הפניה לשידור החי

העדכון האחרון:

03:00 - היום המתוח מגיע לסיומו
 
רוב הדיירים כבר במיטותיהם, ורק מוטי הולך להכין לעצמו קפה שחור. בדרכו הוא מציע גם למושיק. "אתה לא הולך לישון? אתה לא עייף?", שואל מושיק. מוטי עונה לו: "אני רוצה לישון, אבל אני לא עייף". מושיק נפרד ממנו והולך לחדר השינה: "נראה אותך שם". בחדר השינה כולם מכורבלים במיטותיהם, כשהם עייפים מהיום המתוח שעבר עליהם.
 
מוטי, היחיד שנותר ער, מכין לעצמו קפה ויוצא לעשן סיגריה לבדו. לאחר כמה דקות, הוא מאחל בקול רם "לילה טוב ישראל" ונכנס לבית, כשהוא ממשיך להסתובב בין החדרים ולשתות קפה. לפתע מושיק נכנס למטבח וצוחק על מוטי שעוד ער. מוטי מציע לו ללכת לישון, ומושיק צוחק: "באתי בגללך, ראיתי אתה מסתובב כאן לבד שעה. אבל יאללה בוא נלך לישון". מוטי מסכים וביחד הם פונים לחדר השינה.

בחדר השינה, הדיירים לא מצליחים להירדם ומתחילים לצחוק ביניהם, אך לאחר כמה דקות העייפות גוברת עליהם והם נרדמים, כשעוד יום מתוח מגיע לסיומו.

02:00 - איציק על נטלי: "היא תחכה לי בחוץ"

 
הדיירים יושבים בפינת העישון ומשוחחים ביחד, כששיר ורתם משוחחות גם ביניהן ונראות קרובות מתמיד. נירו מגלה על עצמו לרתם ושיר שהוא כבר בן 46. "מנוי ליד שרה כבר יש? ופיליפינית?" שואלת רתם, ושיר ונירו צוחקים. "הוא לא נראה בן 46," מעירה רתם. "היה לך משבר גיל 40?". נירו מתגונן: "גיל 40 זה הגיל הכי יפה!". בהמשך השיחה, נירו מספר שהיה בחדר האח הגדול אך כשהבנות שואלות מה היה שם, הוא מסרב לפרט.
 
הם ממשיכים ומשוחחים על ההחוויה שנוצרת בבית האח הגדול: "אני עדיין מסרבת להאמין שאני פה", אומרת שיר. נירו מסכים איתה: "כשנצא מפה יהיה לנו קשה לעכל הרבה דברים". "לפעמים אתה מרגיש כאן נוח מדי", אומרת רתם ומעידה על עצמה.  סטלה מצטרפת לשיחה ואומרת על נירו: "אני כבר יודעת מה אתה הולך להגיד". הוא עונה לה: "טיגריס בגלדשי", וסטלה צוחקת.

בהמשך, רתם ושיר מתעניינות ושואלות את איציק על נטלי. "היא תחכה לי בחוץ", הוא אומר בביטחון, "וגם אני אצא מפה מתישהו". מוטי שר ומבצע חיקויים וכולם צוחקים. כשהוא מתייחס לריבים בין סתיו לשיר, הוא מחקה קריין שאומר: "סתיו מוסר לשיר, שמוסרת לסתיו, שמוסר לשיר..", הוא ממשיך וסתיו קוטע: "וככה הם מוסרים כבר 3 שבועות", הוא אומר והשניים צוחקים.

01:00 - הדיירים מעכלים את עזיבתה של נטלי
 
איציק,רתם ומוטי יושבים בפינת העישון ומנסים לנחש איך תראה המשימה הבאה. איציק מניח שהולכת להיות משימה שתפעל על הרגש, ורתם נזכרת בעונה הקודמת ומתפתחת שיחה על הדיירים והמשימות שזכרו מאותה עונה. בינתיים במטבח, שיר ונירו ומוטי מסדרים ושוטפים כלים, ולאחר שהם מסיימים נירו קורא לכולם לבוא לאכול. תוך זמן קצר הדיירים כבר מרוכזים בשולחן האוכל. רתם מתיישבת אבל נירו מקים אותה בטענה שזה המקום של סטלה, ורתם עברה מקום בחוסר חשק. סתיו לא באיזור ומושיק הולך לחפש אותו ומוצא אותו מכורבל במיטה וקורא לו לבוא לאכול.
 
במהלך הארוחה הדיירים משוחחים ברוגע ורתם תוהה עם נטלי כבר זכתה להתייחד עם הטלפון שלה. אחרי שהארוחה מסתיימת, מושיק מודה למוטי על האוכל שביטל את המחמאה בצניעות. כמה דקות הם יוצאים יחד עם איציק לפינת העישון, ומוטי מוסר לילה טוב לכל עם ישראל, ומושיק אומר: "תודה רבה על הפרגון עשיתם לי את הלילה", כשהוא מדבר אל מי שהצביע לו. מוטי ומושיק נזכרים בנטלי: "היא תמיד היתה שרה איתנו", אומר מושיק בגעגוע.
 
במקביל במטבח, רתם שואלת את שיר איך ההרגשה של להישאר בבית ושתיהן מסכמות שזו הרגשה טובה: "אני לא אשקר, אני חולמת על הרגע שאוכל לנשק את בעלי ואת המשפחה שלי, אבל מצד שני אנחנו פה וגם כיף לי פה", אומרת שיר' ורתם תוהה בקול רם: "מעניין איזו משימה תהיה".
 
00:00 – סטלה: "עשיתי טעות, לא הייתי צריכה להעמיד את שיר להדחה"
 
הדיירים מעכלים את עזיבתה של נטלי, ושיר מצהירה בפני רתם שהיא לא רוצה לדבר יותר עם סטלה: "היא אוויר מבחינתי". במקביל בחדר השינה, סטלה עדיין לא מבינה איך ייתכן שנטלי הודחה: "היא עולם ומלואו, זה לא הגיוני שהיא הודחה. אולי זה הנוער של היום שבוחר? אני כבר לא יודעת", ונירו מסכים איתה: "גם לדעתי זה הנוער שמצביע".
 
סטלה מתחילה להתערער על הבחירה שלה להעמיד את שיר להדחה: "אולי זאת הייתה טעות להעמיד את שיר, אולי הייתי צריכה להעמיד מישהו חלש יותר, סתם פעלתי מתוך כעס", ואיציק בתגובה: "יש סיכוי גדול שזה היה מונע את ההדחה של נטלי".לאחר מכן, רתם תופסת את איציק לשיחה על נטלי, ואיציק מודה שאומנם קשה לו שהיא הלכה אבל יש גם צדדים חיוביים: "הגעגוע הזה יעשה לנו רק טוב".

23:15 – סטלה: "איך הקהל בוחר בקופסת איפור לעומת אישה חכמה ואינטליגנטית"

אסי וארז מכריזים על נטלי כמודחת השלישית לעונה. נטלי פורצת בבכי ומחבקת את איציק: "אני לא רוצה לעזוב אותך", והדיירים נפרדים ממנה בחיבוק גדול: "אנחנו אוהבים אותך". לאחר מכן, נירו, סתיו וסטלה המומים מבחירת הקהל: "איך הקהל בוחר בקופסת איפור לעומת אישה חכמה ואינטליגנטית, העולם הזה הפך להיות טיפש לגמרי", אומרת סטלה. "ראית איך איציק שמח? הוא נפטר מעול", אומר נירו, וסתיו מחזק את הטענה של נירו: "איך הוא מתאמץ לבכות".

23:00 – סתיו חושש לאבד את נטלי: "המון בנות צעירות רואות את האיפור של שיר, והקול המתוק שלה, והן מתאהבות"
 
בחדר השינה, נטלי משוחחת עם סטלה על הרצון שהיה לה להיכנס לרשימת ההדחה: "רציתי לקבל חיזוק מהקהל, לדעת אם אוהבים אותי או לא", וסטלה מחזקת אותה: "את לא הולכת הביתה". במקביל בפינת העישון, סתיו אומר למושיק ומוטי שהוא מודאג שנטלי תלך הביתה. "בגלל שלא היו צעקות מהקהל כשאמרו את השם שלה?", שואל מוטי, וסתיו בתגובה: "לא רק בגלל זה, בגלל שיש קהל של בנות צעירות, הן רואות את שיר, את האיפור שלה והקול המתוק שלה, והן מתאהבות".
 
לאחר מכן, ארז ואסי פונים שוב לדיירים ואומרים להם שהקולות די צמודים, ובעוד רגע תיסגר ההצבעה. נטלי מקווה שהאהבה תנצח ותשאיר אותה בבית, נירו ומושיק מקווים לטוב, ושיר, ששוב זוכה לקריאות עידוד מהקהל, מודה שהיא מאד רוצה להישאר. בקרוב ישבו אסי וארז עם ההכרזה על המודח השלישי, והדיירים כבר חסרי סבלנות.
 
22:00 – קריאות הקהל מערערות את המועמדים להדחה
 
בחדר השינה, רתם מביטה באיציק, ואומרת לו שהיא בחיים לא ראתה אותו במצב כזה: "אלו הבעות חדשות שאני לא מכירה אצלך". "כן, זה מהלחץ", מודה איציק, "האהובים שלי מועמדים להדחה וזה קשה", ושיר מבינה לליבו: "זה קשה באותה מידה גם לאלו שעומדים להדחה וגם לחברים שלהם". "אל תשכחו אותי אם אני הולכת", צוחקת שיר, ונטלי בתגובה: "נראה לך שאפשר לשכוח אותך?".
 
האח הגדול קורא לדיירים להתכנס בסלון, וקריאות הקהל מעלות את רמות המתח בבית. אסי וארז פונים אל הדיירים, ומזכירים להם שהערב, שבועיים לפני הגמר הגדול אחד מהם יעזוב את הבית. כשארז קורא בשמה של שיר, קריאות הקהל מתחזקות,ושיר בשוק: "אני לא מאמינה, איזה צעקות".
 
לאחר מכן בחדר השינה, סטלה וסתיו מודאגים מהקריאות החזקות שקבלה שיר מהקהל: "צרחו לשיר בטירוף, ונטלי קיבלה הכי פחות קריאות", מאוכזבת סטלה, וסתיו מנסה לקבל פרופורציות: "מצד שני, אנחנו צריכים לזכור שזה עדיין רק הקהל שבחוץ וזה לא אומר כלום".

21:00 – רתם לנירו: "אני לא רוצה שתודח, אני רוצה שתישאר"

הדיירים מוכנים לקראת השידור, ורתם אומרת לנירו שהיא מאד מקווה שהוא לא יודח: "אני רוצה שתישאר". הם משוחחים על כך שהאח הגדול מימש את הסנקציות שהטיל עליהם, ואכן אין להם מים חמים לפני השידור, ומושיק טוען שגם אחרי האזהרה של האח הגדול עדיין יש דיירים שעוברים על חוקי הבית. "זה לא נכון, אנשים דווקא משתדלים", חולקת עליו רתם, ומוטי טוען שמים חמים במהלך היום זה בסיסי לחלוטין: "מדובר כאן בהיגיינה".

לאחר מכן בפינת העישון, מושיק אומר לנירו שהוא נחשף ב- 100% בפעם הראשונה בחייו: "זה כבר לא רק הגבות של מושיק או כל מיני שטויות, אנשים רואים מי אני באמת". נירו פונה למצלמה ומפרגן למושיק: "מושיק הוא הרבה יותר מגבות, הוא איש מקסים, שעוזר הרבה לכולם עד כדי כך שהוא שוכח את טובתו האישית". לאחר שנירו מסיים, גם מושיק מנצל את ההזדמנות ומפרגן לנירו: "אני מעריך את נירו כשחקן, ולכבוד הוא לי להכיר אותו כאדם. זה אמנם התחיל ברגל שמאל אבל המשיך לכיוון ההפוך".

20:00 – ההדחה מתקרבת בצעדי ענק והדיירים בלחץ

האח הגדול מודיע לדיירים כי חצר הבית תיסגר עד לאחר השידור, וכולם מתחילים בהכנות לקראת ההדחה השלישית לעונה. רתם משקיעה ב'בייביליס', נטלי מסיימת את הפן, והמתח לקראת השידור החי מורגש באוויר. "איך את מרגישה?",שואלת רתם את נטלי , והיא בתגובה: "אני מכונסת בתוך עצמי קצת". "כן זה ככה", מבינה רתם, "אם את צריכה משהו תתקשרי אלי, למרות שאני לא מוצאת את האייפון", היא צוחקת.במקביל בחדר השינה, סטלה מבחינה באיציק שמרוכז במחשבות לקראת ההדחה, ומנסה לעודד אותו: "אל תדאג איציק, יהיה בסדר".

19:00 – מדוע מושיק פורץ בבכי? ולמה סתיו בטוח שאיציק מסית את שיר נגדו?
 
בחצר הבית, סתיו נתקף קנאה אחרי המסוק שקיבל מושיק: "אין מישהו שאוהב אותי מספיק שירים לי פה גם מסוק?", ומושיק צוחק: "מסוק הבא אני אגיד להם שיכתבו גם את השם שלך". במקביל בחדר השינה, נטלי ואיציק מחובקים במיטה, ונטלי מודאגת מההדחה: "למה שמישהו יפריד בנינו?", היא שואלת, והשניים יוצאים לחצר בעקבות רעש מסוק נוסף.
 
"מי זה?", סקרן איציק, ומושיק עונה בהתרגשות: "זה אח שלי!". מושיק לא מצליח להתאפק ופורץ בבכי, ואיציק מחבק אותו. כולם מנופפים לשלום למסוק שעוזב את החצר, ומושיק לא מאמין: "אלו היו אחים שלי נועם ואושרית, את נועם ממש ראיתי,אנחנו מאד מחוברים".
 
הדיירים נכנסים אל הבית, ורתם ניגשת למושיק: "זה היה כל כך מרגש", ומושיק בתגובה: "אם התרגשתי ככה מהמסוק, איך אני אגיב כשאני אראה אותם?". לאחר מכן בחצר, סתיו אומר לסטלה ונירו שאיציק הסית את שיר נגדו: "אחרי שרבתי איתו הוא הלך לדבר עם שיר כדי ליצור גיבוש נגדי", אומר סתיו, "זה בן אדם זה? מה הוא חושב שאני סתומה?". נירו מפרגן לסתיו על התהליך שהוא עובר בבית: "אתה עובר תהליך התפקחות, כמו ילד, וזה יפה בעיניי", וסתיו מודה שהוא אכן בהתפקחות.
 
18:00 – רגע לפני ההדחה מושיק מקבל חיזוק מהבית
 
האח הגדול מודיע לדיירים כי הגיע הזמן לארוז מזוודות לקראת ההדחה השלישית לעונה, והדיירים, שהיו די רדומים בשעה האחרונה, מבינים שעבור אחד מהם אלו הרגעים האחרונים בבית. לאחר מספר דקות, רעש מסוק מוציא את הדיירים לחצר, ומושיק מתלהב ומנופף בידו לעבר המסוק: "אלה!", הוא צועק בהתרגשות, "זאת ידידה טובה שלי". "היא כתבה לי 'מושיקו בהצלחה'", מספר מושיק, וסטלה צוחקת: "מעולה, זה בדיוק מה שהיינו צריכים כדי להתעורר".
 

17:00 - שיר לרתם: ״כבר לא אכפת לי מה יהיה״

בשיחה פרטית רתם מסבירה לשיר שצביעות זה עניין של פרספקטיבה: ״אם אני לא מתחברת למישהי ואהיה נחמדה כי אני לא בקטע של לעשות ריבים עכשיו, בן אדם אחר יגיד שאני צבועה״, ושיר אומרת שאצלה זה או שחור או לבן - או שהיא מדברת עם הבן אדם או שהיא לא מדברת איתו, או שהיא אוהבת או שלא. רתם אומרת שזה בסדר גמור אבל שהיא רק מנסה לתת לה כמה דרכי הסתכלות: ״כל אחד יכול להעביר הילוך ל- 200 קמ״ש ולהיכנס באנשים אבל למה שנעשה את זה?״, ואומרת לשיר שמה שחוותה היום היה לא פשוט בכלל: ״אנשים נעמדו בקו יורים והתחילו לירות עליך״.

עוד היא מוסיפה שלדעתה שיר עמדה בסיטואציה בגבורה, ולכן גם אם תצא היום מהבית היא צריכה לצאת בראש מורם: ״הבאת את הרגישות שלך, את מי שאת באמת״. אחרי שרתם מסיימת עם הנאום שלה, שיר עדיין מרגישה רע: ״כבר לא אכפת לי מה יהיה״, היא מסכמת. מאוחר יותר בחדר השינה איציק, נטלי, סטלה וסתיו משחקים ארץ-עיר ובינתיים בחצר, רתם ושיר מתאמנות ושיר מוציאה את כל האגרסיות שלה על שק האיגרוף.

עדכון 16:00 - כולם מנקים חוץ מאיציק

הדיירים ממשיכים בארגונים וניקיונות של הבית ורק איציק ששוכב במיטתו ולא עוזר. סתיו וסטלה מתעצבנים על כך שרתם ושיר החליטו לנקות ביחד: ״למה אי אפשר שאחת תנקה מקום אחד והשניה מקום שני?״, שואל סתיו ומתעצבן על כך ששיר בוכה כל היום ולא עושה יותר מידי. סטלה אומרת למושיק שזה לא לעניין שבזמן שכולם אכלו הוא המשיך לנקות את הבית במקום לשבת לאכול איתם, אך הוא עונה לה: ״הכל בסדר, אכלתי יותר מוקדם״, ומתחיל לזמזם שיר.

בינתיים בחדר השינה נירו שואב את השטיחים ואומר לאיציק לקום אבל איציק מתעלם ממנו וממשיך לשכב במיטתו. נירו לא מתווכח איתו וממשיך לשאוב את השטיחים.

מאוחר יותר במטבח, סטלה שוטפת כלים וסתיו ממשיך להעלות זכרונות מהריב עם שיר מוקדם יותר: ״סתיו אתה נתפס לדברים דביליים״, הוא מחקה אותה ואומר שהיא סתרה את עצמה כל כך הרבה פעמים במהלך השיחה - מצד אחד אמרה שהוא היה צריך לוותר על החסינות ומצד שני כששאל אותה למה היא לא ויתרה על החסינותהיא אמרה שזה לא היה קשור. נירו אומר לו שהוא צריך להירגע ולשים את הדברים בצד: ״אתה צריך לחיות איתה עוד שבוע שבועיים, הכל שטויות״.

15:00 - שיר על סטלה: "היא לא יכולה להתנהג אלי ככה ושאני אחליק לה את זה"

לאחר צהריים סוערים במיוחד, הרוחות בבית מתחילות להירגע והדיירים מתיישבים לארוחה. איציק מנסה לפייס את שיר כלפי סטלה אבל היא לא מוכנה לשמוע: "אני לא אהיה צבועה לא משנה מה, היא לא יכולה להתנהג אלי ככה ושאני אחליק לה את זה", היא אומרת בנחרצות.

לאחר הארוחה הדיירים מתחילים בניקויי של כל הבית. הם מסכמים מי ינקה מה וכל אחד תורם מה שהוא יכול, חוץ מאיציק שאומר שהוא ינקה את המראה כי זה הדבר היחיד שהוא יודע לנקות.

ההתנהגות של איציק גורמת לרתם להיזכר בחבר שלה לשעבר: "הוא אמר לי שהוא פשוט לא יודע לנקות", היא מספרת ומוסיפה שהיא לא אוהבת שגברים עושים את עצמם כאילו הם לא יודעים כלום. "זה לא לקחת שום אחריות על עצמך", היא אומרת וממשיכה: "היה לי יום הולדת ורבנו ממש אז הוא לא עשה לי כלום, ונורא כעסתי עליו". היא מסבירה שהתירוץ שלו היה "מה את רוצה אני אוטיסט", וזה לא תירוץ שהיא מוכנה לקבל אלא סתם התחמקות מאחריות, כי כל אחד יכול לעזור ולנקות גם אם הוא לא יודע: "זה לא שאני עשיתי קורס", היא מסכמת.

14:00 - איציק לשיר: ״אני לא מרשה לך להתפרק״

הדי השיחה שהתפוצצה בין סתיו ושיר עדיין מורגשים בבית ובחצר שוב מתחילה שיחה ביניהם: ״תפסיק להיתפס למשפטים ומילים דביליים ולנסות לריב על הריב, אנחנו מדברים על מה שהרגשנו אחד לשני ואתה מנסה כל הזמן להוציא אותי מפגרת", שיר אומרת. "אני התחלתי את השיחה הזו מהתנצלות", מזכיר לה סתיו ומסביר שגם אם הוא נתפס לדברים דביליים היא יכולה להירגע ולראות שהוא בא אליה בגישה טובה. "אתה אף פעם לא מבין אותי נכון, זו הבעיה", אומרת שיר.

סתיו מנסה לשאול את שאר הדיירים למה לא פרגנו לו על החסינות. "גם אני הייתי נותנת לך חסינות ולא לרתם ולאיציק, כי עליך יש לי צורך אישי להגן יותר", אומרת נטלי, ואיציק מסביר שנתנו לו חסינות כי היה לו קשה נפשית ולא כי הוא עשה איזה משהו בשביל המשחק.

שיר מתפרצת על סתיו ואומרת שנמאס לה מהצביעות שלו כשברגע שקיבל חסינות הוא התחיל 'ללקק לנירו', וסתיו מגיב: "מה, אני לא יכול לשנות דעה על בן אדם? זה הופך אותי לצבוע?"

לאחר שהשיחה מתפוצצת שוב, איציק ניגש לשיר ואומר: "אני לא מרשה לך להתפרק". שיר אומרת לו שהיא לא מתפרקת אבל שנמאס לה מזה שהכל נופל עליה כל הזמן, ואיציק אומר: "זה הכל מקנאה, יש פה משחק, אנשים עושים הצגות פה". שיר אומרת שהיא הרגישה שסתיו לא באמת בא להתפייס אלא רק ניסה ליצור ריב ואיציק מחזק אותה ואומר שהיא צריכה להמשיך ללכת עם האמת שלה ושאסור לה להסתגר ולהתפרק לטובת משהו שהיא צודקת בו: "את נשארת נאמנה לדרך שלך, לא היית צבועה וקיבלת מה שקיבלת בזכות ולא בחסד בניגוד לאחרים", הוא אומר.

לאחר שהרוחות נרגעות מעט, סתיו יוצא לחצר ומבקש משיר להצטרף לכולם: "אני לא רוצה שתשבי בחוץ לבד", הוא אומר ומוסיף ששמע את מה שאמרה לאיציק: "את אומרת שכל החיצים מופנים אליך אבל את לא שמה לב שאת גם ביקורתית כלפי", הוא מוכיח אותה. לבסוף הם מסכמים שישימו את הדברים בצד, אך שיר עדיין נראית מהורהרת.

13:00 - סתיו לשיר: "באתי לדבר איתך ואני רואה שאין עם מי לדבר"

שיר וסתיו מתיישבים לשיחה בחדר השינה ופותחים את הדברים: "תראי, יש כמה דברים שיושבים לי על הלב, אני רוצה דבר ראשון להתנצל", סתיו אומר ומסביר שהוא רוצה לפתוח את הכל. שיר אומרת שרצתה לשים את כל הריבים מאחור: "אמרתי לעצמי שאני מעדיפה לבוא לתת לך חיבוק ופה לסגור את העניין, ומן הראוי שאם היה לך משהו לומר באותו רגע היית צריך לומר", היא מסבירה. סתיו מצדיק אותה ומתמקד בערב שבו הקריאו את המכתבים: "הקראתם את כל מה שהיה לכם על הלב, את אמרת שכולם מעמידים פנים ומתחנפים לנירו". שיר מספרת שכל ההתנהגות של סתיו אכזבה אותה כי הוא התייחס אליה לא יפה: "אני לא חושבת שהמשימה הזו עשתה לך טוב, היית מאד תוקפני", היא אומרת לסתיו, שלא מסכים ואומר שלא תקף אף אחד אלא רק את עצמו.

אבל היא בתגובה אומרת שהיה לה קשה שהוא צרח כמו מטורף במהלך המשימה ושלא ציפתה לזה ממנו. "אני פניתי אליך אישית בצורה לא יפה?", שואל סתיו ושיר טוענת שכן: "גיליתי בך צד אחר, לא נעים, שלא הכרתי". היא ממשיכה ומסבירה שמאד לא אהבה את הריכולים שלו ושל סטלה עליה: "אם יש לך משהו, תגיד לי בפנים", היא דורשת. סתיו מנסה להסביר שבמיוחד בגלל זה הוא בא לדבר איתה ושמאד הפריע לו שלאחר המשימה שהוא ומושיק קיבלו חסינות היא אמרה שמגיע יותר לאיציק ולרתם: ״איציק בעצמו אמר שהוא לא רצה את החסינות". שיר מסבירה שלדעתה רתם ואיציק התאמצו ממש בשביל החסינות ולכן הגיע להם לקבל אותה, ושמגעיל אותה שאנשים במשך שבועות מדברים על נירו בצורה לא יפה ואז שניה אחרי זה הם מתנהגים כאילו הם בסדר גמור איתו.

"אני איבדתי שפיות באותו ערב ולכן נתנו לי את החסינות", סתיו אומר. הוא מציע לשיר לדבר עם סטלה אבל היא לא מביעה עניין: "אף אחד לא ידבר אלי ככה וישפיל אותי", היא אומרת, וסתיו שואל אותה אם היא שמה לב כמה עקצו את סטלה באותו הערב, כי כנראה שבגלל זה היא הייתה 'על הקצה'. "אני עד עכשיו לא מבינה מה סטלה רוצה ממני, לא עשיתי לה כלום", שיר אומרת, וסתיו מסביר לה שאולי היא לא אמרה כלום אבל היא בכל זאת חיזקה את המכתבים האחרים ומסכם: "סטלה הרגישה באותו רגע שהיא מותקפת מכל כיוון".

הם ממשיכים להתווכח עד שלבסוף הדיון מתפוצץ כששיר אומרת לסתיו שהוא נתפס לדברים דביליים. "לפחות תכבדי דעה של בן אדם! אל תבואי ותורידי אותי, באתי לדבר איתך ואני רואה שאין לי עם מי לדבר", אומר סתיו בכעס ויוצא מהחדר, ומשאיר שם את שיר מהורהרת לבדה. סתיו מגיע לחצר ומשתף את הדיירים במה שקרה. "בקיצור, לא נגמר טוב", אומרת רתם. "לא ציפיתי שזה יגמר אחרת, למרות שכשישבנו בשיחה נתתי לזה תקווה", מסכם סתיו. 

12:00 - סטלה לשיר: "אני לא שונאת אותך"

רתם ונירו משוחחים ביניהם על מסעדות שהם אוהבים לאכול בהן בתל אביב ומגלים שהטעם של שניהם שונה. רתם פונה אליו ואומרת: "אני מוצאת את השלווה שלי דרך השלווה שלך" ונירו אומר לה שהוא שמח על כך.
שיר מפנטזת על קציצות הדגים של סבתא שלה: "אני חולמת עליהן בלילה", היא מודה, ורתם אומרת לה שנפתח לה התיאבון רק מלחשוב על זה. בהמשך שיר נכנסת אל החדר ומתחילה לארוז את חפציה לקראת ההדחה הערב.

סתיו, מושיק, נירו, איציק ורתם יושבים בחצר ורתם אומרת על שיר שהיא בחורה מאוד אינטילגנטית ושהיא מאוד נעלבה מכל מה שנאמר עליה. סתיו מספר שהוא ביקש ממנה בעבר סליחה וזאת עוד לאחר שהיא קראה לו צבוע: "אני לא מבין למה ביקשתי ממנה סליחה אם היא דיברה אלי ככה", הוא אומר. הוא מוסיף ואומר שהוא יודע איך היא תגיב אם הוא יבוא לדבר איתה: "היא תגיד לי שהיא לא מעוניינת לשמוע אותי", הוא מנחש, ורתם אומרת שזה הגיוני כי מבחינתה העליבו אותה בפומבי וזה דבר שקשה לסלוח עליו. נטלי שומעת את השיחה מהבריכה ואומרת: "צביעות זה עניין מורכב בתוך הבית". בהמשך, סתיו מוסיף ואומר: "שיר לא עושה כלום בבית כבר שבוע, כל הכלים שלה מפוזרים בכל פינה בבית".

בינתיים, סטלה שוטפת כלים ושיר מגיעה למטבח. סטלה אומרת לה שהיא יכולה לדבר איתה ושאין צורך לעשות פרצופים. שיר עונה שהיא לא מעוניינת בכך וסטלה אומרת לה: "אני לא שונאת אותך, אני יכולה לתת לך טיפים מצויינים לחיים". בתגובה, שיר רק אומרת לה: "אוקיי", והולכת.

11:00 - שיר: "אני ממש בלחץ מההדחה הערב"

נירו מספר למוטי שהוא חלם חלום רע, מוטי שואל אותו איך הוא מפרש את החלום ונירו אומר: אני לא יודע איך לגשת אליו". בהמשך, שיר יוצאת אל החצר ומתלוננת על כך שאין חלב סויה ושהיא לא שותה חלב רגיל כי זה מנפח אותה. איציק אומר למושיק שהוא חייב להפסיק להתעסק עם הסיגריות המגולגלות ומושיק אומר לו :" אין ברירה, זה פחות יקר".

מוטי ונטלי מדברים על השיר של החבובות שהעיר אותם הבוקר, נטלי אומרת שהיא ממש אוהבת את השיר ושהוא מסמל עבורה נוסטלגיה קסומה ומוטי אומר שהוא לא מוצא שום דבר טוב בשיר ושלדעתו הוא פשוט וחסר משמעות. במקביל, רתם ושיר משוחחות בפינת אוכל ושיר אומרת שהיא ממש בלחץ מההדחה הערב: "לא בא לי שאף אחד ילך" היא אומרת, ורתם עונה לה: "אני אלך פשוט להכין תה".

מאוחר יותר בחצר, רתם שואלת את סתיו איך הגיבו הוריו כשהתחיל להתאפר וסתיו אומר שהם היו בסדר עם זה. רתם אומרת שזה מרשים וסתיו אומר שככה זה צריך להיות. רתם מתחילה לשיר את השיר Born This Way של Lady Gaga ואומרת שהמסר של היום זה להיות אנחנו עצמנו. סתיו מסכים וממש מקווה שהאח הגדול ישים להם את השיר.

10:00 - סתיו: "אם מושיק מקבל גייז, כל אחד יכול"

סטלה יושבת בחצר וסתיו יוצא אליה ואומר: "נראה לי שגונבים לי את הניירות גלגול". סטלה צוחקת וסתיו נכנס אל תוך הבית. סטלה ממשיכה לשבת לבדה ומוסרת לבני משפחתה את אהבתה. כעבור כמה דקות, סתיו חוזר לחצר עם מצב רוח טוב וסטלה אומרת לו: "מה קרה, קמת פתאום?" וסתיו עונה לה: "עבר לי, עכשיו אני במצב רוח טוב!". לאחר מכן סתיו פונה לבן זוג שלו ומודיע: "מאמי, אני עוד מעט מגיע אליך", והוא וסטלה שרים את השיר: "I'm Coming Home" של Dirty Money. סתיו פונה לנוער להט''בי שצופה בהם ואומר להם להיות מי שהם ולא להתבייש בעצמם.

האח הגדול מעיר את שאר הדיירים עם השיר "מנה מנה" של החבובות, והדיירים מנסים לפענח מהיכן השיר מוכר להם. מוטי יוצא אל סתיו וסטלה בחצר ונושק להם נשיקת בוקר טוב, וסתיו אומר לשניים שהוא נפעם מהיכולת של מושיק בתור זמר מזרחי לקבל את השונות שלו ואומר: "אם מושיק יכול, כולם יכולים". בינתיים בחדר השינה, איציק ונטלי מתקשים לקום ושיר מבקשת מהאח הגדול שלא יפנה את הצלמה אליה: "תפסיק לצלם אותי ככה על הבוקר", היא אומרת.

09:00 - "גם אם היית מועמדת להדחה, לא היית הולכת הביתה"

בוקר חדש מתחיל בבית האח הגדול, וכל הדיירים עדיין ישנים חוץ מסטלה וסתיו שמתעוררים מוקדם ומתלחששים במיטתה של סטלה. סתיו שואל את סטלה אם היא חולמת כשהיא ישנה בבית והיא עונה לו: "אני חולמת אבל לא זוכרת כלום". סתיו אומר לה שיש לו בחילות בוקר ושהוא חלם חלומות רעים בלילה וסטלה אומרת לו ששני הדברים הולכים ביחד וממליצה לו להירגע. בהמשך, השניים מדברים על ההדחה וסתיו אומר לסטלה שגם אם היא הייתה מועמדת להדחה היא לא הייתה הולכת הביתה. סטלה מציעה לו לחזור לישון וסתיו אומר לה שהוא כבר עירני לגמרי.

>> רוצים להציל את הדייר שלכם? כל הפרטים

מה קרה אתמול?

הדיירים העבירו את היום בהמתנה לקראת השידור על מנת לגלות כיצד תיסגר הפעם רשימת ההדחה. בערב, עם סיום משימת ההצלה וניצחונה של סטלה, נסגרה הרשימה סופית: אל נירו, מושיק ונטלי הצטרפה שיר לאחר שסטלה בחרה להחליף את שמה בשלה. 

"זה היה ברור שהיא תעמיד אותי, היא מתה לראות אותי הולכת", שיתפה שיר במחשבות שלה על המהלך של סטלה, "יש לי תחושה חזקה שאני אהיה המודחת, אבל האמת שאני ממש מתגעגעת לאלרואי". בהמשך הלילה דיברו הדיירים שוב ושוב על משימת ההצלה והסיטואציה הלא נעימה שהיא יוצרת: "זה משחק אכזרי", סיכמה רתם.

רוצים לדעת כל מה שקרה אתמול?

הפניה לשידור החי