הפניה לשידור החי

העדכון האחרון:

03:00 - הדיירים בשיחות על החיים לפני שינה 

מוטי סתיו איציק ושיר יושבים לדבר יחד. מוטי שואל את שיר כמה זמן היא נשואה, והיא אומרת שנתיים, ומספרת שהיא מכירה את בעלה כבר שמונה שנים והם מגיל צעיר ביחד. הם מדברים על בגידות, ושיר אומרת שבעיניה זה בושה וחרפה, "פשוט מגעיל אותי לשמוע את זה". אחר כך הם עוברים לדבר על לידה. שיר מספרת אחר כך שיש לה חבר שפתח לה בקלפים והוא אמר לה שהיא תכנס לבית האח הגדול. מושיק מתנגד לזה, ומדבר על אלוהים. הוא שואל אותה בשביל מה לדעת, היא אומרת שזה נותן לה דרייב. שיר ומושיק מחליטים ללכת לישון, ומוטי וסתיו נשארים ערים ומדברים. סתיו מדבר על שירות צבאי, הוא מספר למה לא גויס לצבא, ואומר שאם הייתה אפשרות הוא היה עושה את זה.

02:00 - הדיירים ממשיכים לשחק על מנת להעביר את הזמן

הדיירים ממשיכים לשחק "אמת או חובה", ומגיע תורה של נטלי לעשות חובה. היא עולה על השולחן ושרה את השיר "summer time". הבא בתור הוא מוטי שאומר לאיציק שהוא צריך להגיד ברכה לילדים שלו בחרוזים, ואיציק אומר: "ילדים יפים, טובים וחמודים, אהובים שלי לילה טוב". תורה של קטיה מגיע והיא לא יודעת איזו אמת לשאול את נטלי, ובסוף אומרת : נכון שאת רוצה לצאת לעשן?". זה הורס את המשחק וכולם קמים, והם יוצאים לחצר. 
 
שם הם עוברים לשחק ארץ עיר. איציק צריך להגיד מקצוע באות למד, ואומר: לבלר. שיר שואלת מאיזו שפה המילה הזאת. ישראל צריך להגיד דומם באות יוד, ואומר: "ישבן" וכולם צוחקים. "אתה חושב כחול כל היום", שיר אומרת לו. הם משחקים עוד קצת, עד שהבנות מחליטות ללכת לישון, ויחד עם סתיו הולכות להסיר איפור לקראת השינה. אחרי שהם מתארגנים, מחליטים הדיירים להיכנס כולם ביחד לחדר האח הגדול בשביל לעשות צחוקים.
רוב הדיירים הולכים לישון, מושיק וסתיו הולכים לשבת בסלון ולדבר.
 
01:00 - הדיירים מחליטים לשחק משחק "אמת או חובה"

בשיחה בחצר מתוודה ישראל שהוא "רומנטיקן במאה אחוז", ורתם אומרת לו שהוא חמוד. אחר כך רתם וקטיה מקיימות שיחה על יופי ומודעות ליופי. קטיה אומרת: "אין קשר בין האישה שהייתי לפני 12 שנים בדוגמנות, לאישה שאני עכשיו". היא מספרת שהייתה תקופה שהיא לא הייתה מסתכלת על עצמה במראה. "היא כמו בן אדם זר בשבילי" היא אומרת על עצמה פעם, "מה שאני יכולה להגיד עליה זה שהיא מסכנה". בחדר השינה נירו שוכב וקורא בתנ"ך. רתם ונטלי עסוקות בכמה צפיות יש לסרטון שלהן ומחשבות כמה צפיות עוד יהיו.

הדיירים מחליטים לשחק במשחק כלשהו. שיר מספרת את הכללים של המשחק בקבוק. כולם צוחקים על זה, ובסוף היא אומרת "סבבה, את רוצים אז מחבואים? בו נעשה מחבואים". בסוף הם מחליטים לשחק אמת או חובה. סתיו צריך לעשות חובה, ועושה 20 שכיבות סמיכה. תורה של שיר מגיע והיא בוחרת באמת, ועונה לשאלה למה הגיעה לבית: "כדי שאנשים בבית יכירו את האופי שלי, ולא ישפטו לפי תמונות".

00:00 – הסרט הקצר הראשון יוצא לדרך: "זה לוהט, ויש טוויסט מצחיק" 

רתם ונטלי הן הזוג הראשון שניגש לחדר המשימות והמשימה שלהן היא לחשוף את חדר השינה, "תפילו את האינטרנט", צועקת להם שיר. האח הגדול נותן להן מספר כותרות לבחירה, ועליהן לבחור אם יעשו את הסרט הקצר בנפרד או יחידיו.בין הכותרות מקבלת רתם את הכותרת: "רותם מיסטר ביג, מיסטר סמאל, רתם איזק פותחת הכל", נטלי את הכותרת: "נטלי נחשפת בחדר השינה", ובמידה ויחליטו לעשות את הסרט הקצר ביחד: "לא תאמינו מה רתם ונטלי עשו בחדר השינה".
 
בזמן שהן מתחילות לבחור חפצים לסרט הקצר, שאר הדיירים ממתינים בסקרנות, "זה צריך להיות סרט ממש מעניין", מתרגשת שיר. לאחר מכן, נטלי יוצאת מחדר השירות ומספרת לדיירים הסקרנים על בחירת הכותרות: "אני תכף אספר לכם הכל, אני רק יכולה להגיד שהיה קצת מביך". "לפי איך שהן חזרו לבושות זה צריך להיות מעניין", אומר איציק, ונטלי חושפת רמז מהסרט הקצר: "זה לוהט, ויש טוויסט מצחיק".
 

23:00 – המשימה יוצאת לדרך: הגיע הזמן לחשוף את הבית וגם את עצמכם


לאחר המתנה ארוכה, פונים אסי וארז אל הבית ומבשרים להם שאחרי יומיים הגיע הזמן לקלף את הקרטונים ולחשוף את בית האח הגדול האמיתי שמסתתר מאחורי הקרטונים. האח הגדול פונה אל הדיירים, ומסביר להם איך תתבצע החשיפה: "כבר 48 שעות שאתם נמצאים בבית האח הגדול והבית עדיין ארוז. הגיע הזמן שתתחילו ליהנות ממה שיש לבית הזה להציע, הגיע הזמן להסיר את האריזות ולחשוך את הבית וגם את עצמכם".

כל זוג דיירים יהיה אחראי על חשיפת חלל אחד בבית, ויצלם סרט קצר, באורך של עד שלוש דקות, כשמטרת הסרט הזה לשבור את האינטרנט. כל סרטון שיצלמו הדיירים יעלה ל-MAKO למשך 24 שעות בדיוק. במידה ו-10,000 גולשים, לא רק יכנסו ויראו אותו, אלא יקליקו שאהבו, ייחשף חלק מהבית. במידה והדיירים יצליחו לחשוף את הבית כולו יזכו לתקציב מותרות.

22:00 – "נעים לי איתו, אבל בתוך הבית לא יכול לקרות בנינו כלום"

 

הדיירים מתכנסים בסלון הבית לקראת השידור המרכזי והם מפיגים את המתח בעזרת שירה בקולי קולות. בהתרגשות גדולה הם תוהים איך הם נראים מבחוץ, ומושיק נזכר בהרכבת המיטות: "בטח רואים אותי מלא עם המברגה". לאחר מכן, האח הגדול מאפשר לדיירים להתפזר ברחבי הבית, ושיר שואלת את רתם אם היא באמת מעוניינת בנירו, ורתם מגיבה מיד: "אני אגיד לך את האמת זה נעים לי, אבל בתוך הבית לא יכול לקרות כלום בנינו".

 

21:00 – "אני רוצה לתת לכל הגברים לוק נשי"

בחדר השינה, סתיו מראה יכולות הליכת מסלול שגורמות אפילו לגברים בבית לסובב את הראש. "אני רוצה לאפר את כל הגברים, ניתן להם לוק נשי", מציעה נטלי, "דווקא לסתיו אני רוצה לתת לוק גברי", ורתם בעד: "זה יכול להיות מגניב לגמרי". "ישראל תראה לנו את הליכת המסלול שלך", מבקשת נטלי, ורתם מחמיאה לו על ההופעה: "אתה גאווה לגברים, אתה לבוש משגע".

מאוחר יותר, בחצר, ישראל משתף את מושיק בתוכניות שיש לו לגבי "תיאטרון הקרטון", כשברקע, האח הגדול מודיע שבקרוב יחל השידור המרכזי ועליהם להתנהג בהתאם.

20:00 - מי עשתה הכי הרבה סיבובים על הקרוסלה?
 
סבב המקלחות ממשיך, וקטיה, שקיבלה הפסקה קצרצרה מהפעם הקודמת, עולה שוב על הקרוסלה ביחד עם רתם כדי שלאיציק יהיו מים חמים. מידי פעם רתם דואגת שאיציק לא ישכח שבזמן שהוא נהנה ממים חמים, הן מסתחררות: "אני אוהבת את הריח שלך, לא צריך היגיינה, תזדרז!", היא צועקת.
 
הבנות לוקחות הפוגה מהסיבובים, ומושיק, שמשמש כאיש קשר, יוצא לחצר להרגיע: "הוא כבר מסיים", הוא אומר, אך להפתעתו הוא מגלה שהן כלל לא מסובבות את הקרוסלה ופורץ בצחוק. דקות אחר כך, מושיק מוסר לבנות שאיציק מודה להן, והן מנצלות את ההזדמנות כדי לשכנע אותו לוותר על המקלחת: "אתה נקי, ומריח טוב, לא צריך מקלחת", אומרת רתם, והוא נענה בחיוב: "מקסימום אני מתקלח בחצר עם תחתונים".
 
לאחר מכן, בפעם השלישית ברציפות, קטיה עולה על הקרוסלה ביחד עם איציק. קטיה, למודת הניסיון, נותנת לאיציק טיפים איך לא לקבל סחרחורת: "תסתכל על האמצע", היא אומרת, אך איציק מחליט שמספיק: "אפשר לעצור, יהיה לה עכשיו מים חמים".
 
לא עוברת דקה וכבר נשמעות צעקות מהמקלחת: "אין לי מים חמים!", והשניים חוזרים לסובב במרץ. אריאנה, שמביטה בהן מהצד, אומרת שגם היא לא מקבלת סחרחורת בקלות והייתה שמחה לעזור אם הייתה לה אפשרות: "אני פשוט לא אצליח להיכנס לזה", היא מסבירה, ובמקום לסובב היא מחליטה לעזור בכך שתעודד אותם.
 
19:00 – קטיה וסתיו מאחדים כוחות לטובת שיר
 
הדיירים מתחילים להתארגן לקראת המשדר המרכזי, והראשונה להיכנס למקלחת היא שיר שמזהירה מראש: "זאת הולכת להיות מקלחת ארוכה", היא צוחקת. בינתיים, סתיו וקטיה לוקחים פיקוד על הקרוסלה שמזרימה מים חמים, ומושיק מתריע שזה עדיין לא עובד, "אולי אנחנו מסובבים בכיוון ההפוך?", תוהה סתיו, וקטיה מתגלגלת מצחוק לנוכח הסיטואציה ההזויה.
 
הם מגבירים מהירות, וסתיו צועק: "אני מניאק אם אין לה עכשיו מים חמים", ולמרבה ההפתעה עדיין לא הגיעו מים חמים. משנים כיוון, מסוחררים, בניסיון שלישי כושל להוציא מים חמים, "אני כבר רואה פעמיים", צוחקת קטיה, מחליט סתיו להיכנס לחדר האח הגדול לברר מה הם עושים לא בסדר. אחרי כמה דקות הוא יוצא מחדר האח, וביחד עם קטיה הם מצליחים במשימה: "אני מקווה שגם בשבילי יסבבו את הקרוסלה", מתנשף סתיו.
 

18:00 – נטלי: "כרגע אין לי מקום לזוגיות בחיים"

בשיחה בפינת העישון, סתיו, שיר ורתם מעלים את סוגיית יחסי הכוחות בין גברים לנשים. "אני לא מבינה למה גברים נרתעים מנשים עם כוח", תוהה שיר, וסתיו מסביר: "זה יכול להיות מאיים לפעמים". נירו מצטרף לשיחה, ונותן חוות דעת גברית: "ההצלחה של הגבר חשובה במערכת יחסים בעיקר בשבילו, אחרת הוא עלול להרגיש לא טוב עם עצמו". הוא מעיד על עצמו שהיה בסיטואציה דומה, והרגיש את זה על בשרו, ואילו רתם לא חושבת שזה משנה מי מהמינים "חזק" יותר: "אתם סתם סובלים אם האישה מכניסה יותר כסף".

בינתיים במטבח, נטלי וקטיה ממשיכות להתקרב, והפעם נטלי מספרת למה היא לא מוכנה לזוגיות: "אין לי מקום לזה", וקטיה מסכימה: "לאחרונה אני גם התחלתי לחשוב ככה, צריך להשקיע כל כך הרבה". השתיים מסכימות שצריך לקחת את הזמן על אף הביטחון כי זוגיות זאת עבודה לכל דבר, וקטיה מודה שהיא שמחה שמצאה אוזן קשבת: "אני ממש שמחה שדיברנו".

לאחר מכן בחצר, היצירה של ישראל מתחילה לקבל צורה, וגם עצתו של מוטי מתקבלת בברכה, והם מקימים את מה שהם קוראים לו: "תיאטרון הקרטון". במקביל, סתיו מקבל עצות משחקן ותקין: "החוכמה היא להיות במקצוע הזה גם כשאתה לא שם", מסביר נירו, וסתיו מפנטז: "הייתי רוצה לקבל תפקיד במשחקי הכס, משהו כמו התפקיד של חאליסי", הוא אומר תוך כדי שהוא מזיז את שיערו מצד לצד, ונירו בתגובה: "זה טוב לפנטז".

17:00 – ישראל בודק אפשרות לזוגיות VIP, וקטיה מספרת על רגע מכונן בחייה

אחרי ארוחת צהריים מוצלחת יוצאים הדיירים לחצר לצפות בישראל בונה פירמידת קרטונים שעליה כתוב: "מחוץ לקופסה", בעזרת דפים לבנים ודבק מאולתר. מוטי, שנהנה לצפות ביצירתיות שמפגין ישראל, מייעץ לשדרג את היצירה: "תעשה תיאטרון קרטון", הוא מציע, אך הצעתו נידחת. במקביל בפינת האוכל, קטיה משתפת את נטלי בהתמודדות שהייתה לה במערכות היחסים שלה: "יצאתי עם כמה גברים מוזרים, היום אני נזהרת יותר", היא מספרת, ומדגישה שלמרות זאת יש בה חוזק נפשי שעזר לה לצאת מהמון מצבים מאתגרים.

השתיים ממשיכות לשוחח, וקטיה מספרת על רגע מכונן בחייה בו הרגישה לראשונה חוסר ביטחון מהול בפחד כשעשו לה באופן חוקי חיפוש באחת הדירות שלה: "זאת הייתה תקופה שהיו לי הרבה עבודות, והיו פעמים שפשוט לא הגעתי לעבודה, אפילו לא התקשרתי להודיע. זה היה רגע שממש הרגשתי פחד וחוסר ביטחון". נטלי, שמקשיבה בסקרנות, מסכמת: "אני שמחה שאת איתנו, לא רק בבית האח הגדול, בכלל, איתנו פה", והשתיים חותמות את השיחה בחיבוק אוהב.

לאחר מכן בחצר, ישראל בודק האם יש מצב לזוגיות בבית "האח הגדול". הוא שואל את איציק ונטלי אם הם פנויים, "אני פנוי", צוחק איציק, ונטלי מסתייגת: "אין לי בן זוג אומנם, אבל אני לא פנויה למערכת יחסים", והרגע נשבר כשכולם שרים את שירו של מושיק: "אני לא פנוי, אני לא זמין".  

16:00 - פוליטיקה עכשיו: "צריך לדעת לנצל את המגוון האנושי במדינה הזו לאיחוד העם"

ענייני מוזיקה עולים לסדר היום כשנירו, איציק ומושיק מנהלים שיחה על הצלחה מוזיקלית ואיכות מול כמות. "זה שאתה עשיר ומתפרנס יפה ממוזיקה לא קובע שהיצירה שלך איכותית", אומר נירו, ואיציק טוען שלפעמים כשאתה מוציא כמה אלבומים בשנה האיכות נפגעת. "לדעתי מושיק חייב לפנות למוזיקה יוונית, זה גוון הקול שלו", קובע נירו, ומושיק מספר שזו בדיוק המדינה ממנה הוא שואב את רוב לחניו.

"תגידי למושיק עפיה שיוציא את החצילים שלו מהתנור", אומרת אריאנה בקול רוטן לנטלי בזמן שהשתיים נשארות לבדן במטבח כדי לסיים את ההכנות לארוחת הצהריים המאוחרת.

נטלי יוצאת אל החצר כדי לקרוא למושיק, בזמן שמוטי מספר לשאר הדיירים על הקריירה הארוכה שלו וההבדל בין אז להיום. "פעם היה קשה יותר לחשוף דעות פוליטיות כאמן" מספר מוטי על הימים ההם, ותוך דקות גולשת השיחה לעניינים פוליטיים והשם יאיר גרבוז עולה לאוויר. "אנחנו חיים בעם מגוון תרבויות והחכמה שלנו היא לא לפצל, אלא לנצל את הצבעוניות לאיחוד", אומר מוטי. "חזרנו להיות 12 השבטים", קובע איציק, והשיחה הפוליטית מצליחה להוציא מכולם אמוציות רבות.

"פוליטיקה בשולחן עושה צרבת", אומרת אריאנה בזמן שכל הדיירים מתחילים לזרום לשולחן המטבח כדי ליהנות מהחומוס של רתם. לצד החומוס המטמטם והירקות החתוכים, מגישה אריאנה מרק כתום לכולם, ונראה ששעת האוכל מצליחה להוציא מהדיירים פרצי אושר ושמחה. 

15:00 - "אבו רתם": חומוס בית האח הגדול מטריף את הדיירים

אחרי נאומו של ישראל, נכנסים איציק, שיר ורתם אל הבית שם הם ממשיכים באימונים: "השמש כבר מציקה לי", מודיעה שיר בזמן שהיא מתאמנת מול רתם שזונחת את האימון לטובת טיפול בחומוס שהחלה להכין בשעות הבוקר.

בחצר הבית גולשים מושיק וישראל לשיחה על חוקי תנועה בזמן שנירו תופס תנומה לצידם, ומדי פעם זורק הערות לשיחה. בינתיים בחדר השינה סתיו, נטלי ושיר מפנטזים על צבעי הבית אחרי שהקרטונים יוסרו: "אני חולמת על צבעי בננה, זה הכי יפה", קובעת שיר ויוצאת מהחדר. תוך דקות גולשת השיחה של סתיו נטלי לשאלה מה ילבשו הערב בשידור החי, וסתיו מלא בלבטים.

"יו איזה חומוס מטורף", צוהל מושיק אחרי שהוא מכניס אצבע לטעום מהמשחה שהכינה רתם. "אתם חייבים לטעום את זה", הוא קורא לסתיו ומוטי, ויחד מתבאסים כולם שאין להם עם מה לנגב. מול חובבי החומוס, מעבר לחלון המטבח, נעמדים איציק, שיר וקטיה שממשיכים להתאמן במרץ, בזמן ששיר מחמיאה לאיציק: "אתה ממש בגיל של אבא שלי אתה יודע את זה?", היא פונה אליו, והוא מעדכן אותה שחברתו צעירה ממנה, לקול צחוקה המתגלגל של קטיה. באופן מפתיע למדי ישראל מצטרף לאימונים, ושיר מיד מאמצת אותו ומדריכה אותו במקצועיות.  

כמה דקות לאחר מכן חוזרים חלק מהדיירים לחצר הבית, נזכרים ביום הכניסה והחששות מהמגלשה. "מתי מתחילים להדיח?", שואל מושיק, והשאר מעדכנים אותו שבשבוע הקרוב אף אחד לא יעזוב את הבית. שיר ממשיכה לספר על ערב הכניסה ועל כך שצפתה בכל הדיירים נכנסים. "אתה בכלל לקח לך חמש דקות עד שהתגלשת", אומר מושיק לאיציק, ונירו מתבדח על חשבונו: "זה רק בגלל שהוא נעמד מול המראה".

14:00 - ישראל מתרגש: "לא ריחמו עלינו וזה רק תרם לגיבוש שלנו"

רוב הדיירים יושבים בפינת העישון ומזמזמים לעצמם שירים ישראלים שמוכרים על כולם. השמש בשמיים מחייכת אליהם וכולם נהנים ממנה, כשבצד השני של החצר רתם ושיר מתמידות באימון היומי שלהן.

סתיו מתיישב ליד הבנות המתאמנות, ורתם מנסה לשכנע אותו להצטרף אליהן. סתיו מחייך אליה תחת משקפי השמש ומעדכן שמבחינתו הוא צריך רק אימון לרגליים. אחרי שרתם מספרת על שלל האימונים שהיא מתמידה בהם בבית, סתיו מעדכן אותה שהוא בכלל מעדיף יוגה. בזמן שרתם ממשיכה באימון, סתיו מספר לה על חייו עם בן זוגו: "במקור אני מרמת גן, אבל כרגע אנחנו גרים יחד במילאנו בגלל העבודה שלי". את השיחה של השניים קוטעים מושיק שמצטרף אליהם ומתחיל לשיר בקולי קולות, ונטלי שמצטרפת לאימונים.

אחרי שסתיו עוזב את הבנות, נטלי מדמיינת שיש בידה מצלמה ו"מצלמת" את רתם לאינסטגרם, ויחד מדמיינות השתיים את הלייקים הרבים שיקבלו.

שעת הצהריים ממשיכה להנעים את זמנם של הדיירים שלא זזים מפינת העישון וממשיכים לזמר בקולי קולות בניצוחם של סתיו ומוטי. את שירת הציבור קוטעת דווקא רתם שמעמידה מולה את איציק ומנסה עליו שלל מהלכי הגנה עצמית וקונג פו. אריאנה, שמביטה בהם מהצד, מבקשת לעצור את העניין בחיבוק, ורותם עוצרת מיד, מחבקת את איציק ומשחררת אותו לשלום.

דקות לאחר מכן ישראל נעמד מול כולם, ופותח בנאום מרגש: "לא ריחמו עלינו ולא נתנו לנו בית מוכן מראש. מה שעבר עלינו מרגע הכניסה רק תרם לגיבוש שלנו והייתה לי זכות לקחת בזה חלק", הוא אומר בהתרגשות, ועובר להסברים על פרויקט מכולות המגורים שלו מחוץ לבית למען דיור בר השגה. אחרי שהוא מסיים את נאומו מוחאים לו כל הדיירים כפיים והוא מודה לכולם על ההקשבה. 

13:00 - למה רתם חושבת שסתיו אמיץ?

הדיירים יושבים בחצר וסתיו מספר לרתם, מוטי וקטיה על הילדות שלו. הוא מספר שהוא היה נוהג ללבוש את השמלות של אמו כשהיא הייתה יוצאת מהבית, ואחר כך ממשיך לספר על קריירת הדוגמנות שלו. רתם אומרת לו: "אתה אמיץ".

הדיירים ממשיכים לדבר ומוטי מתקן את קטיה בעברית. קטיה אומרת לו שהיא לא מסכימה להערה, ושזה עניין של מבטא. בהמשך, סתיו מביא לדיירים בחצר מים עם קרח ומושיק מודה לו. מושיק אומר שהוא מנסה לפחית בכמות הסיגריות ואריאנה אומרת לו שגם היא רוצה וצוחקת: "אבל ממחר".

12:00 - אפקט הפחד: ממה מושיק כל כך מפחד?

נטלי וקטיה מדברות בחצר ונטלי שואלת את קטיה עם מי היא מדברת במצבים קשים. קטיה עונה לה שהיא מדברת עם חברה טובה וותיקה ועם אח שלה, שנמצא במוסקבה. כשנטלי שואלת אותה על הקשר עם ההורים, קטיה עונה שהקשר איתם השתפר בשנים האחרונות ושגם הם נמצאים במוסקבה.

בהמשך, סתיו מצטרף לשיחה עם נטלי וקטיה ואומר שגם לאחותו קוראים קטיה, ושלאחותו השנייה יש בקרוב בת מצווה שאולי הוא יפספס בגלל השהות בבית. בינתיים, שיר ומושיק מדברים על פחדים ומושיק אומר לשיר שהפחד הכי גדול שלו הוא טיסות: "אני מעדיף לאכול קרטונים ולא לעלות על מטוס", הוא אומר. שיר אומרת שיש לה פחד גבהים.

הדיירים מתיישבים לאכול ארוחת בוקר סביב השולחן וכולם אוכלים את חביתת הירק שאריאנה אפתה בתנור. שיר אומרת לאיציק שהוא צריך כבר ללמוד להכין חביתה.

בהמשך, מושיק, שיר, סתיו ואיציק יושבים בחצר ושרים את השיר "יסמין" של הפיל הכחול ושיר שולחת לאח הגדול בקשה לשיר. שיר רוצה לשיר שיר במזרחית ומושיק אומר לה: "אני בכלל לא שומע מזרחית".​

11:00 - מושיק חושד בסתיו ונטלי: "יש להן משימה סודית"

האח הגדול קורא לקטיה להיכנס לטריילר ה-VIP ומפרט באוזניי הדיירים מה מחכה לה בארוחת הבוקר המפנקת. ישראל מצחקק ואומר לנטלי: "יש לי מזל שאני לא גרגרן". בינתיים בחדר השינה, קטיה אומרת לסתיו ומושיק: "אני לא יכולה לאכול מתי שאומרים לי לאכול, אלא מתי שאני רוצה לאכול ודברים שאני רוצה לאכול, אני לא יכולה לאכול בהפתעה". סתיו מציע לה: "כיאה למלכה, את יכולה להגיד לאח הגדול", הוא צוחק.

מושיק פונה לקטיה ורומז לגבי סתיו: "אתמול קלטתי אותו ואת נטלי יוצאים מחדר האח הגדול" וטוען: "יש להם משימה סודית". בחצר הבית, שיר מספרת לאיציק שפנס הקטנוע של אריאנה היה מכוון לפנים שלה מבלי ששמה לב ושנירו הזיז אותו וסיפר לה את זה בבוקר. במטבח, מתחילות ההכנות לקראת ארוחת הבוקר כשאריאנה מכינה חביתה בתנור ורתם מגיעה להכין חומוס.

בשיחה של קטיה ונטלי בחצר, קטיה אומרת לה בחום: "אני מה זה שמחה שאת פה". נטלי משיבה לה שגם היא שמחה ומציעה לה להנות מארוחות הבוקר בטריילר: "תני לעצמך, תהני, זה משחק", והן ממשיכות לשיחה על חייהן האישיים.

10:00 - רתם: "שהקהל בבית יחליט מה נעשה היום"

הדיירים מתארגנים לתחילת היום. ישראל יוצא לחצר ורואה את אריאנה שרה ומציע לה לשתות. מושיק מכין קפה לדיירים ובינתיים איציק, סתיו ומוטי מצטרפים לפינת העישון ומשוחחים על מזג האוויר ועל כווונתם להשתזף. אריאנה מחמיאה למוטי על הכפכפים שלו ומוטי משיב: "לאיזה מחמאות אני זוכה מאריאנה".

מושיק מספר לישראל שהוא ישן בישיבה וישראל כמעט ולא מאמין ומשיב "מה אכפת לך?". מושיק משיב לו: "תשכב! בשביל מה סידרתי את המיטה?", הוא צוחק. כעת גם רתם מצטרפת לחצר ומציעה שהקהל בבית יחליט מה יעשו הדיירים בבית ואריאנה ממשיכה עם מצב הרוח הטוב ומחמיאה למושיק על הצמידים שלו. 

09:00 - "הלוואי והיום סוף סוף נקלף את הבית"

למרות השעה המאוחרת שבה הלכה לישון, אריאנה שוב מתעוררת ראשונה ויוצאת לנשום אוויר בחצר. קטיה מצטרפת אליה ושואלת אותה אם היא הצליחה לישון, ואריאנה משיבה בשלילה: "לא, אני מעדיפה להיות ערה כל היום וכל הלילה. ככה אני לא אפסיד משהו, אני סקרנית", היא מודה.

בעוד שאר הדיירים עדיין ישנים במיטותיהם, אריאנה ממשיכה לדבר עם קטיה, ובשלב מסוים פונה גם לאח הגדול ומתחננת שהיום הם יתחילו לקלף סוף סוף את הקרטונים והאריזות שעוטפים את הבית.

הדיירים הרדומים נבהלים למשמע השיר "הצילו" של דפנה דקל. השיר מקפיץ את כל הדיירים מהמיטות, ובזמן שכולם מבוהלים, רק מוטי ישר מקפץ ומתחיל לרקוד. אחרי שהדיירים מתאוששים סתיו מצהיר: "זה היה פשוט תענוג לישון הלילה, ישנתי כמו תינוק", ומיד יוצא לחצר ומחבק את אריאנה כמחוות בוקר טוב. רתם גם היא מספרת שישנה ממש טוב ואומרת: "המזרון הזה הוא אלוהי. אני מקווה שתיהיה משימת שינה עוד היום. פשוט להכנס למיטה ולישון ומי שיקום יקבל קנס".

מה קרה אתמול?

דיירי ה-VIP פתחו את הבוקר הראשון שלהם בבית האח הגדול ולמרות שהם מאוד קיוו להעביר אותו בסתלבט ובכיף, לא הייתה להם ברירה אלא להמשיך ולהרכיב את המיטות. מי שנרתמו למשימה בכל הכח היו מושיק וסתיו, שמאוד התעצבן ששאר הדיירים לא לוקחים חלק. "כל אחד תורם במה שהוא טוב בו", התעקשה רתם אבל סתיו לא השתכנע והמשיך להתלונן.

בהמשך הערב רתם אמרה לאיציק וקטיה שלדעתה אריאנה עושה על כולם מניפולציות ומנצלת את חולשתה הפיזית לשם כך, ובהמשך מוסיפה שלדעתה היא נטפלת אליה באופן ספציפי. בלילה, לאחר שכל הדיירים נרדמו, אריאנה נשארה לבד בחצר וכשנירו הצטרף אליה היא הסבירה שהיא אמנם מאוד עייפה אבל פשוט לא מצליחה להירדם.

רוצים לדעת כל מה שקרה אתמול?

הפניה לשידור החי