הפניה לשידור החי

העדכון האחרון:

01:00 - מיס לינג לינג חוזרת לסין

בזמן שנירו ממשיך לשדר את תוכנית הרדיו שלו, סתיו נכנס לדמות הסינית מיס לינג לינג, ומצטרף למוטי בג'קוזי. בהמשך, מיס לינג לינג עוברת לבריכה ושוחה בהנאה עם רתם, בזמן שמושיק מתלבט אם כבר הגיע הזמן ללכת לישון. מוטי מתיישב בפינת העישון, ונירו מתייחס להירדמות שלו בג'קוזי בזמן השיחה עם רתם: "היה בזה משהו הירואי", ורתם מיד מתגוננת: "היה מעניין, הוא לא סבל". סטלה מתגעגעת לחיים שבחוץ ותוהה מתי ייצאו מהבית, ומוטי עונה באדישות: "ביום שלישי".

לנירו נמאס מהדמות הסינית של סתיו: "היא מוגזמת", ומיס לינג לינג "נעלבת" ומודיעה שהיא החליטה לטוס בחזרה לסין, בזמן שנירו וסטלה תוהים מדוע אנשים כבר לא באים לצעוק להם מבחוץ. לאחר מספר דקות, נירו מחליט שהגיע הזמן לישון ואחריו נכנסים לבית גם מוטי, סטלה וסתיו. 

כל הדיירים כבר ישנים במיטותיהם, וסתיו עובר למיטה של רתם לצחקוקים אחרונים לפני השינה, בזמן שנירו מנצל את הזמן לקרוא בתנ"ך עד לכיבוי האורות. 

00:00 – מה גרם למוטי להיכנס בפעם הראשונה לג'קוזי?

סביב שולחן הקינוחים, איציק מזכיר שגמר ליגת האלופות נערך היום בין יובנטוס לברצלונה. מוטי מציע לדיירים לעשות מחר פאנל, אבל סטלה לא מוכנה לשתף פעולה. סתיו מציע לערוך תצוגת אופנה לפני שייערכו פאנל, אבל סטלה פוסלת גם את הרעיון הזה. בהמשך, הדיירים קמים מהשולחן וברחבי הבית נשמע "גול!!!". הדיירים לא מתלהבים ומבקשים מהאח הגדול לשים להם שיר.

הדיירים יושבים בחצר וסתיו שר להם שירי ילדים ישנים. מוטי מנסה להסביר לאיציק ולסטלה על הפאנל, ושואל אותם שאלות לדוגמא. מוטי מבהיר לסטלה שבפאנל הוא זה שיראיין אותה, וסטלה אומרת לו שאין לה בעיה לענות על השאלות שלו. מוטי מנסה להבין ממנה למה קודם לכן, היא שללה מיד את ההשתתפות שלה בפאנל, אבל לא מקבל תשובה ברורה.

רתם נכנסת לג'קוזי ומזמינה את מוטי ואת איציק להצטרף אליה. מוטי מקבל את ההזמנה ונכנס למים. "זו הפעם הראשונה של מוטי בג'קוזי", רתם מתלהבת. נירו, סטלה, מושיק, סתיו ואיציק צופים ברתם ובמוטי, וכשנירו מדבב אותם, שאר הדיירים לא נשארים אדישים ומתגלגלים מצחוק.

23:00 – רתם: "מוטי אף פעם לא נותן לי צ'אנס"

מוטי אומר למושיק, לסתיו ולנירו, שהם יכולים לערוך את הקידוש בערב שבת בצורה יותר יפה ומכובדת. הוא ממשיך וטוען שההערה של רתם בזמן ארוחת השבת, על כך שהיא לא מוכנה שרב יחתן אותה, הייתה לא במקום. "אני יכולה להגיד את הדעות שלי בכל זמן", רתם קוטעת אותו. מוטי, שלא שם לב שרתם לידו, מנסה להרגיע אותה וטוען שלכל דבר יש טיימינג, ובעיניו ההערה שלה לא התאימה למעמד. רתם מתעצבנת וטוענת שארוחת השבת מקבצת את כולם לשולחן ויוצרת שיחה פתוחה: "אי אפשר שחלק מהדברים יאמרו וחלק לא", היא מסבירה את עצמה. רתם נרגעת ושואלת את מוטי מדוע חיכה שבוע כדי לומר שההערה שלה הפריעה לו, ומוטי אומר לה שהוא בחר להבליג, ועל כן לא העיר לה.

השיחה נמשכת ומוטי משתף את רתם ברצון שלו לעשות פאנל בבית ולפתח שיח אינטליגנטי. "צריך פה שיח שלא קשור רק ללכלוך, שיח אמיתי", רתם מסכימה איתו. מוטי מופתע מרתם ואומר שהוא לא חשב שזה יעניין אותה. במקביל, סתיו שהיה עד לכל השיחה ביניהם, נכנס לחדר השינה ומספר לסטלה ולנירו על השיחה. "זו בחורה בלי טאקט", טוען נירו. סתיו מנסה להגן על רתם, אבל סטלה ונירו לא משתכנעים.

בהמשך, רתם ואיציק נכנסים לג'קוזי, ורתם מספרת שהיא שמחה שיצא לה לדבר עם מוטי: "הוא לא נותן לי צ'אנס אף פעם, לא משנה מה", היא טוענת ומתחילה לשיר: "אני ארקוד על מדרגות הרבנות". איציק ורתם מחליטים להיכנס חזרה לבית ולהצטרף לשאר הדיירים סביב שולחן הקינוחים. הדיירים מרימים כוסית לכבוד השבוע החדש.

22:00 – איציק: "בכל מקרה יעמידו אותי להדחה"

בחדר השינה, רתם מדברת עם איציק ומתלוננת על ההערות של נירו: "אני לא מוכנה שמישהו ישב מולי ויבקר את הגוף שלי", היא אומרת. השיחה ממשיכה ורתם מתרגזת על כך שההרגשה בבית היא שצריך לנקות כל הזמן. "זו הסיבה שאני לא משתתף בבלוף הגדול הזה", איציק מסכים איתה ואומר שלא משנה מה הוא יעשה, בכל מקרה יעמידו אותה להדחה. "לפגוע באנשים זה בסדר, אבל לכלים יש נשמה ענקית, אסור שהם יהיו מלוכלכים כי אחרת הם ייפגעו מאיתנו", איציק מסכם.

נירו, סטלה ומוטי יושבים בחצר וטוענים שלמרות הגיל הצעיר של סתיו, הוא יותר אינטליגנט מדיירים אחרים, ונירו מחליט להוסיף: "הוא גם יותר גבר מכמה גברים פה". מושיק יוצא מחדר האח הגדול וטוען שהבחירה במועמדים להדחה הייתה לו קשה. איציק ורתם מנצלים את זמן ההמתנה ומתאמנים יחד בחצר.

21:00 - שיר לרתם: "את לא מוכנה ליציאה מהבית"

השיחה בנסט ממשיכה, ורתם מתלוננת בפני שיר על ההערות של נירו. "מה תעשי בחוץ כשיעירו לך הערות?", שיר שואלת את רתם וממשיכה: "מה שנירו אמר לך עכשיו זה כלום לעומת מה שמחכה לך בחוץ, את לא מוכנה", מזהירה אותה שיר. "נראה לי שכל אחד מקבל בהתחלה כאפות כואבות. אני פשוט לא אקרא טוקבקים", מבטיחה רתם. שיר ממשיכה לעודד אותה ואומרת לה שהדבר הכי חשוב זה שהיא תאהב את עצמה ותבין שהיא נראית מעולה. הן מסיימות את השיחה ורתם מודה לשיר על השיחה: "את חברת אמת", היא מחבקת אותה.

בינתיים, בחצר, נירו, סטלה ומוטי מדברים על נשים ונירו מספר שהוא מחפש אישה אינטליגנטית: "אני אוהב לראות את האישה שלי קוראת ספר, נותנת השראה", הוא טוען ואומר שהוא לא מצליח למצוא אישה כזו. סטלה אומרת לנירו שלפני שהיא נכנסה לבית היא חשבה עליו בצורה מסוימת, ובבית היא גילתה אדם אחר, "אני בן אדם של ניגודים", נירו מסביר לסטלה. הם מדברים על הוויכוח עם איציק אמש, ונירו אומר לסטלה שאיציק הוא זה שחימם אותו והתחיל את הוויכוח. מושיק יוצא לחצר מגולח ומאחל לכל הדיירים שבוע טוב. האח הגדול מודיע לדיירים שהוא עומד לקרוא לכל דייר להיכנס לחדר האח הגדול ולמסור שני שמות של דיירים שאותם ירצו להעמיד להדחה.

20:00 – שיר: "להיות רזה מדי זה לא יפה"

בזמן שמושיק ונירו שוטפים הכלים, נשמע ברחבי הבית השיר "ברוש" של אריאל זילבר ובחוץ ורתם וסתיו רוקדים לצלילי השיר בחצר. סתיו מספר על העבודה שלו ועל הקמפיינים שהשתתף בהם, ומבקש מהאח הגדול לשים שיר קצבי יותר. מספר דקות לאחר מכן השיר "Chandelier" של Sia נשמע ברקע וסתיו פורץ בריקודים ברחבי החצר.

יותר מאוחר, רתם ושיר יושבות בנסט ומדברות על נירו וההערות שלו: "דווקא בגלל שנירו אינטליגנט יותר, ההתנהגות שלו ביומיים האחרונים מגעילה אותי", אומרת רתם לשיר. היא ממשיכה לספר שהיא לא אוהבת את זה שנירו עוקץ את שאר הדיירים דרך תכנית הרדיו שלו ולא אומר את מה שמפריע לו ישירות. "היום זה היה הקש ששבר את גב הגמל", רתם ממשיכה ואומרת לשיר שהיא התעצבנה היום כשנירו דיבר עליה: "זה מפריע לי שהוא מרגיש יותר מדי בנוח לדבר ככה ולערער אנשים", מסכמת רתם.

שיר אומרת לרתם שהיא צריכה להעיר על מה שמפריע לה, אך שתיהן מסכימות שנירו לא אומר את ההערות שלו מתוך רוע, אלא מתוך שעמום. "הוא לא מתנהג לאנשים באהבה", רתם טוענת ומוסיפה שנירו צריך להיות יותר רגיש. הן עוברות לדבר על דימוי גוף ושיר אומרת שלדעתה אישה צריכה להבין שלהיות רזה מדי זה לא יפה, ומחמיאה לרתם על הגוף שלה. בהמשך הן מדברות על סטלה, ועל כך שהאובססיה שלה לניקיון מפריעה להן.

שיר מספרת לרתם על שיחת ההשלמה שערכה היום עם סטלה ועל הטיפ שסטלה נתנה לה: "את צריכה להיות עם יותר עומק". שיר אומרת שהיא לא התייחסה להערה והמשיכה הלאה, ורתם מספרת לה שהיא לא רוצה להתפרץ על אנשים ולכן גם היא שומרת דברים לעצמה. "אני מאמינה בדרכי שלום, אני שומרת את התפוצצויות למאבקים באמת ראויים", רתם מסכמת.

19:00 - מצב הרוח משתפר בעקבות הארוחה המפנקת

לאחר ארוחת הצהריים המאוחרת, סתיו נועל עקבים וסטלה מפרגנת לו: "היא שמה עקבים - היא חזרה לעצמה!", היא אומרת ויוצאת אחריו. הם מצטרפים לרתם בחצר ומספרים לה שכל הדיירים אוכלים את האוכל ונהנים. גם רתם מתלהבת מנעלי העקב של סתיו: "אני חייבת כאלה", היא אומרת לו ומספרת לו על ארון הבגדים שלה. סטלה אומרת לסתיו שהיא מתגעגעת לחייה בניו-יורק: "כמה אני מפסידה, ארוחות, השקות, חברים", היא אומרת בייאוש, וסתיו עונה לה: "תפסיקי להתמרמר". מושיק מתחיל בחיפושים אחר סכין גילוח ותוהה אם באמת כדאי לו להוריד את כל הזקן בערב: "אני אראה כמו בן 32", הוא צוחק.

בינתיים, מוטי יושב לבדו בחצר ומדבר עם המצלמות: "היה אפשר לעשות פה הרבה דברים מרנינים, אבל אין פה כל כך פרטנרים", הוא אומר. רותם ואיציק יושבים לאכול עם סטלה ומדברים על השימוש הגדול שלהם במוניות בתל אביב, ורתם מספרת שלפעמים יש לה פחד מנסיעה באוטובוסים כי היא מפחדת מפיגועים. הם קמים מהשולחן ורתם עוזרת לאיציק לסדר את האוכל שנשאר ולפנות את הכלים. סתיו מצטרף למוטי בחצר ושניהם מנסים לראיין אחד את השני, כשמוטי הוא "חורחה", וסתיו הוא "מיס לינג-לינג".

18:00 - רתם על הפינוקים מהאח: ״אני מריחה את תל אביב״

סטלה מכינה ארוחת צהריים במטבח מהפינוקים שקיבלו הדיירים מהאח הגדול. בינתיים בחצר, מושיק וסתיו בבריכה ומוטי עושה להם כל מיני חיקויים. לאחר שרתם יוצאת מחדר האח ורואה את כל הפינוקים היא אומרת באושר: ״אני מרגישה שזה הגיע אלי מהעיר, אני מריחה את תל אביב״, ויוצאת שמחה לחצר לשתף את שיר בתחושות שלה.

מאוחר יותר, רתם מצטרפת למושיק בחצר: ״אולי נוריד לך את כל הזקן היום?״, היא שואלת ואומרת שלדעתה הוא יראה מעולה וגם צעיר בעשר שנים: ״יש בזה משהו״, אומר מושיק לשמחתה של רתם, ומסכים להוריד אותו כשהשבת תצא.בהמשך, סטלה קוראת לכולם לשולחן והדיירים מתיישבים לאכול ארוחת צהריים מאוחרת.

17:00 – משימת פינוק: ״באח הגדול כמו באח הגדול, אין ארוחות חינם״

בין מושיק, רתם וסתיו מתפתחת שיחה על הבריאה האנושית ועל אבולוציה, מושיק מאמין שאלוהים ברא את העולם וסתיו ורתם מסבירים לו על תיאוריית האבולוציה ועל התפתחות האדם מהקוף. ״אתה מאמין בחייזרים?״, שואל סתיו ומושיק אומר שלא. סתיו אומר שיש המון הוכחות לכך שיש חייזרים אך השיחה נקטעת כשהאח הגדול קורא לכולם לחצר.

כולם מגיעים לחצר, והאח הגדול נותן להם משימה שבמידה ויצלחו אותה יקבלו פינוקים: ״כמו שאתם יודעים, באח הגדול כמו באח הגדול אין ארוחות חינם״, אומר האח והדיירים מתבקשים לבצע משימת קליעה למטרה עם זבל - הבקבוקים למחזורית והזבל לפח הרגיל. כל אחד מקבל 5 קליעות וסה״כ כולם צריכים לקלוע 8 פעמים.

הדיירים מצליחים במשימה וסתיו ורתם מתחילים לעשות ריקוד ניצחון כשברקע נשמע השיר formidable של stromae. מאוחר יותר הדיירים נזכרים שהיום יום שבת ושיש היום העמדות להדחה, ומושיק מתחיל לעשות חישובים לגבי חמישיית הגמר: ״ממוצאי שבת עד שלישי ידרגו את החמישייה״, אבל מסייג ואומר שזה רק ניחושים ושאי אפשר לדעת.

16:00 - מוטי: ״נראה לי שבקרוב אני הולך הביתה״

בחצר סטלה מלמדת את מושיק כמה משפטים באנגלית וסתיו שרוע על הדשא, מסתכל על השמיים ומדבר אל משפחתו: ״אני מתגעגע מאד, מצפה מאד לראות אתכם כבר״, נירו ממשיך לדבר לצופים דרך ׳הרדיו של האח, 87.66׳ ומספר מה הולך בבית ומה כל אחד עושה: ״משדרים אהבת חינם פה מנווה אילן״.

מאוחר יותר במטבח סטלה ומוטי חושבים מה הם יכינו מחר ונירו אומר שקודם צריך לעבור את היום ואז לדבר על מחר: ״נראה לי שבקרוב אני הולך הביתה״, אומר מוטי ונירו אומר שלדעתו הוא טועה כי אין סיבה שהוא יעזוב. מוטי משתף את נירו בכך שהוא לא מבין מה רע בזה שהוא משדר דרך תחנת האח הגדול: ״מה קרה, עושים קצת צחוקים, פרגון קטן״, אומר מוטי ונירו מסכם בכך שלדיירים בבית יש הרבה אגו.

15:00 - סטלה לשיר: ״אני מתנצלת שהבכתי אותך מול כולם״

בשיחה אינטימית נירו ושיר מדברים על התקופה שעברו בבית: ״בית הספר של החיים״, שיר אומרת ונירו מסכים איתה. הם מדברים על התהליך שעברו בבית ושיר מודה שכשנכנסה הייתה בשוק וכאב לה שניסו שזלזלו בה וכל ההיתקלויות עם אריאנה רק החמירו את המצב: ״ברגע שאריאנה יצאה התחלתי לפרוח ולהיות יותר אני״. נירו בתגובה משתף שבתחילת התהליך הוא לא היה מחובר לאף אחד אבל עם הזמן הוא התחיל להיות יותר נינוח. נירו משתף את שיר בויכוח שפרץ אתמול בלילה בינו לבין איציק: ״הוא משחק ונטלי ילדותית באמת התאהבה בו״, הוא שואל לדעתה של שיר והיא מתחמקת מלענות לו תשובה אמיתית: ״אני כמוך, אני רואה הכל, על חלק מהדברים אני בוחרת להגיב ועל חלק לא״, היא אומרת.

מאוחר יותר בנסט סטלה ושיר יושבות לשיחת פיוס כנה: ״אני מתנצלת שהבכתי אותך מול כולם״, אומרת סטלה ושיר אומרת שהיא מרגישה שהיה לה משהו נגדה מההתחלה. סטלה אומרת שמעולם לא הייתה נגדה ושיר שואלת בתגובה: ״אז איך התחיל שאת וסתיו התחלתם לדבר עלי לא יפה?״, סטלה אומרת שהכעס שלה נבנה ושהיא כעסה שבמשימה היא הריעה לאיציק ולא לנירו. שיר אומרת שהיא לא שמה לב לכך שעשתה את זה ושאם זה לא הפריע לנירו אז היא לא רואה את הבעיה: ״גם נירו וגם איציק חברים שלי פה ואני אוהבת את שניהם״.

סטלה מסבירה לה שבשלב מסוים עיצבן אותה שהפסיקה לקחת אחריות על הסדר והניקיון בבית ושיר בתגובה משתפת אותה שהימים האחרונים היו לה מאוד קשים ויכול להיות שהיא הייתה פחות מעורבת במטלות הבית בגלל זה. לבסוף הן מסכימות שמעכשיו כל דבר שיפריע להן הן יגידו אחת לשניה בכנות: ״את ילדה מתוקה ואני בטוחה שתגיעי רחוק״, מסכמת סטלה והן מתחבקות.

14:00 - נירו על מושיק: ״הוא לא אמיתי״

בשיחה במטבח נירו ממשיך לומר את מה שהוא חושב על דיירי הבית ומדבר על כך שמושיק לא אמיתי וכי הוא בבית רק בשביל לנצח לא משנה מה: ״הוא לא אמיתי, אפילו הצחוק שלו מזויף". הוא ממשיך ואומר שהוא כמעט השתכנע מההצגה שלו והאמין שהוא באמת כזה מקסים ונחמד. סתיו מפקפק בעניין כי לדעתו מי שמשחק משחקים ולא אמיתי בסוף יחשף ויודח.

מוטי חוזר מחדר האח ומצטרף לשיחה, נירו שואל אותו אם שאלו אותו לגבי הויכוח שלו ושל איציק אתמול. מוטי אומר שהוא לא אוהב את זה שיש עלבונות: ״זה לא צורה להתנהג לאנשים״, הם מנסים לשחזר איך הכל התחיל ונירו אומר שזה התחיל מהחיקוי של מוטי: ״באתי ואמרתי לאיציק ׳אתה נהנה מזה הא?׳״, ואחרי שאיציק אמר לו שמישהו צריך להראות לו איך הוא נראה, ״ואז התפוצצתי והוצאתי את כל מה שהיה לי עליו״, מסביר נירו.

מאוחר יותר השיחה ממשיכה בין מוטי וסטלה, מוטי מתוסכל מכך שאין משהו שמחבר בין כל הדיירים יחד, ושהכל יורד לרמות של העלבות אישיות: ״אני מתרחק מהדברים האלו, זה לא מתאים לי״, הוא ממשיך ואומר שחבל שלא מנצלים את הבמה בכדי להעביר מסרים חשובים לדעתו במקום להתעסק בסכסוכים, ״אין פה עם מי לדבר וזה מתסכל״, סטלה מסכימה ואומרת לו שאין פרטנר: ״אין פה ממי להוציא את הדברים האלו שאתה אומר״.

13:00 - נירו על רתם: ״כמה אפשר להיות מרוכזת בעצמך?״

בשיחת מטבח נירו וסטלה מרכלים על רתם: ״כמה אפשר להיות מרוכזת בעצמך?״, נירו אומר וממשיך: ״כל היום אני אני אני ואני״, סטלה אומרת שהיא קלטה את זה עליה מההתחלה ונירו מספר שהוא ניסה להזהיר אותה שברגע שנטלי יצאה איציק ידבק אליה: ״למה ניסית בכלל לעזור לה? עוזרים למי שעוזר לך״, אומרת סטלה ומלמדת אותו שיעור לחיים.

מאוחר יותר בחצר רתם מתאמנת על שק האיגרוף ונירו צוחק עליה שתמשיך לעשות ספורט, הוא מדבר על רתם עם שיר והיא שומעת את השיחה, ״הוא מדבר על הגוף שלי מול הפרצוף שלי ותכף אני פשוט אתפוצץ״, אומרת רתם.
איציק מנסה להרגיע אותה אומר: ״תשמרי על ההנאה שלך ממה שאת עושה ואל תתני לשטות הזו לקלקל את זה״, מאוחר יותר, רתם שואלת את שיר מה נירו אמר ושיר אומרת שהיא לא רוצה להתערב, קמה ויוצאת.
רתם אומרת שמעצבן אותה שהוא יושב מולה ומדבר עליה בקול שקט אבל אפשר להבין שהוא מדבר עליה: ״זה מה שהוא עושה כבר שבועיים״, איציק אומר. רתם לא נרגעת וממשיכה להיות נסערת מהסיפור: ״כל אחד מרשה פה לעצמו, פשוט ג׳יפה״.

12:00- נירו ממשיך לשדר את תכנית הרדיו, ואיציק ממשיך להתגעגע לנטלי

נירו מתיישב ליד מוטי וממשיך לשדר למצלמות את תכנית הרדיו שלו: "הכל תוסס, היום פתוח, אחרי לילה של העמדת דברים על מיקומם התעוררנו לבוקר חדש. הריקנות חוגגת והרפרטואר המוסיקלי קבוע", הוא אומר ומצחיק את מוטי, ובמקביל שיר מסבירה שהיא מתגעגעת לבמבה. "אני אמשיך לאכול ממתקים ולהתאפר", הוא מדובב את שיר בתכנית שלו בהתאם.

מאוחר יותר, סתיו מצטרף לשידור עם נירו ומבצע חיקויים של "מיס לינג לינג". נירו פונה למושיק ושואל אותו: "אומרים לך עוד שלושה חודשים בבית, בתמורה למיליון שקל, אתה נשאר?", ומושיק אומר שהתשובה ברורה ושהיה נשאר. לפתע סתיו קם ומגלה צרצר שמסתובב בחצר. "יש סיכוי שתאכל אותו לארוחת הבוקר", נירו צוחק על סתיו בעקבות המשימה שלהם.

מושיק ואיציק משתזפים בבריכה ואיציק משתף את מושיק: "נטלי חסרה לי פה עכשיו, אני צריך אותה", הוא מתוודה וממשיך, "עכשיו אני ממש מרגיש שהיא חסרה לי פה", ומסביר, "יש לך מי שמלטף לך את הראש, הרי בסופו של דבר כולנו צריכים את זה ואוהבים את זה".  במקביל, סטלה יושבת עם סתיו ונירו בפינת האוכל, מקפלת כביסה ומדברת על הדינמיקה בבית סגור כשקבוצות אנשים נוצרות ומתפרקות ועל זה שתמיד יש מישהו שמעביר מידע בין הקבוצות. נירו מסכים ועונה: "רתם על התפקיד הזה, היא מעבירה אינפורמציה. גייס חמישי". 

11:00- נירו במשדר ספיישל על 'הקוף איציק'

סתיו ורתם מתארגנים יחדיו בחדר המקלחת ומדברים על איציק: "בן אדם שהולך ומרסק אנשים שעומדים לו בדרך, ופוגע באנשים בלי לחשוב, זה לא בן אדם שאני חושב שמגיע לו כבוד בבית הזה", סתיו אומר לה ומסביר שהריב הזה היה צריך לקרות: "מישהו היה צריך להגיד לו את הדברים בפרצוף ולהוריד לו קצת את האגו ואת הגאווה". רתם חושבת שהמתח בין איציק לנירו קשור בדברים שקרו מחוץ לבית ושבגלל זה הריבים שלהם תמיד יורדים לפסים אישיים. שניהם עוברים לחדר השינה וסתיו מנתח מי התחיל אתמול את הריב ומתלונן על איציק שביקש לפני המשימה האחרונה שלא יעירו אותו והלך לישון ללא התחשבות בכללי הבית ובקנסות: "שאף אחד לא יעיר את איציק הגדול", הוא אומר לרתם שנשארת אדישה לדבריו.

בינתיים מוטי, מושיק ואיציק יושבים בחצר, ומושיק מנסה למצוא את הרגעים הפחות רציניים מאתמול בלילה וצוחק על סתיו שהפיל את המיקרופון לאסלה ואז גם שטף אותו במים. כשסתיו יוצא לחצר, מושיק שואל אותו בצחוק אם המיקרופון עובד וסתיו עונה: "אני מקווה שהחליפו לי את זה שנפל לאסלה". מוטי נכנס הביתה ואיציק מבקש ממנו שיכין לו קפה, ובנתיים הוא מתפנה לספר לרתם שלא ישן בלילה וטוען שגם סתיו התחיל לנחור. סתיו עונה לו שהוא לא נוחר בחיים: "לכל דבר יש סיבה" הוא מוסיף ונכנס הביתה.

מאוחר יותר, רתם, איציק, שיר ומוטי יושבים בחצר ומושיק שר להם והם צוחקים על צורת ההגשה של שירים מזרחיים ומנסים לנתח את ההבדל בין שיר רגיל לשיר דכאוני. כשהם שומעים מסוק מגיע לכיוון, שיר מקווה: "אולי זה הקציצות דגים של אמא שלי כמו שביקשתי אתמול", היא צוחקת, אך הם מגלים שהמסוק לא הגיע עבורם. מולם, נירו משתזף בשמש לבדו ומשדר מתכנית הרדיו שלו: "חסר תועלת, גוש שומן עם קרחת שלא מועיל לשום דבר", הוא מספר על "הקוף איציק", וממשיך: "87.66 , בוקר טוב מעולם הקופים".

בשיחה של סטלה ומושיק בחדר הארונות, סטלה מציעה לעשות ישיבה כדי להרגיע את המתיחות בבית ומסבירה שלדעתה איציק צריך לקום ולהתנצל בפני סתיו. מושיק לא מסכים שצריך ישיבה ואומר שאי אפשר לשנות סדרי עולם ושעוד מעט יוצאים מהבית. "לדעתי מי שיש לו בעיה עם מישהו - שיפתור את זה", ונותנת לדוגמה את הריב שלה עם שיר. 

 

10:00- אווירה מתוחה מאד בבית: "כנראה שזה יהיה שבוע של מלחמה"

הדיירים מתעורים לבוקר חדש אך בבית האווירה לא כייפית בכלל. "אי אפשר לתת לישון קצת בשבת??", אומרת סטלה וכל הדיירים מתקשים לקום מהמיטה. אחרי שכל אחד טיפה מתאושש ומנסה לקום ממיטתו, מוטי יוצא מהחדר ואיציק שובר את השתיקה: "בונא אחי, אתה יודע איזה נחירות מוטי נתן אתמול? לא שמעתי דברים כאלה בחיים", הוא אומר למושיק, וסטלה מקשיבה ותוהה אולי זו היא בכלל. "רציתי לזרוק עליו את הכסא מפה", הוא ממשיך, "לא ישנתי דקה".

מוטי ומושיק יוצאים לחצר ומושיק מגיב לאירועי הלילה: "כנראה שזה יהיה שבוע של מלחמה" וכשמוטי שואל למי הוא מתכוון הוא מסביר: "נירו חושב שבגלל שאני בן אדם טוב והתחברתי אליך ואל סתיו, הוא חושב שאני פראייר או שאני מפחד להגיד משהו".

מושיק מסביר למוטי שהוא מסכים שההירדמויות של איציק במהלך היום הן מרגיזות ולא הוגנות אבל טוען שיש משהו מהעבר שלו ושל נירו שלא ידוע להם והוא זה שגורם למתח ביניהם: "וזה לא קשור לנטלי", הוא אומר. איציק יוצא לחצר ומתיישב איתם: "בלילה היית לא תקין, אתה יודע?", הוא אומר למוטי ומסביר לו שנחר חזק מאד, אך מוטי מופתע וטוען שהוא לעולם לא נוחר, ואיציק ממשיך ואומר לו שפחד להעיר אותו ובגלל זה לא ישן כל הלילה.

אחרי שמושיק קם מפינת העישון ומתארגן להיכנס לבריכה, סטלה יוצאת לשבת עם מוטי ואיציק אך נדמה כי הדיירים מפחיתים בדיבורים הבוקר ורק איציק מנסה לשוחח ומספר להם איזה קור היה בלילה כשיצא לעשן, אבל לא מקבל תגובות. אחרי שהחליפו מספר משפטים ביניהם, נירו יוצא ומתיישב גם הוא בפינת העישון ואף אחד לא פוצה את פיו במשך מספר דקות עד שמושיק יוצא מהבריכה ומתחיל לשוחח עם מוטי. 

9:00- בוקר מתוח

 אחרי לילה לא שקט שבו איציק ונירו נכנסו לויכוח סוער ("אין מישהו יותר צבוע ממך בבית"), האח הגדול מעיר את הדיירים עם השיר, "שיר בכיף" של קורין אלאל בביצוע של רוני דואני. ראשונה להתעורר היא רתם ואחריה כל הדיירים מתחילים לצאת מהמיטות. 

מה קרה אתמול?

משימת הליהוק הסתיימה והשאירה אחריה מתח גדול בין דיירי הבית. איציק, שהתרגש עד דמעות במהלך האודישן שלו, מעביר את רוב היום כשהוא מותש ולא מצליח להחזיק מעמד ולא להירדם וממשיך לצבור קנסות. מאוחר יותר, בישיבת התקציב הדיירים משלמים את המחיר של הקנסות הרבים שצברו ונאלצים להתמודד עם תקציב דליל עוד יותר מבשבוע שעבר.

הדיירים מעבירים את ערב שישי בארוחה משותפת וסטלה מוצאת את הזמן ליזום שיחה עם שיר ואומרת לה: "אני רוצה להתנצל, גם בפני כולם אם תרצי". בשעות הלילה, בחצר הבית מתפתח ויכוח קולני בין נירו ולאיציק כשנירו מטיח באיציק את כל מה שהוא חושב ואומר לו: "אתה הצבוע הכי גדול בבית", איציק מנסה לשמור על איפוק אבל בסוף נשבר ועונה לו: "אתה מבזה את עצמך, אני מתבייש שאני איתך בבית". לפני השינה הדיירים עסוקים בחזית בין נירו לאיציק ומושיק שנגרר לתוך הויכוח מנסה להרגיע את הרוחות.

רוצים לדעת כל מה שקרה אתמול?

הפניה לשידור החי