הפניה לשידור החי

העדכון האחרון:

03:00 – ולפעמים החגיגה לא נגמרת

האח הגדול מודיע שבעוד כ-10 דקות ייכבו האורות והדיירים שבחצר מתחילים להיכנס אל הבית ולהתארגן לקראת שינה. מושיק ואיציק נשארים לסיגריה נוספת בחצר ומושיק מציין בפניו שהוא ממש נהנה עד כה מהשהות בבית, ומוסיף: "הרבה זמן לא צחקתי ככה". בהמשך, השניים נכנסים אל חדר השינה במטרה ללכת לישון, אך ברגע שמושיק עושה את הצעד הראשון בחדר הוא חוטף "התקף צחוק" בלתי נשלט. אחרי מספר רגעים בהם מושיק ואיציק מבינים שהם לא מסוגלים להפסיק לצחוק, הם יוצאים חזרה אל הסלון כדי לא להפריע לדיירים שנרדמו. למרות הכוונות הטובות, כעבור רגע ישראל יוצא אל הסלון מבוהל ומבקש מהם להיות בשקט. מושיק ממהר להתנצל בפניו, מצליח להשתלט על הצחוק והוא ואיציק נכנסים אל החדר ומצטרפים ליתר הדיירים שכבר ישנים שנת ישרים במיטותיהם.

לקראת השעה שלוש לפנות בוקר פתאום מתחיל להתנגן בבית השיר "walking on sunshine", והאח הגדול מכריז שהסרטון של איציק ונירו הצליח לעבור את רף ה-10,000 צפיות, מה שאומר שבעוד מספר שעות החצר תיחשף לראשונה. מרבית הדיירים לא מתעוררים מהשיר מלבד איציק, מושיק וסתיו שרצים לנצל רגעים אחרונים לפני שהחצר תסגר לעבודות הפירוק של הארגזים. השלושה שוהים בחוץ מספר דקות עד שאיציק שואל: "למה יצאנו בכלל?" ושלושתם צוחקים ונכנסים חזרה אל חדר השינה. 

02:00 – מושיק: "אם מדיחים אותי אני קופץ פה מהחומה"

בעקבות הצלחה נוספת במשימה, חדר האמבטיה נחשף והדיירים רצים לראות אותו בהתרגשות. בנוסף להפתעה הנעימה, האח הגדול מציין בפני הדיירים שהם מוזמנים ליהנות ממים חמים עד יום ראשון, מבלי שיצטרכו לסובב את הקרוסלה. שיר שמאושרת מהבשורה, ממהרת לתפוס ראשונה את המקלחת. מאוחר יותר מושיק, איציק, מוטי ורתם יושבים בחצר ומפנטזים על הרגע בו תיחשף הבריכה. מושיק שלא מצליח להסתיר את ההתפעלות שלו מהבית, מצחיק את כולם כשהוא אומר: "וואלה בית מדהים, נראה לי שאבקש מהאח הגדול להישאר פה עוד חודש, נעשה כאן חאפלות". בהמשך מצטרפים אליהם שיר וסתיו וכולם יחד מחילים לתכנן את ארוחת השישי שיכינו מחר. איציק מציע ששיר תבקש מהאח הגדול להכניס את המתכון לחריימה של אמא שלה ושיר מחבבת מיד את הרעיון. בהמשך השיחה סתיו מציין שהזמן בבית עובר מהר משחשב ומושיק משתף אותם בפחד שלו מפני הדחה: "אם מדיחים אותי אני קופץ פה מהחומה". 

1:00 - "תהיו בשקט יש כאן הופעה"

הדיירים ממתינים בציפייה לרגע בו ייפתח חדר האמבטיה. נטלי מקווה ששיר הבוקר הבא יהיה רגוע יותר מקודמו וסתיו מאחל לכך שינגנו להם את שיר הפתיחה של משחקי הכס. נירו מבדר את הדיירים מתוך חדר העישון ומושיק מסטלבט עליו: "הוא היה בסדר". חלק מהדיירים ממשיכים לשיר כדי להעביר את הזמן ורתם מחמיאה למושיק: "וואו איזה זמר אתה", ומכריזה שתשים פוסטר שלו בבית. מאוחר יותר, גם מוטי מצטרף לחגיגה ושר עם כולם עד שהוא מקבל את הבמה לעצמו וכולם מוחאים לו כפיים. בעוד המופע של מוטי תופס תאוצה וקהל, אריאנה מבקשת מהדיירים שאינם מקשיבים לו: "תיהיו בשקט, יש כאן הופעה". מוטי ממשיך ומבצע חיקויים של אריק לביא, צביקה פיק ורבים נוספים. למרות הרעש וההמולה, ישראל מצליח להרדם ללא בעיה. 

00:00 - סתיו מכריז: "הלילה תהיה פה מלחמת כריות"

אחרי ההצלחה של הסרטון של מושיק ושיר, האח הגדול מבקש מהדיירים להתכנס בחדר השינה בזמן שמכינים עבורם את חדר האמבטיה. בחדר השינה, סתיו מכריז שהלילה ייעשו מלחמת כריות ורתם מבקשת : "פליז לא להרוס את כל היופי של החדר, אני אוהבת מסודר" ונטלי מיד מצטרפת: "איזה באסה שהחדר הולך להתלכלך מכל הג'יפה שכולם מייצרים כאן". מיד אחר כך סתיו ונטלי מגלים לרתם את התכניות שלהם ומתלחששים על כך שיקומו באמצע הלילה לצבוע לשאר הדיירים את הפנים ורתם מפחדת: "זה יגיע למצב שיהיו רצף של נקמות". מאוחר יותר, מושיק שר לדיירים בחדר השינה והם מחמיאים לו.

ישראל מספר לנירו על משפחתו והם מדברים על ההבדל שבין משחק לאדריכלות בעוד סתיו מתהלך ומבקש מהדיירים קצת אקשן ומתחיל להצחיק את כולם עם שחזור מהמערכון שהוא מתכנן לעשות בסרטון שלו ושל אריאנה. הדיירים מתעניינים כמה לייקים יש להם כבר על הסרטון של איציק ונירו ומושיק מבקש מהקהל בבית להכנס לעשות לייק. במהלך השיחות ישראל מבדר את כולם ומושיק אומר לו: "אם לא היה אותך, היה צריך להמציא אותך".

הדיירים מסתובבים בחדר השינה ורק מחכים שהדלת תיפתח ויוכלו לצאת החוצה, בנתיים סתיו משתגע בריקודים ומושיק מספר שהוא גוזר קצת שערות מהגבות כשהן ארוכות. נירו מודה שגם הוא מספר את הגבות אצל הספר שלו כי הן נוראיות ומושיק מבודר: "וצוחקים על הגבות שלי אתה מבין?".

23:00- יום רביעי בבית והדיירים מתחילים להתגעגע

הדיירים מתפנקים בחדר השינה החדש ונשכבים במיטותיהם. סתיו תוהה אם נשאר לו מקום בארונות ואומר: "כולם פה לארג'ים עם עצמם, כל אחד לוקח שלושה ארונות לעצמו". בהמשך השיחה, הוא אומר לקטיה ששוכבת לצידו שאם היה מקבל ארוחות כמו שהיא מקבלת בטריילר ה-VIP הוא לא היה יוצא משם לרגע ואומר בחיוך: "למה שהכוכבת תצא לפשוטי העם?", וקטיה לא מהססת לרגע ואומרת: "לא יכולה להיות כוכבת בלי עם".

הדיירים פורקים את הבגדים בארונות ומושיק פונה למצלמה ומוסר לאימו את אהבתו. נטלי ורתם מתארגנות לשינה בחדר המקלחת ומתעניינות איך הן ושאר הדיירים נתפסים בעיני הקהל שבבית. נטלי, שגם מתגעגעת למשפחה שלה, פונה למצלמות כדי לאחל לילה טוב לילדיה ותוהה אם הם מסתדרים בלעדיה.

בינתיים, נירו וישראל שוכבים במיטות ומדברים על הדיירים בבית, וישראל אומר שלדעתו דיירי הבית מייצגים חתך רחב מאד של מקצועות בעולם הבידור. השיחה גורמת לנירו לתהות מדוע הכניסו דווקא אותו וישראל אומר לו שהוא נכנס בתור אחד השחקנים הטובים שיש בעולם הבידור, נירו מזלזל וישראל מנסה להעלות לו את הביטחון: "מה נראה לך? שהכניסו אותך בגלל השיער היפה שלך?". 

  22:00 - חדר השינה נחשף ונפתח לדיירים: "מושלם!"

 בעודם יושבים בסלון, ישראל ממשיך לרמוז לאיציק ונטלי שקיים ביניהם סיפור אהבה, והם מספרים שוב את סיפור הזוגיות שלהם שבו איציק נאלץ לטוס לחו"ל והתקשר לנטלי כדי שתבוא איתו, וכשלא הספיקה לענות הוא התקשר למישהי אחרת וטס איתה במקום. בינתיים בחצר, קטיה יושבת לבדה ובוכה ונטלי יוצאת ומחבקת: "מה יעשה לך טוב?", היא שואלת ומרגיעה אותה רק מעצם נוכחותה. מאוחר יותר, קטיה מדברת  עם רתם ומספרת לה שהיא היום במצב רוח רגיש לאור החדשות הטובות של מוטי על הנכדה החדשה והסיפורים המרגשים של הדיירים.

 הדיירים הרעבים מתאספים סביב שולחן האוכל ונהנים מהקוסקוס החריף של אריאנה ומוטי מצחיק את השולחן עם סיפורים. במהלך השיחה, מדברים על המשך השהייה בבית ושיר מודאגת: "אנחנו מאד מגובשים זה יהיה קשה להעמיד להדחה". מוטי מסכים ואומר: "אני לא מסוגל" ושיר עונה לו שבסופו של דבר זה רק משחק אבל זה קשה להעמיד מישהו להדחה ואז להסתכל לו בעיניים. בסיום הארוחה, רתם מופתעת מכך שאיציק מתחיל למזוג לעצמו אוכל ולפנות אחריו את הכלים. תוך כדי הארוחה נשמע האח הגדול מודיע לקטיה שארוחת הערב מחכה לה בטריילר ה-VIP אך היא כבר שבעה מהקוסקוס ולא מעוניינת בארוחה המפוארת.

 לפתע, האח הגדול מודיע את ההודעה שכל הדיירים חיכו לה: "האח הגדול שמח לקרוא לכם לחדר השינה!". הדיירים רצים לעבר חדר השינה שנחשף לראשונה ומתרגשים: "7 כוכבים", מוטי קורא בקול. קטיה רוצה לקפוץ על המיטות ומושיק מתלהב מעיצוב הרצפה בצורת דמקה. רתם נכנסת גם היא וצועקת: "איזה מושלם" וכולם בוחרים מיטות ורצים לחדר הארונות לבחור מדפים וארונות. "בואי נסמן טריטוריה", שיר אומרת לנטלי.  

21:00 - "עדיין לא כל המסכות ירדו"

לאחר ההצלחה הנוספת במשימת האינטרנט, חלק מהדיירים מתפנים לתחביביהם: רתם פותחת באימון כושר, מוטי מתפנה להמשיך לכתוב טקסט להופעה שמתכנן ומושיק שוכב על הספה ושר. הרעב מתחיל להראות סימנים ושולח את הדיירים לנשנושים במטבח בעוד אריאנה מתחילה להכין קוסקוס לבקשתם.

האח הגדול מודיע כי הסרטון של איציק ונירו עלה לרשת ומתחילה ספירת הלייקים, ומזכיר שהחצר תשאר ארוזה במידה ולא יעברו את הכמות הנדרשת. ישראל מודאג מהסרטון בו יופיע בהמשך ואומר שלדעתו אף אחד לא ייכנס אליו.

שיר, רתם ונטלי עושות מסכה לטיפול בעור הפנים ויוצאות איתה לסלון ורתם זורקת באופן סמלי: "אפשר לעשות כבר פרומו חדש- עדיין לא כל המסכות ירדו", ואיציק עונה לה: "את מאד מחושבת בתסריט אני מבין". ישראל שהצטרף מספר מדוע נכנס לבית, ואומר כי לדעתו דיירי הבית מאד איכותיים ומתעניין האם הם חשים בהפרשי הגילאים בינו לבינם. כל היושבים סביבו טוענים כי זה לא פקטור ומפרגנים לו על ההחלטה להיכנס לבית.

20:00 - אריאנה על שיר: "אזור הנוחות שלה זה כדורגלנים, דוגמנים וחשיבות עילאית למותגי נעליים"

איציק ואריאנה יושבים בחצר והוא מספר לה שאתמול כששיחקו 'אמת או חובה' שיר נתנה לו משימה להביא לאריאנה חיבוק באמצע הלילה והוא פחד לעשות זאת. אריאנה בתגובה אומרת לו שלא הייתה מקבלת את זה כבדיחה אלא הייתה מתרגזת מזה. סתיו ואריאנה מראים לאיציק ונירו מה הם מתכננים לסרטון וסתיו מצייר על עצמו שפם ומפריע לאריאנה לעבור עם הקלנועית. אריאנה שלקחה על עצמה את תפקיד נהג המשאית צועקת לו: "בובה תתקדמי, את מפריעה". סתיו מסתובב עם השפם ואומר בקול גברי: "למי קראת בובה?" וכולם נקרעים מצחוק.

איציק מודאג שהוא ונירו לא יקבלו מספיק לייקים לסרטון שעשו ומכין את שיר ורתם שהם יצטרכו לעשות מופע למצלמות בשביל להעלות את כמות הלייקים. מאוחר יותר, הדיירים נכנסים הביתה כדי להתכונן ל-10,000 הלייקים הבאים ואריאנה נותרת לבדה בחצר ופונה למצלמות כדי לשלוח מסרים אוהבים למשפחתה. 

נירו ואריאנה יושבים בחצר ומדברים על אזורי הנוחות שלהם ואריאנה נותנת לדוגמה את שיר: "אזור הנוחות שלה זה כדורגלנים, דוגמנים וחשיבות עילאית למותגי נעליים", ומספרת לנירו על שיחה של שיר עם ישראל שבה שיר לא ידעה לענות על שאלותיו של ישראל בנושאי היסטוריה של המדינה. נירו אומר לה לא להתרגש ממנה ואריאנה אומרת לו שזה מפריע לה בגלל המשימה ששיר נתנה לאיציק במשחק "אמת או חובה" ששיחקו בלילה.

הדיירים מתרכזים ליד הפלזמה המציגה את מספר הלייקים וסופרים לאחור עד שלבסוף הם מגיעים למטרה ומתחיל להתנגן השיר "שובר שתיקה" של מושיק עפיה. הדיירים שמחים ומתחילים לרקוד ולשיר בקולי קולות. האח הגדול מודיע לדיירים כי חדר האמבטיה ייחשף בקרוב ומצחיק את כולם: "מזל ששיר עשתה למושיק מעבר חצייה בגבות".

19:00- אריאנה מתחילה עם סתיו

הדיירים מתרכזים בסלון לבקשת האח הגדול ונירו מציע שיכתוב סדרה על החיים בבית האח ויקרא לה "חנוקים" והדיירים מבקשים שישריין להם תפקיד בסדרה. השיחה בסלון נקטעת כשאח הגדול מודיע לאיציק ונירו להכנס לחדר הציוד כדי להתכונן לסרטון הבא במשימה "לשבור את האינטרנט". שאר הדיירים הצופים בהם בפלזמה מגלים כי הוצבה להם בריכה קטנה.

מושיק מעדכן שהם קרובים ל-10,000 צופים ואריאנה אומרת שהיא חושבת שעד תשע בערב הם יחשפו חלק נוסף בבית. הדיירים עוברים לפינת העישון ואריאנה אומרת שהיא חושבת שקטיה לא תקבל סרטון לבד בגלל שהיא לא מוכרת בתעשייה מלבד לאנשים שמתעניינים בתחום הדוגמנות. במהלך השיחה, אריאנה וסתיו מתכננים את הסרטון שלהם ואריאנה אומרת: "אני רוצה להיות נהג משאית שמתחיל איתך" וכולם צוחקים.

סתיו ניגש להביא לק ולשים לנטלי, ואריאנה מבקשת שישים לה גם. מוטי שצופה בהם מודה : "יש לי לק שקוף, עשו לי פדיקור". בסלון, שיר מספרת לרתם שהיא רוצה לפתוח בקריירת משחק בארץ ומספרת לה על חיי הקריירה שלה בחוץ לארץ ושוב חוזרת ואומרת שאנשים לא מכירים את אופייה האמיתי ובשביל זה נכנסה לבית האח הגדול: "אני חננה", היא מספרת. מיד אחר כך הן הולכות לבדוק את מצב הלייקים במשימה ורואים כי הם לא רחוקים מלחשוף חדר נוסף.

איציק ונירו יוצאים מהחדר והדיירים סקרנים לדעת מה הם החליטו לצלם והם מספרים כי עשו סצנת מריבה בבריכה, "לא בטוח שנעבור את מספר הלייקים", איציק אומר ומסביר שלדעתו יש לבנות יש יתרון. נטלי שחוזרת לסלון לאחר שבדקה את מספר הלייקים אומרת כי לדעתה ייחשף חלק נוסף בבית הרבה לפני השעה תשע בערב. 

18:00 - האח הגדול מפרגן

מוטי, שזה עתה התבשר שהפך סבא לנכדה חדשה, משתף בגעגועיו לאשתו שנפטרה: "כל אירוע משמח מזכיר לי אותה", הוא אומר. הוא ממשיך ומספר שבבת המצווה של בתו שעכשיו ילדה, היא הקדישה לאמה, שהייתה כבר חולה מאד, את השיר "And I love you so" של Perry Como.

לפתע, בצעד מרגש, האח הגדול משמיע את השיר ברחבי הבית, מה שגורם למוטי להתרגש עד דמעות, בעוד ששאר דיירי הבית חולקים איתו בדממה את הרגע. לאחר שהשיר נגמר, האח הגדול מפנק את הדיירים בעוד שיר: "My girl" של ה-Temptations. והדיירים מאושרים שסוף סוף יש מוזיקה בבית, ומוטי ונטלי רוקדים יחדיו לצלילי השיר.

בזמן שכולם בחצר, אריאנה מבשלת לבדה במטבח. חלק מהדיירים עוברים על ידה מידי פעם אך לא מתייחסים אליה יותר מידי ולבסוף היא מחליטה לצאת החוצה כדי לעשן. שאר הדיירים נכנסים פנימה כך שהיא נשארת רק עם נירו, והשניים מנהלים שיחה על תל אביב ועל הפעם הראשונה שעברו לגור בה.

17:00 - הבשורה המרגשת של מוטי

הסרטון של נטלי ורתם מגיע ל-10,000 לייקים ובבית מתנגן השיר ״תראו אותי״ של "מופע הארנבות של ד"ר קספר" והן מתחילות לרקוד ולשיר משמחה. האח מודיע כי חדר שינה יסגר למשך רבע שעה בכדי להכין אותו לחשיפה ודיירי הבית מתבקשים לארוז את הדברים שלהם במהרה.
 
לאחר האריזה הדיירים מתיישבים לאכול ארוחת צהריים וקטיה דואגת שכולם יאכלו, וישראל מצהיר: ״קיבלתי תיאבון רק אחרי שראיתי שניצחתן, לפני זה לא היה לי״, ונירו צוחק עליו שרק לפני רגע הוא אכל המון.
כל הדיירים מתלהבים מהמוקפץ שקטיה הכינה ומסביב לשולחן הם תוהים איזה שיר האח הגדול ישים במידה ושוב יעברו את 10,000 הלייקים. אריאנה מצטרפת לשולחן והדיירים מחמיאים לה על תפוחי האדמה שהכינה והיא טוענת כי עד 21:00 בערב הסרטון של מושיק ושיר יגיע ל-10,000 לייקים.

מוטי נקרא לחדר האח הגדול וחוזר עם בשורה מרגשת: הוא הפך סבא לנכדה טרייה בשם עומר. הבשורה גורמת לו להיזכר באשתו שנפטרה לפני כ-21 שנים: ״פתאום זה תופס אותך ומשנה את כל מדרג העדיפויות בחיים״, הדיירים שמחים בשמחתו ומחזקים אותו.

16:00-  לשיר נמאס: ״משהו בה לא עובד לי״
 
הדיירים יושבים בחצר ומדברים ושיר מודה שהיא לא מצליחה להתרכז בבית ומפחדת שזה יתפרש כטמטום. רתם וקטיה משתעשעות עם כובעים גדולים בשמש ומעמידות פנים שהן בחופשה בסן טרופה: ״רק חסר לי השייק אבטיח״, אומרת רתם. במקביל הן מדברות עם איציק ואומרות כי הבעיה שלו היא שהוא עוד לא מצא את האישה הנכונה. הן ממשיכות וצוחקות עליו שהוא לא יודע לבשל ורתם אומרת: ״אנחנו נלמד אותו הכל אל דאגה״.
 
לאחר ויכוח סוער בתוך הבית, שיר נכנסת בסערה לחצר ומתעצבנת שאריאנה מנסה להוציא אותה חסרת ידע כללי: ״משהו בה כאילו לא עובד לי״, היא אומרת ומתחילה לדמוע, ״היא מזלזלת בי". ״את יודעת מאיפה באת״, מרגיעה אותה רתם. גם שאר הדיירים מנסים להרגיע אותה אך היא לוקחת את העניין קשה ומתחילה לבכות. מושיק אומר לה שהיא צריכה לכעוס עליה ולא ״ללכת על ביצים לידה״. אחרי כמה דקות היא נרגעת ואומרת: ״זהו. באתי, שיחררתי, ועכשיו אני לא רוצה לדבר איתה יותר בחיים״.

האח הגדול מודיע כי הסרטון של שיר ומושיק עולה ברגעים אלו לאתר mako והם ישר הולכים לראות את הקאונטר, להפתעתם הם מגלים כי המספרים לא מפסיקים לעלות. כל דיירי הבית מתלהבים לנוכח התוצאות שבינתיים נראות מזהירות.

15:00 - "אני ואתה נשנה את הגבה"

רתם, נטלי וקטיה ממשיכות את השיחה במטבח. תוך כדי שקטיה מבשלת הן מדברות על תחום הדוגמנות - כל אחת מהמקום שלה. קטיה מספרת על הילדות באוקראינה שמחפשות דרך לברוח ועבורן סוכן הדוגמנות הוא כמו סנטה קלאוס שמוציא אותן מהחיים הקשים. הן מספרות על כך שהגברים בסוכנויות בחו"ל מזמינים את הדוגמניות לארוחות שעלולות להגיע למקומות לא מקצועיים. נטלי מציינת שהמנטליות הישראלית יותר חצופה ולא מאפשרת, ולכן הישראליות נוטות פחות להתפתות להצעות שעלולות להתפרש לשתי פנים.
 
סתיו מצטרף לקטיה ועוזר לה לבשל במטבח, הוא מתחיל לחקות את ביונסה ולשיר "Sweet Dreams". בינתיים בחצר, ישראל ממשיך בבניית המבנה שלו ונירו ואיציק מדברים עם רתם על מספר הלייקים בסרטון. "כל האנשים שעשו לייק זה לנטלי", היא אומרת. מושיק ושיר חוזרים מהמשימה, ומושיק מצטרף לדיירים בחצר ומספר להם על הסרטון שהם צילמו - שיר נכנסה לאמבטיית קרח בביקיני, והוא קיבל גבות חדשות שסודרו במיוחד לכבוד הסרטון.

14:00 – רתם: "בתור ילדה אף פעם לא ידעו איך לאכול אותי"

לאחר הכרזת האח הגדול ששיר ומושיק יהיו הבאים לצלם את הסרטון למשימה השבועית, שניהם ניגשים לחדר המשימות ומתחילים לרקום רעיון. שיר מנסה לקחת את הסרטון לכיוון יותר נועז ומצחיק אבל מושיק מתנגד: "אנחנו נצליח להביא לייקים גם בלי להשתגע, אנחנו מספיק חזקים". הוא מסכם שכדאי ללכת עם מה שכל אחד מהם עושה הכי טוב – "את תחליטי מה את לובשת ותדגמני, ואני אשיר".

לבסוף הם מחליטים לשנות רעיון ולעשות כאילו שיר מגלחת למושיק את הגבות. מושיק נלחץ מהרעיון: "אם את מזיזה יותר מידי את מוחקת לי את הגבה". הם מתקשים עם התסריט לסרט ופונים לאח הגדול לעזרה.

מאוחר יותר במטבח, רתם מספרת לנטלי שהיא חוששת שלא יתפסו את מי שהיא באמת. "נורא נוח לי במקום הזה של העיתונאית שכותבת על סקס, עם שפת הגוף הפלרטטנית. אבל אני מקווה שיצליחו להראות גם את המעבר". היא ממשיכה ומודה שעדיין לא יצאה מהריב עם אריאנה על נייר הטואלט: "כואב לי שהוציאו אותי אדם שמלגלג על חלשים", היא אומרת. נטלי מרגיעה אותה ואומרת שהיא אולי יצאה כזאת שמבקרת את עצמה, אבל שכולם כאלו ולכן אין לה מה לדאוג.

כשרתם מתחילה לדבר על ההורים שלה, היא נשברת בבכי: "אני לא יכולה להגן עליהם מלקרוא טוקבקים מרושעים, אני לא רוצה להגיע למצב שאני גורמת להם לכאב מבלי להתנצל", היא אומרת בדאגה. קטיה מצטרפת לשיחה ואומרת לה שההצלחה שלה טמונה בהבנה שהיא באה בשביל לעשות משהו שטוב לה. נטלי שואלת למה היא הגיעה לבית האח, ורתם אומרת שיש לה מה לומר והרבה. "בתור ילדה לא ידעו אף פעם איך לאכול אותי, מצד אחד הייתי ילדה טובה ומצד שני הייתי קצת מחופפת ושטותניקית", היא נזכרת. רתם מוסיפה שהחלום שלה הוא לכתוב סדרת טלוויזיה, ועבורה בית האח הגדול הוא במה מטורפת של פריים טיים שיכולה ליצור עבורה הזדמנויות כשתצא משם – כי אנשים יכירו אותה ויאמינו בה. 

13:00 - ״יש אנשים שלא משתמשים בנייר טואלט״
 
לחץ המשימה גורם לנטלי ורתם לתכנן טיזר שיעזור להן להצליח במשימה, וישכנע את הצופים להיכנס למאקו לעשות לסרטון שלהן לייק. ״אני לא רוצה שוב להיות חצי ערומה בשביל עוד לייק״ אומרת רתם. ״אולי נלך למראה, ננשק אותה ונגיד לצופים לעשות לנו לייק ומיד!״ היא מוסיפה בחושניות. לאחר התלבטויות רבות הן נועלות עקבים והולכות לאמבטיה שם הן מציירות אחת על הפנים של השנייה בעזרת אודם תוך כדי שהן מביימות סצנה של ריב. לבסוף הן שמחות שהצליחו להעלות את מספר הלייקים.
 
בינתיים בחצר, שאר הדיירים יושבים ומדברים על הספרה 26 בגימטריה. לפתע קוטעת קטיה את השיחה ומבקשת לא לזרוק נייר באסלה משום שזה עושה סתימה. ״יש כמה שלא משתמשים בנייר טואלט בכלל״, מציין מוטי. שיר לא מבינה כל כך למה הוא מתכוון, ומסכמת ״מה שאמרת עכשיו פשוט עושה לי מגעיל״
 
המשימה ממשיכה לבעבע גם בחצר כשמושיק אומר למוטי שאם הוא יפנה לקהל כשמעון פרס אז יהיו יותר לייקים לסרטון של נטלי ורתם. מוטי נענה לבקשה ופונה לצופים בחיקוי מבדר. ישראל שואל את איציק מתי בפעם האחרונה הוא היה במערכת יחסים רצינית, ואיציק עונה לו שהוא "טכנאי מערכות". נירו, שישוב לצדו, מזדהה עם דבריו.

לקראת סוף השעה מתאספים הדיירים בסלון לשיחה עם האח הגדול שמזכיר שהמשימה הנוכחית תקבע את התקציב השבועי, ומודיע שמושיק ושיר יצלמו את הסרטון הבא והם ניגשים לחדר המשימות ומתחילים במשימה.

12:00 - איציק: "האגו זה הפאק הכי גדול בחיים שלי"

הדיירים יושבים בחצר ותוהים כמה צפיות הסרטון של נטלי ורתם צבר, ומנסים לחשב באיזה חלק של היום אנשים יותר פנויים להצביע. בהמשך, ישראל אומר שהוא יודע לדבר רוסית, אך כשקטיה מתקנת אותו הוא לא מוכן לקבל זאת, ומציע לפנות לאריאנה שדוברת מספר שפות, שתקבע מי צודק. אריאנה, לעומת זאת, לא מעוניינת להשתתף בשיחה ואומרת לישראל בתקיפות: "אל תניח מראש שמצב הרוח של הזולת תואם לשלך". 

ישראל שואל את שיר אם היא מכירה את ימית, ושיר חושבת שמדובר בשם של בחורה ושואלת מי זאת. ישראל לא מאמין ששיר לא מכירה את ימית, ומסביר לה שמדובר בעיר, אך שיר עדיין לא מכירה. אריאנה מקשיבה לשיחה מהצד ומטיחה בישראל שהוא מתפרש כמתנשא. ישראל ממשיך להסביר לשיר על העיר ימית, ושאר הדיירים טוענים גם הם שהוא מתנשא מעליה. שיר בתגובה, שואלת את ישראל אם הוא מכיר את רוברטו קוואלי וסטיב מאדן, צוחקת ומוכיחה לו שהיא יודעת דברים שהוא לא.

אריאנה מתערבת בשיחה ואומרת לשיר שהיא לא אשמה שהיא לא מכירה את ימית, אלא בתי הספר שלא מלמדים לחשוב, ומערכת החינוך היא האשמה בכך שלצעירים אין מספיק ידע. ישראל ואריאנה מעלים זיכרונות מתקופת פינוי ימית ופוצחים בשיר שארם אשייח של רן אלירן. בהמשך, אריאנה אומרת לשיר: "לא הצלחנו להעביר לדור הבא את הידע שחשוב לנו" ומציעה לה עסקה - שיעורי אנגלית בתמורה לשיעורי איפור משיר.

בינתיים, בחדר השינה, נטלי מנהלת שיחה עמוקה עם איציק שמשתף אותה במשבר שעבר בשנים האחרונות: "באיזשהו שלב ויתרתי, הרמתי ידיים, הדבר היחיד שהחזיק אותי זה הילדים".  איציק מוסיף ואומר שהוא מרגיש בהישרדות, אבל כולם מכירים אותו וזה לא פשוט. "האגו זה הפאק הכי גדול בחיים שלי", אומר איציק, "אבל אני בשלבי התנתקות מהאגו שלי".

מושיק מצטרף לשיחה ואומר לאיציק שהוא מבין אותו בדיוק. 

11:00 - מושיק: "אני מתחיל לחשוב שהאח שולט במזג האוויר" 

מוטי וישראל יושבים בחצר ומדברים על תיאטרון וחיקויים. מוטי מספר על מפגש שהיה לו עם הבן של הנשיא לשעבר פרס, ואיך ביחד הם עשו חיקויים של פרס. שאר הדיירים מצטרפים, ומוטי מיד שם לב למשקפי השמש החדשות של הבנות ומחמיא להן, והן מצידן, מופתעות ששם לב. שיר שואלת את ישראל אם הוא נרדם בישיבה, הוא מיד עונה שלא אבל שיר אומרת לו שראתה אותו ישן כך ולא ידעה אם להעיר אותו.

הדיירים בחצר ונטלי מציעה לשחק את משחק השקט, סתיו לעומת זאת מציע להמשיך לשחק ארץ עיר כמו ששיחקו אתמול, אך לבסוף הם בוחרים את ההצעה של נטלי ושותקים. בהמשך, רתם משתפת שלפני השידור אתמול, כשכולם צחקו ודיברו, היא הרגישה שהיא חייבת שקט, ושיר מוסיפה שגם לה היה רגע כזה.

הדיירים נהנים מהשמש, מסתכלים לכיוון הבריכה הריקה ואומרים שזה יום מתאים לשחייה, שיר צוחקת ואומרת: "זה ישנה לי את הצבע עור, לאבנה, כמו גבינת עיזים אני", וכולם תוהים מתי הבריכה תהיה מלאה. כשמזג האוויר משתנה ונהיה קצת מעונן, מושיק מיד אומר: "אני מתחיל לחשוב שהאח שולט במזג האוויר". בהמשך, שיר מנסה להסביר לישראל מה זה פייסבוק וטוויטר, בזמן שקטיה במטבח מכינה אוכל.

10:00 - רתם לאיציק: "אתה לא בגיל שאתה צריך פיליפינית, אתה צריך בת זוג"

נטלי, רתם, קטיה וסתיו מתארגנים בחדר האמבטיה, ומנהלים שיחה על יופי, גיל וטיפוח. נטלי ורתם תוהות איך הן נראו בסרטון,וקטיה צוחקת ואומרת שרואים את סימני הגיל. רתם שואלת את קטיה ונטלי לגילן ומתפעלת מהיופי שלהן, בהמשך, רתם מגלה להן שמשחה לטחורים מאוד מועילה לעור הפנים.

איציק ורתם מנהלים שיחה על זוגיות, ורתם מנסה להבין מה איציק מחפש בבת זוג, ואומרת לו: "אתה לא בגיל שאתה צריך פיליפינית, אתה צריך בת זוג". בהמשך, רתם חושפת בפני איציק שהמשאלה שלה היא שהוא יאהב אותה ויכין לה חביתה, איציק מצידו מבקש מרתם שתכין לו כוס תה והיא מסכימה בשמחה. קטיה, הכוכבת של הבית, מוזמנת לארוחת כוכבים בטריילר.

09:00 - "אנחנו בלב כבר יודעים את התשובה, אמת אמת או חובה"

אחרי ששיחקו אתמול "אמת או חובה", ושקעו בשיחות על החיים עד השעות הקטנות של הלילה, הדיירים עדיין ישנים במיטותיהם. אריאנה היא שוב הראשונה להתעורר בבוקר, והפעם גם מוטי מצטרף אליה לקפה. אריאנה פונה בברכת בוקר טוב, ובהמשך מבקשת מהאח שיפתח את החצר ומדקלמת: "העם רוצה חצר פתוחה, למזל והצלחה, לעישון ולברכה, לדיון ולשיחה".

השיר "אדם צריך בית" של השמחות מתנגן ומודיע על תחילתו של יום חדש בבית האח, והדיירים מתחילים להתעורר. סתיו רוקד במיטה במחיאות כפיים, בניגוד למושיק שממשיך לישון ובקושי שם לב ששיר הבוקר כבר התנגן. רתם ונטלי תוהות כמה צפיות הסרטון שלהן צבר והאם הוא כבר "שבר את האינטרנט". 

מה קרה אתמול?

בתום השידור החי הזניק האח הגדול את המשימה הראשונה של העונה, משימת "לשבור את האינטרנט", במסגרתה צריכים הדיירים לצלם סרטונים ויראליים. אם יעמדו במכסת הלייקים הנדרשת יוכלו אט אט לחשוף את החדרים בבית - הראשונות היו רתם ונטלי שצילמו סרטון לוהט במיוחד בחדר השינה.

בהמשך הלילה החליטו הדיירים לשחק "אמת או חובה": נטלי רקדה על השולחנות, איציק חרז ברכה לילדיו, ושיר - היחידה שבחרה ב"אמת" - התבקשה לחשוף את הסיבה האמיתית שבגללה החליטה להיכנס לאח הגדול: "רציתי שאנשים יכירו את האופי שלי, ולא ישפטו אותי רק לפי התמונות", הודתה.

רוצים לדעת כל מה שקרה אתמול?

הפניה לשידור החי