא עכשיו: "רק בצורה הזו האמת יוצאת לאור". הוא ממשיך ומסביר: "בתור שחקן, הכלי הבנה שלי זה פסיכולוגיה, להבין את האדם. קל לי לקרוא אנשים. כל הצביעות הזו, כל המעטפת, אני רואה עמוק יותר".
 
סטלה ונירו ממשיכים לשוחח, ולאחר כמה דקות מושיק ומוטי מצטרפים אליהם. מוטי שר ומבצע חיקויים. וניכר שהוא מתחיל לחזור לעצמו. במקביל, איציק מלמד את נטלי לשחק דמקה בחדר השינה. הם נהנים מזמנם ביחד עד שהאח הגדול קורא לאיציק ונטלי נשארת לבד.
 
סטלה, נירו ומוטי ממשיכים לשוחח בפינת העישון, כשמושיק מצטרף ומתחיל לשתף את הדיירים בהרגשה האישית שלו: "אני מרגיש שלא מכבדים אותי ואני מתחיל להתעצבן מזה". הוא אומר ומסביר, "כל היום אני מנקר ומנקר, ומה יוצא לי מזה? אף אחד לא מעריך". סטלה מתערבת ואומרת: "זה כי אתה כל הזמן רוצה להיות בסדר עם כולם". מושיק עונה לה: "זה לא נכון. זה מי שאני, אין מה לעשות. אני מנסה לקחת צעד אחורה אבל לא מצליח".

השיחה ממשיכה ומושיק מספר שהוא קיווה שהוא יבחר לחסינות. "צריך לדעת לכבד, אני יודע שלא הכל חייב להתנהל כמו שאני חושב. חברה טובה שלי נבחרה במקומי, וצריך לדעת גם לפרגן", הוא אומר כשהוא רומז לכך שהוא לא חושב שהבחירה במשימת החסינות היתה נכונה. לאחר מספר דקות סטלה ונירו נכנסים לבית, ורק מושיק ואיציק נותרים לבדם בחצר.

22:00 – מושיק: "אני לא יכול להתערב בכל דבר"

בפינת העישון, סתיו, מושיק וסטלה מתחילים להרגיש את העייפות. אחרי שהוא מתבאס שאף אחד לא זורם על תצוגת האופנה שתכנן כל היום, סתיו מחקה בזלזול את שיר אומרת שכואבת לה הבטן אחרי האימון. מושיק מסביר לו שהוא גמור מעייפות, אבל היה מסכים להשתתף בשביל הקטע: "הייתי מסכים לשים שמלה ואיפור. אבל אודם לא". השניים ממשיכים לשוחח ומושיק מפזר ברכות לאחיינים שלו דרך המצלמות.
 
במטבח, שיר מספרת לרתם שכשהיא שמה לב שאלרואי נרדם לפניה היא תמיד אומרת לו: "אלרו… בוא נדבר". רתם צוחקת ואומרת לה שגברים שונאים שאומרים להם את זה, ושיר מסבירה שאלרואי דווקא לא ושהוא אפילו מתעורר ומתחיל לדבר איתה, גם אם הוא עייף. רתם מחייכת ואומרת: "איזה חמודים". לאחר כמה דקות שיר אומרת לעצמה: "אלרוש איך אני מתגעגעת אלייך… לפעמים מה זה בא לי שתהיה פה". ואז אומרת לרתם שהיה יכול להיות כיף אם אלרואי היה אחד מהדיירים.
 
מאוחר יותר, מושיק מתיישב ליד שיר והיא שמה לב שהוא נראה מתוח. "זה בסדר שלא כולם יסתדרו עם כולם", היא מנסה להרגיע אותו. מושיק עונה לה: "זה לא זה. אני רואה את מוטי עוד שניה מתפרק, אבל אני לא יכול להתערב בכל דבר". "אני לא חושבת שאתה צריך להכניס את עצמך לדברים האלה, במילא כולנו ניגודים", אומרת שיר. מושיק מסביר לה שהחברות עם מוטי חשובה לו, כמו החברות עם איציק: "איציק ומוטי חברים שלי. דיברתי עם איציק ועכשיו אנחנו בסדר. עם מוטי ניסיתי, לא הצלחתי, אז לקחתי צעד אחורה".
 
בהמשך, סתיו נכנס למטבח ומתיישב בייאוש על כיסא ליד שיר. שיר מבינה שהוא מתבאס שלא תהיה תצוגת אופנה, ומנסה להסביר לו שזה בגלל שכולם עייפים מהמתיחות שהביאה איתה המשימה האחרונה. סתיו לא מתעודד ושיר אומרת לו: "סתיוי, אנשים רוצים לנוח, אני מציעה לך שאם אתה רוצה את כולם בשביל זה עדיף לך לחכות למחר. אני אתן לך את המילה שלי ולא אאכזב אותך. אבל היום קשה לי". סתיו עונה לה כשהוא עדיין פגוע: "אין בעיה. אחרי שאני אצא מפה יהיו לי מספיק תצוגות ומספיק צחוקים".

מעט מאוחר יותר, הדיירים נכנסים למיטות בזה אחר זה, חוץ מנירו וסטלה שנשארים בחצר. הם משוחחים על המשימה שזה עתה נגמרה, עד שמושיק נכנס לחצר ומציע לדיירים לבוא איתו לישון. סטלה ונירו נשארים וממשיכים לשוחח, בעוד מושיק נכנס לחדר השינה.

21:00 – מושיק נשבר: "התרגלו שאני יודע לעשות הכל בבית. זה מעצבן אותי"

בפינת העישון, איציק, שיר ונטלי מדברים על השבוע שעבר עליהם: "עף השבוע הזה", אומר איציק ושיר ונטלי מסכימות: "זה נראה כאילו רק אתמול ראיתי את אלרואי במסוק", נזכרת שיר. מאוחר יותר בחצר, מוטי ונטלי יושבים יחד ומנשנשים סלט פירות. הם מדברים על התקציב, ונטלי אומרת: "תחשוב מה זה 1600 שקל לתשעה אנשים, זה כלום".
 
בינתיים בבית, מושיק משתף את רתם ומספר לה שהוא מיואש מהמצב בבית: "אני לוקח יותר מדי אישי את העניין עם הכלים והכוסות. מדבר עם עצמי ומתחמם על זה. אבל מה אכפת לי, זה לא הבית שלי, די מספיק", הוא אומר ומוסיף: "פעם הייתי מנקה את השולחנות בחוץ ואז אחרי 5 דקות נהיה חירבה. התרגלו שאני יודע לעשות הכל בבית. זה מעצבן אותי".
 
רתם מקשיבה למושיק בתשומת לב ומייעצת לו לקחת את הדברים באיזי: "קח צעד אחורה, הרגלים של שנים של אנשים אף אחד לא יצליח להשתנות פה", היא אומרת ומוסיפה: "מה אתה צריך דרמה על כוסות ומה אני צריכה דרמה על שירותים? אני גם מפסיקה לנקות, זה מבאס אותי. אני כבר שבוע אוספת נייר טואלט מהרצפה ומנקה, נמאס לי". מושיק עונה לה: "סך הכל אין פה ילדים קטנים, יש פה אנשים די בוגרים. מה אני צריך להיות גננת?", הוא מתלונן.
 
השיחה ממשיכה ורתם מנסה לשכנע את מושיק לשחרר: "לכן אני אומרת לך, אל תתרגז, זה לא שווה את זה. תנסה שיהיה לך פה נעים כמה שאתה יכול. אנחנו עוד נתגעגע לחוויה הזאת". היא ממשיכה ומסבירה שכנראה לא יהיו שוב חלק מחוויה דומה, ושצריך לנצל את הניתוק לטובה. למרות העצות, מושיק לא נרגע: "בסוף גם אני אתחיל לישון צהריים באופן קבוע. ביננו, מה ההבדל? יש לי 3 קנסות, הכי פחות מכולם. מה יוצא לי מזה שאני בסדר? אני מרגיש פראייר, טמבל. אנחנו יושבים כאן ומחזיקים את עצמנו בשיחה כדי לא להירדם, בינתיים שכל השאר ישנים. דפוק אני. אכפת לי, כל הזמן אכפת לי, חייב ללמוד לשחרר".
 
כמה דקות מאוחר יותר, הדיירים נאספים במטבח כדי לאכול ארוחת ערב ומברכים אחד את השני בשבוע טוב. בשולחן האוכל, שיר מספרת לרתם שהיא לא מרגישה טוב אחרי האימון. במקביל, סתיו חוזר לתכנן את תצוגת האופנה שלו ומתחנן בפני הדירים לשיתןף פעולה. רתם מספרת לשיר שהיא היתה משתתפת אם היא לא היתה כל כך עייפה, ושיר אומרת שהיא מרגישה שגם הגברים בבית לא זורמים על הרעיון, ומציינת: "לא צריך לעשות דברים בכח".

20:00 – מוטי עדיין פגוע: "אני לא שקרן, אני פשוט לא בנאדם כזה"

בפינת העישון, מוטי משתף את מושיק שהוא עדיין מרגיש פגוע מהמשימה האחרונה. מושיק מציע לו לשחרר, ומוטי אומר לו שהוא לא יכול. הוא מסביר שהוא לא רגיל שאנשים מדברים אליו בשפה לא יפה ונאנח. הוא חוזר ומספר על המשימה, ומסביר שניסה והתאמץ. מושיק מנסה לחזק אותו ואומר: "אני יודעת שאם היית יכול היית משלים את המשימה". כתגובה, מוטי אומר שזה לא העניין: "אני לא שקרן, אני פשוט לא בנאדם כזה". מושיק חוזר ואומר לו שהוא חייב לשחרר אבל מוטי מתקשה לעשות זאת: "אני בגיל כזה שאני יכול להיות אבא שלך, אם יש לך משהו להגיד, אפשר להגיד אבל אחרת, אבל לא ככה", אומר מוטי, כשהוא מתכוון להאשמות ששיר הטיחה בו. לבסוף הם מסכמים את השיחה ועוברים לדבר על הטבק שהולך ואוזל.
 
נירו מצטרף אל מושיק ומוטי בחצר, ומושיק שואל אותו אם הוא נרדם . "לא איפה, ניסיתי. אני רק מניח את הראש והוא מצפצף", עונה נירו ומרמז על הרעשים שהאח הגדול משמיע כשמישהו נרדם. מוטי צוחק, ומושיק מתלונן על הקור. רתם מצטרפת אל החצר, מציצה אל תוך כוס המשקה שלה ושואלת את נירו: "איפרת לי בכוס? ככה היית עושה כדי לקבל גימלים בצבא, הא?" היא שואלת בצחוק, וחוזרת להתאמן.

מאוחר יותר בחצר, איציק חובש את ידיה של שיר שכאובות מהאימונים. לאחר שסיים, הוא עוזר לה להתאמן עם שק האיגרוף. במקביל, סתיו נכנס אל החצר בהליכת מסלול כשהוא לבוש בשמלת מעצבים ומוטי מתרשם מהשמלה. כמה דקות לאחר מכן, רתם מצטרפת לשיר ואיציק בשק האיגרוף והם מתאמנים יחד. לאחר ששיר ורתם מסיימות להתאמן, רתם הולכת להתקלח ושיר ואיציק מחליטים לנוח ומצטרפים למושיק, נטלי וסטלה בפינת העישון. ​

19:00 – סטלה:  "דיר חזירים, לא מכובד לגור ככה"

מחדר השינה נשמעות צעקות של סטלה מתלוננת על כך שדיירים לא שוטפים אחריהם את הכלים, ומושיק שבמקרה נוכח בחדר השינה מסכים איתה. "דיר חזירים, זה לא מכובד לגור ככה", היא אומרת ומתחילה להטיח האשמות על דיירים עוברים ושבים. "אתה השארת את כוס הקפה שם?", הוא שואלת את מוטי, אך הוא מכחיש וטוען שזה לא שלו. בדרכו לחצר, מושיק נתקל ברתם ומבקש ממנה שתדאג לסדר אחריה את המטבח. רתם לוקחת את ההערה באופן אישי ונפגעת, ומושיק מסביר לה, "זה לא רק אלייך, זה מופנה לכולם". לאחר מכן מושיק חוזר אל סטלה בחדר השינה ואומר לה: "שכל אחד יהיה אחראי על הדברים שלו", וסטלה לא נרגעת.
 
במקביל, נטלי מכינה לה ולאיציק מנת חמין במטבח. איציק אוכל בתיאבון בזמן שנטלי יושבת לידו במבט מהורהר. הוא שואל אותה: "מה עם איזה חיוך? קצת אופטימיות?", ונטלי עונה לו: "הייתי קצת עם עצמי היום", ומסבירה שנהנתה מהשירים שהתנגנו במהלך היום. בהמשך השיחה נטלי מתלוננת שאין מה לאכול בבית, ושיר מציעה לה את סלט הפירות שבמקרר. שיר משתפת אותם שהיא מתכננת ללכת להתקלח ולהחליף בגדים לאימון. כשאיציק מסיים לאכול הוא מלקק את האצבעות ואומר שהיה לו טעים.

מאוחר יותר בחצר, רתם מתעמלת ואיציק, סתיו ומושיק מעשנים סיגריה ומעבירים ביחד את אחר הצהריים. לפתע נשמעת אזעקה והדיירים מבינים ששוב פעם מישהו נרדם. סטלה, שכבר הספיקה להצטרף לדיירים בחצר, נכנסת חזרה אל הבית כדי לחפש את האשם.

18:00 – מי הזיז את תיק האיפור שלי?

בזמן ששיר מבואסת ומחפשת את תיק האיפור שלה שאבד לה סטלה יוצאת לחצר ואומרת שהשירים העלו לה את המורל. בהמשך, סטלה וסתיו רוצים עוד שירים, וסתיו מאיים על האח הגדול: "אם אתה לא שם מוזיקה אני הולך לישון".

מושיק מצטרף לחיפושים אחרי תיק האיפור של שיר, אבל בסוף נירו מוצא אותו מוחבא, וחושד שסתיו אם הוא זה שהחביא אותו. סתיו מכחיש ונירו לא מאמין לו, אבל שניהם לא מספרים עדיין לשיר שהתיק נמצא. בהמשך, סתיו מציע שיעשו היום תצוגת אופנה כדי שתהיה להם מוזיקה, וסטלה מסכימה איתו: "כולם פה במוות קליני".

נירו מציע לשיר לחפש טוב והיא חושדת שהוא העלים לה את התיק וקוראת לו "קונדסון". נירו רומז לשיר ללכת ולחפש שוב, והיא מוצאת את התיק מתחת למיטה שלו. בהמשך, שיר מזהירה את נירו שהיא תחשוב איך להחזיר לו, ונירו מתבאס. "בסוף אני יצאתי אשם", הוא אומר לסתיו ומוסיף שניחש לבד שהוא וסטלה אחראים לזה. סתיו אומר שבסך הכל הוא רצה קצת אקשן בבית והוא מופתע שהאח הגדול לא גילה לשיר שהוא זה שהחביא לה את התיק. במקביל, שיר כבר מתייעצת עם מושיק מה להעלים לנירו. מאוחר יותר, שוב נשמעות קריאות מחוץ לבית, וגם הפעם הדיירים לא מצליחים להבין מה צעקו ונשארים סקרנים.

17:00 - שעה מוזיקלית בבית

נירו מאוד מרוצה מבחירת השירים של האח, בזמן שמושיק מתבאס שכל השירים באנגלית, ואיציק מבקש מהאח שישים גם שירים בעברית. רתם ומושיק מנהלים שיחה שלמה בחצר על איך הם אוהבים לשתות מפחית, ולפתע הם שומעים ברמקולים צליל של פחית נפתחת, ומבינים שהאח מתגרה בהם.

לאחר מספר דקות, נשמעות קריאות מחוץ לבית והדיירים מנסים להבין מה צועקים, איציק חושב ששמע "מושיק אוהבים אותך", אבל הם לא בטוחים. בהמשך, רתם מחליטה שהגיע הזמן להתאמן וכשהיא מתלוננת, נירו צוחק: "טוב שאת לא רוצה גם תאילנדי שייצא מהשק אגרוף ויאמן אותך".

האח ממשיך לשמח את הדיירים ומשמיע שיר של ניקי מינאג', סתיו ורתם מתחילים לרקוד בהתלהבות בזמן שמושיק שוב מתבאס מבחירת השירים.

16:00 - סטלה על רתם: "אגואיסט נשאר אגואיסט"

ברחבי הבית נשמע קול התינוק הבוכה, והדיירים תוהים מי ישן. איציק שקצת נמנם לפני, אומר שזה לא הוא אלא סתיו שבטח ישן בחדר. לאחר מספר דקות, התינוק בוכה שוב, מושיקו מנסה להרגיע אותו כאילו זה תינוק אמיתי. השקט חוזר לבית ומושיק צוחק: "שמישהו יירדם, אני רוצה שוב את התינוק".

נטלי אוכלת מהחמין של סטלה וממליצה לשאר הדיירים לטעום, בזמן שרתם מסבירה למושיק את ההבדל בין צמחונים לטבעונים והוא תוהה בצחוק אם לו קוראים "בהמית" כי הוא אוכל בשר, אבל רתם קובעת שהוא "ילד קרמבו". בהמשך, רתם פונה לבלה החתולה שלה ומבטיחה לה שהיא תסדר לה קמפיינים ותהפוך אותה לחתולת פרסומות, מושיק צוחק, משתף איתה פעולה ומציע עוד רעיונות.

נטלי יושבת על איציק ותוהה אם יש ברתם משהו שהיא לא רואה: "אני מפספסת משהו ענק", אבל איציק עונה שזה לא הזמן המתאים לדבר על זה. בהמשך, איציק עושה מסאז' למושיק ששוכב על הדשא ונהנה מכל רגע: "זה קצר וקולע", בזמן שרתם מתבאסת ממזג האוויר שלא מאפשר לה להיכנס לבריכה. נירו משועמם מהשקט שנהיה בבית ומבקש מהאח לשים שירים, ונטלי מסבירה: "השקט מעורר אי שקט".

מושיק שואל את סטלה כמה ביצים היא שמה בחמין שהכינה, והיא מתעצבנת לגלות שרתם אכלה יותר מביצה אחת: "אגואיסט נשאר אגואיסט".  איציק שוכב במיטה ושר שירי אהבה, בזמן שנירו יושב בחצר ולפתע מתנגן ברחבי הבית השיר "יומן מסע" של אביב גפן. רתם מצטרפת לנירו בחצר ושניהם נהנים ושרים ביחד, בזמן שנטלי מקלפת תפוז במטבח ונראית מהורהרת.

השיר נגמר ונירו ששוכב בדשא, מנצל את ההזדמנות למסור ד"ש לילדים שלו, ומקווה שהם גאים בו ושהוא לא עושה להם בושות בבית הספר, אבל רתם מרגיעה אותו שהם בטוח גאים בו. בהמשך, האח מפרגן לדיירים בעוד שיר וברחבי הבית מתנגן Nothing Else Matters של מטאליקה.

15:00 - רתם: "הוכחתי שגם אישה יכולה לעשות הכל"

רתם, שיר, נירו ומושיק יושבים בחצר כשרתם מספרת מה היא מחפשת בגבר ואומרת: "אני לא מחפשת מישהו שיישן איתי" ושלא מעניין אותה היופי אלא האישיות, וכך מתפתחת שיחה על זוגיות. נירו מסביר שבזוגיות יש הרבה בעיות שהריון יכול לפתור, וש"האחד" שהיא מחפשת זה לא בהכרח הגבר שהיא תרצה לחיות איתו אלא הגבר שיהיה האבא של הילדים שלה.

בזמן שאיציק ונטלי שוכבים לנוח בחדר השינה, ממשיכה בחצר השיחה על זוגיות ונירו מסביר מה לדעתו ההבדל בין גברים ונשים, ושהיסטורית גברים תמיד יותר טרודים בלהמציא דברים, אבל שגבר עם אינטואיציה נשית הוא הרבה יותר חכם. רתם מנסה להסביר שבעבר נשים היו "כלואות בבית" אבל היום הן כלואות במיתוס היופי, ושהן תמיד צריכות לשמור על טיפוח בגלל מה שהחברה מחליטה, ומתייחסת למשימה האחרונה: "הוכחתי שגם אישה יכולה לעשות הכל", אבל מודה שלא הייתה מצליחה לעבור את משימת הגליוטינה.        

איציק ומוטי מתקשים לשמור על ערנות ומנמנמים בחצר, נירו אומר למוטי להתאושש ומרמז על מצב הרוח הירוד שלו, ומוסיף שיש לו עוד הרבה זמן בבית, אבל מוטי עונה שהוא לא כל כך בטוח בזה. 

14:00 - סתיו על שיר: "היא מכשפה"

נטלי יושבת עם איציק בחצר ומנסה להסביר לו בזהירות, שהוא לא צריך להמשיך ולדבר על הריב עם מוטי כי זה רק מחליש אותו. בהמשך, רתם מציעה לשיר להיות מנחה בערוץ ילדים, איציק מסכים איתה והם בטוחים שכל האבות יתנדבו לקחת את הילדים לפסטיגל אם היא תופיע, בזמן ששיר יושבת וצוחקת מהרעיון.

נירו יושב בחצר עם מושיק והם סופרים את הימים שעברו בבית, ומושיק אומר שהוא מקווה לשרוד גם את שבוע הבא. שיר פונה לאלרואי שבבית: "אתה זוכר אותי?" וקוראת למצלמה להתקרב כדי שתוכל לשאול אותו שוב: "אתה זוכר שאני קיימת עוד?" ומבקשת שייתן לה סימן, ורתם מציעה לו שיישלח יונה ומזכירה לשיר שאלרואי שלח לה מסוק, אבל שיר אומרת שעבר כבר שבוע והיא צריכה עוד סימן. רתם מנצלת את ההזדמנות ופונה גם היא למצלמה ומבקשת מההורים שלה שלא ישלחו לה מסוק, וישמרו לה את הכסף כדי שתטוס לחופשה.

בזמן שסתיו יושב לאכול עם מושיק ומוטי הוא מסתכל על  שיר ורתם שיושבות בחצר, ובטוח שהן מרכלות על סטלה. סתיו מעביר ביקורת על שיר שיושבת בביקיני למרות שקצת קריר בחוץ. שנייה לאחר מכן, שיר מתלבשת וסתיו מופתע מהתזמון: "היא מכשפה". בהמשך, מוטי משתף את מושיק שהוא עדיין פגוע מהצעקות של שיר, ומושיק מבקש ממנו לא להתעצבן כי זה עלול להזיק לבריאות שלו. 

13:00 - איציק מתעצבן על נטלי: "אל תקראי לי חמוד"

רתם משתזפת בבריכה עם שיר ונטלי ומספרת להן שהיא מתגעגעת לכלבה שלה ושהיא מרגישה שההתנהגות שלה השתנתה בשבוע שלפני תחילת העונה, בזמן שאיציק משתזף בעיניים עצומות. הן מקוות שהאח ישים להם סרט, ומעבירות את הזמן בבריכה בשירים, משוחחות על גברים ורתם מבהירה: "אני לא אוהבת בחורים צעירים ממני".

מושיק מצטרף לנטלי בפינת העישון ומספר לה איך ניסה לגשר בין איציק למוטי, וכמה מצער אותו שאיציק מסרב להתנצל ולעשות שלום. בהמשך, מושיק מסתכל על הבריכה ומודה שפינטז על זה הרבה במהלך המשימה ולא מצליח להתגבר על חווית הצינוק, ונטלי מסכימה איתו שזאת טראומה.  רתם פונה לנטלי ושואלת מה קרה לתכנית הרדיו שלהן ומחדדת: "אני באתי לפה לעבוד", ונטלי עונה שעכשיו הן כבר מכירות את הדיירים ונמצאות איתם הרבה זמן, ומודה: "אתה רק רוצה שיסתמו". איציק יושב בבריכה ומנסה לחשב כמה זמן נשאר עד לגמר, ולאחר מכן הוא ושיר מתעצבנים שיש דיירים שנפגעו מהם ומחפשים תמיכה, בזמן שנטלי ורתם מנסות להסביר שזה טבעי שאנשים בבית עוברים משברים, אבל איציק משוכנע שזה הכל הצגה למצלמות. 

בהמשך, נירו יושב עם מושיק ומספר שמוטי לא נראה אותו הדבר מאז המשימה והריב עם איציק, ואומר שלדעתו הוא היה צריך להגן על מוטי כשאיציק התנפל עליו. נירו מתקשה להבין איך בגלל משימה איציק יכול לריב עם מוטי, שדאג לו כל הזמן ויכול להיות בגיל של אבא שלו, ומושיק מסכים איתו: "אתה מוציא לי את המילים מהפה". 

בבריכה, גם איציק לא נרגע מהריב עם מוטי ומספר לנטלי את הצד שלו בסיפור, היא מנסה להרגיע אותו ולגשר אבל הוא מתעצבן: "אל תקראי לי חמוד". איציק כועס על נטלי ומרגיש שהיא כל הזמן מנסה לסתור את מה שהוא אומר במקום להגיד פעם אחת שהוא צודק. בהמשך, איציק משתף את רתם מה הוא חושב על מוטי, ומתייחס גם לריב עם נטלי: "הכי טוב להיות לבד", אבל רתם מנסה להרגיע אותו שלכל זוג יש ריבים. הם עוברים לדבר על המתחים בין הדיירים במהלך המשימה, ושניהם מרגישים שאם לא היו מקבלים חסינות, הם היו נמצאים ברשימת המועמדים להדחה כמו כל שבוע. בהמשך, נטלי מגישה לאיציק ארוחת צהריים בחצר והם נראים מפוייסים שוב. 

סתיו שוכב במיטה ומספר למושיק שהוא ממש עצבני על שיר וקורא לה: "קופסת איפור", מושיק מנסה להרגיע אותו אבל סתיו ממשיך ואומר עליה שהיא צבועה ושהוא מתאפק שלא לריב איתה שוב. 

12:00- סתיו על שיר: "היא אומרת שהיא לא אוהבת לרכל אבל העיקר היא יושבת בחדר האח הגדול ומרכלת כל היום"

הדיירים יושבים בחוץ ומשוחחים על מזג האוויר הקריר, ועל המיזוג בחדר שינה: "זו סטלה שם נותנת להם הוראות וגומרת אותנו", נירו אומר ומצחיק את כולם. איציק ונטלי יושבים ושניהם במצב רוח טוב: "אתה רעב?", שואלת נטלי ואיציק עונה לה שכן. "יופי, אז אני רוצה פרוסה דקה עם אבוקדו", היא אומרת לו בחיוך והוא ממשיך: "את רוצה לדעת איפה נמצאים הדברים?", הם צוחקים, "לא אני רוצה שאתה תכין כי ככה זה יותר טעים", היא עונה והם מתחבקים. 

רתם, נירו, שיר ונטלי ממשיכים לשוחח בחצר ומגיעים לדבר על הקשיים במשימה האחרונה. "מאיפה הביאו את התלבושות האלה?", רתם שואלת ומתלוננת על כובד התלבושת. נטלי מצטרפת לביקורת: "מה ששבר אותי זה היה המיץ חמוציות". בנתיים בחדר השינה, סטלה פונה למוטי ושואלת אותו אם לא מרגיש טוב והוא עונה שהוא הולך לנוח קצת. מושיק גם הוא נכנס לחדר השינה ומספר לסטלה וסתיו כי הוא עייף אחרי שלא הצליח להירדם בלילה.

שלושתם ממשיכים לשוחח ומושיק מספר שהוא ממתין להכנס לחדר האח הגדול אך שיר נמצאת שם. סטלה מגיבה ואומרת ששיר ורתם מבלות שם כל הזמן, וסתיו מצטרף אליה בטענות על שיר: "היא אומרת שהיא לא אוהבת צביעות ולא אוהבת לרכל אבל העיקר היא יושבת שם ומרכלת כל היום". מאוחר יותר כשהם מגלים ששיר שוהה בחדר האח הגדול הרבה זמן, סטלה עוצרת את עצמה מלהגיד מה היא חושבת.

11:00- איציק מסרב להשלים עם מוטי: "אתה חושב שעובד עלי פרצופים עצובים?"

בזמן שחלק מן הדיירים יושבים בחצר, מושיק יוצא החוצה ולוקח את איציק הצידה לשיחה. מושיק מסביר לו שמוטי מבואס מאז המשימה ומציע שיפנה אליו ושיפתרו את הריב ביניהם. "אני באתי להגיד את האמת שלי, ואמרתי לו בפנים מול כולם", איציק מתלונן שציפה ממוטי שיבוא ויבקש ממנו עזרה במשימה, וממשיך לכעוס שאחרי הכל הוא קיבל חסינות ולא הציע אותה לרתם. "אם אתה חבר שלי, החברות היא דו כיוונית", הוא אומר למושיק וממשיך להגיד שזו האמת שלו, "אם זה היה אבא שלי בכבודו ובעצמו, הייתי אומר את אותו דבר בדיוק". מושיק מנסה לשכנע אותו שמדובר בחבר ובבן אדם מבוגר שכבר יומיים מבואס, אך איציק לא מרגיש שהוא צריך לפנות אליו: "אני גם לא טועה, גם נתתי לו הזדמנות לענות לי, וגם אני צריך ללכת לבקש סליחה?".

"אתה חושב שעובד עלי פרצופים עצובים?", איציק ממשיך להתעצבן ובוחר ללכת עם האמת שלו, ומושיק מסכם: "צריך לראות איך פותרים את הבעיה הזאת". מיד כשהם מסיימים את השיחה, מוטי יוצא החוצה ומתיישב לעשן ליד איציק. אך במהרה איציק קם ומתיישב ליד רתם שיושבת על לידם: "אני לומדת ממך המון", אומרת רתם ששמעה חלק מהשיחה עם מושיק. "כשאתה נאמן לאמת שלך, זה כוח בלתי יאמן, אתה נותן מקום לסליחה ונותן מקום לטעות", איציק אומר בביטחון. הם ממשיכים לשוחח ומוטי יושב בצד ושומע הכל.  מוטי מבין שמדברים עליו ונכנס הביתה, ורתם משתפת את איציק שגם היא לא מרגישה צורך לפנות לכל מי שנעלב מהמכתבים שלה.

מוטי נכנס למטבח ומברר עם מושיק איך המחלוקת מהמשימה נפתחה שוב, ומושיק מסביר לו שהוא הלך לדבר איתו: "אמרתי לו שיש לו אמירות לא במקום, ושאתה הולך כבר יומיים פגוע", הוא אומר ומוטי מבקש ממנו שלא יקח ללב. "יש שיחה בחוץ על זה בין המלך והמלכה החדשים", מוטי מסביר לו, ומושיק עונה לו שזה בגלל שהוא פנה לשניהם הבוקר כדי להזכיר להם דבר חשוב: "אולי הם רכבו על הסוסים 4 שעות אבל אתה עמדת פה במטבח 8 שעות".

10:00- סתיו מתלונן שהדיירים לא קמים

השיר מתנגן שוב אך רק נטלי ומוטי מצליחים להתאושש ולקום, בזמן ששאר הדיירים - עדיין במיטה. נטלי מגיעה לחדר האמבטיה ורוקדת עם סתיו בזמן צחצוח השיניים, ומוטי ניגש ישר לפינת העישון. האח הגדול לא מוותר ומשמיע לדיירים את קול התינוק הבוכה, ובנתיים, סתיו יושב בחצר עם סטלה ונטלי, וממשיך להתלונן: "שיתחילו ללמוד לגלגל סיגריות", ורומז שלא יהיה תקציב לסיגריות רגילות. "על הבוקר את מרירה? גלגלי ותשתקי", נטלי מרגיעה אותו, ומספרת על חלומות שחלמה הלילה. איציק ומוטי מצטרפים לחצר וכולם ממשיכים לשוחח באווירת העייפות על חלומות ומיטות.

9:00- הדיירים מתקשים להתעורר

אחרי שנרגעו מהמשימה האחרונה ואחרי שהלכו לישון יומיים ברצף בשעות הבוקר, הדיירים מתעוררים ליום חדש עם השיר "Uptown Funk" של ברונו מארס. סתיו, כהרגלו, מיד קופץ ממיטתו ומתחיל לרקוד ברחבי הבית אך כל שאר הדיירים מתקשים לקום ממיטותיהם. השיר כבר מסתיים, ורק סתיו וסטלה יוצאים מחדר השינה ומתלוננים: "שישנו כולם, אולי שבוע הבא נשבור שיא בתקציב", סתיו אומר, וסטלה צוחקת ומשיבה: "ואז הם יגידו שאין סיגריות". 

 מה קרה אתמול?

הדיירים בילו את יום שישי, כשמשימת "משחקי האח" מאחוריהם אך בבית הורגשה אווירת מתח רבה בעקבות המשימה. למרות שנראה שנטלי ואיציק הצליחו להתגבר על המשבר, חזית חדשה נפתחה בין שיר למוטי, "הוא השחקן הכי גדול פה", שיר אומרת. בעקבות הסכסוכים שנוצרו תוך כדי המשימה מושיק מבולבל, "אני כבר לא יודע מי נגד מי יותר", הוא אומר ומשתף את בכך שהוא מרגיש מנוצל בבית ומעכשיו הוא יפעל רק לטובתו האישית ויעזור לאחרים רק כשהוא ירצה באמת.

סטלה, שיצאה מהמשימה עם רגשות מעורבים כלפי רתם, בוחרת להזהיר את נירו, "תיזהר ליפול בפח", וטוענת שרתם מפלרטטת איתו אבל הכוונות שלה לא ברורות. אחרי ארוחת ערב השישי, הדיירים התשושים מאוד עוד מהלילות שלא הצליחו לישון בצינוק, מתענגים על המיטות המפנקות בחדר השינה ומקווים ליום של מנוחה על שפת הבריכה.

רוצים לדעת כל מה שקרה אתמול?

הפניה לשידור החי